作者: Strike_Zero 時間: 2017-7-8 15:46 標題: Del......
本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 12:07 編輯
Del......
作者: killercheung 時間: 2017-7-8 15:51
這就是 android
作者: 愚樂無窮 時間: 2017-7-8 15:56
刷rom
作者: thvicny 時間: 2017-7-8 16:13
sony垃圾app特别多
作者: calvinleeabc 時間: 2017-7-8 16:22
3GB +eMMC,好正常,換6GB包順
作者: ok12345 時間: 2017-7-8 16:42
咁又唔係全部,只係個別機優化差,又要搞咁多preload apps
作者: mosin 時間: 2017-7-8 17:24
本帖最後由 mosin 於 2017-7-8 17:25 編輯
android會最大限度地 在後台運行 系統app
例如相機,點擊按鈕即抓拍。否則等10秒app都未必能啓動。
sony系統app出了名多的。
3G RAM 使用100M / 使用2.9G,耗電沒有區別。
反而是把RAM清理了會更耗電,app需要重復讀寫。
作者: Tmo 時間: 2017-7-8 17:32
可以講係邊2 隻 app ?
作者: dreamtheater 時間: 2017-7-8 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2017-7-8 17:47
回覆 1# Strike_Zero
打開開發人員選項,然後睇吓運行中服務,睇吓係啲咩食晒你啲RAM
作者: panda360 時間: 2017-7-8 18:00
關悼後台app.
作者: volospin 時間: 2017-7-8 18:04
Android or any Linux will use as much RAM as possible as cache and buffers.
So there are not so much read/write to/from ROM which uses more power than read/write to/from RAM.
Just remember you are not using Windows or Windows phone.
作者: Strike_Zero 時間: 2017-7-8 18:10
我裝咗呢兩隻 apps
妖精的尾巴 啟程
LIHKG
作者: chromechan 時間: 2017-7-8 18:24
回覆 13# Strike_Zero
試吓雙清
按實音量+同埋電源制,然後等10秒左右,會感覺都連續3吓震動
如果你啱啱更新7.1.1的話,建議你reset一次部機,我諗會好多cache食住咗
作者: taison 時間: 2017-7-8 18:30
本帖最後由 taison 於 2017-7-8 18:31 編輯
牌子野係咁, 唔係點迫到你成日換機, 只有刷rom可以解決問題, 再唔係就root機剷走D垃圾apps, 不過做呢兩樣都會冇左保養
作者: Strike_Zero 時間: 2017-7-8 19:13
本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 12:06 編輯
Del......
作者: Tmo 時間: 2017-7-8 19:21
再裝番果2 隻app 睇下有冇事?

作者: akitohk 時間: 2017-7-9 08:11
本帖最後由 akitohk 於 2017-7-9 08:13 編輯
3gb ram如果升左7.1.1真係只能就住咁用
睇下有咩apps會長註services, 會長註而你又唔係必須要用個一個APPS
剷左佢唔用或者搵替代品
又或者每日出門口入LIFT時習慣reboot一次(上年我用S7e 成日爆ram都係用厘個方法頂住先)
OS同APPS都愈來愈大食, 兩年前邊會裝完WS, LINE, IG, FB, TELEGRAM, SKYPE, snapchat (剩係無裝we7
剩係上列apps已經可以食左你1gb ram
上年我剩係試過S7e 會OS部分兩日唔reboot就可以食到2.6gb ram
今年S8+, U11, G6, XZP 剩OS部分正常用兩日唔reboot全部都食到2.x gb ram
剩返1+3T(lineageOS) , mate9 可以兩日唔reboot下OS仲食緊1gb ram以下
連pixel都唔得
作者: lolololl 時間: 2017-7-9 08:14
Huawei優化幾好,有時會剩2.01GB ram
Oneplus 3t is best phone in 2016
作者: leungzboy 時間: 2017-7-9 08:30
爆唔爆關eMMC咩事
作者: cwc289 時間: 2017-7-9 13:09
android唔大食點逼你換機啊? 好快連6GB RAM都唔夠, 你信唔信

作者: 竹皮 時間: 2017-7-9 14:22
用家唔夠廠家醒目
作者: sunyan12 時間: 2017-7-9 20:37
SONY ROM 好多自家廣告垃圾........
作者: JLV1818 時間: 2017-7-9 20:45
可能16GB ram,都係得2GB
用
via HKEPC Reader for Android
作者: EVANGELION 時間: 2017-7-10 11:20
有咩廣告垃圾?
作者: akitohk 時間: 2017-7-10 11:24
我諗佢指Lounge入面個d掛
但成個lounge apps都可以disable,
又或者入lounge app入面停通知
作者: EVANGELION 時間: 2017-7-10 11:31
z5p年代直頭可以產左佢..
但xz premium只可disable..
作者: cise4832 時間: 2017-7-10 13:19
Android會善用RAM
你有幾多佢用幾多
某d機顯示剩XGB ram可能只係OS定時幫你清理
其實下次再Launch app要再load過, 反而花多左時間
不過樓主既Case似係Sony問題
一般Android OS唔會用成1.6GB RAM

