Board logo

標題: Sony 2017手机有讚有彈討論區 [打印本頁]

作者: smchkman    時間: 2017-3-2 12:07     標題: Sony 2017手机有讚有彈討論區

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Timooo    時間: 2017-3-2 12:08

買第二個brand
作者: 餓狼    時間: 2017-3-2 12:09

你係SONY 定 XZP 有讚有彈討論區
作者: 羽毛刀    時間: 2017-3-2 12:14

分ABC...Mon..唔緊要
不過演示差異好大。。撞手神
鋪頭見到咁。。買左又未必係
作者: losiukit1    時間: 2017-3-2 12:15

而家啲機3.5m已經改咗係機頂

同其他旗艦嚟比都叫做係正常
G6都係得4GB

不過買得罪大都係買樣架啦
樣>一切

via HKEPC Reader for Android
作者: riceking    時間: 2017-3-2 12:21

點解用罪大嘛....

動機是不想用國產/泡菜, 要防水, 咁就好似得返一擇咁...

新機最不滿只有4G Ram, 我唔介意厚少少, 但想要同時雙SIM+Micro卡 SD而唔係二擇一.....最好有Qi充電...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2