作者: smchkman 時間: 2017-3-2 12:07 標題: Sony 2017手机有讚有彈討論區
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Timooo 時間: 2017-3-2 12:08
買第二個brand
作者: 餓狼 時間: 2017-3-2 12:09
你係SONY 定 XZP 有讚有彈討論區
作者: 羽毛刀 時間: 2017-3-2 12:14
分ABC...Mon..唔緊要
不過演示差異好大。。撞手神
鋪頭見到咁。。買左又未必係
作者: losiukit1 時間: 2017-3-2 12:15
而家啲機3.5m已經改咗係機頂
同其他旗艦嚟比都叫做係正常
G6都係得4GB
不過買得罪大都係買樣架啦
樣>一切
via HKEPC Reader for Android
作者: riceking 時間: 2017-3-2 12:21
點解用罪大嘛....
動機是不想用國產/泡菜, 要防水, 咁就好似得返一擇咁...
新機最不滿只有4G Ram, 我唔介意厚少少, 但想要同時雙SIM+Micro卡 SD而唔係二擇一.....最好有Qi充電...
