Board logo

標題: GN7爆炸主因,果然仍然係電池 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2017-1-23 10:01     標題: GN7爆炸主因,果然仍然係電池

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2017-1-23 10:03

回覆 1# cpk

但係安全版....
作者: Rosa    時間: 2017-1-23 10:07

時至今日,點解爆已經唔重要

正如平偉是否整電單車都已經唔重要
作者: cpk    時間: 2017-1-23 10:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tegrathree    時間: 2017-1-23 10:11

都係太急, 無 check 清楚 !
作者: woodywalker    時間: 2017-1-23 10:12

時至今日,點解爆已經唔重要

正如平偉是否整電單車都已經唔重要 ...
Rosa 發表於 2017-1-23 10:07

點解唔重要?有問題出左唔搵原因?點避免下次問題發生?

via HKEPC Reader for Android
作者: Rosa    時間: 2017-1-23 10:13

不要再起爭議啦
作者: chromechan    時間: 2017-1-23 10:23

回覆 4# cpk

如果佢keep住呢個設計,搵邊間,死邊間,因為太少位

作者: liok    時間: 2017-1-23 10:33

都係太急, 無 check 清楚 !
tegrathree 發表於 2017-1-23 10:11



    ***就算吧, 這間公司根本唔會去check , 何來"check 清楚"? 佢地只係把所有野單一去睇冇問題就算, 唔會再考慮組合後的調整。

就咁睇我覺得分分鐘獨立粒電可能係冇問題的,但放了在電話入面有D壓力就出事, 所以根本不在佢check 的程序
作者: realhkguy    時間: 2017-1-23 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801    時間: 2017-1-23 10:43

大廠都系推卸責任
作者: cklee19810419    時間: 2017-1-23 10:50

TEST 左20萬部電話,真係好難想像
作者: 愚樂無窮    時間: 2017-1-23 11:06

唔能夠話你錯,因為成個機件得電池有機會爆炸
但唔能夠話你啱,因為
1)你既product設計有問題
2)可以係你啲機件導致
作者: 我係二少    時間: 2017-1-23 11:10

三星萬歲, fans終於飲得杯落.
作者: cpk    時間: 2017-1-23 11:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mystaka    時間: 2017-1-23 11:11

3/12退咗部炸彈, 仲未收到票囉....
作者: leungzboy    時間: 2017-1-23 11:12

同LG一樣啦入供應商數 明明就係設計不良
作者: realhkguy    時間: 2017-1-23 11:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: woodywalker    時間: 2017-1-23 12:19

同LG一樣啦入供應商數 明明就係設計不良
leungzboy 發表於 2017-1-23 11:12

份報告都有講設計有問題,冇空間比電池,唔好只睇標題去留言吧!

via HKEPC Reader for Android
作者: 0kcal    時間: 2017-1-23 12:24

B 公司話汁左個問題,
但係有Welding defects?

賴左B公司Welding 有問題?
作者: 0kcal    時間: 2017-1-23 12:30

http://www.forbes.com/sites/mari ... unity/#1a9664f370ab

呢邊多D 圖~
作者: NeTZoO    時間: 2017-1-23 13:09

本帖最後由 NeTZoO 於 2017-1-23 13:11 編輯
3/12退咗部炸彈, 仲未收到票囉....
mystaka 發表於 2017-1-23 11:11


邊間退?
我12月尾退,上個星期頭收到票

好似唔係早退早收到票,聽講全部都係到左12月個限期一次過攪,所以我至玩到最後至退
作者: yanchoki    時間: 2017-1-23 13:19

唔能夠話你錯,因為成個機件得電池有機會爆炸
但唔能夠話你啱,因為
1)你既product設計有問題
2)可以係你啲機 ...
愚樂無窮 發表於 2017-1-23 11:06

只要唔放入電池就唔會爆啦,唔係電池問題係乜野?

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2017-1-23 13:32

本帖最後由 jacktsui 於 2017-1-23 13:37 編輯

佢話舊電設計問題, 唔通係電廠自己設計? 仲要設計完之後, ***唔去CHECK下有冇問題


既然係電池問題, 咁應該***好快可以換個粒電再出返個安全版
唔出? 係唔係仲有其他問題先?
作者: akitohk    時間: 2017-1-23 13:52

3/12退咗部炸彈, 仲未收到票囉....
mystaka 發表於 2017-1-23 11:11


邊度退?
我12月頭csl退,唔夠十日收到本票了
作者: kawing    時間: 2017-1-23 13:54

不要再起爭議啦
Rosa 發表於 2017-1-23 10:13 AM



    因為今日出左Report

Note7調查報告:電池設計生產缺陷致連串事故
2017-01-23 HKT 11:50


南韓三星公布Note7手機事故調查報告,表示是電池問題所致,與手機軟硬件無關。

三星測試了20萬部手機及超過3萬塊電池,結果發現兩款電池在設計和生產過程存在缺陷,包括尺寸不太適合手機,絕緣物料不足夠等。

去年8月推出的Note7,先後發生過熱、冒煙、爆炸等事故,三星到10月宣布全面停產和停售,於全球回收300萬部手機,估計損失超過53億美元。
作者: kawing    時間: 2017-1-23 13:57

三星萬歲, fans終於飲得杯落.
我係二少 發表於 2017-1-23 11:10 AM



    Fans力捧c9 pro,咩都唔記得哂嚕
作者: samlcy1997    時間: 2017-1-23 14:08

只要唔放入電池就唔會爆啦,唔係電池問題係乜野?  

via HKEPC Reader for Android ...
yanchoki 發表於 2017-1-23 13:19



但電池唔入去可能都唔會爆?
作者: 餓狼    時間: 2017-1-23 14:15

只要唔放入電池就唔會爆啦,唔係電池問題係乜野?  

via HKEPC Reader for Android ...
yanchoki 發表於 2017-1-23 13:19



除左電池
有咩parts 會爆炸?
作者: godchoi    時間: 2017-1-23 14:18

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: mystaka    時間: 2017-1-23 14:21

邊間退?
我12月尾退,上個星期頭收到票

好似唔係早退早收到票,聽講全部都係到左12月個限期一次過攪,所以 ...
NeTZoO 發表於 2017-1-23 13:09


三星銅鑼灣.  部機唔係我本人碌卡買.
作者: l.a.law    時間: 2017-1-23 14:51

微波爐等外部加熱工具,终於沉寃得雪
作者: Rosa    時間: 2017-1-23 15:09

因為今日出左Report

Note7調查報告:電池設計生產缺陷致連串事故
2017-01-23 HKT 11:50


南韓 ...
kawing 發表於 2017-1-23 13:54

到左今日,三星點都要做d野比自己落台既

所以我先話個事實唔重要,重要既係三星話:我做生意,我坦蕩蕩

我有很多熟客,並不擔心會影響日後生意

公道價 八萬一
作者: 京    時間: 2017-1-23 15:24

因為今日出左Report

Note7調查報告:電池設計生產缺陷致連串事故
2017-01-23 HKT 11:50


南韓 ...
kawing 發表於 2017-1-23 13:54


點解廿萬部機TESTED 得3萬粒電
作者: onwest    時間: 2017-1-23 15:55

回覆 34#


    廿萬部機TESTED "and extra " 3萬粒電
作者: NeTZoO    時間: 2017-1-23 16:21

本帖最後由 NeTZoO 於 2017-1-23 16:23 編輯
佢話舊電設計問題, 唔通係電廠自己設計? 仲要設計完之後, ***唔去CHECK下有冇問題


既然係電池問題, 咁 ...
jacktsui 發表於 2017-1-23 13:32


如果繼續叫n7,一樣上唔到機,要等其他party unlock,所以一定唔會再用n7 做型號
作者: wyhui5124    時間: 2017-1-23 16:28

嗰兩間廠乜淨係做俾Note7用?其他機唔用?

之前有老外話:Note7要求粒要細但容量要大,咁咪奶野囉
作者: 餓狼    時間: 2017-1-23 16:32

其實三星都幾小心
用兩個source
只係兩間都出事....  

即係戴一個袋唔夠
要粒多幾個!!!
作者: MirageKnight    時間: 2017-1-23 17:20

本帖最後由 MirageKnight 於 2017-1-23 17:26 編輯
嗰兩間廠乜淨係做俾Note7用?其他機唔用?

之前有老外話:Note7要求粒要細但容量要大,咁咪奶野囉 ...
wyhui5124 發表於 2017-1-23 16:28


電池size, 用乜料, 電池線路板. 依D野跟返手機公司自己設計. 電池廠就照住來做. 做咗出來就係QC問題. 好似今次. 2間廠都係唔同地方出問題. 這一點也同電池設計太苛刻有關.
作者: leungzboy    時間: 2017-1-23 18:38

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 師奶股神    時間: 2017-1-23 18:56

佢話舊電設計問題, 唔通係電廠自己設計? 仲要設計完之後, ***唔去CHECK下有冇問題


既然係電池問題, 咁 ...
jacktsui 發表於 2017-1-23 01:32 PM

有兩個主要問題,第一粒同第二粒嘅問題唔同
作者: kawing    時間: 2017-1-23 20:30

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: rcyw    時間: 2017-1-23 20:35

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: rcyw    時間: 2017-1-23 20:56

今次SDI同ATL攬住一齊死.....
cpk 發表於 2017-1-23 10:01


一早估到呢個答案...
作者: Monkey2016    時間: 2017-1-23 20:58

唔知仲有無人信三星再三、再四、再五作既聲稱或報告呢!
作者: kawing    時間: 2017-1-23 21:43

我講左句 “note7調查報告咁大件事” 都要屏蔽?

版主大人可以解釋下嗎?
作者: gbaxp    時間: 2017-1-23 21:48

用左幾個月, 終於砌完份報告入電池數...
作者: gbaxp    時間: 2017-1-23 21:50

仲有香港都唔知幾時先計得番落地球既全世界....
作者: felixho    時間: 2017-1-23 21:52

有兩個主要問題,第一粒同第二粒嘅問題唔同
師奶股神 發表於 2017-1-23 18:56



如果唔係機身d位設計到一d走棧位都冇,電池問題唔會放到咁大,
一句到尾,*** 自己冇預位俾其他零件係原罪。
*** 狂推電池廠出來頂罪,只係推卸責任的一貫做法,
外國已經有不少*** 其他的產品如掩蓋洗衣機爆炸事件等爆出來,
從中可以想見該公司的慣性推諉手法。
作者: doppelganger    時間: 2017-1-23 22:07

因為今日出左Report

Note7調查報告:電池設計生產缺陷致連串事故
2017-01-23 HKT 11:50


南韓 ...
kawing 發表於 2017-1-23 13:54


十年手機利潤一局清袋
作者: hkwtongme    時間: 2017-1-23 22:14

真係唔明***份報告,所有爆炸都係電池爆炸,但係咁多牌子做手機,都係嗰幾間供應商,點解人地無咁多問題?肯定有其他原因,怕丟架所以唔講?
作者: doppelganger    時間: 2017-1-23 22:19

第日仲有電池廠幫佢手
作者: chue    時間: 2017-1-23 22:21

第日仲有電池廠幫佢手
doppelganger 發表於 2017-1-23 22:19

可能一月呢幾部係最後幾部
作者: liok    時間: 2017-1-23 22:27

真係唔明***份報告,所有爆炸都係電池爆炸,但係咁多牌子做手機,都係嗰幾間供應商,點解人地無咁多問題? ...
hkwtongme 發表於 2017-1-23 22:14


    ***這樣發佈法,唔識的人睇完會覺得***"買六合彩都冇這麼好彩",用兩間廠做電都"分別出現不可估計的質量問題而出事",好似真係唔關***事咁,不過"***身為大公司,少少關到佢事都大方出來認錯"

就睇下這間公司會洗幾多錢出唔同媒體去洗白
作者: yohoman0000    時間: 2017-1-23 22:33

重點就係QC做得差,粒電都係部手機既一部分,唔理係咪第3方出,都要自己QC過先可以賣街,而家爆到一街都係,講都尾都係***問題,而家講到唔關佢事咁,*** PR真係失敗中既失敗,認左佢印象仲冇咁差

via HKEPC Reader for Android
作者: chue    時間: 2017-1-23 22:34

希望呢幾部唔好再出事,唔一定講爆炸咁嚴重,但其他問題都會比人算舊賬
作者: 師奶股神    時間: 2017-1-23 22:48

如果唔係機身d位設計到一d走棧位都冇,電池問題唔會放到咁大,
一句到尾,*** 自己冇預位俾其他零件係原 ...
felixho 發表於 2017-1-23 09:52 PM



    其實點解覺得係電池廠責任呢?Samsung 係記者會係話因為電池密度造太高而導致以上原因,第二次safe version 就係趕工生產而致,會唔會係睇咗香港啲報導呢?
作者: Mathk    時間: 2017-1-23 22:58

諗咗幾個月先諗到咁講,真係又有啲料到。
作者: felixho    時間: 2017-1-23 23:32

回覆 57# 師奶股神

*** 講來講去都係挑人地電池廠的錯,但係一個最重要的事實是粒電係要位放的,
你部機一昧要輕要薄,cut晒所有必要的緩衝位,電池在運作/充電時,
冷同熱之間大細會有細微的差別,所以沒有緩衝的機身直接令電池自我加壓出事好正常。
咁你話報告中,***有冇負起設計方案的責任~!??
作者: 師奶股神    時間: 2017-1-23 23:49

回覆  師奶股神

*** 講來講去都係挑人地電池廠的錯,但係一個最重要的事實是粒電係要位放的,
你部機一昧 ...
felixho 發表於 2017-1-23 11:32 PM



    記者會未講咗話電池設計太進取,由頭到尾都有提,特別係記者會尾段總裁講咗都好大篇幅。
另外,你所指嘅電池廠係SDI同?SDI係Samsung部門嚟,佢都係講緊自己,大部分version 1嘅電池都係來自SDI,至於電芯設計亦都係SDI,佢就算有怪電池廠都係怪緊自己
Version 2就全數來自ATL,但佢冇怪ATL,佢係話趕工所致,Version 2冇version1嘅問題,但就有因趕工生產缺陷,例如有啲電池漏放保險裝置
作者: v908    時間: 2017-1-23 23:50

如果電池廠真係做錯, 一定比三星告到PK,
電池其實都係根據三星指示去做, 跟足指示做, 做完出黎爆, 梗係入番三星數.
聽新聞講到得咁大方唔追究. 定明知告黎都無用先唔告.
作者: 師奶股神    時間: 2017-1-23 23:57

如果電池廠真係做錯, 一定比三星告到PK,
電池其實都係根據三星指示去做, 跟足指示做, 做完出黎爆, 梗係入 ...
v908 發表於 2017-1-23 11:50 PM



    因為趕工冇人可以怪
作者: zgmfx12a    時間: 2017-1-24 00:14

回復 62 #師奶股神

跟風搞咩内置電根本就係本末倒置, 而家自己設計爆鑊就頼地硬

via HKEPC Reader for Android
作者: hkwtongme    時間: 2017-1-24 02:36

因為趕工冇人可以怪
師奶股神 發表於 2017-1-23 23:57


    趕工就可以當唔關自己事?我趕時間開車撞到人得唔得?定無人可以怪?
作者: FTO    時間: 2017-1-24 08:09

係呢個年代 仲用呢d咁差公關技巧(推卸責任)黎應付客戶 真係唔知講乜好 就算件事如報告中顯示係電池公司問題 但設計及QC又係邊間公司負責呢?有事有錯 公眾並唔會一面倒批評 但有錯卻賴三賴四 就一定令人討厭
作者: bankband    時間: 2017-1-24 10:09

就算真係電池廠做得差...咁***用得係自己電話度都應該做好D QC..

無得賴人....自己硬食啦.....唔通電池廠俾粒屎你..你照落電話度咩~!
作者: Monkey2016    時間: 2017-1-24 19:30

當時傳聞固件有過充設計以圖增大電容量,至於洩氣閥、保險絲係咪都整“硬命”d就唔知勒!
作者: 鴨仔    時間: 2017-1-24 22:44

我反而想知,samsung買咗咁多電池,找咗數俾SDI同ATL未
作者: Vitman    時間: 2017-1-25 01:31

嗰粒電既設計, 淨係俾NOTE7嗎? 咁....... 洗衣機嗰D.....內置電池?
作者: liok    時間: 2017-1-25 08:59

嗰粒電既設計, 淨係俾NOTE7嗎? 咁....... 洗衣機嗰D.....內置電池?
Vitman 發表於 2017-1-25 01:31


    講真,冇好詳細睇佢所講的"問題"係去到邊個程度,但除左"連保護線路都沒有"的情況之外(其實如果粒電有這情況正常應該廠都出唔到,唔做qc裝上去時都一定知道的,所以我深信只係已拎qc走左的來講) ,其實佢所提的情況同講阿媽係女人一樣,基本上所有電池都一定會出現的誤差。只係加上佢部機內部設計太極端,這樣壓粒電真係唔爆先出奇,但就大力話兩間廠都電都出現問題,輕輕帶過自己部機設計的問題
作者: jacktsui    時間: 2017-1-25 09:36

講到懶大方唔追究電池廠,其實係諗過告唔入先咁講姐(應該係)

via HKEPC Reader for Android
作者: Ponya    時間: 2017-1-25 12:20

所有大廠都吾會承認係自己設計問題, 驚住比人追究, 咁樣最後都會搵個受害者出黎. 好似前面師兄講, 如果電池廠有問題, 三星點會吾追究損失.
作者: imax    時間: 2017-1-25 14:03

咁肯定因電池出事,點解唔立即做過細啲 size 電池裝番入幾百萬部 N7 平賣,唔使污染環境
作者: Monkey2016    時間: 2017-1-25 16:52

本帖最後由 Monkey2016 於 2017-1-25 17:05 編輯

電池無空間彭張、防水無法使洩氣閥生效,猩猩五少硬、電池倉缺支撐、使電池受壓、擠薄生微短路,過熱彭漲產生氣体,因氣密變週而覆始、惡性循環
重點是S7是近親
作者: leungzboy    時間: 2017-1-25 17:02

我反而想知,samsung買咗咁多電池,找咗數俾SDI同ATL未
鴨仔 發表於 2017-1-24 22:44



    一定找左數啦
相信仲另外簽多左唔知幾多年合約 (食死貓既費用)
作者: Miipp    時間: 2017-1-25 20:38

咁肯定因電池出事,點解唔立即做過細啲 size 電池裝番入幾百萬部 N7 平賣,唔使污染環境 ...
imax 發表於 2017-1-25 14:03


要做即刻秒到出來? 任何零部件都有開發生產流程, 設計,開模,樣品,測試,試產,可靠性實驗,etc

重未計各國安規更新程序,ching 太年青鳥
作者: freefdhk    時間: 2017-1-25 20:50

都係大陸d手機簡單d ,
爆炸 ? 即係用戶買左山寨機引起.
官方絕不承認責任. 即使在專門店買都好. 一定係運送期間被調包
作者: doppelganger    時間: 2017-1-25 21:51

GALAXY Note 7電池 4000 mAh?尺寸153.5 x 73.9 x 7.9 (mm)
XPERIA Z5P 電池 3430 mAh尺寸154.4 x 76.0 x 7.8 (mm)
即係電池廠技藝問題?
但係小米用力神電都有10000 mAh 喎
作者: chromechan    時間: 2017-1-25 22:14

本帖最後由 chromechan 於 2017-1-25 22:17 編輯

回覆 78# doppelganger

機身呎吋相差2.135%(體積)
btw, note 7電池只係3500mAh

即係電池用量,Note 7都係比Z5 Premium多2%
作者: Purutaz    時間: 2017-1-25 22:36

已經對3叔無哂信心





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2