作者: stageA 時間: 2016-11-27 11:56 標題: V20 電池用量
想知一日用唔用到
作者: drlui 時間: 2016-11-27 12:45
看你點用法,
全日只待机8 -10 小時後還是80%左右
玩PKM 10-15% DROP PER HOUR
作者: erickwok2 時間: 2016-11-27 13:31
唔打機我13小時頂得住。返歸剩20%
作者: andykmccc 時間: 2016-11-27 13:38
同gp2比較邊部差D?
作者: 1號閒人 時間: 2016-11-27 13:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stageA 時間: 2016-11-27 15:24
v10 半日要換電,好驚
作者: stageA 時間: 2016-11-27 15:25
需要買多粒電嗎
作者: mine247 時間: 2016-11-27 15:35
Pokemon Go 由100%長玩3個半至4個鐘就熄機
唔係長玩game既話一定頂到一日
作者: jso77 時間: 2016-11-27 19:02
何謂一日? 24小時? 12小時?
何謂用唔用到? 淨待機? 間唔中傾電話? 狂打機? 淨係上網? 淨睇msg?
根本樓主呢個就唔係問題既問題來的
作者: G-核戰機 時間: 2016-11-27 21:02
178充電套裝不貴
作者: ~Mac迷~ 時間: 2016-11-27 21:08
咪玩啦,我用S7 edge都係僅僅挨到5個鐘,V20一定冇可能得10-15%/hr
作者: epidauros 時間: 2016-11-27 21:15
有可能係頭10-15%比較襟用,誤導左。
真係由100%用到尾應該冇可能pkm撐到7-8個鐘吧...?
作者: chromechan 時間: 2016-11-27 21:24
其實都冇錯,因為有唔少會員講,LG嘅100%其實係110%,而佢講10-15%其實應該係20%-25%,之後會喪啲
作者: Michael8882010 時間: 2016-11-27 21:26
老實講,我買v20前都係用S7 Edge, 兩部機比較,我真係覺得V20慳電d, 主要係Edge用耐時好熱,所以燒電特別快,相反V20只係微暖,放電都較慢,當然用7.0 os都幫助不少啦,今次LG呢部機真係比G2.G Pro1.2. G3.G4.V10.修正同進步左好多,算誠意之作!以上嘅機全部擁有過,當然呢個只係個人感覺!並非打手。
作者: jso77 時間: 2016-11-27 21:29
要連續7-8粒鐘玩PKM相信只有紅米4先做到
作者: jasterhk 時間: 2016-11-27 21:36
我就算玩其他game都起碼20%/hr啦
PKMGO要開埋gps一定無可能15%/hr囉
作者: simontsangyh 時間: 2016-11-28 14:47
尋日返大陸玩, 九點鐘開始冇 x 電, 到下晝六點半仲有 3x% 電.
中間有打過一陣機 (大約個零兩個鐘), 間唔中睇 facebook, 開下 google map 同 whatsapp 下.
作者: buscocamp 時間: 2016-11-28 15:05
人人用法唔同...只能作參考
作者: G-核戰機 時間: 2016-11-28 15:55
在內地google play 好食電
作者: looking4mp3 時間: 2016-11-28 16:13
佢冇吹水,我部機玩PKM 都係咁上下用電量,之前我有出過POST 的
作者: Man@MFHK 時間: 2016-11-28 16:59
有邊部機可以玩足一日PKM GO?
最多咪七粒鐘
作者: simontsangyh 時間: 2016-11-28 18:12
佢既電量以咁既用法, 我覺得已經係可以接受.
之後係因為上左高鐵有得 x 電, 所以冇試用到幾耐先冇晒電.
作者: jso77 時間: 2016-11-28 19:00
感覺大陸聯通4g食電過香港4g好多
作者: 黑馬過林 時間: 2016-11-28 23:50
moto z play 聽聞 玩足8個鐘都是用左50% 電???
作者: 新遺失戰艦 時間: 2016-11-29 00:17
真係有保留~
作者: stageA 時間: 2016-11-29 10:15
回覆 23# jso77
yes , agree
作者: pandabelly 時間: 2016-11-29 10:47
我冇用過V10... 但用過細芒D 嘅 G5... 感覺同G5 差唔多
放工時間大概有40 -50% (行4G, 都係wtsapp,加返工時+晏晝會聽歌),咁我放工打機上網Facebook...去到9點就差唔多冇喇
但我都幾鍾意佢打機時可以較低resolution,冇咁熱同冇咁sai 電...
(個setting 係 setting >battery & power saving > game battery saver)
作者: stageA 時間: 2016-11-29 11:28
回覆 27# pandabelly
thx for your sharing
作者: Miipp 時間: 2016-11-29 13:23
我冇用過V10... 但用過細芒D 嘅 G5... 感覺同G5 差唔多
放工時間大概有40 -50% (行4G, 都係wtsapp,加返工 ...
pandabelly 發表於 2016-11-29 10:47
較低 resolution 只幫到 cpu 及 gpu 慳少少電.
最倒水的 2k mon 一樣要行足 2k 做顯示, 物理硬件上無得改變
作者: ckarea 時間: 2016-11-29 13:26
仲有副MON
其實要係5.7" MON發光係最哂電
我用G5 5.3" 好慳電
作者: pandabelly 時間: 2016-11-29 14:13
G5 同 V20 對我黎請用到嘅時間係真係差唔多...
可能係2800 同3200 嘅分別
但講到尾用到幾耐都係睇用黎做咩..我可以用到一日都唔等於其他人可以用到一日
作者: jso77 時間: 2016-11-29 15:10
玩足8粒鐘係指玩PKM? 我相信現時冇任何機可以連續玩PKM八粒鐘只用50%電囉!

