Board logo

標題: V20 電池用量 [打印本頁]

作者: stageA    時間: 2016-11-27 11:56     標題: V20 電池用量

想知一日用唔用到
作者: drlui    時間: 2016-11-27 12:45

看你點用法,
全日只待机8 -10 小時後還是80%左右
玩PKM 10-15% DROP PER HOUR
作者: erickwok2    時間: 2016-11-27 13:31

唔打機我13小時頂得住。返歸剩20%
作者: andykmccc    時間: 2016-11-27 13:38

同gp2比較邊部差D?
作者: 1號閒人    時間: 2016-11-27 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stageA    時間: 2016-11-27 15:24

v10 半日要換電,好驚
作者: stageA    時間: 2016-11-27 15:25

需要買多粒電嗎
作者: mine247    時間: 2016-11-27 15:35

Pokemon Go 由100%長玩3個半至4個鐘就熄機
唔係長玩game既話一定頂到一日
作者: jso77    時間: 2016-11-27 19:02

何謂一日?  24小時?  12小時?   

何謂用唔用到?  淨待機?  間唔中傾電話?  狂打機?  淨係上網?  淨睇msg?

根本樓主呢個就唔係問題既問題來的
作者: G-核戰機    時間: 2016-11-27 21:02

需要買多粒電嗎
stageA 發表於 2016-11-27 15:25


178充電套裝不貴
作者: ~Mac迷~    時間: 2016-11-27 21:08

看你點用法,
全日只待机8 -10 小時後還是80%左右
玩PKM 10-15% DROP PER HOUR
drlui 發表於 2016-11-27 12:45



咪玩啦,我用S7 edge都係僅僅挨到5個鐘,V20一定冇可能得10-15%/hr
作者: epidauros    時間: 2016-11-27 21:15

咪玩啦,我用S7 edge都係僅僅挨到5個鐘,V20一定冇可能得10-15%/hr
~Mac迷~ 發表於 2016-11-27 21:08


有可能係頭10-15%比較襟用,誤導左。

真係由100%用到尾應該冇可能pkm撐到7-8個鐘吧...?
作者: chromechan    時間: 2016-11-27 21:24

咪玩啦,我用S7 edge都係僅僅挨到5個鐘,V20一定冇可能得10-15%/hr
~Mac迷~ 發表於 2016-11-27 21:08

其實都冇錯,因為有唔少會員講,LG嘅100%其實係110%,而佢講10-15%其實應該係20%-25%,之後會喪啲
作者: Michael8882010    時間: 2016-11-27 21:26

咪玩啦,我用S7 edge都係僅僅挨到5個鐘,V20一定冇可能得10-15%/hr
~Mac迷~ 發表於 2016-11-27 21:08


老實講,我買v20前都係用S7 Edge, 兩部機比較,我真係覺得V20慳電d, 主要係Edge用耐時好熱,所以燒電特別快,相反V20只係微暖,放電都較慢,當然用7.0 os都幫助不少啦,今次LG呢部機真係比G2.G Pro1.2. G3.G4.V10.修正同進步左好多,算誠意之作!以上嘅機全部擁有過,當然呢個只係個人感覺!並非打手。
作者: jso77    時間: 2016-11-27 21:29

有可能係頭10-15%比較襟用,誤導左。

真係由100%用到尾應該冇可能pkm撐到7-8個鐘吧...? ...
epidauros 發表於 2016-11-27 21:15


要連續7-8粒鐘玩PKM相信只有紅米4先做到
作者: jasterhk    時間: 2016-11-27 21:36

我就算玩其他game都起碼20%/hr啦
PKMGO要開埋gps一定無可能15%/hr囉
作者: simontsangyh    時間: 2016-11-28 14:47

尋日返大陸玩, 九點鐘開始冇 x 電, 到下晝六點半仲有 3x% 電.
中間有打過一陣機 (大約個零兩個鐘), 間唔中睇 facebook, 開下 google map 同 whatsapp 下.
作者: buscocamp    時間: 2016-11-28 15:05

人人用法唔同...只能作參考
作者: G-核戰機    時間: 2016-11-28 15:55

尋日返大陸玩, 九點鐘開始冇 x 電, 到下晝六點半仲有 3x% 電.
中間有打過一陣機 (大約個零兩個鐘), 間唔中 ...
simontsangyh 發表於 2016-11-28 14:47


在內地google play 好食電
作者: looking4mp3    時間: 2016-11-28 16:13

咪玩啦,我用S7 edge都係僅僅挨到5個鐘,V20一定冇可能得10-15%/hr
~Mac迷~ 發表於 2016-11-27 21:08


佢冇吹水,我部機玩PKM 都係咁上下用電量,之前我有出過POST 的
作者: Man@MFHK    時間: 2016-11-28 16:59

唔知你點用,
POKEMON GO 玩唔到一日
1號閒人 發表於 2016-11-27 13:40

有邊部機可以玩足一日PKM GO?
最多咪七粒鐘
作者: simontsangyh    時間: 2016-11-28 18:12

在內地google play 好食電
G-核戰機 發表於 2016-11-28 15:55



佢既電量以咁既用法, 我覺得已經係可以接受.
之後係因為上左高鐵有得 x 電, 所以冇試用到幾耐先冇晒電.
作者: jso77    時間: 2016-11-28 19:00

在內地google play 好食電
G-核戰機 發表於 2016-11-28 15:55


感覺大陸聯通4g食電過香港4g好多
作者: 黑馬過林    時間: 2016-11-28 23:50

moto z play 聽聞 玩足8個鐘都是用左50% 電???
作者: 新遺失戰艦    時間: 2016-11-29 00:17

moto z play 聽聞 玩足8個鐘都是用左50% 電???
黑馬過林 發表於 2016-11-28 11:50 PM


真係有保留~
作者: stageA    時間: 2016-11-29 10:15

回覆 23# jso77


    yes , agree
作者: pandabelly    時間: 2016-11-29 10:47

我冇用過V10... 但用過細芒D 嘅 G5... 感覺同G5 差唔多
放工時間大概有40 -50% (行4G, 都係wtsapp,加返工時+晏晝會聽歌),咁我放工打機上網Facebook...去到9點就差唔多冇喇
但我都幾鍾意佢打機時可以較低resolution,冇咁熱同冇咁sai 電...
(個setting 係 setting >battery & power saving > game battery saver)
作者: stageA    時間: 2016-11-29 11:28

回覆 27# pandabelly


    thx for your sharing
作者: Miipp    時間: 2016-11-29 13:23

我冇用過V10... 但用過細芒D 嘅 G5... 感覺同G5 差唔多
放工時間大概有40 -50% (行4G, 都係wtsapp,加返工 ...
pandabelly 發表於 2016-11-29 10:47


較低 resolution 只幫到 cpu 及 gpu 慳少少電.

最倒水的 2k mon 一樣要行足 2k 做顯示, 物理硬件上無得改變
作者: ckarea    時間: 2016-11-29 13:26

較低 resolution 只幫到 cpu 及 gpu 慳少少電.

最倒水的 2k mon 一樣要行足 2k 做顯示, 物理硬件上無得 ...
Miipp 發表於 2016-11-29 13:23



    仲有副MON

其實要係5.7" MON發光係最哂電

我用G5 5.3" 好慳電
作者: pandabelly    時間: 2016-11-29 14:13

仲有副MON

其實要係5.7" MON發光係最哂電

我用G5 5.3" 好慳電
ckarea 發表於 2016-11-29 13:26


G5 同 V20 對我黎請用到嘅時間係真係差唔多...
可能係2800 同3200 嘅分別

但講到尾用到幾耐都係睇用黎做咩..我可以用到一日都唔等於其他人可以用到一日
作者: jso77    時間: 2016-11-29 15:10

moto z play 聽聞 玩足8個鐘都是用左50% 電???
黑馬過林 發表於 2016-11-28 23:50



玩足8粒鐘係指玩PKM?  我相信現時冇任何機可以連續玩PKM八粒鐘只用50%電囉!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2