Board logo

標題: 「最後機會」 HTC 530 NFC手機!! $898-$250-$180-$180=$288 [打印本頁]

作者: xperiac2014    時間: 2016-11-2 17:33     標題: 「最後機會」 HTC 530 NFC手機!! $898-$250-$180-$180=$288

本帖最後由 xperiac2014 於 2016-11-2 23:23 編輯

只要你有1張HSBC卡,2張BEA卡,就可以了!

利申:本人已經用***Note3袋了$610。
作者: harddick    時間: 2016-11-2 17:39

how? where?
作者: joehk    時間: 2016-11-2 17:40

Android pay拍卡回贈?
分開咁多次拍 會唔會比人打????
作者: frankiepoon    時間: 2016-11-2 17:40

咁神奇? 簽幾百都回幾百?
作者: hugo2005    時間: 2016-11-2 18:22

邊度有咁平?現貨?
作者: c14101    時間: 2016-11-2 18:32

Android pay拍卡回贈?
分開咁多次拍 會唔會比人打????
joehk 發表於 2016-11-2 17:40


x2
作者: c14101    時間: 2016-11-2 18:35

本帖最後由 c14101 於 2016-11-2 18:36 編輯
只要你有1張HSBC卡,2張BEA卡,就可以了!

利申:本人已經用***Note3袋了$610。 ...
xperiac2014 發表於 2016-11-2 17:33


by the way, HSBC 同埋 BEA 個回贈你應該都計錯數了! 返去 lun 清楚 d  份 terms
作者: dcpad    時間: 2016-11-2 18:41

要使一大舊錢先有回贈
單HSBC已要$2000
作者: fresh_banana    時間: 2016-11-2 19:08

898 都搵唔到, 唔好話有得回咁so ........
作者: xperiac2014    時間: 2016-11-2 19:32

898 都搵唔到, 唔好話有得回咁so ........
fresh_banana 發表於 2016-11-2 19:08



    today 1600-1800 have stock, Black Color only!!
作者: xperiac2014    時間: 2016-11-2 19:33

要使一大舊錢先有回贈
單HSBC已要$2000
dcpad 發表於 2016-11-2 18:41



    要使一大舊錢 <----遲早都要俾(iPhone7x2上台條數)
作者: 451KL    時間: 2016-11-2 20:18

898 都搵唔到, 唔好話有得回咁so ........
fresh_banana 發表於 2016-11-2 19:08

HTC Desire 530 鴨寮街細鋪賣 $999,唔介意俾多 $100 隨時有現貨。

via HKEPC Reader for H1512
作者: edenli    時間: 2016-11-2 20:33

有些少"標題黨"既嫌疑...呢篇文係比D成屋連1部NFC機既人都無睇既
我屋企6部NFC手機又唔會回贈6倍
作者: EVA001    時間: 2016-11-2 20:35

為咗Android pay買部成千蚊的低階機有點不智
作者: edenli    時間: 2016-11-2 20:38

為咗Android pay買部成千蚊的低階機有點不智
EVA001 發表於 2016-11-2 20:35



    買二手好過啦, 唔知我部古董SONY TX有無價呢
作者: 451KL    時間: 2016-11-2 21:00

買二手好過啦, 唔知我部古董SONY TX有無價呢
edenli 發表於 2016-11-2 20:38

Xperia TX 係咪行緊 Android 4.4?如果唔係,有 NFC 都用唔到 Android Pay。

via HKEPC Reader for H1512
作者: c14101    時間: 2016-11-2 21:22

898 都搵唔到, 唔好話有得回咁so ........
fresh_banana 發表於 2016-11-2 19:08

SMT online shop  

via HKEPC Reader for Android
作者: fresh_banana    時間: 2016-11-2 21:36

tks i know that , but no stock
作者: chromechan    時間: 2016-11-2 22:02

回覆 16# 451KL

無記錯係4.3
作者: edenli    時間: 2016-11-2 22:24

Xperia TX 係咪行緊 Android 4.4?如果唔係,有 NFC 都用唔到 Android Pay。

via HKEPC Reader for H151 ...
451KL 發表於 2016-11-2 21:00



    係wo, 我無用好耐了 依家拎左來做ANDROID BOX既輔助機
作者: xperiac2014    時間: 2016-11-2 23:23

更新#01
有圖有................
作者: jpcjpc    時間: 2016-11-3 08:36

作業系統:Android 6.0
系  統:2G GSM 四頻
3G WCDMA 850 + 900 + 2100
4G FDD LTE B3 + B7 + B8
尺吋重量:146.9 x 70.9 x 8.3 mm / 140g
屏  幕:720 x 1280 pixels、1670 萬 色 5 吋 SLCD
主要相機:800 萬像素 CMOS
前置相機:500 萬像素 CMOS
處 理 器 :
四核心 Qualcomm S210 1.1GHz、1.5GB RAM
內置容量:16GB
記憶插卡:microSD
電  池:2200 mAh (內建式)
顏  色:灰 / 白 / 藍




後備機都唔會買><"
作者: dreamtheater    時間: 2016-11-3 11:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: onwest    時間: 2016-11-3 11:48

for this price, I prefer China-based android, such as 紅米 mobile
作者: u.c.    時間: 2016-11-3 11:56

條數好有問題, 如HSBC 回贈, 根本我去WATSONS 預繳10X$200 台費就得, 做乜要買部HTC 雞機?
同樣道理, 其他CARD 回贈都係一樣, 又唔係只係買HTC機先有.....
作者: xperiac2014    時間: 2016-11-3 13:08

條數好有問題, 如HSBC 回贈, 根本我去WATSONS 預繳10X$200 台費就得, 做乜要買部HTC 雞機?
同樣道理, 其他C ...
u.c. 發表於 2016-11-3 11:56



    唔明?! 睇左TOPIC再消化下啦!!
作者: u.c.    時間: 2016-11-3 14:29

唔明?! 睇左TOPIC再消化下啦!!
xperiac2014 發表於 2016-11-3 13:08



    點會唔明, 我意思係AP回贈, 唔買HTC機都有, 做乜要買HTC機?? 根本就唔係HTC獨有優惠....
何況, 呢D CREDIT CARD 回贈我已經食晒咁滯.  仲邊有QUOTA 留黎去買HTC.....
作者: c14101    時間: 2016-11-3 15:02

點會唔明, 我意思係AP回贈, 唔買HTC機都有, 做乜要買HTC機?? 根本就唔係HTC獨有優惠....
何況, 呢D  ...
u.c. 發表於 2016-11-3 14:29


我估佢想話特登買部 530 返來食信用卡回贈
作者: u.c.    時間: 2016-11-3 15:15

我估佢想話特登買部 530 返來食信用卡回贈
c14101 發表於 2016-11-3 15:02



    如果係咁, 根本無必要HIGHLIGHT HTC 部機.
同埋, 仲有渣打$30, 大新MASTER 2% 可以食, BEA 就你有幾多張都仲可以有25%上限$180食.....又點會係佢條數呢.....
作者: c14101    時間: 2016-11-3 15:42

如果係咁, 根本無必要HIGHLIGHT HTC 部機.
同埋, 仲有渣打$30, 大新MASTER 2% 可以食, BEA 就你有幾 ...
u.c. 發表於 2016-11-3 15:15


因為 530 平價得黎又有 NFC, 用到 An Pay 及 8 仔
作者: xperiac2014    時間: 2016-11-3 15:50

因為 530 平價得黎又有 NFC, 用到 An Pay 及 8 仔
c14101 發表於 2016-11-3 15:42



    呢位同學咪叫叻羅!!
作者: c14101    時間: 2016-11-3 16:01

本帖最後由 c14101 於 2016-11-3 16:13 編輯
呢位同學咪叫叻羅!!
xperiac2014 發表於 2016-11-3 15:50


不要誤會, 我只是理解而不是認同你做法
530 bands 少, 我不會買
PS: 我用 An Pay 食緊 HSBC, HSB, SCB, DBS, BEA x 2
作者: xperiac2014    時間: 2016-11-3 16:35

不要誤會, 我只是理解而不是認同你做法  
530 bands 少, 我不會買
PS: 我用 An Pay 食緊 HSBC, H ...
c14101 發表於 2016-11-3 16:01



    請不要誤會, 我不需要你認同我的做法!!

而且我根本沒有買530

P.S. 我用***NOTE3 AP已經食了HSBC, HSB, SCB, DBS, BEA x 2!!
作者: yan    時間: 2016-11-3 17:00

HTC 530 Band ok a.....

FDD-LTE: B1 (2100MHz)/ B3 (1800MHz)/ B5 (850MHz)/ B7 (2600MHz)/ B8 (900MHz)

In HK, only no 2300
作者: Man@MFHK    時間: 2016-11-3 22:21

HTC 530 Band ok a.....

FDD-LTE: B1 (2100MHz)/ B3 (1800MHz)/ B5 (850MHz)/ B7 (2600MHz)/ B8 (900MHz)
...
yan 發表於 2016-11-3 17:00

今時今日入門機都無雙卡又無中港4G係原罪,數記都清左幾耐先清得晒。
作者: edenli    時間: 2016-11-4 01:11

本帖最後由 edenli 於 2016-11-4 01:14 編輯

其實真係無必要以HTC作招徠, 反而樓主提點左我樣野, 可以預繳台費, 我聽日去3HK試下取消自動轉帳, 一次過比哂D月費
恆生果個500回50可以去邊到交月費拎回贈? 萬寧可以交月費?
作者: ckmakit    時間: 2016-11-4 17:57

恆生果個要指定商戶....
作者: edenli    時間: 2016-11-4 20:48

回復 37 #ckmakit

就係囉,恆生果d無間可以交月費,求問500點樣用

via HKEPC Reader for Android
作者: xperiac2014    時間: 2016-11-4 21:18

其實真係無必要以HTC作招徠, 反而樓主提點左我樣野, 可以預繳台費, 我聽日去3HK試下取消自動轉帳, 一次過比 ...
edenli 發表於 2016-11-4 01:11

不用取消的。
作者: wkng85    時間: 2016-11-4 23:47

Watson's pay 3 bill? can use android pay?
作者: dickau    時間: 2016-11-5 00:25

不用取消的。
xperiac2014 發表於 2016-11-4 21:18


早交台費, 3自動轉賬會識得唔過數?
作者: edenli    時間: 2016-11-7 19:53

本帖最後由 edenli 於 2016-11-7 19:54 編輯

有無人知匯豐個200回20係咪交台費都計,我交定1000蚊後醒起平時迎新優惠係唔計呢d野
本行可全權絕對決定那些是合資格交易。現金貸款、年費、財務費用、逾期費用、賭場交易、分期付款、繳稅、透過匯豐網上理財繳費、於「獎賞錢」購物網進行的換領交易、所有於2016年9月26日至10月31日期間於百佳超級市場、FUSION、TASTE、INTERNATIONAL、GOURMET、GREAT FOOD HALL及SU-PA-DE-PA(只限超市部)之香港實體分店之簽賬交易、所有於2016年11月1日至11月30日期間於香港的萬寧、Mannings Plus、Mannings Baby及GNC專門店(Apita的GNC專櫃除外)之簽賬交易、八達通自動增值、自動轉賬、循環付款,及所有未誌賬、取消以及退款的交易均不會算作本推廣的合資格交易。任何以香港貨幣以外進行的合資格交易,交易金額均以信用卡月結單上的交易貨幣及已折算為港幣之金額為準。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2