Board logo

標題: [測試] 韓國更換後的新版Note 7也爆了! [打印本頁]

作者: danny839    時間: 2016-10-1 22:19     標題: 韓國更換後的新版Note 7也爆了!

Source: http://m.kmib.co.kr/view.asp?arcid=0010967686&code=61121111





翻譯來自: http://bbs.saraba1st.com/2b/thread-1336793-1-1.html


최근 배터리 문제로 교환받은 삼성전자 『갤럭시노트7』이 폭발했다는 주장이 온라인에 올라왔다. 삼성의 전량 리콜이후 『배터리 폭발』 제보는 이번이 처음이다.
最近,因為電池問題,更換後得到的『Galaxy Note 7』 爆炸的事件傳到了網上。 這個是三星全數召回後, 第一次』電池爆炸『的舉報。

1일 유명 온라인 커뮤니티에 한 네티즌이 「교환받은 갤럭시 노트7 폭발했습니다」라는 제목으로 사지과 글을 올렸다. 그는 「친구가 지난 주 교환받은 갤노트7이 오늘 아침 8시경 폭발했다며 서비스센터 연락이 안돼 난감해하고 있다」고 전했다.
1號,在出名的網絡社交網站上,一位網友發佈了『更換後拿到的新手機爆炸』的標題報導,連同文字和照片都一起上傳。 『朋友在一週前,拿到全新的手機,在今天早上8點左右發生了爆炸,聯繫不上三星售後服務,感覺到非常難堪』


   Reply  Reply  Reply  Reply 1/10/2016 19:00 #1
StarForce

Logo

Advanced
네티즌이 적은 폭발 정황을 보면 이번에도 스마트폰 충전 중 타는 듯 연기가 나면서 폭발했다고 한다. 공개한 사진을 보면 스마트폰 케이스가 검게 그을렸고 갤노트7에서는 연기가 나고 있다. 방바닥도 검게 탄 모습이 기존 배터리 폭발 신고 사례와 유사하다.
根據這位網友寫的爆炸情況,這次應該是手機充電時,發出燒焦的味道。上傳的照片上看, 手機殼都被燒到了黑色,還有煙冒出來。 連房子地板都被燒成黑色的情況來看,和以前電池爆炸的事件十分相似。

삼성전자의 갤럭시노트7은 지난 8월 19일 출시했으며, 잇따른 배터리 폭발 논란으로 출시 2주 만에 전면 회수해 배터리를 교체하는 리콜을 하게 됐다.
三星電子的 note7 在8月19日發售, 因為電池問題引發的混亂, 上市2周後,全面召回。

네티즌들은 「교환받은 갤노트7이 또 다시 폭발했다면 심각한 문제」라고 입을 모았다.
這位網友說 『更換新的note7 又發生爆炸的話,是一個十分嚴重的問題。』

***
作者: dom    時間: 2016-10-1 22:21

Source:  
翻譯來自:  
최근 배터리 문제로 교환받은 삼성전자 『갤럭시노트7』이 폭발했다는 주장 ...
danny839 發表於 1-10-2016 10:19 PM



一定係外來熱力影響舊電!!
作者: danny839    時間: 2016-10-1 22:24

回覆 2# dom


    聯繫不上三星售後服務,感覺到非常難堪』
作者: minki    時間: 2016-10-1 22:27

一定係外來熱力影響舊電!!
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-1 22:37

港版更換後的新版Note 7又爆了!

http://www.android-hk.com/news/h ... n-android-hk-11016/
作者: rabbit82047    時間: 2016-10-1 22:37

*** 售後一定係用 note7 接電話,受災中
作者: 小機人    時間: 2016-10-1 22:46

NOTE 7 真是最強最潮最火..的AN機王
作者: umvue    時間: 2016-10-1 22:52

應該唔係電池問題,而係電路板問題,今次三星玩卵完
作者: low-end    時間: 2016-10-1 23:00

全球第一部南北兩極專用的手機誕生了
作者: Monkey2016    時間: 2016-10-1 23:13

俄羅斯輪盤與短引炮仗雙結合
作者: 黑膠漿    時間: 2016-10-1 23:18

全球第一部南北兩極專用的手機誕生了
low-end 發表於 2016-10-1 23:00


地球暖化
南北極d外來熱力都幾勁
作者: free3sky    時間: 2016-10-1 23:37

係最爆
作者: atwy    時間: 2016-10-1 23:38

Source:  





翻譯來自:  


최근 배터리 문제로 교환받은 삼성전자 『갤럭시노트7』이 폭발했다는 주장 ...
danny839 發表於 2016-10-1 22:19


一定受金仔影響  
作者: atwy    時間: 2016-10-1 23:38

應該唔係電池問題,而係電路板問題,今次三星玩卵完
umvue 發表於 2016-10-1 22:52



    X 2
作者: topwai~威威    時間: 2016-10-1 23:51

三星玩完了....

via HKEPC Reader for Android
作者: thatstar    時間: 2016-10-2 00:03

用smoking hot嚟形容note 7就最合適不過
作者: kuen@    時間: 2016-10-2 00:35

肯定係外來熱力做成,唔义電就唔會熱啦。。。自己攞嚟。。。但無電又唔义得,可以點解決?
作者: skywolf08    時間: 2016-10-2 00:41

香港/中國的note 7一定最安全????.消委會是冇牙老虎。
美國就回收。
作者: chung9776    時間: 2016-10-2 00:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grxgr    時間: 2016-10-2 00:48

***過於急下對策所致
兩家電池廠都係跟***提供既設計
有咩可能a廠同b廠做既唔同
完全唔合理
作者: DGCNYO    時間: 2016-10-2 00:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soho888    時間: 2016-10-2 00:51

***仲唔收檔??
作者: atwy    時間: 2016-10-2 01:16

***仲唔收檔??
soho888 發表於 2016-10-2 00:51



家大業大怕什麼
作者: clio    時間: 2016-10-2 01:41

既然這手機爆了,開不着了,很難肯定它的電池圖案是綠色的……不排除有人未有遵從官方勸告繼續使用已宣布回收批次之手機。加上用户掌心溫度高於正常室溫,手機在外部加熱情況下過熱冒煙很自燃……

謹此 再次溫馨提醒各用户,建議使用手機時,就像我們及香港代理一樣,先把體温降至室溫或以下,以免招至法律責任。


作者: otherphonepc    時間: 2016-10-2 01:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otherphonepc    時間: 2016-10-2 01:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Rosa    時間: 2016-10-2 02:27

咁要用手機架凌空夾住, 用筆督督先得..
otherphonepc 發表於 2016-10-2 01:48


熱感筆可能太熱,做成外來熱力........
作者: tommychow0811    時間: 2016-10-2 02:35

應該係個保護套導致爆炸
作者: 惡魔城城主    時間: 2016-10-2 02:38

其實成日都講爆, 其實都唔係爆, 而係"自燃".....直到舊電自己燒晒
作者: otherphonepc    時間: 2016-10-2 02:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Grizzlee    時間: 2016-10-2 04:15

地暖溫度過高所至??
作者: 200801    時間: 2016-10-2 07:03

碌7 爆好閒遮.

s7e 用 VR眼鏡 睇3D AV 果野先爆 就大獲好多..
otherphonepc 發表於 2016-10-2 01:47

正想咁做, 巧驚驚
作者: kichiku    時間: 2016-10-2 07:09

出防火防爆機套大把人買

via HKEPC Reader for Android
作者: water668    時間: 2016-10-2 07:31

生猩都係忘記部碌7,直接出部碑8算喇,如果再爆,
就忘記部碌8,直接出部碑9算喇,如果再爆,
忘記部碌9,直接出部碑10算喇,如果再爆...
作者: umvue    時間: 2016-10-2 07:37

其實成日都講爆, 其實都唔係爆, 而係"自燃".....直到舊電自己燒晒
惡魔城城主 發表於 2016-10-2 02:38


爆的話應該是電池膨脹到爆
作者: catfood    時間: 2016-10-2 07:47

根本全部7仔都有問題,話幾百部有事邊個信?***呢獲真係大忍獲
作者: 黑膠漿    時間: 2016-10-2 07:56

有片
相信只係地板同機套加熱引起
與手機電池無關
https://youtu.be/2793rdwm1NY
作者: atinpink    時間: 2016-10-2 08:04

*** : 沒有大爆炸, 實屬正常
作者: 上水首富    時間: 2016-10-2 08:16

生猩都係忘記部碌7,直接出部碑8算喇,如果再爆,
就忘記部碌8,直接出部碑9算喇,如果再爆,
忘記部碌9, ...
water668 發表於 2016-10-2 07:31


仲note ? 個品牌都玩能完
作者: grxgr    時間: 2016-10-2 09:23

仲note ? 個品牌都玩能完
上水首富 發表於 2016-10-2 08:16


佢出新, 如果電可換, 應該仲有人敢試
而家佢有少少問題就影響到成部機回廠, 大佬, 入面既資料全部都通通送比三星
識RESET既人就無問題, 但有大量既一般巿民既個人資料咁就白白送左比三星
仲有, 佢咁強調電池出事, 咁人既信既都係CONCERN電池, 但難免佢再發生, 電池絕對不可以再內鉗!
NOTE既可取點, 係佢WACOM SPEN筆...如果無呢枝筆, 我都諗唔到大眾仲有咩理由去買佢
其他廠無一間再同WACOM合作...如果有真係早早過檔~
作者: AV死刑犯    時間: 2016-10-2 09:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801    時間: 2016-10-2 09:46

有片
相信只係地板同機套加熱引起
與手機電池無關
黑膠漿 發表於 2016-10-2 07:56



   三星
不如改名叫賴星咩都賴
作者: 200801    時間: 2016-10-2 09:47

應該係3.0快充線路做得唔好
AV死刑犯 發表於 2016-10-2 09:31


最慘系
    佢唔充電都爆!!
作者: stageA    時間: 2016-10-2 11:10

I just bought it yesterday
作者: trustme133    時間: 2016-10-2 11:14

一句到底.
只要係同***有關既seven都爆,管他是新或舊!
好有LG打手feel.
作者: grxgr    時間: 2016-10-2 12:15

I just bought it yesterday
stageA 發表於 2016-10-2 11:10


good luck dude
作者: NeTZoO    時間: 2016-10-2 12:32

I just bought it yesterday
stageA 發表於 2016-10-2 11:10


正面D講-明知山有虎 偏向虎山行~~
唔客氣就........

我覺得就係因為仲有人買(所謂新貨),之前買左既人話之你信心係點!!!
作者: cpk    時間: 2016-10-2 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grxgr    時間: 2016-10-2 12:47

回覆  grxgr
應該話三星俾咗好多$予Wacom以換取獨家
否則其他廠一定跟風搞
cpk 發表於 2016-10-2 12:39


慘, 用家之苦...
作者: danny839    時間: 2016-10-2 12:49

回覆 45# trustme133


    又關lg事
一定係lg買部note7返黎叉爆佢
作者: pc89229    時間: 2016-10-2 13:00

三星呢次真陸七
作者: grxgr    時間: 2016-10-2 13:08

I just bought it yesterday
stageA 發表於 2016-10-2 11:10


勇士~~~祝你好運~~
BTW, 買左幾錢???
作者: v234567    時間: 2016-10-2 14:46

熱感筆可能太熱,做成外來熱力........
Rosa 發表於 2016-10-2 02:27


從來都不是熱感,以訛傳訛
作者: atwy    時間: 2016-10-2 15:07

I just bought it yesterday
stageA 發表於 2016-10-2 11:10



記得永遠放部機在唔會燒屋的地方

否則燒咗間屋3叔會話你外部加熱--告你
作者: roycck    時間: 2016-10-2 16:43

回覆 44# stageA


   
真係佩服

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: pc1668    時間: 2016-10-2 17:51

I just bought it yesterday
stageA 發表於 2016-10-2 11:10


I do not understand, why are you still buying the N7 ??
作者: atwy    時間: 2016-10-2 18:17

I do not understand, why are you still buying the N7 ??
pc1668 發表於 2016-10-2 17:51



    搏佢會爆  
作者: 我係二少    時間: 2016-10-2 18:33

搏佢會爆
atwy 發表於 2016-10-2 18:17

我都係咁諗。

via HKEPC Reader for Android
作者: 竹皮    時間: 2016-10-2 18:54

搏佢會爆
atwy 發表於 2016-10-2 18:17


電子野, 一係爆, 一係唔爆, 爆最多都係無左條命, 唔爆就可以爽部機爽到去8換機
作者: kosmo    時間: 2016-10-2 19:08

之前唔係話up左個patch差到某個%就停咩
作者: danny839    時間: 2016-10-2 19:09

回覆 60# kosmo


出事批次先係
冇出事批次唔會
作者: 掃馬想機    時間: 2016-10-2 21:00

可能未開光

無祈告就用
作者: trustme133    時間: 2016-10-2 22:48

回覆 50# danny839


    我話我似lg打手.
作者: appiah    時間: 2016-10-2 23:08

d ching講到部機設計比c體用咁
作者: maimai    時間: 2016-10-2 23:29

搏佢會爆
atwy 發表於 2016-10-2 18:17

可以上報~

via HKEPC Reader for Android
作者: BVEsun    時間: 2016-10-3 00:25

好明顯係外部加熱, 除非唔係
作者: skipskip    時間: 2016-10-3 01:05

將三叔碌七放入三嫂洗衣機滾兩滾一定好爆過煙花!
作者: danny839    時間: 2016-10-3 08:22

三星回應韓國新版Note 7爆炸:外力衝擊
作者: stageA    時間: 2016-10-3 08:48

本帖最後由 stageA 於 2016-10-3 08:53 編輯

回覆 52# grxgr


    6198 - 250

i know the accident completely and understand why people say stupid to me, however, it is a good phone really, I use LG V10 originally but no other good choice for me except 67 or iphone 7

I will not charge over the night, and put somewhere in more space in case any accident
作者: stageA    時間: 2016-10-3 08:52

actually I don't like Samsung  and haven't bought Samsung phones for years already, my last samsung phone is note one
作者: 我係二少    時間: 2016-10-3 09:01

三星回應韓國新版Note 7爆炸:外力衝擊
danny839 發表於 2016-10-3 08:22

永遠都是别人的錯。



via HKEPC Reader for Android
作者: grxgr    時間: 2016-10-3 09:17

回覆 69# stageA
I have the same thought with you.
Note series is the attractive products, especially the s pen.
However, the bomb issue causing note 7 that is not the peferable choice for everyone.
You may choose note 5 or be waiting for the note 8, but not now...
作者: grxgr    時間: 2016-10-3 09:17

本帖最後由 grxgr 於 2016-10-3 09:20 編輯
永遠都是别人的錯。



via HKEPC Reader for Android
我係二少 發表於 2016-10-3 09:01


認就300億美金, 你認唔認?
單講回收成本10億美金都心痛都爆...
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/finan ... 0902_00842_001.html
作者: stageA    時間: 2016-10-3 09:20

本帖最後由 stageA 於 2016-10-3 09:22 編輯

回覆 72# grxgr


    not interesting in note 5,    I will keep V10 instead but the issue is the battery that I have to change battery for 3 times everyday, OMG, that's why i have to change phone
作者: grxgr    時間: 2016-10-3 09:21

本帖最後由 grxgr 於 2016-10-3 09:36 編輯
回覆  grxgr


    not interesting in note 5,    I will keep V10 instead
stageA 發表於 2016-10-3 09:20

I totally understood...
If note5 is good that i would pay it with last year...
作者: atwy    時間: 2016-10-3 21:13

本帖最後由 atwy 於 2016-10-3 21:17 編輯
三星回應韓國新版Note 7爆炸:外力衝擊
danny839 發表於 2016-10-3 08:22



    千古奇聞     D鬼佬將部機又掟又搥都冇事

     三叔 NOTE柒 果然單薄
作者: kawing    時間: 2016-10-4 09:29

即係有黑色貼紙既翻新67都爆?

三星今次仲唔玩拿完
作者: supermeone    時間: 2016-10-4 09:47

即係有黑色貼紙既翻新67都爆?

三星今次仲唔玩拿完
kawing 發表於 2016-10-4 09:29 AM


    無事既,都未有人出事,善忘係人類本性
作者: sinyee    時間: 2016-10-4 10:19

那邊溫度可能高於25度, 一定係外來熱力影響舊電!!
作者: 200801    時間: 2016-10-4 10:23

那邊溫度可能高於25度, 一定係外來熱力影響舊電!!
sinyee 發表於 2016-10-4 10:19

身體都過30度啦, 手機放系褲袋爆硬
作者: low    時間: 2016-10-4 10:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: supermeone    時間: 2016-10-4 11:54

部機爆炸可以換取幾多賠償?
low 發表於 2016-10-4 10:31 AM


    告你勒索
作者: 聖人    時間: 2016-10-4 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kawing    時間: 2016-10-4 15:07

部機爆炸可以換取幾多賠償?
low 發表於 2016-10-4 10:31 AM



    之前有人答我話可以告到***甩褲喎, 但都答唔出即係賠幾多
作者: ccw2    時間: 2016-10-4 16:50

之前有人答我話可以告到***甩褲喎, 但都答唔出即係賠幾多
kawing 發表於 2016-10-4 15:07


市價6198既n7
作者: terrybobo    時間: 2016-10-4 17:15

一定係原力,唔係....係外遇...唔係...係外力先至啱..
作者: kawing    時間: 2016-10-4 17:23

一定係原力,唔係....係外遇...唔係...係外力先至啱..
terrybobo 發表於 2016-10-4 05:15 PM



    一定係地心吸力啦
作者: looking4mp3    時間: 2016-10-4 17:29

之前有人答我話可以告到***甩褲喎, 但都答唔出即係賠幾多
kawing 發表於 2016-10-4 15:07



一間公司係唔會著褲既,最多係甩富





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2