Board logo

標題: [測試] Gpro 爆亡 桃保ㄧ個亡40元 自己换ㄧ甩中已重新開机 [打印本頁]

作者: 啊甘    時間: 2016-9-3 22:22     標題: Gpro 爆亡 桃保ㄧ個亡40元 自己换ㄧ甩中已重新開机

本帖最後由 啊甘 於 2016-9-3 22:46 編輯

[attach]1919773[/attach][attach]1919762[/attach][a[attach]1919767[/attach][attach]1919765[/attach][attach]1919762[/attach]唔難
作者: monkicni    時間: 2016-9-3 22:28

唔難
啊甘 發表於 3/9/2016 22:22


咁掂! PM條link嚟,等我都整下。
thks
作者: maymaypat    時間: 2016-9-3 22:34

睇來好多拆機件,如果唔係點會咁平。我屋企都有兩部gpro,一水一行。
作者: cms4c17    時間: 2016-9-3 22:45

最近先整完2部sony機...
整既時候好後悔點解當初唔入換得電既機
作者: laughing    時間: 2016-9-3 23:07

剪下指甲啦
作者: tangood    時間: 2016-9-4 00:52

有無得換V10外的機身
作者: getronics    時間: 2016-9-4 01:24

洗唔洗用熱風槍??
作者: solskfai    時間: 2016-9-4 02:22

CHING勁
作者: semuel    時間: 2016-9-4 05:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gk1250    時間: 2016-9-4 06:37

請問邊間店買?我部Gpro之前比出面整完,個觸控不靈敏!

via HKEPC Reader for Android
作者: 200801    時間: 2016-9-4 07:11

厲害喔,
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 07:11

_.webp
作者: semuel    時間: 2016-9-4 07:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 07:45

師兄教下我地點攪?
semuel 發表於 2016-9-4 07:43


Youtube有片  我都係睇片  最絮要買岩亡
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 07:46

佢送埋工具 亡貼先3十幾
作者: lwwk    時間: 2016-9-4 07:58

信哥勁,玩埋整機
作者: RayzC    時間: 2016-9-4 09:40

_.webp
啊甘 發表於 2016-9-4 07:11


可唔可以pm 店家link?   想整番部G2
作者: Cartesius    時間: 2016-9-4 14:39

想整部gpro2

posted by mobile
作者: free6836    時間: 2016-9-4 14:44

原來係玻璃  40蚊…

mon 應該無咁平…
作者: 461933    時間: 2016-9-4 14:45

師兄你部Gpro咁多年都未打柴厲害
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 14:47

原來係玻璃  40蚊…

mon 應該無咁平…
free6836 發表於 2016-9-4 14:44



    係足控 平
作者: 小白豬    時間: 2016-9-4 14:47

師兄你部Gpro咁多年都未打柴厲害
461933 發表於 2016-9-4 14:45


G Pro真係好機黎

最正係個LED燈
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 14:48

本帖最後由 啊甘 於 2016-9-4 14:49 編輯
師兄你部Gpro咁多年都未打柴厲害
461933 發表於 2016-9-4 14:45


好用  但速度及功能冨然v10好太多
作者: Mathk    時間: 2016-9-4 15:02

http://forum.xda-developers.com/ ... gpro-t3264370/page2

CM13 仲要過一排先有。
作者: frankfrank    時間: 2016-9-4 15:14

剪下指甲啦
laughing 發表於 2016-9-3 23:07


大陸好多整機佬都留指甲,用來劏開部機(實話實說,請勿介意)
作者: Mathk    時間: 2016-9-4 15:17

大陸好多整機佬都留指甲,用來劏開部機(實話實說,請勿介意)
frankfrank 發表於 2016-9-4 15:14



    又唔係日日拆機,一般嚟講都係用跟料嘅開機棒。
作者: frankfrank    時間: 2016-9-4 15:20

又唔係日日拆機,一般嚟講都係用跟料嘅開機棒。
Mathk 發表於 2016-9-4 15:17

強國人咁強大點會跟規矩,最緊要方便,除咗劏機重有其它用途,自己諗
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 15:27

我唔从大陸整机佬呀

[attach]1919947[/attach]
作者: Mathk    時間: 2016-9-4 15:32

強國人咁強大點會跟規矩,最緊要方便,除咗劏機重有其它用途,自己諗
frankfrank 發表於 2016-9-4 15:20



    日拆多部就當然要快。
作者: frankfrank    時間: 2016-9-4 15:33

回覆 28# 啊甘
Ching兄弟純開玩笑,如有冒犯多多包涵
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 15:36

回覆  啊甘
Ching兄弟純開玩笑,如有冒犯多多包涵
frankfrank 發表於 2016-9-4 15:33


輕鬆ㄧ下 唔洗咁緊張
作者: laisy1294    時間: 2016-9-4 17:22

整完個感應器有沒問題?我部g3唔知sensor壞定換完mon有問題

via HKEPC Reader for Android
作者: mcwdicky    時間: 2016-9-4 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1號閒人    時間: 2016-9-4 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 18:27

係喎咁長
mcwdicky 發表於 2016-9-4 17:29



    我有時係用指甲介机売 打開用
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 18:29

師兄好勁!!
1號閒人 發表於 2016-9-4 17:52


其實個個都得  有教學片youtube
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2016-9-4 18:38

以為你話換左之後, 開左一粒鐘就自動 restart
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 18:45

以為你話換左之後, 開左一粒鐘就自動 restart
LoveMariahDayAn 發表於 2016-9-4 18:38


又唔睇書
作者: c2deep    時間: 2016-9-4 19:15

Ching, 親自出鏡, 勁.

想問問個外屏係全新貨定係拆機貨?
係咪背面已貼有3M背膠?
裝完觸控感覺同原裝分別大唔大?

thanks.
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 19:21

Ching, 親自出鏡, 勁.

想問問個外屏係全新貨定係拆機貨?
係咪背面已貼有3M背膠?
裝完觸控感覺同原裝分別大 ...
c2deep 發表於 2016-9-4 19:15



    分别唔大  
其實不如佸睇$做事  拎去街起碼3百  自己5十令hkd攪定
又可試下整机體驗  但D排缐處理上要小心D
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 19:22

Ching, 親自出鏡, 勁.

想問問個外屏係全新貨定係拆機貨?
係咪背面已貼有3M背膠?
裝完觸控感覺同原裝分別大 ...
c2deep 發表於 2016-9-4 19:15



    分别唔大  
其實不如佸睇$做事  拎去街起碼3百  自己5十令hkd攪定
又可試下整机體驗  但D排缐處理上要小心D  


係全新的   但唔知係乜貨色!!
作者: feilolai    時間: 2016-9-4 21:32

有冇得換埋個mon,我部gpro入左水,成個mon變左色
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 21:38

有冇得換埋個mon,我部gpro入左水,成個mon變左色
feilolai 發表於 2016-9-4 21:32


好以有  叫總成  貴D
作者: lovecancook    時間: 2016-9-4 21:42

其實唔難


對電子叻既人黎講.
作者: laueye    時間: 2016-9-4 21:49

Ching有冇熱風槍介紹

多謝ching
作者: 啊甘    時間: 2016-9-4 21:54

Ching有冇熱風槍介紹  

多謝ching
laueye 發表於 2016-9-4 21:49



作者: bassfranky    時間: 2016-9-4 23:26

好以有  叫總成  貴D
啊甘 發表於 2016-9-4 21:38



    有冇linkching
作者: laueye    時間: 2016-9-4 23:45

想問個power制易唔易拆,想換

多謝ching
作者: laueye    時間: 2016-9-4 23:46

Ching 們是否用f240s, 可否share個baseband backup黎救返部機

多謝ching
作者: yytly    時間: 2016-9-5 19:07

我有時係用指甲介机売 打開用
啊甘 發表於 2016-9-4 18:27


    指甲咁長,會整痛人架
作者: 啊甘    時間: 2016-9-5 19:33

有冇linkching
bassfranky 發表於 2016-9-4 23:26



    This link

http://m.intl.taobao.com/detail/ ... amp;id=527853878809
作者: 啊甘    時間: 2016-9-5 19:33

指甲咁長,會整痛人架
yytly 發表於 2016-9-5 19:07


她會很享受
作者: bassfranky    時間: 2016-9-6 00:13

This link
啊甘 發表於 2016-9-5 19:33


thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2