作者: 啊甘 時間: 2016-9-3 22:22 標題: Gpro 爆亡 桃保ㄧ個亡40元 自己换ㄧ甩中已重新開机
本帖最後由 啊甘 於 2016-9-3 22:46 編輯
[attach]1919773[/attach][attach]1919762[/attach][a[attach]1919767[/attach][attach]1919765[/attach][attach]1919762[/attach]唔難
作者: monkicni 時間: 2016-9-3 22:28
咁掂! PM條link嚟,等我都整下。
thks
作者: maymaypat 時間: 2016-9-3 22:34
睇來好多拆機件,如果唔係點會咁平。我屋企都有兩部gpro,一水一行。
作者: cms4c17 時間: 2016-9-3 22:45
最近先整完2部sony機...
整既時候好後悔點解當初唔入換得電既機

作者: laughing 時間: 2016-9-3 23:07
剪下指甲啦

作者: tangood 時間: 2016-9-4 00:52
有無得換V10外的機身
作者: getronics 時間: 2016-9-4 01:24
洗唔洗用熱風槍??
作者: solskfai 時間: 2016-9-4 02:22
CHING勁
作者: semuel 時間: 2016-9-4 05:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gk1250 時間: 2016-9-4 06:37
請問邊間店買?我部Gpro之前比出面整完,個觸控不靈敏!
via HKEPC Reader for Android
作者: 200801 時間: 2016-9-4 07:11
厲害喔,
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 07:11
_.webp作者: semuel 時間: 2016-9-4 07:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 07:45
Youtube有片 我都係睇片 最絮要買岩亡
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 07:46
佢送埋工具 亡貼先3十幾
作者: lwwk 時間: 2016-9-4 07:58
信哥勁,玩埋整機
作者: RayzC 時間: 2016-9-4 09:40
可唔可以pm 店家link? 想整番部G2
作者: Cartesius 時間: 2016-9-4 14:39
想整部gpro2
posted by mobile
作者: free6836 時間: 2016-9-4 14:44
原來係玻璃 40蚊…
mon 應該無咁平…
作者: 461933 時間: 2016-9-4 14:45
師兄你部Gpro咁多年都未打柴厲害
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 14:47
係足控 平
作者: 小白豬 時間: 2016-9-4 14:47
G Pro真係好機黎
最正係個LED燈
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 14:48
本帖最後由 啊甘 於 2016-9-4 14:49 編輯
好用 但速度及功能冨然v10好太多
作者: Mathk 時間: 2016-9-4 15:02
http://forum.xda-developers.com/ ... gpro-t3264370/page2
CM13 仲要過一排先有。
作者: frankfrank 時間: 2016-9-4 15:14
大陸好多整機佬都留指甲,用來劏開部機(實話實說,請勿介意)
作者: Mathk 時間: 2016-9-4 15:17
又唔係日日拆機,一般嚟講都係用跟料嘅開機棒。
作者: frankfrank 時間: 2016-9-4 15:20
強國人咁強大點會跟規矩,最緊要方便,除咗劏機重有其它用途,自己諗
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 15:27
我唔从大陸整机佬呀
[attach]1919947[/attach]
作者: Mathk 時間: 2016-9-4 15:32
日拆多部就當然要快。
作者: frankfrank 時間: 2016-9-4 15:33
回覆 28# 啊甘
Ching兄弟純開玩笑,如有冒犯多多包涵
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 15:36
輕鬆ㄧ下 唔洗咁緊張
作者: laisy1294 時間: 2016-9-4 17:22
整完個感應器有沒問題?我部g3唔知sensor壞定換完mon有問題
via HKEPC Reader for Android
作者: mcwdicky 時間: 2016-9-4 17:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1號閒人 時間: 2016-9-4 17:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 18:27
我有時係用指甲介机売 打開用
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 18:29
其實個個都得 有教學片youtube
作者: LoveMariahDayAn 時間: 2016-9-4 18:38
以為你話換左之後, 開左一粒鐘就自動 restart

作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 18:45
又唔睇書
作者: c2deep 時間: 2016-9-4 19:15
Ching, 親自出鏡, 勁.
想問問個外屏係全新貨定係拆機貨?
係咪背面已貼有3M背膠?
裝完觸控感覺同原裝分別大唔大?
thanks.
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 19:21
分别唔大
其實不如佸睇$做事 拎去街起碼3百 自己5十令hkd攪定
又可試下整机體驗 但D排缐處理上要小心D
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 19:22
分别唔大
其實不如佸睇$做事 拎去街起碼3百 自己5十令hkd攪定
又可試下整机體驗 但D排缐處理上要小心D
係全新的 但唔知係乜貨色!!
作者: feilolai 時間: 2016-9-4 21:32
有冇得換埋個mon,我部gpro入左水,成個mon變左色
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 21:38
好以有 叫總成 貴D
作者: lovecancook 時間: 2016-9-4 21:42
其實唔難
對電子叻既人黎講.
作者: laueye 時間: 2016-9-4 21:49
Ching有冇熱風槍介紹
多謝ching
作者: 啊甘 時間: 2016-9-4 21:54
冇
作者: bassfranky 時間: 2016-9-4 23:26
有冇linkching
作者: laueye 時間: 2016-9-4 23:45
想問個power制易唔易拆,想換
多謝ching
作者: laueye 時間: 2016-9-4 23:46
Ching 們是否用f240s, 可否share個baseband backup黎救返部機
多謝ching
作者: yytly 時間: 2016-9-5 19:07
指甲咁長,會整痛人架
作者: 啊甘 時間: 2016-9-5 19:33
This link
http://m.intl.taobao.com/detail/ ... amp;id=527853878809
作者: 啊甘 時間: 2016-9-5 19:33
她會很享受
作者: bassfranky 時間: 2016-9-6 00:13
thanks

