Board logo

標題: 4-5 port 有 QC2.0 或 3.0 充電器選擇 [打印本頁]

作者: fatyee    時間: 2016-8-13 13:14     標題: 4-5 port 有 QC2.0 或 3.0 充電器選擇

我想買 4-5 port 有 QC2.0 或 3.0 充電器, 請問有冇邊 D 牌子同 model 推介?
先謝.
作者: blkbd5    時間: 2016-8-13 13:44

SSP 福仁雜貨舖 Aukey

Taobao 小米
作者: fatyee    時間: 2016-8-13 17:29

SSP 福仁雜貨舖 Aukey
Taobao 小米
blkbd5 發表於 2016-8-13 13:44


福仁既係水貨? 請問係唔係三平腳?
我見佢有幾款唔同既, 有冇話邊款好 D?
同埋係咪要自己買 USB 線? 如果要既話請問大冇邊款推介?
先謝.
作者: bennghk    時間: 2016-8-13 17:36

我都啱啱淘左5port QC2.0 Aukey
有英式3腳 開心使用中
作者: wkng85    時間: 2016-8-13 18:13

any link?
作者: ksksksks    時間: 2016-8-13 18:19

Anker
Aukey
Tronsmart
揾偉大祖國,都有英腳
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2016-8-13 18:25

5PORT或以上通常8字頭電源線
要香港插頭唔難
作者: blkbd5    時間: 2016-8-13 21:07

如果去淘,我一定跟下面C hing 買小米囉!

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 0%E5%85%85%E9%9B%BB
作者: fatyee    時間: 2016-8-13 22:08

如果去淘,我一定跟下面C hing 買小米囉!
blkbd5 發表於 2016-8-13 21:07


呢隻淘寶唔見有...
請問 USB 叉電線買邊 D 先可以 support 到快叉?
作者: fatyee    時間: 2016-8-13 22:09

Anker
Aukey
Tronsmart
揾偉大祖國,都有英腳
ksksksks 發表於 2016-8-13 18:19


呢三個牌子有冇話邊款好?
作者: fatyee    時間: 2016-8-13 22:09

5PORT或以上通常8字頭電源線
要香港插頭唔難
ccchhhuuunnn 發表於 2016-8-13 18:25


電線可以另外買? 唔係連實左既?
作者: 亞超    時間: 2016-8-13 22:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee    時間: 2016-8-13 23:10

(福仁既係水貨?)..............高仿的。
亞超 發表於 2016-8-13 22:36


高仿即係點?
作者: 亞超    時間: 2016-8-14 05:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2016-8-14 09:35

我用緊品力
唔介意diy者的出品
我覺得唔鐘錯
佢外觀只係用亞加膠做body


作者: killercheung    時間: 2016-8-14 14:24

回覆 11# fatyee

唔係,好似 d notebook 火牛咁分開的
我用緊 aukey,唔錯,5個 usb 一齊差都唔算太熱,不過得一個頭係 qc 3.0, 睇你夠唔夠用
作者: rcyw    時間: 2016-8-14 14:49

小米嗰隻5port QC2.0 都好想買, 但仲未見開賣....
作者: Miipp    時間: 2016-8-14 15:02

即是抄足正版一樣,包括機縠同包裝。
亞超 發表於 2016-8-14 05:53


何以見得? Ching 有無多 d 資料?
作者: doppelganger    時間: 2016-8-14 15:14

而家市場有冇20000MAH QC2.0 /3.0雙向?
作者: dcc2000    時間: 2016-8-14 16:44

呢三個牌子有冇話邊款好?
fatyee 發表於 2016-8-13 22:09

仲有CHOETECH 6 ports (2 QC2.0/3.0 + 4)
作者: fatyee    時間: 2016-8-14 17:26

回覆  fatyee

唔係,好似 d notebook 火牛咁分開的
我用緊 aukey,唔錯,5個 usb 一齊差都唔算太熱,不過 ...
killercheung 發表於 2016-8-14 14:24


其實我而家都冇 QC 既野. 只係如果價錢差唔多就緊係買有 QC 既充電器方便第日換電話時可以用到.
作者: fatyee    時間: 2016-8-14 17:29

何以見得? Ching 有無多 d 資料?
Miipp 發表於 2016-8-14 15:02


我都想知... 因為佢平過淘寶個體驗店.
作者: fatyee    時間: 2016-8-14 17:31

仲有CHOETECH 6 ports (2 QC2.0/3.0 + 4)
dcc2000 發表於 2016-8-14 16:44


ching, 如果普通用其實係咪呢幾隻都差唔多?
作者: 170402    時間: 2016-8-14 17:31

而家市場有冇20000MAH QC2.0 /3.0雙向?
doppelganger 發表於 2016-8-14 15:14



    鋼8
作者: 170402    時間: 2016-8-14 17:32

ching, 如果普通用其實係咪呢幾隻都差唔多?
fatyee 發表於 2016-8-14 17:31



    劉劉牛牛
作者: fatyee    時間: 2016-8-14 17:41

劉劉牛牛
170402 發表於 2016-8-14 17:32


咩黎?
作者: Miipp    時間: 2016-8-14 17:43

我都想知... 因為佢平過淘寶個體驗店.
fatyee 發表於 2016-8-14 17:29


價錢之外, 有 d 產品重快過 (全個) 淘記上架, 高仿猛成咁!?

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=168&tid=2303921
作者: fatyee    時間: 2016-8-14 17:52

價錢之外, 有 d 產品重快過 (全個) 淘記上架, 高仿猛成咁!?
Miipp 發表於 2016-8-14 17:43


咁真係好猛... 其實 AUKEY 我見福仁個價同淘仔個體驗店差唔多... 如果福仁既係 "正" 貨既話就唔想O徒時間淘喇...
CHOETECH 呢個牌子好似唔多覺有得賣... 請問邊度有得賣呢?
作者: 170402    時間: 2016-8-14 17:54

咩黎?
fatyee 發表於 2016-8-14 17:41



    https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=520938030748


作者: hihihellohihi    時間: 2016-8-15 00:03

170402 發表於 2016-8-14 17:54

可惜係用外置牛
作者: ksksksks    時間: 2016-8-15 06:12

回復 10 #fatyee

其實邊款好,講真我無落太多時間去研究,如果真係想知,去充電頭網爬吓文.
我就買左tronsmart,純粹係見佢平,同埋有得官網買,另外其實外置牛都有佢嘅好處.
作者: 亞超    時間: 2016-8-15 06:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞超    時間: 2016-8-15 06:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞超    時間: 2016-8-15 06:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-核戰機    時間: 2016-8-15 08:45

好似aukey咁 點分佢係qc 2.0還是qc 3.0
作者: G-核戰機    時間: 2016-8-15 08:46

呢三個牌子有冇話邊款好?
fatyee 發表於 2016-8-13 22:09

三間都好似倒模咁

外觀好難分
作者: G-核戰機    時間: 2016-8-15 08:49

呢隻淘寶唔見有...
請問 USB 叉電線買邊 D 先可以 support 到快叉?
fatyee 發表於 2016-8-13 22:08

有網友試過
總之條線一定要有data傳輸先得
或者條線有標支持qc2.0 3.0都可以
有點線不提供data的純銅線就行不了
作者: otherphonepc    時間: 2016-8-15 08:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee    時間: 2016-8-15 09:46

你而家冇 QC 既野,有時再買都未遲。
亞超 發表於 2016-8-15 06:47


但係有同冇 QC 既真係爭好少錢... 所以先諗住順便買埋有 QC 既...
作者: fatyee    時間: 2016-8-15 09:47

(如果福仁既係 "正" 貨既話就唔想O徒時間淘喇...)..............請問怎能分辨出是否高仿品? ...
亞超 發表於 2016-8-15 06:51


呢層要問前面既 ching... 因為有個 ching 話福仁既係高仿...
作者: 亞超    時間: 2016-8-15 10:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otherphonepc    時間: 2016-8-15 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smentertainment    時間: 2016-8-15 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-核戰機    時間: 2016-8-15 12:45

我淨係 拎s7 edge 9V, 1.6A 黎叉,

#3  無圖,用12V 2A 火牛 同 神火電行街街玩 QC2.0  
...
otherphonepc 發表於 2016-8-15 12:39


S7e其實是不是只支援qc 2.0
作者: otherphonepc    時間: 2016-8-15 12:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2016-8-15 15:18

170402 發表於 14/8/2016 17:54

佢有輸出,輸入。
輸出用來做甚麼?

我用緊品力,想問下牛牛,有甚麼強項?


作者: 170402    時間: 2016-8-15 16:27

佢有輸出,輸入。
輸出用來做甚麼?

我用緊品力,想問下牛牛,有甚麼強項?

風 ...
風十三 發表於 2016-8-15 15:18



例如你用NOTE BOOK牛可以插返條線出黎比NOTEBOOK,吾使比佢霸住~
作者: dcc2000    時間: 2016-8-15 16:41

S7e其實是不是只支援qc 2.0
G-核戰機 發表於 2016-8-15 12:45

S7edge "暫時" 仍然係support QC2.0。
作者: dcc2000    時間: 2016-8-15 16:42

想買個3xqc 頭~

有無介紹?
smentertainment 發表於 2016-8-15 12:39

要3個ports都support QC2.0/3.0 ?
作者: dcc2000    時間: 2016-8-15 16:51

佢有輸出,輸入。
輸出用來做甚麼?

我用緊品力,想問下牛牛,有甚麼強項?
風十三 發表於 2016-8-15 15:18

牛牛個5.5輸出port,其實即係喺輸入口 "T" 出嚟,唔算係乜嘢 "強項",買條一開二嘅電源線亦有相同功能。

不過牛牛果隻嘅電路設計同用料,睇落好似較品力好少少。
作者: smentertainment    時間: 2016-8-15 16:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2016-8-15 17:00

電香港AUKEY公司,問問可到公司購買?或叫他們說出外面的代理公司。
亞超 發表於 2016-8-15 10:01

AUKEY香港冇公司。

其實AUKEY嘅所謂"分銷",做得好濫吓,你同佢哋傾吓,攞一定數量嘅貨,都可以喺逃佬開間AUKEY xxx店,仲可以收到訂單後,由佢哋直接發貨俾逃佬買家。
作者: dcc2000    時間: 2016-8-15 17:01

YES~!!!
smentertainment 發表於 2016-8-15 16:55

3 ports全QC似乎未有。
作者: 亞超    時間: 2016-8-22 07:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Forrest    時間: 2016-8-22 10:06

有冇ching用過LDNIO 充電器,有個QC2.0 同6 port響福仁特價場見到,價錢都幾超值,信唔信得過呀?
作者: 亞超    時間: 2016-8-22 10:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NoMoreDelay    時間: 2016-8-22 10:54

福仁係大陸直接落黎就話人係高彷?

唔通只係經代理入既行貨先係正貨?

利申:係福仁買過aukey電2粒,同係tb買既一d分別都冇!
作者: hihihellohihi    時間: 2016-8-22 18:07

好似無人提呢隻(5口全QC2.0)??唔使好似牛牛隻用外置牛,但比較貴
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=168&tid=2251555
作者: Miipp    時間: 2016-8-22 18:13

好似無人提呢隻(5口全QC2.0)??唔使好似牛牛隻用外置牛,但比較貴
hihihellohihi 發表於 2016-8-22 18:07


大件, 貴, 無必要不共享
作者: kennfrds    時間: 2016-8-22 19:23

本帖最後由 kennfrds 於 2016-8-22 19:29 編輯
好似無人提呢隻(5口全QC2.0)??唔使好似牛牛隻用外置牛,但比較貴
hihihellohihi 發表於 2016-8-22 18:07


呢個我用緊,淘寶買RMB180左右,充IPAD AIR都好快,5口充緊電個BODY都唔算熱
作者: dcc2000    時間: 2016-8-22 22:23

想買個3xqc 頭~

有無介紹?
smentertainment 發表於 2016-8-15 12:39
3 ports全QC似乎未有。
dcc2000 發表於 2016-8-15 17:01
我有6 ports 全 QC 2.0,是要拖133W牛
亞超 發表於 2016-8-22 07:23

果位師兄似係問有冇直插AC,"3 ports" 全QC2.0嘅火牛,而且直插AC,全QC2.0嘅多ports牛,Tronsmart 5 ports同小米 5 ports就係喇。
作者: dcc2000    時間: 2016-8-22 22:24

好似無人提呢隻(5口全QC2.0)??唔使好似牛牛隻用外置牛,但比較貴
hihihellohihi 發表於 2016-8-22 18:07

裏面實際上係5隻獨立QC2.0火牛,直插AC電源,體積係稍大,不過160~170人仔其實唔算貴。
直插AC祗終比較果d要額外拖隻notebook牛嘅DC-DC多ports牛方便。

[attach]1916349[/attach]


我自己用小米5 ports全QC2.0,又可輸出20V 3A,直插AC100V~240V,細細隻,個人覺得暫時嚟講係最方便好用,除咗高負載時 "感覺" 外壳稍熱,冇發現其它問題,其實睇吓佢嘅拆機圖,就明白為何外壳會熱。
有部份多ports牛,熱量焗住喺入面,外壳反而 "感覺" 冇咁熱。

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2302017
作者: housing    時間: 2016-8-23 21:53

去咗英國森林買呢隻,唔知得唔得?

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B01HYXHHGK/ref=mp_s_a_1_21?ie=UTF8&qid=1471960122&sr=8-21&pi=SY200_QL40&keywords=ravpower&dpPl=1&dpID=41ofmYyDt1L&ref=plSrch
作者: dcc2000    時間: 2016-8-23 23:08

去咗英國森林買呢隻,唔知得唔得?

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d ... mp_s_a_1_21?ie=UTF8 ...
housing 發表於 2016-8-23 21:53

加埋運費到香港要幾錢?

其實點解唔考慮Tronsmart呢款3 ports?

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2282070

[attach]1916721[/attach]
作者: hk133    時間: 2016-8-23 23:12

自己買散件 join 堆一齊就得。 駛Q 買爛米。

不過, usb 線一定要 兩,三蚊一條 22awg 線 ...
otherphonepc 發表於 2016-8-15 08:49



    自己買散件組裝充電器,隨時仲貴過買成品。買到高仿散件就gg,爛米起碼都足料。我一條高仿L豬偉哥線20AWG仲勁過你嗰啲22AWG垃圾。
作者: hk133    時間: 2016-8-23 23:15

有冇ching用過LDNIO 充電器,有個QC2.0 同6 port響福仁特價場見到,價錢都幾超值,信唔信得過呀? ...
Forrest 發表於 2016-8-22 10:06



    我用過LDNIO嘅充電器,唔夠兩個月就壞左。
作者: fatyee    時間: 2016-8-23 23:22

AUKEY HK代理商是 X Power。
亞超 發表於 2016-8-22 10:50


我O係黃金見過看4代理既 AUKEY....
作者: otherphonepc    時間: 2016-8-24 03:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otherphonepc    時間: 2016-8-24 03:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2016-8-24 10:06

本帖最後由 hk133 於 2016-8-24 10:10 編輯
保重呀 , brother,  尿袋放褲袋, 小心爆親spring pocket .   

我以後都唔駛再怕咁爆法.. 你地慢慢求神 ...
otherphonepc 發表於 2016-8-24 03:52



    嗰隻USB充電加速器,用料差,設計差,雞肋。我自己都有個,根本只係玩具。
    你嗰種玩法真係好自為之啦,鋰電嘅爆炸威力……
    同埋我用開YZX嘅USB電流電壓計,cheap嘢嘅讀數真係冇乜參考價值,睇下就算。
    唔好意思,呢個範疇我比你知得更多。

    唔記得提醒你:用山雞套件幫電子產品充電,有可能因為輸出電壓/電流不穩而損壞電子產品。有錢就買anker/aukey,冇錢就買orico啦,買耳筒又唔見你貪平買山寨AKG。
作者: dcc2000    時間: 2016-8-24 19:51

回覆 70# hk133
果位師兄嘅 "重裝備",並唔可以用普通用家嘅角度去理解架喇!
作者: hk133    時間: 2016-8-24 20:16

本帖最後由 hk133 於 2016-8-24 20:19 編輯
回覆  hk133
果位師兄嘅 "重裝備",並唔可以用普通用家嘅角度去理解架喇! ...
dcc2000 發表於 2016-8-24 19:51



    要用炸彈磚家嘅角度先可以理解到
    嗰位仁兄係前•EPC耳機區紅人,睇番佢啲黑歷史就知道點解會紅。(唔係喎,佢以前啲post全部block曬,宜家睇唔到添
作者: dcc2000    時間: 2016-8-24 20:22

AUKEY HK代理商是 X Power。
亞超 發表於 2016-8-22 10:50

師兄係咪指 King Power ?
即係所謂ANKER行貨果間。嚴格嚟講,算係 "分銷商"。
不過雜貨舖攞AUKEY貨嘅數量,可能仲高過佢。
作者: otherphonepc    時間: 2016-8-24 22:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞超    時間: 2016-10-8 23:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee    時間: 2016-10-8 23:46

依家Magic-Pro代理 10port 的生產廠,出了 5 port 有 QC 3.0 充電器,每口獨立運作輸出。(看圖)

Input:  ...
亞超 發表於 2016-10-8 23:20


呢隻好似之前有 ching share O個個小米新野咁...
P.S. 已O係福記買左 AUKEY 5-port 開心使用中.
作者: 亞超    時間: 2016-10-9 08:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tong6388    時間: 2016-10-9 09:12

我在淘寶 買了 aukey 嘅5port QC3.0 來充我嘅新小米10000高配。
作者: 亞超    時間: 2016-10-9 09:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2016-10-9 10:02

呢隻好似之前有 ching share O個個小米新野咁...
P.S. 已O係福記買左 AUKEY 5-port 開心使用中. ...
fatyee 發表於 2016-10-8 23:46


x米插線板推出之後,都有一大堆廠抄佢……抄埋佢嘅充電器都唔出奇。
aukey QC3.0 5 port宜家喺散貨場都賣得幾平,好似150有找。
作者: tong6388    時間: 2016-10-9 10:24

我用LVSUN LS-Q5U 5-port QC 3.0 來充我5部小米10000高配
亞超 發表於 2016-10-9 09:50


   Ching 勁啊!五隻咁多,我都係兩隻咋!
作者: 亞超    時間: 2016-10-9 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee    時間: 2016-10-9 12:10

小米期下紫米的 QC 2.0 5-port 好鬼死熱。
AUKEY 5-port 是 QC 2.0,5-port 之中有 4-port 是智能和 1-po ...
亞超 發表於 2016-10-9 08:12


我隻 AUKEY 5-PORT 係 QC 3.0 版...
作者: fatyee    時間: 2016-10-9 12:10

x米插線板推出之後,都有一大堆廠抄佢……抄埋佢嘅充電器都唔出奇。
aukey QC3.0 5 port宜家喺散貨場都賣 ...
hk133 發表於 2016-10-9 10:02


我買O個陣真係 150 有.找..... $1 咁大把... =_=
作者: bw706    時間: 2016-10-9 12:12

我都想搵返隻1/3port QC3.0,但冇用過淘寶,去黃金個啲都驚會唔會買到高仿...
作者: ps42hk    時間: 2016-10-9 12:27

本帖最後由 ps42hk 於 2016-10-12 07:41 編輯

用緊tronsmart 5port qc3.0, 十分滿意
作者: 亞超    時間: 2016-10-9 13:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞超    時間: 2016-10-9 13:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2016-10-9 14:39

小米期下紫米的 QC 2.0 5-port 好鬼死熱。
AUKEY 5-port 是 QC 2.0,5-port 之中有 4-port 是智能和 1-port 是 QC。
LVSUN LS-Q5U 無紫米的 QC 2.0 5-port 咁熱,5-port 是 QC 3.0 獨立輸出。
亞超 發表於 2016-10-9 08:12

熱 = ??
唔熱 = ??

作者: ichigo1000    時間: 2016-10-9 15:35

淘咗個tronsmart 3ports, 用唔夠2星期就壞咗其中一個QC3.0 port
作者: hk133    時間: 2016-10-9 17:10

是否5-PORT 全是QC 3.0?
亞超 發表於 2016-10-9 13:50


QC3.0版純粹係將QC2.0 Port改做QC3.0 Port,其他不變。
作者: hk133    時間: 2016-10-9 17:12

回覆 84# fatyee

QC2.0版,見過賣$139……宜家好似冇左?
作者: edenli    時間: 2016-10-9 17:24

AUKEY隻QC2.0 5PORTS上年京東85蚊買用到依家都好好用

依家無左呢個價, 淘寶仲有間115-30=85不過我無買過唔保證正品...
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=520576194538
優惠券:
https://taoquan.taobao.com/coupo ... f4fb625ef1c699be592
作者: doppelganger    時間: 2016-10-9 17:47

回覆 93# edenli

為什麼香港冇地方有出售(小米商店都冇)
有現金都冇現貨賣呢個香港真係好
作者: fatyee    時間: 2016-10-9 22:07

是否5-PORT 全是QC 3.0?
亞超 發表於 2016-10-9 13:50


只係 1 個 port 係 QC3.0
我自己冇 QC 野, 所以係唔係全部 QC3.0 都冇所謂.
作者: fatyee    時間: 2016-10-9 22:08

回覆  fatyee

QC2.0版,見過賣$139……宜家好似冇左?
hk133 發表於 2016-10-9 17:12


我買O個陣得 QC3.0 版....
作者: hk133    時間: 2016-10-9 22:22

我買O個陣得 QC3.0 版....
fatyee 發表於 2016-10-9 22:08


最近先買?
不過都冇所謂啦,貴嗰10蚊,upgrade左QC3.0,都算唔錯啦?
作者: fatyee    時間: 2016-10-9 23:31

最近先買?
不過都冇所謂啦,貴嗰10蚊,upgrade左QC3.0,都算唔錯啦?
hk133 發表於 2016-10-9 22:22


大約 1 個月前...
作者: ps42hk    時間: 2016-10-9 23:46

本帖最後由 ps42hk 於 2016-10-9 23:53 編輯
tronsmart 5port 咁鬼大舊。
亞超 發表於 2016-10-9 13:51


aukey 係94x60x25
tronsmart 係95x60x26mm

差1mmx1mm 就咁大舊重要咁無得講啦
點都唔夠c hing你介紹個隻LVSUN大舊吧
作者: ps42hk    時間: 2016-10-9 23:48

淘咗個tronsmart 3ports, 用唔夠2星期就壞咗其中一個QC3.0 port
ichigo1000 發表於 2016-10-9 15:35


3port 唔係得一個qc3.0 嗎?

你係邊間買??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2