作者: fatyee 時間: 2016-8-13 13:14 標題: 4-5 port 有 QC2.0 或 3.0 充電器選擇
我想買 4-5 port 有 QC2.0 或 3.0 充電器, 請問有冇邊 D 牌子同 model 推介?
先謝.
作者: blkbd5 時間: 2016-8-13 13:44
SSP 福仁雜貨舖 Aukey
Taobao 小米
作者: fatyee 時間: 2016-8-13 17:29
福仁既係水貨? 請問係唔係三平腳?
我見佢有幾款唔同既, 有冇話邊款好 D?
同埋係咪要自己買 USB 線? 如果要既話請問大冇邊款推介?
先謝.
作者: bennghk 時間: 2016-8-13 17:36
我都啱啱淘左5port QC2.0 Aukey
有英式3腳 開心使用中
作者: wkng85 時間: 2016-8-13 18:13
any link?
作者: ksksksks 時間: 2016-8-13 18:19
Anker
Aukey
Tronsmart
揾偉大祖國,都有英腳
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2016-8-13 18:25
5PORT或以上通常8字頭電源線
要香港插頭唔難
作者: blkbd5 時間: 2016-8-13 21:07
如果去淘,我一定跟下面C hing 買小米囉!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 0%E5%85%85%E9%9B%BB
作者: fatyee 時間: 2016-8-13 22:08
呢隻淘寶唔見有...
請問 USB 叉電線買邊 D 先可以 support 到快叉?
作者: fatyee 時間: 2016-8-13 22:09
呢三個牌子有冇話邊款好?
作者: fatyee 時間: 2016-8-13 22:09
電線可以另外買? 唔係連實左既?
作者: 亞超 時間: 2016-8-13 22:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee 時間: 2016-8-13 23:10
高仿即係點?
作者: 亞超 時間: 2016-8-14 05:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2016-8-14 09:35
我用緊品力
唔介意diy者的出品
我覺得唔鐘錯
佢外觀只係用亞加膠做body
風
作者: killercheung 時間: 2016-8-14 14:24
回覆 11# fatyee
唔係,好似 d notebook 火牛咁分開的
我用緊 aukey,唔錯,5個 usb 一齊差都唔算太熱,不過得一個頭係 qc 3.0, 睇你夠唔夠用
作者: rcyw 時間: 2016-8-14 14:49
小米嗰隻5port QC2.0 都好想買, 但仲未見開賣....
作者: Miipp 時間: 2016-8-14 15:02
何以見得? Ching 有無多 d 資料?
作者: doppelganger 時間: 2016-8-14 15:14
而家市場有冇20000MAH QC2.0 /3.0雙向?
作者: dcc2000 時間: 2016-8-14 16:44
仲有CHOETECH 6 ports (2 QC2.0/3.0 + 4)
作者: fatyee 時間: 2016-8-14 17:26
回覆 fatyee
唔係,好似 d notebook 火牛咁分開的
我用緊 aukey,唔錯,5個 usb 一齊差都唔算太熱,不過 ...
killercheung 發表於 2016-8-14 14:24
其實我而家都冇 QC 既野. 只係如果價錢差唔多就緊係買有 QC 既充電器方便第日換電話時可以用到.
作者: fatyee 時間: 2016-8-14 17:29
我都想知... 因為佢平過淘寶個體驗店.
作者: fatyee 時間: 2016-8-14 17:31
ching, 如果普通用其實係咪呢幾隻都差唔多?
作者: 170402 時間: 2016-8-14 17:31
鋼8
作者: 170402 時間: 2016-8-14 17:32
劉劉牛牛
作者: fatyee 時間: 2016-8-14 17:41
咩黎?
作者: Miipp 時間: 2016-8-14 17:43
價錢之外, 有 d 產品重快過 (全個) 淘記上架, 高仿猛成咁!?
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=168&tid=2303921
作者: fatyee 時間: 2016-8-14 17:52
咁真係好猛... 其實 AUKEY 我見福仁個價同淘仔個體驗店差唔多... 如果福仁既係 "正" 貨既話就唔想O徒時間淘喇...
CHOETECH 呢個牌子好似唔多覺有得賣... 請問邊度有得賣呢?
作者: 170402 時間: 2016-8-14 17:54
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=520938030748
作者: hihihellohihi 時間: 2016-8-15 00:03
可惜係用外置牛
作者: ksksksks 時間: 2016-8-15 06:12
回復 10 #fatyee
其實邊款好,講真我無落太多時間去研究,如果真係想知,去充電頭網爬吓文.
我就買左tronsmart,純粹係見佢平,同埋有得官網買,另外其實外置牛都有佢嘅好處.
作者: 亞超 時間: 2016-8-15 06:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞超 時間: 2016-8-15 06:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞超 時間: 2016-8-15 06:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-核戰機 時間: 2016-8-15 08:45
好似aukey咁 點分佢係qc 2.0還是qc 3.0
作者: G-核戰機 時間: 2016-8-15 08:46
三間都好似倒模咁
外觀好難分
作者: G-核戰機 時間: 2016-8-15 08:49
有網友試過
總之條線一定要有data傳輸先得
或者條線有標支持qc2.0 3.0都可以
有點線不提供data的純銅線就行不了
作者: otherphonepc 時間: 2016-8-15 08:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee 時間: 2016-8-15 09:46
但係有同冇 QC 既真係爭好少錢... 所以先諗住順便買埋有 QC 既...
作者: fatyee 時間: 2016-8-15 09:47
呢層要問前面既 ching... 因為有個 ching 話福仁既係高仿...
作者: 亞超 時間: 2016-8-15 10:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otherphonepc 時間: 2016-8-15 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smentertainment 時間: 2016-8-15 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-核戰機 時間: 2016-8-15 12:45
S7e其實是不是只支援qc 2.0
作者: otherphonepc 時間: 2016-8-15 12:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2016-8-15 15:18
佢有輸出,輸入。
輸出用來做甚麼?
我用緊品力,想問下牛牛,有甚麼強項?
風
作者: 170402 時間: 2016-8-15 16:27
例如你用NOTE BOOK牛可以插返條線出黎比NOTEBOOK,吾使比佢霸住~
作者: dcc2000 時間: 2016-8-15 16:41
S7edge "暫時" 仍然係support QC2.0。
作者: dcc2000 時間: 2016-8-15 16:42
要3個ports都support QC2.0/3.0 ?
作者: dcc2000 時間: 2016-8-15 16:51
牛牛個5.5輸出port,其實即係喺輸入口 "T" 出嚟,唔算係乜嘢 "強項",買條一開二嘅電源線亦有相同功能。
不過牛牛果隻嘅電路設計同用料,睇落好似較品力好少少。
作者: smentertainment 時間: 2016-8-15 16:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000 時間: 2016-8-15 17:00
AUKEY香港冇公司。
其實AUKEY嘅所謂"分銷",做得好濫吓,你同佢哋傾吓,攞一定數量嘅貨,都可以喺逃佬開間AUKEY xxx店,仲可以收到訂單後,由佢哋直接發貨俾逃佬買家。
作者: dcc2000 時間: 2016-8-15 17:01
3 ports全QC似乎未有。
作者: 亞超 時間: 2016-8-22 07:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Forrest 時間: 2016-8-22 10:06
有冇ching用過LDNIO 充電器,有個QC2.0 同6 port響福仁特價場見到,價錢都幾超值,信唔信得過呀?
作者: 亞超 時間: 2016-8-22 10:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NoMoreDelay 時間: 2016-8-22 10:54
福仁係大陸直接落黎就話人係高彷?
唔通只係經代理入既行貨先係正貨?
利申:係福仁買過aukey電2粒,同係tb買既一d分別都冇!
作者: hihihellohihi 時間: 2016-8-22 18:07
好似無人提呢隻(5口全QC2.0)??唔使好似牛牛隻用外置牛,但比較貴
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=168&tid=2251555
作者: Miipp 時間: 2016-8-22 18:13
大件, 貴, 無必要不共享
作者: kennfrds 時間: 2016-8-22 19:23
本帖最後由 kennfrds 於 2016-8-22 19:29 編輯
呢個我用緊,淘寶買RMB180左右,充IPAD AIR都好快,5口充緊電個BODY都唔算熱
作者: dcc2000 時間: 2016-8-22 22:23
果位師兄似係問有冇直插AC,"3 ports" 全QC2.0嘅火牛,而且直插AC,全QC2.0嘅多ports牛,Tronsmart 5 ports同小米 5 ports就係喇。
作者: dcc2000 時間: 2016-8-22 22:24
裏面實際上係5隻獨立QC2.0火牛,直插AC電源,體積係稍大,不過160~170人仔其實唔算貴。
直插AC祗終比較果d要額外拖隻notebook牛嘅DC-DC多ports牛方便。
[attach]1916349[/attach]
我自己用小米5 ports全QC2.0,又可輸出20V 3A,直插AC100V~240V,細細隻,個人覺得暫時嚟講係最方便好用,除咗高負載時 "感覺" 外壳稍熱,冇發現其它問題,其實睇吓佢嘅拆機圖,就明白為何外壳會熱。
有部份多ports牛,熱量焗住喺入面,外壳反而 "感覺" 冇咁熱。
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2302017
作者: housing 時間: 2016-8-23 21:53
去咗英國森林買呢隻,唔知得唔得?
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B01HYXHHGK/ref=mp_s_a_1_21?ie=UTF8&qid=1471960122&sr=8-21&pi=SY200_QL40&keywords=ravpower&dpPl=1&dpID=41ofmYyDt1L&ref=plSrch
作者: dcc2000 時間: 2016-8-23 23:08
去咗英國森林買呢隻,唔知得唔得?
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d ... mp_s_a_1_21?ie=UTF8 ...
housing 發表於 2016-8-23 21:53
加埋運費到香港要幾錢?
其實點解唔考慮Tronsmart呢款3 ports?
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2282070
[attach]1916721[/attach]
作者: hk133 時間: 2016-8-23 23:12
自己買散件組裝充電器,隨時仲貴過買成品。買到高仿散件就gg,爛米起碼都足料。我一條高仿L豬偉哥線20AWG仲勁過你嗰啲22AWG垃圾。

作者: hk133 時間: 2016-8-23 23:15
我用過LDNIO嘅充電器,唔夠兩個月就壞左。
作者: fatyee 時間: 2016-8-23 23:22
我O係黃金見過看4代理既 AUKEY....
作者: otherphonepc 時間: 2016-8-24 03:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otherphonepc 時間: 2016-8-24 03:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2016-8-24 10:06
本帖最後由 hk133 於 2016-8-24 10:10 編輯
嗰隻USB充電加速器,用料差,設計差,雞肋。我自己都有個,根本只係玩具。
你嗰種玩法真係好自為之啦,鋰電嘅爆炸威力……
同埋我用開YZX嘅USB電流電壓計,cheap嘢嘅讀數真係冇乜參考價值,睇下就算。
唔好意思,呢個範疇我比你知得更多。

唔記得提醒你:用山雞套件幫電子產品充電,有可能因為輸出電壓/電流不穩而損壞電子產品。有錢就買anker/aukey,冇錢就買orico啦,買耳筒又唔見你貪平買山寨AKG。

作者: dcc2000 時間: 2016-8-24 19:51
回覆 70# hk133
果位師兄嘅 "重裝備",並唔可以用普通用家嘅角度去理解架喇!

作者: hk133 時間: 2016-8-24 20:16
本帖最後由 hk133 於 2016-8-24 20:19 編輯
要用炸彈磚家嘅角度先可以理解到
嗰位仁兄係前•EPC耳機區紅人,睇番佢啲黑歷史就知道點解會紅。(唔係喎,佢以前啲post全部block曬,宜家睇唔到添
)作者: dcc2000 時間: 2016-8-24 20:22
師兄係咪指 King Power ?
即係所謂ANKER行貨果間。嚴格嚟講,算係 "分銷商"。
不過雜貨舖攞AUKEY貨嘅數量,可能仲高過佢。
作者: otherphonepc 時間: 2016-8-24 22:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞超 時間: 2016-10-8 23:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee 時間: 2016-10-8 23:46
呢隻好似之前有 ching share O個個小米新野咁...
P.S. 已O係福記買左 AUKEY 5-port 開心使用中.
作者: 亞超 時間: 2016-10-9 08:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tong6388 時間: 2016-10-9 09:12
我在淘寶 買了 aukey 嘅5port QC3.0 來充我嘅新小米10000高配。
作者: 亞超 時間: 2016-10-9 09:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2016-10-9 10:02
x米插線板推出之後,都有一大堆廠抄佢……抄埋佢嘅充電器都唔出奇。
aukey QC3.0 5 port宜家喺散貨場都賣得幾平,好似150有找。
作者: tong6388 時間: 2016-10-9 10:24
Ching 勁啊!五隻咁多,我都係兩隻咋!
作者: 亞超 時間: 2016-10-9 11:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee 時間: 2016-10-9 12:10
小米期下紫米的 QC 2.0 5-port 好鬼死熱。
AUKEY 5-port 是 QC 2.0,5-port 之中有 4-port 是智能和 1-po ...
亞超 發表於 2016-10-9 08:12
我隻 AUKEY 5-PORT 係 QC 3.0 版...
作者: fatyee 時間: 2016-10-9 12:10
我買O個陣真係 150 有.找..... $1 咁大把... =_=
作者: bw706 時間: 2016-10-9 12:12
我都想搵返隻1/3port QC3.0,但冇用過淘寶,去黃金個啲都驚會唔會買到高仿...
作者: ps42hk 時間: 2016-10-9 12:27
本帖最後由 ps42hk 於 2016-10-12 07:41 編輯
用緊tronsmart 5port qc3.0, 十分滿意
作者: 亞超 時間: 2016-10-9 13:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞超 時間: 2016-10-9 13:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000 時間: 2016-10-9 14:39
小米期下紫米的 QC 2.0 5-port 好鬼死熱。
AUKEY 5-port 是 QC 2.0,5-port 之中有 4-port 是智能和 1-port 是 QC。
LVSUN LS-Q5U 無紫米的 QC 2.0 5-port 咁熱,5-port 是 QC 3.0 獨立輸出。
亞超 發表於 2016-10-9 08:12
熱 = ??
唔熱 = ??

作者: ichigo1000 時間: 2016-10-9 15:35
淘咗個tronsmart 3ports, 用唔夠2星期就壞咗其中一個QC3.0 port

作者: hk133 時間: 2016-10-9 17:10
QC3.0版純粹係將QC2.0 Port改做QC3.0 Port,其他不變。
作者: hk133 時間: 2016-10-9 17:12
回覆 84# fatyee
QC2.0版,見過賣$139……宜家好似冇左?
作者: edenli 時間: 2016-10-9 17:24
AUKEY隻QC2.0 5PORTS上年京東85蚊買用到依家都好好用
依家無左呢個價, 淘寶仲有間115-30=85不過我無買過唔保證正品...
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=520576194538
優惠券:
https://taoquan.taobao.com/coupo ... f4fb625ef1c699be592
作者: doppelganger 時間: 2016-10-9 17:47
回覆 93# edenli
為什麼香港冇地方有出售
有現金都冇現貨賣呢個香港真係好
作者: fatyee 時間: 2016-10-9 22:07
只係 1 個 port 係 QC3.0
我自己冇 QC 野, 所以係唔係全部 QC3.0 都冇所謂.
作者: fatyee 時間: 2016-10-9 22:08
我買O個陣得 QC3.0 版....
作者: hk133 時間: 2016-10-9 22:22
最近先買?
不過都冇所謂啦,貴嗰10蚊,upgrade左QC3.0,都算唔錯啦?
作者: fatyee 時間: 2016-10-9 23:31
大約 1 個月前...
作者: ps42hk 時間: 2016-10-9 23:46
本帖最後由 ps42hk 於 2016-10-9 23:53 編輯
aukey 係94x60x25
tronsmart 係95x60x26mm
差1mmx1mm 就咁大舊重要咁無得講啦
點都唔夠c hing你介紹個隻LVSUN大舊吧
作者: ps42hk 時間: 2016-10-9 23:48
3port 唔係得一個qc3.0 嗎?
你係邊間買??

