Board logo

標題: 認真...呢到係咪有打手搵食..... [打印本頁]

作者: ttboy-max    時間: 2016-7-24 22:13     標題: 認真...呢到係咪有打手搵食.....

admin ban我都要講.....我三星用過LG又用過....但為獨呢到最多人講LG點差......三星s2 mon都有燒印......我唔係幫LG只係覺得呢到好多人咩都無就開post講死機......如果個個都要求LG出黎講句負責.....咁果d無証無據的人係咪要被LG告誹謗.......係咪要政府去實施網絡23條......係網上講野都要負責任...........一係果admin開個版你俾地去呻啦.....煩
作者: 剋星    時間: 2016-7-24 22:31

大批量死MB 係事實
作者: C_K    時間: 2016-7-24 22:32

同學,同你講,
打手就度度都有,點捉就睇個人分辨能力啫。

查實打手都係人,都要尹良燦,唔係做得幾過分,admin貌似都眼開眼閉,由佢嚮度自由發揮。

若做得過分,俾人拆穿咗,咁就banq

via Nexus Device
作者: ttboy-max    時間: 2016-7-24 22:33

大批量死MB 係事實
剋星 發表於 2016-7-24 22:31



咁點解開POST叫人唔好買LG....但又指明買三星......堂堂大牌子要搵打手唔係咁低呀

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: 麥丁丁    時間: 2016-7-24 22:41

咁點解開POST叫人唔好買LG....但又指明買三星......堂堂大牌子要搵打手唔係咁低呀

...
ttboy-max 發表於 2016-7-24 22:33


問心講,佢有佢講,你有你懷疑又如何?
有証據咩?起碼我就睇唔出有。
作者: Monkey2016    時間: 2016-7-24 22:43

樓主反應罕有咁大,有無想過你質疑既同時亦受其他人強烈質疑呢?
作者: 1號閒人    時間: 2016-7-24 23:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackychau    時間: 2016-7-24 23:17

G3用家,
第十八個月,壞機
作者: tatgor    時間: 2016-7-24 23:20

一看, 哎喲, 你的眼睛有孽障~
作者: zoin0000    時間: 2016-7-24 23:25

本帖最後由 zoin0000 於 2016-7-24 23:26 編輯
admin ban我都要講.....我三星用過LG又用過....但為獨呢到最多人講LG點差......三星s2 mon都有燒印......我 ...
ttboy-max 發表於 2016-7-24 22:13


誹咩謗,官方認有問題你出咩聲
我whatapps谷G4死機都4個,仲要用G4的只有4個
作者: Frozen    時間: 2016-7-24 23:25

買小米最好
作者: chanlokman903    時間: 2016-7-24 23:31

我都好分唔出,除左G4,V10都有人話死底版,都唔知真定假,我自己用緊V10

via HKEPC Reader for Android
作者: Mathk    時間: 2016-7-24 23:43

查下舊年邊間公司用2GB ram 嘅價錢大力宣傳佢部4GB ram 電話
作者: norai    時間: 2016-7-24 23:45

查下舊年邊間公司用2GB ram 嘅價錢大力宣傳佢部4GB ram 電話
Mathk 發表於 2016-7-24 23:43



    中過一次伏見到a牌都怕怕
作者: johnson123    時間: 2016-7-24 23:45

上年個個推LG, 點知MB出事,
咪成班鬧囉, 唔通重叫人買LG?

多人推~>出問題出事~>多人死機~>多人鬧
按理說正常不過
作者: Mathk    時間: 2016-7-24 23:46

上年個個推LG, 點知MB出事,
咪成班鬧囉, 唔通重叫人買LG?

多人推~>出問題出事~>多人死機~>多人鬧
按理說正 ...
johnson123 發表於 2016-7-24 23:45



    多三四星推=齊齊中伏。多一二星推=>水魚中伏。
作者: johnson123    時間: 2016-7-24 23:50

本帖最後由 johnson123 於 2016-7-24 23:53 編輯

早排又一堆人推HTC, 近排不見了,
sony出新機,一堆話靚MON靚外觀,現在又不見了人影,
近排3*出新機S7,S7E, 又有人話好,超長氣等...,暫時重見有人推
唯獨大陸機長推長有,日日都有

打手間間都有,話無就真係單純之極
作者: Mathk    時間: 2016-7-24 23:57

又每年都有人講到部3+4天下無敵,啲ROM超強,但一睇真評,無限樣問題你都可以遇見
作者: Miipp    時間: 2016-7-25 00:09

早排又一堆人推HTC, 近排不見了,
sony出新機,一堆話靚MON靚外觀,現在又不見了人影,
近排3*出新機S7,S7E, 又 ...
johnson123 發表於 2016-7-24 23:50


help this 感覺少左, 可能無筆直
作者: tonyzoney2k    時間: 2016-7-25 00:24

LG 的機不嬲易壞     貪平無計
G PRO ,G2  都死哂    係得部G3, GPRO2 仲建在  
作者: 孤兒仔    時間: 2016-7-25 00:32

LG打手過主啦,咁多苦主你公司唔負責,
你重開POST挑機
作者: tonyzoney2k    時間: 2016-7-25 00:40

回覆 21# 孤兒仔


    係
G3 GPRO 2 邊有甘多人嘈   而家維修都排哂隊
作者: number92000    時間: 2016-7-25 00:41

之前G2 係forum 個個讚你唔提,
到依家G4 出事梗係個個圍插啦。
大家都係以事論事, 你似打手多D wor
作者: dannylck    時間: 2016-7-25 00:43

有打手呢樣野唔駛講la 嘛。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: hkcleanhome    時間: 2016-7-25 00:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricejon    時間: 2016-7-25 01:09

邊間公司過保會理你,但奇怪在LG維修過左保一兩日都或可以有情講。
來源LG GS
作者: lomobo    時間: 2016-7-25 01:12

你d貨係靚既 打手就話如虎添翼姐
你貨廢既 特別3c產品 呃c9阿伯妹妹仔就得姐 幾多打手都無用
作者: ricejon    時間: 2016-7-25 01:21

怕的是好多人道聽途說,一段時期的產品既失敗也不能容易斷言以後的更差或更好。
作者: moneyka    時間: 2016-7-25 01:28

唔知點解呢度咁鍾意話人係打手就真
第二D討論區聽到有問題, 係大家一齊share下自己既經驗或者用法
呢度諗都唔諗都話人係打手
作者: 望月小妖    時間: 2016-7-25 01:31

help this 感覺少左, 可能無筆直
Miipp 發表於 2016-7-25 00:09



    Company幾好,22個月先壞電,加$350希望再戰多年





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2