Board logo

標題: 如何先用得晒1+3那6GB ram? [打印本頁]

作者: hkcleanhome    時間: 2016-6-30 22:15     標題: 如何先用得晒1+3那6GB ram?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 砌得就砌    時間: 2016-6-30 22:20

等啦, 官方已準備新 patch~
作者: hkcleanhome    時間: 2016-6-30 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 砌得就砌    時間: 2016-6-30 23:04

patch到用得3GB?
hkcleanhome 發表於 2016-6-30 22:34


聽聞用得晒 6GB~
作者: 044003    時間: 2016-6-30 23:15

題外話
有冇咩app可以用得曬6gb?123456
作者: hahakei    時間: 2016-6-30 23:34

用唔晒6g ram,整黎做乜?

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2016-6-30 23:43

官方唔係話慳電咩, 咁仲咩搞返正佢??
作者: hkcleanhome    時間: 2016-7-1 02:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2016-7-1 02:21

題外話
有冇咩app可以用得曬6gb?123456
044003 發表於 2016-6-30 23:15
一個app當然用唔盡
但當好多background process時...
都係用唔盡
可能電話都玩ramdisk掛
作者: EVIS    時間: 2016-7-1 02:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkcleanhome    時間: 2016-7-1 02:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 師奶股神    時間: 2016-7-1 03:11

就算比你run到6GB嘢,你部機一定燒電燒得超勁,現階段我覺得電話要解決咗粒電先
作者: 戀人未滿    時間: 2016-7-1 04:05

就算比你run到6GB嘢,你部機一定燒電燒得超勁,現階段我覺得電話要解決咗粒電先 ...
師奶股神 發表於 2016-7-1 03:11 AM

兩者似乎係無關係的
作者: hkcleanhome    時間: 2016-7-1 04:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk    時間: 2016-7-1 04:20

兩者似乎係無關係的
戀人未滿 發表於 2016-7-1 04:05


有人信有關就得
作者: patklchung    時間: 2016-7-1 07:21

本帖最後由 patklchung 於 2016-7-1 07:24 編輯
用CM13就得?
hkcleanhome 發表於 2016-6-30 22:15


自行微調用得更爽
http://www.ringhk.com/news2.php?id=13052
http://www.mobilesetting.com.hk/ ... 8e%a8%e5%87%ba.html
作者: 044003    時間: 2016-7-1 08:36

就算比你run到6GB嘢,你部機一定燒電燒得超勁,現階段我覺得電話要解決咗粒電先 ...
師奶股神 發表於 2016-7-1 03:11



    ram食幾多電
作者: Oscon    時間: 2016-7-1 09:22

遲早實用得晒嘅!
作者: jacktsui    時間: 2016-7-1 10:50

本帖最後由 jacktsui 於 2016-7-1 10:51 編輯

講真你個RAM開住左, 用唔用都會食啲電, 差得幾多
但最食電始終都係MON佔6成以上 , CPU佔2,3成
作者: helenchan    時間: 2016-7-1 10:55

有人信有關就得
Mathk 發表於 2016-7-1 04:20

似乎人配合唔到 "smart" phone
作者: 師奶股神    時間: 2016-7-2 17:52

ram食幾多電
044003 發表於 2016-7-1 08:36 AM

Ram唔食電,但run住嘅app會食電
作者: kwanyan    時間: 2016-7-2 18:05

直接出4GB ram咪得囉…依家d人好怪,格硬把缺點講成優點

via HKEPC Reader for Android
作者: hkcleanhome    時間: 2016-7-2 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwanyan    時間: 2016-7-2 19:07

要有selling points呀嗎
hkcleanhome 發表於 2016-7-2 18:58

明明用唔盡6GB ram係缺點,講到為左慳電先咁做,最好笑係又有人附和

via HKEPC Reader for Android
作者: hkcleanhome    時間: 2016-7-2 19:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buscocamp    時間: 2016-7-3 00:39

用唔著,俾多既就係多餘...
作者: hkcleanhome    時間: 2016-7-3 00:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2