作者: hkcleanhome 時間: 2016-6-30 22:15 標題: 如何先用得晒1+3那6GB ram?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 砌得就砌 時間: 2016-6-30 22:20
等啦, 官方已準備新 patch~
作者: hkcleanhome 時間: 2016-6-30 22:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 砌得就砌 時間: 2016-6-30 23:04
聽聞用得晒 6GB~
作者: 044003 時間: 2016-6-30 23:15
題外話
有冇咩app可以用得曬6gb?123456
作者: hahakei 時間: 2016-6-30 23:34
用唔晒6g ram,整黎做乜?
via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui 時間: 2016-6-30 23:43
官方唔係話慳電咩, 咁仲咩搞返正佢??
作者: hkcleanhome 時間: 2016-7-1 02:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg 時間: 2016-7-1 02:21
一個app當然用唔盡
但當好多background process時...
都係用唔盡
可能電話都玩ramdisk掛

作者: EVIS 時間: 2016-7-1 02:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkcleanhome 時間: 2016-7-1 02:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 師奶股神 時間: 2016-7-1 03:11
就算比你run到6GB嘢,你部機一定燒電燒得超勁,現階段我覺得電話要解決咗粒電先
作者: 戀人未滿 時間: 2016-7-1 04:05
兩者似乎係無關係的
作者: hkcleanhome 時間: 2016-7-1 04:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk 時間: 2016-7-1 04:20
有人信有關就得

作者: patklchung 時間: 2016-7-1 07:21
本帖最後由 patklchung 於 2016-7-1 07:24 編輯
自行微調用得更爽
http://www.ringhk.com/news2.php?id=13052
http://www.mobilesetting.com.hk/ ... 8e%a8%e5%87%ba.html
作者: 044003 時間: 2016-7-1 08:36
ram食幾多電

作者: Oscon 時間: 2016-7-1 09:22
遲早實用得晒嘅!
作者: jacktsui 時間: 2016-7-1 10:50
本帖最後由 jacktsui 於 2016-7-1 10:51 編輯
講真你個RAM開住左, 用唔用都會食啲電, 差得幾多
但最食電始終都係MON佔6成以上 , CPU佔2,3成
作者: helenchan 時間: 2016-7-1 10:55
似乎人配合唔到 "smart" phone

作者: 師奶股神 時間: 2016-7-2 17:52
Ram唔食電,但run住嘅app會食電
作者: kwanyan 時間: 2016-7-2 18:05
直接出4GB ram咪得囉…依家d人好怪,格硬把缺點講成優點
via HKEPC Reader for Android
作者: hkcleanhome 時間: 2016-7-2 18:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwanyan 時間: 2016-7-2 19:07
明明用唔盡6GB ram係缺點,講到為左慳電先咁做,最好笑係又有人附和
via HKEPC Reader for Android
作者: hkcleanhome 時間: 2016-7-2 19:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buscocamp 時間: 2016-7-3 00:39
用唔著,俾多既就係多餘...
作者: hkcleanhome 時間: 2016-7-3 00:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

