作者: hp5315 時間: 2016-6-21 12:29 標題: 三叔A9...諗住配張快卡..出哂事((加入三星快卡,同場G5比較)
本帖最後由 hp5315 於 2016-6-22 10:24 編輯

估唔到2舊幾水張SD card, Read speed 竟然低成咁
有冇巴打知咩事
上網睇評測都冇咁低....
奇就奇在係Read低, Write speed就咁鬼高, 好唔合理呀
其實出卡都要講緣份/??
話說買完張MLC卡但成績今人難以致信, 因為其實我最終係諗住出HTC10(紅) 然後合併埋張(快卡)嫁ma, 你知喇,張卡慢嘅話,慘過用Nokia
所以小弟抱住敗家心態,再下一城

有C兄留言, ***機當然要配***卡, 但睇完數據.....好難理解當中奧秘, 老實講,用張hing-end出個數唔算理想 (不過原來真機夾機嫁,等陣下下圖睇埋G5大家就明)

同場加影(G5 配 *** pro + 64GB)

依個分, 滿意好多....對嗎(哈哈)
不過我想入手HTC10..............有冇C兄知有咩(真)快卡可以夾到去下圖驕人成績哩

總結:
我諗個情況就好似D人電腦打機, 買左張勁嘅顯卡, 通常都叫你買埋粒I7 ~話咩推爆佢, 跑高D分
估唔到電話黎講都好似出現類似情況, 粒U好影響到快卡~快嘅程度(我個人認為)
作者: 別問我是誰 時間: 2016-6-21 12:50
你試吓 搵第二張 sd 卡放入去 再測測速度
作者: hp5315 時間: 2016-6-21 12:59
本帖最後由 hp5315 於 2016-6-21 13:01 編輯
回覆 2# 別問我是誰
依張係之前用開嘅Samsung EVO 32GB

數值雖然唔高,但總叫正正常常呀~
作者: jacktsui 時間: 2016-6-21 13:02
有冇實際試 load片, 相果啲?
via HKEPC Reader for Android
作者: smentertainment 時間: 2016-6-21 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK 時間: 2016-6-21 13:22
本帖最後由 Man@MFHK 於 2016-6-21 13:25 編輯
你用fast mode定slow mode試?
不過三叔俾個慢速card reader加閹其他牌子速都唔奇,中低階一分錢一分貨三叔邊有真係咁好死賣大包

作者: patklchung 時間: 2016-6-21 13:48
回覆 1# hp5315
我用呢張冇問題,會唔會你張有問題
[attach]1899141[/attach]
[attach]1899142[/attach]
作者: free3sky 時間: 2016-6-21 13:58
去代理換
作者: patklchung 時間: 2016-6-21 14:01
回覆 1# hp5315
係手機FORMAT再試得唔得?
作者: free3sky 時間: 2016-6-21 14:05
用電腦card reader 再確定下
作者: hp5315 時間: 2016-6-21 14:27
回覆 9# patklchung
手機fomat 過嫁喇~
通常人地係Write 慢, 我就係Read慢到PK

作者: hp5315 時間: 2016-6-21 14:28
回覆 10# free3sky
用Mac book pro check 過, 行到((R)60 (W)70, 但放起A9就咁樣....真黑仔
作者: ki_cat 時間: 2016-6-21 14:46
本帖最後由 ki_cat 於 2016-6-21 14:50 編輯
回覆 12# hp5315
播片有無問題先???
無問題,就理得個跑分UP乜
作者: chromechan 時間: 2016-6-21 16:33
回覆 1# hp5315
試下用第二隻測速
作者: 神田傲 時間: 2016-6-21 16:39
你地呢個咩APP?
作者: chromechan 時間: 2016-6-21 16:42
回覆 15# 神田傲
A1 SD Bench
作者: 93082281 時間: 2016-6-21 16:42
本帖最後由 93082281 於 2016-6-21 16:45 編輯
回復 1 #hp5315
Read得果1mb ,點用呀
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a1dev.sdbench
via HKEPC Reader for Android
作者: tegrathree 時間: 2016-6-21 16:55
攞個靚少少既 card reader 駁去電腦試一試
同埋試下其他 apps, 我試過用 A1 SD Bench 同 SD Tools 同一張卡但測出黎效果有一定差距 ( 不過我唔係用 A9 )
作者: free3sky 時間: 2016-6-21 17:30
甘又好似正常....
唔通容兼問題定app 唔準, 試下其他app 同card reader
有其他手機都試下, 到底係唔係張卡有問題定係機問題
作者: hp5315 時間: 2016-6-21 17:41
回覆 19# free3sky
正有此意c兄,
不過諗住買多張*** pro + 試下~睇下自己牌子會唔會有好大分別, 今晚再出圖先
作者: hp5315 時間: 2016-6-21 17:43
回覆 5# smentertainment
format 左幾次都係咁, 今晚買張*** Pro + ,試完再出圖
作者: 200801 時間: 2016-6-21 17:45
三星機買返三星卡是常識吧!
作者: hp5315 時間: 2016-6-21 17:45
回覆 7# patklchung
C兄, 觀塘真心好少見創見~
不過我諗買番*** pro + 情況會改善(希望), 有Data再出圖

作者: hp5315 時間: 2016-6-21 17:46
回覆 6# Man@MFHK
咩mode都試哂, 直情卜係度訓等結果, 都係咁-.-
作者: hp5315 時間: 2016-6-21 17:48
回覆 4# jacktsui
實際試過load folder D 相, 情況就好似56Kb 上youtube咁-.-
作者: hp5315 時間: 2016-6-21 17:50
回覆 22# 200801
C兄, 咁LG / HTC 用咩好/?? (認真問)
因為屋企下部想轉HTC 嫁
作者: jacktsui 時間: 2016-6-21 18:09
***機 SDCARD兼容問題唔係第一次, 但估唔到而家都仲有
作者: 200801 時間: 2016-6-21 18:14
咁就唔知。我只知三星機點解用返三星卡
聽人地講,三星機發熱勁而三星卡就耐熱,所以唔會燒卡
作者: ki_cat 時間: 2016-6-21 18:23
回覆 28# 200801
我聽過另一版本講,話當年三星機之所以狂壞sd card壞到連sandisk都開聲,
係因為俾電多少少,整壞咭。
作者: hp5315 時間: 2016-6-22 10:19
回覆 28# 200801
C兄, 我updat 左, 用上***卡, 係穩定D, 但數據唔突出, 應該好關CPU事(我諗)
作者: hp5315 時間: 2016-6-22 10:26
回覆 6# Man@MFHK
C兄你咁講可能有理, 另外我諗關唔關CPU事
作者: hp5315 時間: 2016-6-22 10:26
回覆 7# patklchung
C兄, 請問你用嘅係咩手機
作者: hp5315 時間: 2016-6-22 10:27
回覆 8# free3sky
我做左件好邪惡嘅事
作者: patklchung 時間: 2016-6-22 10:50
Samsung A9
作者: fung147 時間: 2016-6-22 10:52
賣左比人
via HKEPC Reader for Android
作者: patklchung 時間: 2016-6-22 10:55
買咗幾錢?
作者: hp5315 時間: 2016-6-22 11:31
回覆 35# fung147
入呀公嘅XD
作者: hp5315 時間: 2016-6-22 11:32
回覆 36# patklchung
296 科匯, 好多C兄話黑店, so far 唔多覺bo
作者: administrator~ 時間: 2016-6-22 12:20
本帖最後由 administrator~ 於 2016-6-22 12:28 編輯
貼唔到圖
作者: hehaya 時間: 2016-6-22 12:37
我都係用a9
用東芝16gb...普通卡
Read 24點幾, write 9點幾。。。。
你張卡。。。。。
作者: hp5315 時間: 2016-6-22 14:12
回覆 39# administrator~
我有圖死左/??
唔多見@@
作者: hp5315 時間: 2016-6-22 14:14
回覆 40# hehaya
部機其實係呀媽嘅,
佢會影下相,拍下片.....雖然A9拍唔到4K, 但我都諗住買張快卡比佢
我唔想佢好似我咁影得太多相, 當想load番某年某月嘅就等勁奈, 所以先出快卡,點知A9用起上黎冇想像中咁快~~
作者: 剋星 時間: 2016-6-23 12:05
三星機用三星卡是常識吧
作者: SEED 時間: 2016-6-26 01:24
A9邊度分期平啲

