作者: longleg 時間: 2015-7-12 16:24 標題: LG Nexus 5 2015版規格暴光!
LG Nexus 5 2015版規格暴光!
3D camera, 5.2寸1080p屏,骁龙808处理器,内置2700mAh容量电池,运行Android M操作系统
http://news.mydrivers.com/1/438/438326.htm
3D camera都有, 有無finger print sensor 呢
作者: sleepnd 時間: 2015-7-12 17:00
電池又係細。。nexus 特色。希望3千頭有32g
via HKEPC Reader for Android
作者: longleg 時間: 2015-7-12 18:07
Google 已經唔再行平價策略
作者: astrial 時間: 2015-7-12 18:13
過$4k唔駛諗
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-12 18:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2015-7-12 18:27
LG Nexus 5 2015版規格暴光!
3D camera, 5.2寸1080p屏,骁龙808处理器,内置2700mAh容量电池,运行Android ...
longleg 發表於 12-7-2015 04:24 PM
個曲背幾好, 如果整到似 Moto 既kelvar 背 就very good
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-12 18:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小伙子 時間: 2015-7-12 20:46
十月...iphone 6c 都出左
3千頭有32g當然不是夢
時間證明一切, 2016年清貨價會有的
作者: lafy 時間: 2015-7-12 20:56
以前Nexus嘅兩大賣係平同用最新版OS,而家已經唔平,Android M又唔算好突破,唔知點吸引人。
作者: InterSonic 時間: 2015-7-12 21:08
Nexus 4 年代賣3k內的價位沒有了。。。
作者: Isaiah 時間: 2015-7-12 21:55
回復 9 #lafy
其實galaxy nexus唔平,不過出左半年劈價
via HKEPC Reader for Android
作者: kong1234 時間: 2015-7-13 00:04
2700電,半日玩完
作者: a886 時間: 2015-7-13 00:18
回覆 11# Isaiah
劈價 3K 入手用家係度~
果時日本唔知做咩狂減清貨

作者: longleg 時間: 2015-7-13 05:56
galaxy nexus真係一部正機.
作者: Isaiah 時間: 2015-7-13 08:35
當日齊齊玩gnexus既師兄都轉哂機囉...
而家用n5都無乜朋友
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2015-7-13 08:46
只係因為港行samsung自己代理返先剛剛出果時貴
啱啱幫部galaxy nexus flash CM12.1
不過睇黎硬件老化了, 任何ROM任何電池都直線倒水電
作者: Isaiah 時間: 2015-7-13 08:53
只係因為港行samsung自己代理返先剛剛出果時貴
啱啱幫部galaxy nexus flash CM12.1
不過睇黎硬件老化了 ...
ccchhhuuunnn 發表於 2015-7-13 08:46
等埋n5 2015直上囉~
作者: astrial 時間: 2015-7-13 09:01
本帖最後由 astrial 於 2015-7-13 09:03 編輯
Nexus最風光都係Galaxy Nexus同Nexus 4。
GNex可以話走在尖端,個面一個制都無
N4就係壓縮成本8GB ROM低價殺入市場,係美洲仲可以刷modem開4G
不過Google可能覺得 Play Store唔足夠補貼Nexus,所以N6個定價拉高番
via HKEPC Reader for Android
作者: bbc070205 時間: 2015-7-13 12:15
5.2 寸FHD,咪似G2嘅升U減電量版嗎?
連Google都學埋蘋果嘅大+細機一齊出戰術。
作者: pop3 時間: 2015-7-13 12:24
2700mAh

作者: cagali2 時間: 2015-7-13 12:30
傳聞
唔洗太認真

作者: manhoi 時間: 2015-7-13 12:56
2700 唔算少啦
現在d旗艦大機都係得3000左右
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2015-7-13 13:33
5.2" 2700算正常喇
成日拎啲5.5"比
via HKEPC Reader for Android
作者: garnett_v 時間: 2015-7-13 13:36
出咩spec都會有人話
大mon又話大部食電
細電又話唔夠,大電又話重
U用呢粒又話唔夠,個粒又太熱
作者: jacktsui 時間: 2015-7-13 14:19
FHD MON 用S808 直頭勁得滯添啦, 用S805 都夠突

作者: 199802 時間: 2015-7-13 15:02
S808效能同S805效能差唔多
*** S6E 同S6 2K MON,電都唔夠2700mah,電力冇太問題
用2700mah+1080p,洗鬼咁擔心

作者: ee9861 時間: 2015-7-13 16:41
用緊N4 仲有心有力, 只係個相機太雞, 如LG再出N5應該都會買
作者: garnett_v 時間: 2015-7-13 16:52
回復 12 #kong1234
用一日要5400?
有咩機有?!

