Board logo

標題: LG Nexus 5 2015版規格暴光! [打印本頁]

作者: longleg    時間: 2015-7-12 16:24     標題: LG Nexus 5 2015版規格暴光!

LG Nexus 5 2015版規格暴光!
3D camera, 5.2寸1080p屏,骁龙808处理器,内置2700mAh容量电池,运行Android M操作系统

http://news.mydrivers.com/1/438/438326.htm

3D camera都有, 有無finger print sensor 呢
作者: sleepnd    時間: 2015-7-12 17:00

電池又係細。。nexus 特色。希望3千頭有32g

via HKEPC Reader for Android
作者: longleg    時間: 2015-7-12 18:07

電池又係細。。nexus 特色。希望3千頭有32g

via HKEPC Reader for Android
sleepnd 發表於 2015-7-12 17:00


Google 已經唔再行平價策略
作者: astrial    時間: 2015-7-12 18:13

過$4k唔駛諗
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-12 18:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2015-7-12 18:27

LG Nexus 5 2015版規格暴光!
3D camera, 5.2寸1080p屏,骁龙808处理器,内置2700mAh容量电池,运行Android ...
longleg 發表於 12-7-2015 04:24 PM


個曲背幾好, 如果整到似 Moto 既kelvar 背 就very good
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-12 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小伙子    時間: 2015-7-12 20:46

十月...iphone 6c 都出左
3千頭有32g當然不是夢
時間證明一切, 2016年清貨價會有的
作者: lafy    時間: 2015-7-12 20:56

以前Nexus嘅兩大賣係平同用最新版OS,而家已經唔平,Android M又唔算好突破,唔知點吸引人。
作者: InterSonic    時間: 2015-7-12 21:08

Nexus 4 年代賣3k內的價位沒有了。。。
作者: Isaiah    時間: 2015-7-12 21:55

回復 9 #lafy

其實galaxy nexus唔平,不過出左半年劈價

via HKEPC Reader for Android
作者: kong1234    時間: 2015-7-13 00:04

2700電,半日玩完
作者: a886    時間: 2015-7-13 00:18

回覆 11# Isaiah


    劈價 3K 入手用家係度~
果時日本唔知做咩狂減清貨
作者: longleg    時間: 2015-7-13 05:56

galaxy nexus真係一部正機.
作者: Isaiah    時間: 2015-7-13 08:35

當日齊齊玩gnexus既師兄都轉哂機囉...
而家用n5都無乜朋友
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-13 08:46

回復 lafy

其實galaxy nexus唔平,不過出左半年劈價  

via HKEPC Reader for Android
Isaiah 發表於 2015-7-12 21:55



只係因為港行samsung自己代理返先剛剛出果時貴

啱啱幫部galaxy nexus flash CM12.1
不過睇黎硬件老化了, 任何ROM任何電池都直線倒水電
作者: Isaiah    時間: 2015-7-13 08:53

只係因為港行samsung自己代理返先剛剛出果時貴

啱啱幫部galaxy nexus flash CM12.1
不過睇黎硬件老化了 ...
ccchhhuuunnn 發表於 2015-7-13 08:46

等埋n5 2015直上囉~
作者: astrial    時間: 2015-7-13 09:01

本帖最後由 astrial 於 2015-7-13 09:03 編輯

Nexus最風光都係Galaxy Nexus同Nexus 4。

GNex可以話走在尖端,個面一個制都無

N4就係壓縮成本8GB ROM低價殺入市場,係美洲仲可以刷modem開4G


不過Google可能覺得 Play Store唔足夠補貼Nexus,所以N6個定價拉高番
via HKEPC Reader for Android
作者: bbc070205    時間: 2015-7-13 12:15

5.2 寸FHD,咪似G2嘅升U減電量版嗎?
連Google都學埋蘋果嘅大+細機一齊出戰術。
作者: pop3    時間: 2015-7-13 12:24

2700mAh
作者: cagali2    時間: 2015-7-13 12:30

傳聞
唔洗太認真

作者: manhoi    時間: 2015-7-13 12:56

2700 唔算少啦
現在d旗艦大機都係得3000左右
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-13 13:33

2700 唔算少啦
現在d旗艦大機都係得3000左右
manhoi 發表於 2015-7-13 12:56

5.2" 2700算正常喇
成日拎啲5.5"比

via HKEPC Reader for Android
作者: garnett_v    時間: 2015-7-13 13:36

出咩spec都會有人話
大mon又話大部食電
細電又話唔夠,大電又話重
U用呢粒又話唔夠,個粒又太熱
作者: jacktsui    時間: 2015-7-13 14:19

FHD MON 用S808  直頭勁得滯添啦, 用S805 都夠突
作者: 199802    時間: 2015-7-13 15:02

S808效能同S805效能差唔多
*** S6E 同S6 2K MON,電都唔夠2700mah,電力冇太問題
用2700mah+1080p,洗鬼咁擔心
作者: ee9861    時間: 2015-7-13 16:41

用緊N4 仲有心有力, 只係個相機太雞, 如LG再出N5應該都會買
作者: garnett_v    時間: 2015-7-13 16:52

回復 12 #kong1234

用一日要5400?
有咩機有?!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2