Board logo

標題: 日本網絡商收緊解鎖政策 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2015-4-23 14:59     標題: 日本網絡商收緊解鎖政策

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wayneee    時間: 2015-4-23 15:46

平時都係等起碼三個月, 等佢跌價先買吧
作者: Rubi    時間: 2015-4-23 15:50

即係由買假一手機變成買正宗二手機 ?
作者: pkkkkkkh    時間: 2015-4-23 16:28

五月後docomo只限一部分電話可以解鎖,並且一定要合約本人才可以解鎖.....
五月以前全部docomo電話都可以解鎖,而且無須本人也可以,根本就係改惡.....
作者: 文初    時間: 2015-4-23 16:35

所以sh01g 已經係最後既一手機
作者: ballballgun    時間: 2015-4-23 16:36

180日同半年無咩分別 XD
BTW
日水無得玩了
作者: cpk    時間: 2015-4-23 16:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2015-4-23 17:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stevemak    時間: 2015-4-23 18:09

無所謂,日系一向非主流!
智能手機除左日系大把選擇!

留番比佢哋自己,慢慢孤芳自賞!
作者: cpk    時間: 2015-4-23 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2015-4-23 18:28

日水多數單腳,唔買都冇所謂。

via HKEPC Reader for Android
作者: Mrcheng    時間: 2015-4-23 18:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2015-4-23 18:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seaangel    時間: 2015-4-23 20:10

日本人去外國旅行仍然要食漫遊
真係唔會諗下點解日本咁多人會用IPHONE
作者: Man@MFHK    時間: 2015-4-23 20:13

咁算唔算日本網絡商變相整死自己友(手機廠商)
作者: hahalla    時間: 2015-4-23 20:20

日水多數單腳,唔買都冇所謂。

via HKEPC Reader for Android
stephen1029dog 發表於 2015-4-23 18:28


同意~~~得果1800
作者: aiyume    時間: 2015-4-23 20:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli    時間: 2015-4-23 21:47

關咩事, 日本仔同一型號人地幾款設計去唔同台, 你以為貼牌機一個設計走向世界各地 ...
aiyume 發表於 2015-4-23 20:25

對真正日本用家根本冇影響,
佢地簽左約, 冇得拎部機插其他台sim又有咩所謂?
而家咁, 只會輕微影響二手市場,

當然外地日水市場就大影響啦, 但佢地亦從來唔想要我地呢D客, 又唔係賺多好多錢
作者: aiyume    時間: 2015-4-23 22:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dvd-rw    時間: 2015-4-23 22:59

日本人會唔會買水貨無LOCK手機?
作者: omgitsgnar    時間: 2015-4-23 23:00

日本人會唔會買水貨無LOCK手機?
dvd-rw 發表於 2015-4-23 22:59


    姐係之前一直話5月之後日本水貨機個價錢會跌 (解鎖費)
宜家幻想破滅 @@
作者: a886    時間: 2015-4-24 00:59

回覆 20# dvd-rw


    度度人都會買水架啦~

不過日本都會買無鎖機,例如上網買nexus or apple store 既iphone
作者: beenoliu    時間: 2015-4-24 01:07

回復 11 #stephen1029dog

所以我都唔明點解啲人可以買日水 Z3,
得單腳 1800 LTE,同埋 32GB ROM 唔係咁吸引啫……

via HKEPC Reader for Android
作者: cxdb    時間: 2015-4-24 04:13

除左少數玩家有情意結,客觀睇日機毫無優勢,單係輸更新呢一項就冇野講。

真心等睇呢幾間日本手機廠摺。
作者: lovercharlene    時間: 2015-4-24 07:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli    時間: 2015-4-24 07:55

外地日水市場有咩大影響?
咪又係馬照跑狗屎照玩
Sharp機Docomo海外都有解鎖買, 有無日本當地解對水商都 ...
aiyume 發表於 2015-4-23 22:47

選擇當然越多越好
不過我地可以幻想d機推出半年後,會多左供應明顯跌價,
不嬲頭幾個月都係貴到痴線架啦

唔想用sharp有幾出奇,到而家仲用IGZO-TN
反而人地牌子可以IGZO-IPS
Softbank機有CGS Mon,反而諗得過

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2