作者: cpk 時間: 2015-4-23 14:59 標題: 日本網絡商收緊解鎖政策
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wayneee 時間: 2015-4-23 15:46
平時都係等起碼三個月, 等佢跌價先買吧
作者: Rubi 時間: 2015-4-23 15:50
即係由買假一手機變成買正宗二手機 ?
作者: pkkkkkkh 時間: 2015-4-23 16:28
五月後docomo只限一部分電話可以解鎖,並且一定要合約本人才可以解鎖.....
五月以前全部docomo電話都可以解鎖,而且無須本人也可以,根本就係改惡.....
作者: 文初 時間: 2015-4-23 16:35
所以sh01g 已經係最後既一手機
作者: ballballgun 時間: 2015-4-23 16:36
180日同半年無咩分別 XD
BTW
日水無得玩了
作者: cpk 時間: 2015-4-23 16:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth 時間: 2015-4-23 17:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stevemak 時間: 2015-4-23 18:09
無所謂,日系一向非主流!
智能手機除左日系大把選擇!

留番比佢哋自己,慢慢孤芳自賞!

作者: cpk 時間: 2015-4-23 18:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog 時間: 2015-4-23 18:28
日水多數單腳,唔買都冇所謂。
via HKEPC Reader for Android
作者: Mrcheng 時間: 2015-4-23 18:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2015-4-23 18:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seaangel 時間: 2015-4-23 20:10
日本人去外國旅行仍然要食漫遊

真係唔會諗下點解日本咁多人會用IPHONE

作者: Man@MFHK 時間: 2015-4-23 20:13
咁算唔算日本網絡商變相整死自己友(手機廠商)

作者: hahalla 時間: 2015-4-23 20:20
同意~~~得果1800
作者: aiyume 時間: 2015-4-23 20:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli 時間: 2015-4-23 21:47
對真正日本用家根本冇影響,
佢地簽左約, 冇得拎部機插其他台sim又有咩所謂?
而家咁, 只會輕微影響二手市場,
當然外地日水市場就大影響啦, 但佢地亦從來唔想要我地呢D客, 又唔係賺多好多錢
作者: aiyume 時間: 2015-4-23 22:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dvd-rw 時間: 2015-4-23 22:59
日本人會唔會買水貨無LOCK手機?
作者: omgitsgnar 時間: 2015-4-23 23:00
姐係之前一直話5月之後日本水貨機個價錢會跌 (解鎖費)
宜家幻想破滅 @@
作者: a886 時間: 2015-4-24 00:59
回覆 20# dvd-rw
度度人都會買水架啦~
不過日本都會買無鎖機,例如上網買nexus or apple store 既iphone
作者: beenoliu 時間: 2015-4-24 01:07
回復 11 #stephen1029dog
所以我都唔明點解啲人可以買日水 Z3,
得單腳 1800 LTE,同埋 32GB ROM 唔係咁吸引啫……
via HKEPC Reader for Android
作者: cxdb 時間: 2015-4-24 04:13
除左少數玩家有情意結,客觀睇日機毫無優勢,單係輸更新呢一項就冇野講。
真心等睇呢幾間日本手機廠摺。
作者: lovercharlene 時間: 2015-4-24 07:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli 時間: 2015-4-24 07:55
選擇當然越多越好
不過我地可以幻想d機推出半年後,會多左供應明顯跌價,
不嬲頭幾個月都係貴到痴線架啦
唔想用sharp有幾出奇,到而家仲用IGZO-TN
反而人地牌子可以IGZO-IPS
Softbank機有CGS Mon,反而諗得過
via HKEPC Reader for Android

