Board logo

標題: Nexus 4 5.1 OTA有未? [打印本頁]

作者: smallfaihk1111    時間: 2015-4-16 11:30     標題: Nexus 4 5.1 OTA有未?

有冇已經up左?會唔會死机?
作者: AndyTang    時間: 2015-4-16 14:43

刷左,正常使用中
作者: tere5    時間: 2015-4-17 10:41

今朝up咗, 暫時未見有問題.
作者: digilab    時間: 2015-4-17 11:10

等埋5.2
作者: tlshum    時間: 2015-4-17 11:41

是否要上咗5.0.1後才可上5.1呢?
作者: kckong99    時間: 2015-4-17 12:32

手工 ota 上, 感覺唔到分別
作者: kc2008    時間: 2015-4-22 08:54

回覆 1# smallfaihk1111
剛剛收到通知可以上5.1。順便問問,部機root咗,可否直接升?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2