作者: smallfaihk1111 時間: 2015-4-16 11:30 標題: Nexus 4 5.1 OTA有未?
有冇已經up左?會唔會死机?
作者: AndyTang 時間: 2015-4-16 14:43
刷左,正常使用中
作者: tere5 時間: 2015-4-17 10:41
今朝up咗, 暫時未見有問題.
作者: digilab 時間: 2015-4-17 11:10
等埋5.2
作者: tlshum 時間: 2015-4-17 11:41
是否要上咗5.0.1後才可上5.1呢?
作者: kckong99 時間: 2015-4-17 12:32
手工 ota 上, 感覺唔到分別
作者: kc2008 時間: 2015-4-22 08:54
回覆 1# smallfaihk1111
剛剛收到通知可以上5.1。順便問問,部機root咗,可否直接升?
