Board logo

標題: LG G Flex 2 使用一個月後 不滿意報告. [打印本頁]

作者: biohata    時間: 2015-4-13 15:34     標題: LG G Flex 2 使用一個月後 不滿意報告.

長話短說, 我最唔滿意既就係佢喪HANG機.

點喪法,我玩CARD GAME. (只係CARD GAME) 先出去回下WHATSAPP, 就係極限,如果再開多一個APP, 如FB 或上網或有人來電,GAME就會退出左. 更嚴重係, 佢有時唔會退出,係直頭成個畫面按唔到.
包括下邊條BAR. 按左十幾下後,一次過俾反應你...
我亦試過多次用用下APP有人打電話入黎,結果畫面HANG左係來電相片度,按錄色接聽制係按唔到既, 要按電源制關MON. 再開. 等多一陣,條友又未收線,就接到勒。

相比一代比佢穩定得多! 一代無HANG機,連慢都唔會點慢。

仲有電量,依家裝多左D APP, (基本上APP使用量我無增加,同FLEX一代用既軟件相同) 到三點就20%....

其次係發熱問題,有時放係代度唔小心BOM開左唔知,到我覺得熱熱地已太遲,,..又HANG.....

仲有又係HANG機問題,有時我開一隻GAME (CARD GAME) 事前我都知衰,關哂D野先, 跟住開左隻GAME 掛下GAME. 無退出,但有熄MON. 玩得三五個鐘... 又HANG!!! (那只是咭GAME)

相機,一開始都仲好D. 用左一段日子,開相機預佢八秒,差兩秒人地都跑完一百米.....

跟機預載的睇相軟件 PHOTOS (GOOGLE 個個) 開十次HANG三次,畫面全黑,BOOT機先得。

上星期有個更新以為OK, 用完情況依舊.....

此機我一開始評分不錯,依家,我俾20分! 我之前用LG G GLEX 1, SONY Z系, 三叔都係慢,唔會HANG成咁,呢部機我俾四個字佢: 回塘之作!
作者: 131213    時間: 2015-4-13 15:43

有冇做wipe?
作者: lau951753    時間: 2015-4-13 15:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2015-4-13 16:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hidetoshi    時間: 2015-4-13 16:19

放機?

via HKEPC Reader for Android
作者: LarSing    時間: 2015-4-13 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KEVIN0525    時間: 2015-4-13 19:22

我都係用過佢第一代,覺得佢幾好用先走去買第二代。。。點知同你一樣。。。。而家都唔知點好。。。。放又唔值錢。。。。而家為又等lg攪攪佢
作者: ayk7    時間: 2015-4-13 19:33

轉Apple
作者: andypson    時間: 2015-4-13 19:41

個rom寫得差就懶5.0太新

via HKEPC Reader for S6
作者: chromechan    時間: 2015-4-13 19:47

回覆 9# andypson

佢係LG駐場打手,所以LG ROM對佢嚟講一定冇問題
作者: biohata    時間: 2015-4-13 20:12

回覆 2# 131213


   新機買番來用一個月就WIPE... 唔好勒掛,我部GFLEX1,用左年幾都唔洗WIPE都好掂
作者: biohata    時間: 2015-4-13 20:14

回覆 4# cpk

我都係咁諗,肯定係佢個ROM既問題
作者: biohata    時間: 2015-4-13 20:14

回覆 7# KEVIN0525


    我又未覺得係瀨左野,因為佢CONFIG肯定無理由攪成咁,只能等佢更新....
作者: cpk    時間: 2015-4-13 20:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lafy    時間: 2015-4-13 21:52

舊年用G3幾滿意,今年用GF2就中伏,影響咗我出G4嘅意慾。
作者: hothotnana    時間: 2015-4-13 22:00

我用G3都好好地, 有無拎返原廠CHECK 下?可能等下更新?
作者: dieago    時間: 2015-4-13 22:08

本帖最後由 dieago 於 2015-4-13 22:12 編輯

art?有無得dalvik, 有試下reset重裝, or 拎去整!
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-4-13 22:19

本帖最後由 ccchhhuuunnn 於 2015-4-13 22:20 編輯
An5.0太新
lau951753 發表於 2015-4-13 15:55


咁都有得賴
其實話人地個App寫得衰會仲合理少少...

via HKEPC Reader for Android
作者: cpk    時間: 2015-4-13 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau951753    時間: 2015-4-13 22:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau951753    時間: 2015-4-13 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau951753    時間: 2015-4-13 22:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-4-13 23:00

回覆 20# lau951753

治標唔治本.....不如叫LG寫ROM寫得冇咁lag lag lag
作者: ryogame    時間: 2015-4-13 23:02

師兄~你個版本係咩?
4.4.4? 有無upday過?
作者: andypson    時間: 2015-4-13 23:02

懶5.0太新, 今次到懶 chrome
作者: chromechan    時間: 2015-4-13 23:02

回覆 21# lau951753

遊戲寫得衰,呢個係其中一個問題,但係當系統都係lag lag lag就唔關隻apps事,而係ROM嘅問題
作者: dieago    時間: 2015-4-13 23:06

回覆 26# chromechan

樓主話左一代0k,二代領野,上堂吾聴書
作者: chromechan    時間: 2015-4-13 23:26

回覆 27# dieago

G3之前嘅ROM的確唔錯,但係G3開始伏伏地,GFlex 2....(我想講嘅嘢唔出得街....)
作者: cpk    時間: 2015-4-13 23:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mrcheng    時間: 2015-4-13 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KEITA    時間: 2015-4-13 23:46

話AN 5.0太新咁都講得出, lau951753依位LG駐場打手, 叻仔, 係你眼中LG啲機永遠完美
作者: lau951753    時間: 2015-4-13 23:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau951753    時間: 2015-4-13 23:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-4-14 00:00

回覆 32# lau951753

我試過好多機Chrome都無問題包括LG機,但除咗GF2
作者: chromechan    時間: 2015-4-14 00:05

回覆 33# lau951753

咁Z1算唔算?
   
然後我同你講Z1打機冇問題

p.s.我玩Smash Hit
作者: lau951753    時間: 2015-4-14 00:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau951753    時間: 2015-4-14 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-4-14 00:26

回覆 37# lau951753

我反而覺得海豚更大問題....
作者: KEVIN0525    時間: 2015-4-14 00:49

Chrome係有d問題,因為我用iPhone 6 plus 用chrome

睇野,佢都會hang哂係到
作者: chromechan    時間: 2015-4-14 01:01

回覆 39# KEVIN0525

好耐之前我部機有呢個情況,但係經過幾次更新之後已經冇發現呢個情況,建議你report去Google
作者: NOPSS    時間: 2015-4-14 01:17

Note3 行 5.0 順到 一日狂打機都無 hang

但電量都是倒水

如果打天龍8部3D....
作者: 烈焰狼人    時間: 2015-4-14 01:20

我用日版G3  L24  都又HAND又LAG....  本身用韓版G2 係好滿意...唉....SO SAD
作者: lau951753    時間: 2015-4-14 07:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangood    時間: 2015-4-14 08:50

上星期  個同事想讓部flex2 比我,叫我用吓先考慮,三日後比返我同事,我同佢講 佢連我兩部後備機note3同z1都不如
作者: knockhead    時間: 2015-4-14 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: knockhead    時間: 2015-4-14 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lovercharlene    時間: 2015-4-14 09:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biohata    時間: 2015-4-14 09:58

回覆 24# ryogame


    5.0.1 , 一買番來已是5.0. 上星期更新左一個系統更新。
作者: biohata    時間: 2015-4-14 10:00

回覆 41# NOPSS

如果係3D GAME. 就部部機都倒水,我之前用FLEX 1 代. 俗稱電力之王既手機,玩SD 都會倒水.
作者: biohata    時間: 2015-4-14 10:04

回覆 47# lovercharlene


    師兄你應該無玩CARD GAME. 弟二D機我唔知,單係FLEX 1 代,我玩兩隻CARD GAME, 連埋WHATSAPP 吹水,朝九晚六都仲有70% + 既電。

   玩3D GAME 當然一樣倒水,GAME都好多唔同品種,唔一定玩GAME就倒水。

  但呢部FLEX 2 就係, 玩乜都倒水,ANDROID 機安裝好多垃圾,但都要睇係咩垃圾先會令部機快無電,你安LINE、WHATSAPP、SKYPE、VIBRE、QQ、WECHAT 全部要ONLINE. 咁電梗係倒水,你安一百個離線字典、指南針呢D,唔開唔會自己用,咁一樣唔會食電。
作者: lau951753    時間: 2015-4-14 10:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2015-4-14 10:18

S810呢垃野點用都倒水
lau951753 發表於 2015-4-14 10:15 AM

我都覺今次810都伏伏地。

G4即刻換u都明知。

via HKEPC Reader for Android
作者: knockhead    時間: 2015-4-14 10:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tegrathree    時間: 2015-4-14 11:21

回覆 1# biohata

第 1 個問題我估係唔夠 ram, 5.x 食 ram 多咗, S4 上咗 5.x 先上網, 再收 whatsapp 或其他野後, 再入 web browser 都會 reload, 打機個問題應更嚴重.

花電咗就同個 MON 上咗 FHD 有關, 二來可能同 810 有筆屎也有關.
作者: cpk    時間: 2015-4-14 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: knockhead    時間: 2015-4-14 11:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biohata    時間: 2015-4-14 12:00

回覆 56# knockhead


    我買一代個陣一開始都係諗住玩下佢個彎彎MON,點知用落有驚喜,拎部手機為咩姐,首要條件係...有得用部手機姐.....

   依家佢又HANG,電又唔掂,除左彎彎MON外,完全無左第一代個電力王既美譽. 我諗用過一代好多師兄都感受到佢本來個種不死既續航力同穩定性.....
作者: lau951753    時間: 2015-4-14 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ryogame    時間: 2015-4-14 12:10

哦 , 明白..

會唔會試下root左佢 , 裝綠色守衛..或者其他自己優化呢..

可能會好d喎..師兄
作者: akitohk    時間: 2015-4-14 12:43

回覆  biohata

第 1 個問題我估係唔夠 ram, 5.x 食 ram 多咗, S4 上咗 5.x 先上網, 再收 whatsapp 或其他 ...
tegrathree 發表於 2015-4-14 11:21


AOSP/ CM系既lollipop 全部都比kitkat細食
作者: luis2909    時間: 2015-4-14 14:16

G FLEX2當日入過2手玩一日, LAG到唔應該係呢個價錢應該有既表現, 放了
見果部機10日內應該換左4-5個"買家"
作者: Minaduki2004    時間: 2015-4-14 16:29

基乎一面倒話GF2差,仲諗住入手一部玩下
作者: tangood    時間: 2015-4-14 17:53

我覺得佢只值 $2500左右,  相對G3同GPRO2 甚至G-flex1整體好過佢
作者: cpk    時間: 2015-4-20 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fyw709    時間: 2015-6-26 09:21

放生了部GS6後,因為市場仲未有一部可VoLTE又支援4G+的東西,所以無奈地用返GF2
兩個月後,估唔到二手紅色 ...
cpk 發表於 2015-4-20 22:34


台水新32G-$2700 only.....跌價皇
上左5.1.1睇下會不會好d.
作者: cpk    時間: 2015-6-26 09:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: InterSonic    時間: 2015-6-26 09:46

一部行機
如果要刷rom 雙 wipe 先順係唔合格.........
作者: fyw709    時間: 2015-6-26 18:38

回覆  fyw709
希望佢快啲出到港行511
cpk 發表於 2015-6-26 09:33


如果解決到發熱
$2700真係超值
作者: cpk    時間: 2015-6-26 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Matin1999    時間: 2015-6-26 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkboy3000    時間: 2015-6-26 18:48

回覆 3# lau951753

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: 我要真普選    時間: 2015-6-26 23:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fyw709    時間: 2015-6-29 09:44

一部行機
如果要刷rom 雙 wipe 先順係唔合格.........
InterSonic 發表於 2015-6-26 09:46


不過講真呢一刻如果2700可以買到
810 + 5.5" OLED mon 手機我覺得
係超值. 咁平仲有得賺.

樂1PRO用成本計俾你睇都做唔到呢口價
作者: carloyuen2014    時間: 2015-6-30 11:25

POLED=失敗
作者: henrywho    時間: 2015-8-5 18:49

水貨有冇得上 5.1.1?
作者: cpk    時間: 2015-8-5 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2