作者: ktkanken 時間: 2015-2-9 22:07 標題: Nexus 6 有得訂
香港Moto, $5388
送screen protector
作者: cpk 時間: 2015-2-9 22:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ktkanken 時間: 2015-2-9 22:26
跌多啲
大家多個選擇
作者: shineon 時間: 2015-2-9 22:29
6" 184g 真係唔係人人受得起
作者: fungman 時間: 2015-2-9 22:34
Ching 可以詳細一點嗎?
作者: arcteryx 時間: 2015-2-9 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arcteryx 時間: 2015-2-9 22:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ktkanken 時間: 2015-2-9 22:44
我copy個mail俾你地睇,得唔得?
作者: fungman 時間: 2015-2-9 22:45
Yes please!! Many thanks!!!!
回覆 8# ktkanken
作者: sfij 時間: 2015-2-9 22:47
https://zh-hk.facebook.com/hellomotohk
作者: ktkanken 時間: 2015-2-9 22:48
Google Nexus 6 by Motorola XT1100* (32GB) HKD $5588
- 機身可選白色或藍色
- 額外附送 $200 現金禮券及高清屏幕保護貼 (不包裝貼)。
請留意:「$200 現金禮券」可選現金即減或香港境內任何商戶(如有)現金禮券。
*產品由摩托羅拉香港特約維修服務中心提供一年原廠售後保修。
截止接收訂購郵件時間: 13/2/2015 星期五晚上 11:59pm
預計取機錶日期:17/2/2015
作者: arcteryx 時間: 2015-2-9 22:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ktkanken 時間: 2015-2-9 22:49
白同藍
作者: epcsub 時間: 2015-2-9 22:52
回復 1 #ktkanken
係大舖定google play store
作者: arcteryx 時間: 2015-2-9 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: airwave 時間: 2015-2-9 22:55
甘係講緊港行...
作者: arcteryx 時間: 2015-2-9 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arcteryx 時間: 2015-2-9 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungman 時間: 2015-2-9 22:58
不過要過曬錢先...好似有D 風險.....
作者: arcteryx 時間: 2015-2-9 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: airwave 時間: 2015-2-9 23:04
Network
2G/3G/4G LTE
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
CDMA: not supported
WCDMA: Bands: 1/2/4/5/6/8/9/19
LTE: Bands: 1/3/5/7/8/9/19/20/28/41
CA DL: B3-B5, B3-B8
尼部野係唔係拎去全世界都上到3G?
作者: ktkanken 時間: 2015-2-9 23:23
係
要過晒數先
搞到我唔敢起手
作者: poyin 時間: 2015-2-9 23:37
Network
2G/3G/4G LTE
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
CDMA: not supported
WCDMA: Bands: 1/2/4/5/6/8/9/19
L ...
airwave 發表於 2015-2-9 23:04
香港咪用唔到 Cat6?
作者: dtrjhred71 時間: 2015-2-10 00:51
即係PLAY STORE就快有得買?
作者: samc3838 時間: 2015-2-10 01:00
過晒數先唔緊要,但你要有心理準備,取機例遲,他說"預計取機錶日期:17/2/2015",那你要預新年假後才有機玩!

作者: samc3838 時間: 2015-2-10 01:03
N6 我覺得太大,所以已買和用緊 Moto MAXX 了。
作者: himhimhk 時間: 2015-2-10 10:16
好HTC FEEL

作者: himhimhk 時間: 2015-2-10 10:30
回覆 26# samc3838
師兄, MOTOMAXX 好唔好用, 同NEXUS6比, 大家都係GOOGLE廠 , 有咩唔同??
作者: rickdom 時間: 2015-2-10 11:09
唔知64GB要賣幾多?
作者: cpk 時間: 2015-2-10 11:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkyman 時間: 2015-2-10 11:38
法國 amazon 都係 XT1100, 退左稅再加運費大約 460 EUR, 即係一年保養值千幾蚊.
作者: fungman 時間: 2015-2-10 11:54
水機$4100 其實都幾底用!
回覆 31# lkyman
作者: dtrjhred71 時間: 2015-2-10 12:41
回覆 31# lkyman
法國 amazon送唔送hk
作者: samc3838 時間: 2015-2-10 12:44
本帖最後由 samc3838 於 2015-2-10 12:45 編輯
我覺得 Moto Maxx 係 N6 的缩细版,2K mon,64GB rom,無綫充等都一樣有,不同只係屏细d,這對我個人來說好拿點,另外 moto 的 active display,moto voice 都好正但 N6 無的,所以只好買水貨,再者我覺得港行有的機會少過50%,俗語有話早買早享受,所以就買了開心使用中。
via HKEPC Reader for Android
作者: siuping 時間: 2015-2-10 13:55
Moto maxx 要點先買到
作者: airwave 時間: 2015-2-10 14:11
法國水貨 $4100 好抵, 但係又唔識個 band support 會唔會唔同.
作者: dtrjhred71 時間: 2015-2-10 14:15
回覆 35# siuping
EBAY OR AMAZON 轉運
作者: antony 時間: 2015-2-10 15:12
代理同 Google 夾左,唔會出現上年 Play Store 比街鋪平 $700 o既情況
作者: antony 時間: 2015-2-10 15:14
真係 17 號呀,網絡商今日返貨啦
作者: ktkanken 時間: 2015-2-10 15:17
網絡商係邊間?
作者: antony 時間: 2015-2-10 15:19
衫.com.hk
作者: ktkanken 時間: 2015-2-10 15:20
Thanks
作者: dom 時間: 2015-2-10 17:22
會唔會有Moto Maxx 港行先...
作者: oldmok 時間: 2015-2-10 18:13
直送hk checkout個陣打香港地址就得
作者: alanchankw 時間: 2015-2-10 18:31
No 64GB?
作者: bookie 時間: 2015-2-10 19:50
805 32bit CPU 怎樣買得下手,現在新的機台都是64bit ! 等
作者: watkower 時間: 2015-2-10 19:57

個Facebook係咪官方傢
我見佢用gmail唔係moto尾的
相當有歉疑
作者: cpk 時間: 2015-2-10 20:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Squall-Lucifer 時間: 2015-2-10 20:18
轉身射個三分波....啊,是走你數就好笑了
以公司名義出post但mail不是用公司名義行頭就一概不可信
作者: a886 時間: 2015-2-10 20:25
回覆 4# shineon
6" 184 你都有得講,閣下真係用慣啲細機
你要知道nexus6 只係重 gpro 2 12g
作者: a886 時間: 2015-2-10 20:27
回覆 38# antony
咁如果我要買等play 啦,還掂一樣
作者: antony 時間: 2015-2-10 22:21
代理仲未訂

作者: shineon 時間: 2015-2-10 22:31
我指係部機,又闊又重手唔係人人"袋"得起
以電話來說,MotoX2nd size比較正常.
gpro 2我都覺得重架, 但您5.9"同5.96" 比12g 有乜意義.(LG至少官方送隱藏虛擬鍵)
*我自己都手機+nexus72nd 出街,唔係話6"大;係闊+重手拎得耐唔係人人受得起.
作者: antony 時間: 2015-2-10 22:44
多謝你比個機會我澄清,
我o地咁耐以o黎都無走過數......
加版 Moto X (1st Gen.):

港行 Moto G (1st Gen.) with 4G LTE:

港行 Moto X (1st Gen.):

英國版 Moto X (2nd Gen.):

港行 Moto X (2nd Gen.) & Moto G (2nd Gen.):


作者: cpk 時間: 2015-2-10 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kungmp 時間: 2015-2-10 23:34
Moto x2同N6究竟幾時可以正正式式喺各大行買到?
作者: cpk 時間: 2015-2-10 23:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2015-2-11 00:03
係咪Moto Maxx 定價太貴呀.......
照理佢個 Spec 歐美,中東南亞東南亞都唔少人想買...
作者: dom 時間: 2015-2-11 00:05
好多 Moto , 幫手推廣呢d 先係真正 fans ......(唔似得顯示版個班所謂 "A粉" )
作者: antony 時間: 2015-2-11 00:32
我都係 AMD + ATI 真腦殘粉嚟嫁,屋企仲用緊粒「爆四」CPU PC, 手提電腦仲喺 hp 單春版 dv2
不過呢幾年都無行腦場了......
作者: antony 時間: 2015-2-11 00:33
Moto 同代理長期傾唔掂數,你睇隻 360 拖左幾耐就知......
作者: antony 時間: 2015-2-11 00:35
好似大舖得百X滙同新 Mobile 有昨
作者: takata 時間: 2015-2-11 00:41
回覆 62# antony
CMK都好似有,減多轉先會考慮行貨。。。
作者: takata 時間: 2015-2-11 00:41
回覆 61# antony
好似話跟N6一齊出?
作者: cpk 時間: 2015-2-11 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antony 時間: 2015-2-11 00:55
2代 X 連 Display dummy 都無......
作者: antony 時間: 2015-2-11 00:56
預計係,希望真係可以啦

作者: takata 時間: 2015-2-11 00:59
回覆 66# antony
係囉,想摸下都唔得
作者: takata 時間: 2015-2-11 01:00
回覆 67# antony
但第二代係咪就出

作者: antony 時間: 2015-2-11 01:19
呢樣未知,就算係都唔知幾耐先到香港

作者: takata 時間: 2015-2-11 01:23
回覆 70# antony
分分鐘明年今日

作者: dtrjhred71 時間: 2015-2-11 10:13
點解AMAZON 32GB藍色貴過白色既
64GB就兩色同價
作者: 渡邊樹 時間: 2015-2-11 10:15
邊樹有得訂....換下新機過年
作者: lkyman 時間: 2015-2-11 11:43
4100 係抵, 同一個 model, 唔係話保養唔值千幾, 只係行貨個價好難即刻落手.
再望望藍色 32GB 真係加左, 尋日都仲係同白色一樣價, 可能多左師兄出手.
回覆 32# fungman
作者: lkyman 時間: 2015-2-11 11:45
送, 直接到香港地址
回覆 33# dtrjhred71
作者: bobopig 時間: 2015-2-11 13:30
正呀, 我諗唔止保養, 就算更新, 都應該快過同大機會過香港.
同埋港版大陸行貨, 有冇後門 ? 水貨如果係定制版好 D. 同埋質量會唔會好 D ?
作者: dtrjhred71 時間: 2015-2-11 13:34
岩岩買左部
希望新年前收貨
作者: bobopig 時間: 2015-2-11 13:51
想問下, 係咪去呢個 http://www.amazon.fr/ ?
法文睇唔明
作者: rw1219 時間: 2015-2-11 14:07
請問CHING有無Links?
thx
作者: antony 時間: 2015-2-11 14:09
師兄,有啲唔明
港版關大陸咩事?Google Nexus 又點會有大陸行貨?Google 同大陸 friend 返咩
仲有啊,Google 寫到明 Nexus 4, 5, 6, 7, 9, 10 由 Google 自己直接推送 OTA 更新,只要係美國以外地區都唔係第一時間收到更新嫁啦,唔存在港版會一定慢過法國版呢個問題嫁!
作者: OrangeCC 時間: 2015-2-11 15:27
代理搞太耐咯
fans一早等唔切買咗 turbo 同 x
我同十幾個 friend 都用咗部 turbo幾個月...
普通人又唔會點買 Motorola
真係...
via HKEPC Reader for Android
作者: rw1219 時間: 2015-2-11 15:49
我本來都諗住買,但等左咁耐搞到都唔想等。
現在應該會轉買LG G Flex 2..........
作者: hgfffrddd33 時間: 2015-2-11 15:56
回覆 82# rw1219
唔驚一個月後出3gb ram版?
作者: tegrathree 時間: 2015-2-12 13:11
回覆 4# shineon
個樣真係受唔到

作者: zetalau 時間: 2015-2-12 15:32
依家係release to public
如果moto x 有3gb ram, 我真係會買左...
作者: lkyman 時間: 2015-2-13 12:19
回覆 79# rw1219
睇開呢個
http://www.amazon.fr/gp/product/B00OZ4T7HO/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A1X6FK5RDHNB96
藍色 32GB 又減返
作者: legoman 時間: 2015-2-13 12:21
$5xxx buy iphone6 lar
作者: rw1219 時間: 2015-2-13 12:28
thx
作者: BlackBerry 時間: 2015-2-13 22:51
今時今日新機應該最起碼支援中港3G4G吧
作者: ephram 時間: 2015-2-13 23:31
想買 但係唔知禁邊個button
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2015-2-13 23:59
今旲有某個電話網有講, 叫人去買水貨. 有小小教學, 你可以去八下......EXXXXXXX......
作者: bobopig 時間: 2015-2-13 23:59
反而想要張WALLPAPER, 有個人放風箏, 幾靚.
唔知係咪跟機既官方相, 有冇版友可以出手相助呢 ?
謝謝 !

