Board logo

標題: [開箱] One plus one 用後感 [打印本頁]

作者: knucle    時間: 2014-7-13 06:55     標題: One plus one 用後感

我買o既係大陸版64gb,刷返cm mod
我玩左兩個星期,整體黎講十分滿意
畫面非常流暢,基本上唔會窒

以前部機(galaxy nexus)如果set左自動update apps,我諗大家都試過佢會無喇喇自己run,搞到whatsapp打字超慢,打緊機仲慘,lag到郁唔到又唔敢出去。但one plus one 完全冇呢啲情況,甚至有時打緊機,出返去先知佢行過自動update,完全唔發覺到。

另外由於ram多,基本上唔會有auto kill app情況發生。以前玩CC,人地打一個電話黎就心諗仆街啦,又嘥左啲ap。而家呢,我曾經試過打到一半出左game,跟住冇左回事,又睇fb,又line,又whatsapp,然後瞓醒第日開game發覺尋晚個關打到一半仲keep住喺度!

電量方面,keep住唔熄mon不停用,打下機上下網咁,大概用到12個鐘。正常用o既話捱到一日有多
(已經裝返晒舊機已有o既app)
充電用佢隻2A牛,一個鐘叉到50%,都幾快。

部機點用都唔會熱,打CC都唔熱,真係少少都冇熱 (舊機會好熱)。唯一一次試過覺得熱係同時差緊電、玩CC同google play 自動update緊

相機就無咩特別意見,都係咁上下

我買o既係64gb版,機背係磨沙底,唔跣,手感幾好


下面主要係講一啲要改善o既地方。

1. 出聲o既位喺部機底,打機果陣(橫向game, 例如CC)會比手掌遮實左,變得好細聲
2. 部機邊框十分幼係佢賣點,但我發覺其實係一個缺點黎,因為個mon大,單手操作時候,掌心會成日掂到個mon邊緣位,令到意外touce情況成日出現。雙手用就冇事
3. 喇叭聲好響,但聲音大過七成會有d拆
4. cm mode 可以喺熄mon果陣畫圓圈開相機,幾方便,但如果set 左lock機密碼竟然要入密碼先用到相機;另外仲有個V字手勢開電筒,但放褲袋時成日自己無喇喇開左。最後我都係關晒呢啲手勢野
5. 開機掣同聲音掣太幼,唔太好搵同"手禁"
6. usb插位係上下調轉,有啲奇怪,唔多慣。同埋有少少唔好插,入左一半,要再對正啲先入得晒
7. 由於係大陸版,機背印左幾隻殘體字…不過字就好細隻,我都係用10幾日先留意到

如果部機可以捱到兩三年唔壞,$2500 / $3300(水貨價)買到部機王,我覺得真係超值
作者: bulkbear    時間: 2014-7-13 07:18

我都想買,昨日試機見下邊黃都幾嚴重,終於無買。
作者: kong1234    時間: 2014-7-13 09:26

等遲的國際版出大貨,再買都唔遲
作者: ieemric    時間: 2014-7-13 11:11

我都有興趣, 想問你覺得話音質素如何?會唔會聽唔到對方講嘢或者對方聽唔到自己講嘢? 有冇經常斷線?

Thanks


via HKEPC Reader for Android
作者: knucle    時間: 2014-7-16 02:30

我都有興趣, 想問你覺得話音質素如何?會唔會聽唔到對方講嘢或者對方聽唔到自己講嘢? 有冇經常斷線?

Thanks ...
ieemric 發表於 2014-7-13 11:11


話音正常,冇咩問題,自己聽就好清楚,至於人地聽清唔清楚就唔知喇,不過就冇人同我講過話聽唔清
斷線冇試過

樓上話下邊黃,我果部開全白screen test都好明顯見到黃,但正常用就冇試過察覺到佢黃,小弟就覺得可以接受啦

反而單手揸機時手心成日掂到mon呢個問題都幾困擾下,大家買之前都諗下接唔接受到先。

另外新發現一個問題,係部機個nfc接觸距離有啲怪,貼住機背係感應唔到張八達通,要離開1cm左右先得,個距離比較難掌握
作者: alfredbg    時間: 2014-7-16 06:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: snlworld    時間: 2014-7-16 07:17

話音正常,冇咩問題,自己聽就好清楚,至於人地聽清唔清楚就唔知喇,不過就冇人同我講過話聽唔清
斷線冇 ...
knucle 發表於 2014-7-16 02:30

我部用color os比人話講電話斷斷續續,自已聽無野,而家諗緊賣左部機定需唔需要轉CM,師兄用緊邊個CM煩幫忙提供

via HKEPC Reader for Android
作者: n2user    時間: 2014-7-16 08:37

我部用color os比人話講電話斷斷續續,自已聽無野,而家諗緊賣左部機定需唔需要轉CM,師兄用緊邊個CM煩幫 ...
snlworld 發表於 2014-7-16 07:17



    我同朋友都係用COLOR OS, 冇斷線及窒呢個問題
作者: n2user    時間: 2014-7-16 08:38

好似話COLOR OS反而會唔黃
alfredbg 發表於 2014-7-16 06:41



    真係唔知算唔算有黃, 定係心理問題影響, 但認真講, 不影響日常使用, 下面睇好多APPS同網頁反正多數都唔會係全白色的
作者: dermk4    時間: 2014-7-16 08:40

Here, official CM11s:
http://dist01.slc.cyngn.com/fact ... 2R-bacon-signed.zip
作者: zoin0000    時間: 2014-7-16 09:14

好似話COLOR OS反而會唔黃
alfredbg 發表於 2014-7-16 06:41


是Mon問題用咩Rom都是無用,只是可以小改善,

仲有睇你自己like咩Mon,我個人唔會要白Mon因為太傷眼,我用程式去較黃佢,

黃Mon我見現在連LG G2,3,Sony都有呢個,3個同事2部LG都有,不過全都是最下個0.5-1CM左右
作者: zoin0000    時間: 2014-7-16 09:15

真係唔知算唔算有黃, 定係心理問題影響, 但認真講, 不影響日常使用, 下面睇好多APPS同網頁反正多數 ...
n2user 發表於 2014-7-16 08:38


正面睇可能睇唔出,但是上下反轉會好明顯下
作者: snlworld    時間: 2014-7-16 09:38

回覆 10# dermk4


Thank Brother
作者: n2user    時間: 2014-7-16 10:06

正面睇可能睇唔出,但是上下反轉會好明顯下
zoin0000 發表於 2014-7-16 09:15



    所以正常使用, 係唔會反轉來睇MON掛?
作者: 卓洛    時間: 2014-7-16 10:26

CHING 你果部係國行 去到香港用4G 會唔會變Roaming?

另外, 在HK接收4G的情況如何呢?
作者: xibeilou    時間: 2014-7-16 10:29

CHING 你果部係國行 去到香港用4G 會唔會變Roaming?

另外, 在HK接收4G的情況如何呢? ...
卓洛 發表於 2014-7-16 10:26



    唔會變Roaming
接收4G fine, also support various bands of HK 4G
作者: 卓洛    時間: 2014-7-16 10:32

唔會變Roaming
接收4G fine, also support various bands of HK 4G
xibeilou 發表於 2014-7-16 10:29


用原裝ROM OK嗎? 可不可以在原裝ROM加Google Store呢?
作者: zoin0000    時間: 2014-7-16 10:32

所以正常使用, 係唔會反轉來睇MON掛?
n2user 發表於 2014-7-16 10:06


是有人D一定要全白Mon才收貨
作者: xibeilou    時間: 2014-7-16 10:35

用原裝ROM OK嗎? 可不可以在原裝ROM加Google Store呢?
卓洛 發表於 2014-7-16 10:32



    睇你慣無慣,我想keep個相機,所以都OK,一d其他小問題,如mon微黃、5GWIFI唔識自動搵暫時都可以接受到,可以加Google play,
作者: rickdom    時間: 2014-7-16 10:38

回覆 17# 卓洛

跟機CM ROM已經有Google Play Store
作者: 卓洛    時間: 2014-7-16 10:40

回覆 19# xibeilou

原有的相機不好用?
作者: 村上麗奈    時間: 2014-7-16 10:42

回覆 19# xibeilou

想知同G2 比啲相差幾遠呢??
作者: xibeilou    時間: 2014-7-16 10:56

回覆  xibeilou

原有的相機不好用?
卓洛 發表於 2014-7-16 10:40


一般認為color OS相機好d,無用過CM,所以無知

   
回覆  xibeilou

想知同G2 比啲相差幾遠呢??
村上麗奈 發表於 2014-7-16 10:42


我無G2,用朋友G2玩左下
我估係光的地方一加相機映出來更鮮艷
作者: 村上麗奈    時間: 2014-7-16 10:59

回覆 23# xibeilou

對焦快嗎?
作者: xibeilou    時間: 2014-7-16 11:04

回覆  xibeilou

對焦快嗎?
村上麗奈 發表於 2014-7-16 10:59



    yes,快
作者: ivanmobile    時間: 2014-7-16 11:05

本帖最後由 ivanmobile 於 2014-7-16 11:07 編輯

OPO 真係好快.
同埋佢支援哂 大陸同香港4g
如果用人仔台 + 成日返大陸既話 呢部好抵用.

樓主話3200 買到部64gbs 都算抵玩
我掛賣緊3000 都冇人bid T_T
作者: 村上麗奈    時間: 2014-7-16 11:11

如果好過G2 都諗得過
作者: n2user    時間: 2014-7-16 11:12

睇你慣無慣,我想keep個相機,所以都OK,一d其他小問題,如mon微黃、5GWIFI唔識自動搵暫時都可以接 ...
xibeilou 發表於 2014-7-16 10:35



    國行140630 版本的COLOR OS 1.2ROM已經唔可以用官方RECOVERY加入GOOGLE PLAY, 初級用家請留意
作者: 卓洛    時間: 2014-7-16 11:44

國行140630 版本的COLOR OS 1.2ROM已經唔可以用官方RECOVERY加入GOOGLE PLAY, 初級用家請留意 ...
n2user 發表於 2014-7-16 11:12


咁即是要flash去其他版本才能, Ching, 要flash去那個版本才可安裝呢
作者: godlikepaulpaul    時間: 2014-7-16 11:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: n2user    時間: 2014-7-16 11:52

咁即是要flash去其他版本才能, Ching, 要flash去那個版本才可安裝呢
卓洛 發表於 2014-7-16 11:44



    我係用CWM ROOT左機, 再將官方果個GMS 安裝到
如果你買國行, 開機睇下係唔係140624, 如果係, 你即刻安裝左GMS先, 唔好自動更新成140630住
作者: n2user    時間: 2014-7-16 11:54

回覆  xibeilou

想知同G2 比啲相差幾遠呢??
村上麗奈 發表於 2014-7-16 10:42



    各方面都好過G2, 最好係個相機, G2弱好多
作者: 卓洛    時間: 2014-7-16 11:57

我係用CWM ROOT左機, 再將官方果個GMS 安裝到
如果你買國行, 開機睇下係唔係140624, 如果係, 你即刻 ...
n2user 發表於 2014-7-16 11:52



我平時要在大陸做野2-3日, 用開G2行, 在陸只收到中國移動edge, 因保養一直未試過ROOT機, 見呢部機support 大陸及HK4G, 考慮整部來用.

睇過國際版唔support大陸4G, 所以只好諗國行版, 但要搞好多野, 可能會中微黃mon, 有點令人却步

也感謝各Ching回覆
作者: n2user    時間: 2014-7-16 12:15

我平時要在大陸做野2-3日, 用開G2行, 在陸只收到中國移動edge, 因保養一直未試過ROOT機, 見呢部機suppor ...
卓洛 發表於 2014-7-16 11:57



    呢部機冇小米, 華為的國行機咁易玩
作者: 村上麗奈    時間: 2014-7-16 12:43

回覆 32# n2user

好似好犀利好吸引
作者: 卓洛    時間: 2014-7-16 13:03

呢部機冇小米, 華為的國行機咁易玩
n2user 發表於 2014-7-16 12:15


咁只好睇定D先
作者: n2user    時間: 2014-7-16 13:52

回覆  n2user

好似好犀利好吸引
村上麗奈 發表於 2014-7-16 12:43



    但要識刷機先好買
作者: initials    時間: 2014-7-16 13:56

但要識刷機先好買
n2user 發表於 2014-7-16 13:52


如果買國際版就預設CM11S, 唔使FLASH ROM
大陸版就算FLASH ROM都唔係難, DOWNLOAD個ROM入RECOVERY 刷...
作者: 村上麗奈    時間: 2014-7-16 13:58

回覆 37# n2user

都唔太難DOWNLOAD個ROM入RECOVERY 刷

之前都有類似經驗, 同朋友啲山寨pad刷rom upgrade
作者: pc1668    時間: 2014-7-16 14:02

部份收到 OnePlus One 手機的用戶發現螢幕有各類型偏黃的問題,部份可以透過軟件調整解決,部份手機的螢幕下半部份出現黃色色斑,有說這和貼合螢幕的膠水有關,在螢幕使用一段時間後會自動消退,可惜部份用戶發現色斑在消退後重新出現。收到客戶投訴後,OnePlus 推說這和螢幕色溫有關,建議用戶更新系統至 CM 11S 並作出調校。有些顧客對此表示不滿,並要求廠方作出更換,可惜不得要領。

Source: eprice.com 14 Jul 2014
http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4988/178081/1/
作者: n2user    時間: 2014-7-16 14:05

回覆  n2user

都唔太難DOWNLOAD個ROM入RECOVERY 刷

之前都有類似經驗, 同朋友啲山寨pad刷rom upgrade ...
村上麗奈 發表於 2014-7-16 13:58


但官方RECOVERY唔得, 即係一定要ROOT先入到CWM呢D
作者: oneman    時間: 2014-7-16 14:07

但要識刷機先好買
n2user 發表於 2014-7-16 13:52


Color OS 轉 CM 11s,是我用 Android 咁耐黎講最最最最最容易的刷機,上網 download 個 ROM,按掣就得。
作者: n2user    時間: 2014-7-16 14:08

Color OS 轉 CM 11s,是我用 Android 咁耐黎講最最最最最容易的刷機,上網 download 個 ROM,按掣就得。 ...
oneman 發表於 2014-7-16 14:07



    CM11S相機真係唔得, 所以唔會轉用
作者: 村上麗奈    時間: 2014-7-16 15:39

回覆 43# n2user

咁其實係咪CM 11s + ColorOS 嘅相機就最好呢??
作者: rfdingo    時間: 2014-7-16 15:44

Coloros 相機暫時都好CM好多
不過CM 既,可以用住 Line相機先
對焦速度 同 白平衡都好過 CM原生個個少少
作者: n2user    時間: 2014-7-16 15:44

回覆  n2user

咁其實係咪CM 11s + ColorOS 嘅相機就最好呢??
村上麗奈 發表於 2014-7-16 15:39



    好似冇咁樣的ROM呀, 如果係就當然正啦
作者: 村上麗奈    時間: 2014-7-16 16:21

回覆 46# n2user

事實永遠冇兩全其美
作者: initials    時間: 2014-7-16 16:45

cm 11s其實大致上都幾好, 係個相機唔好用, 有冇其他好用相機apps推介?

via HKEPC Reader for Android
作者: redice    時間: 2014-7-16 21:13

相機有無HDR MODE??
作者: initials    時間: 2014-7-16 21:36

回復 49 #redice

有, 但cm camera個HDR好假

via HKEPC Reader for Android
作者: rfdingo    時間: 2014-7-16 22:22

試下line,會好少少
影出黎無 cm咁暗(cm影時同mon睇 光暗差好很遠,唔調就偏暗,+1光 就光到爆...)
作者: akitohk    時間: 2014-7-16 22:27

用開google camera, wb準過cm個個好多..
作者: leung1505    時間: 2014-7-16 23:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: n2user    時間: 2014-7-17 08:59

相機有無HDR MODE??
redice 發表於 2014-7-16 21:13



    color os個相機HDR 好好
作者: csysimon    時間: 2014-7-17 10:55

本帖最後由 csysimon 於 2014-7-17 10:58 編輯

有無黃MON情況?

我意思D人話, 黃MON因膠水積未乾, 會唔會NOW無咁黃?
作者: bky16    時間: 2014-7-17 11:05

本帖最後由 bky16 於 2014-7-17 11:09 編輯

之前我都係用G2用CMHK卡係大陸用,得個EDGE所以成日收埋部機,因為有另一部行大陸聯通卡機,依家轉咗ONE PLUS ONE,個4G好爽,又唔駛翻牆,好用。
用緊COLOR OS,冇轉CM。個相機對焦比G2快好多。不過最近好少影相,冇比較效果。
不過我發覺有時音頻會比畫面延遲,先係玩釣魚發燒友時發現,後來用whatsapp,人地發音頻過來,按下去,畫面顯示已經播完,跟住先有聲。不過,有時重啟手機就唔會有依個情況,不過唔係次次重啟都可以解決問題。估計個ROM重未完善,或者係我部機有問題,唔知。
覺得如果可以做到上下邊框更窄就好囉,印象中佢寬度闊G3唔到1mm,不過長度就長咗幾乎10mm,如果ONE PLUS ONE 同G3一樣大細就發達囉!

作者: badest    時間: 2014-7-17 11:09

電量方面,keep住唔熄mon不停用,打下機上下網咁,大概用到12個鐘。正常用o既話捱到一日有多
(已經裝返晒舊機已有o既app)
photo of on screen?
作者: ghostghost鬼    時間: 2014-7-26 15:14

之前我都係用G2用CMHK卡係大陸用,得個EDGE所以成日收埋部機,因為有另一部行大陸聯通卡機,依家轉咗ONE PL ...
bky16 發表於 2014-7-17 11:05


師兄想問一下你返大陸收4G洗唔洗再set野,因為我試過返到大陸一開機果下收到一陣4G跟住就冇訊號,轉3G2G都注册唔到,重起幾次都係咁.
作者: jasonwkc    時間: 2014-7-26 16:07

用COLOR OS間唔時有MESSAGE DELAY問題
要自己開個WHATSAPP / LINE APP先收到
經已比呢批APP背景行都係咁
最後轉返做CM ROM
作者: samsamhk    時間: 2014-7-26 16:21

用COLOR OS間唔時有MESSAGE DELAY問題
要自己開個WHATSAPP / LINE APP先收到
經已比呢批APP背景行都係咁
最 ...
jasonwkc 發表於 2014-7-26 16:07



    What you said happen to mine too..
作者: ghostghost鬼    時間: 2014-7-26 16:24

用COLOR OS間唔時有MESSAGE DELAY問題
要自己開個WHATSAPP / LINE APP先收到
經已比呢批APP背景行都係咁
最 ...
jasonwkc 發表於 2014-7-26 16:07


我係純淨背景加左又冇乜問題
作者: skk_AiO    時間: 2014-7-26 16:42

師兄想問一下你返大陸收4G洗唔洗再set野,因為我試過返到大陸一開機果下收到一陣4G跟住就冇訊號,轉3G2G都 ...
ghostghost鬼 發表於 2014-7-26 15:14


我部要手動Search, 再揀China Mobile 先得
唔似以前d 機一開機就可以自己用到china mobile
作者: ghostghost鬼    時間: 2014-7-26 16:59

我部要手動Search, 再揀China Mobile 先得
唔似以前d 機一開機就可以自己用到china mobile ...
skk_AiO 發表於 2014-7-26 16:42


明白,但上到去Search會出現中國移動,4G同3G三個揀,揀邊個?THX
作者: bky16    時間: 2014-7-26 17:10

我無需要重新search,只係第一次設定cmhk,我都會whatsapp message delay.
作者: krisyuen    時間: 2014-7-26 17:14

可能是人仔台問題?
我之前用3仔台收whatapp都好快但係轉咗人仔台就成日delay
作者: bky16    時間: 2014-7-26 17:15

另外發覺佢個震動比原先部LG G2差,玩釣魚發燒友時發覺,同我另外部TCL一樣,基本冇大小幅度,個震動頻率都唔係好好!
作者: skk_AiO    時間: 2014-7-26 18:39

明白,但上到去Search會出現中國移動,4G同3G三個揀,揀邊個?THX
ghostghost鬼 發表於 2014-7-26 16:59


我得一個China Mobile, 無分4G/3G/2G
係無4G時, 會自己落TD-SCDMA, 都無就會EDGE
作者: jasonwkc    時間: 2014-7-27 02:02

可能是人仔台問題?
我之前用3仔台收whatapp都好快但係轉咗人仔台就成日delay ...
krisyuen 發表於 2014-7-26 17:14


咁我不肯定,但係我用cm 時又不會慢啊
作者: brucelai708    時間: 2014-7-27 15:43

color os個相機HDR 好好
n2user 發表於 2014-7-17 08:59



    請教下,有無得用cm rom刷入color os嘅相機?唔該晒
作者: n2user    時間: 2014-7-27 20:49

請教下,有無得用cm rom刷入color os嘅相機?唔該晒
brucelai708 發表於 2014-7-27 15:43



    冇呀, CM太多BUG, 唔敢試
作者: brucelai708    時間: 2014-7-27 22:54

冇呀, CM太多BUG, 唔敢試
n2user 發表於 2014-7-27 20:49


噢,入咗國際版等收貨添.....
作者: alive2046    時間: 2014-7-27 23:01

都唔知幾時先會國際版大出貨
作者: n2user    時間: 2014-7-28 08:25

噢,入咗國際版等收貨添.....
brucelai708 發表於 2014-7-27 22:54



    隨時可以轉ROM
作者: bky16    時間: 2014-7-28 08:47

我諗message delay 係佢為咗省電停咗wifi或Data或者個app,有冇人試過微信會唔會delay?
作者: bky16    時間: 2014-7-28 21:06

Message Delay个问题好似系因为重新开机Whatsapp唔会自动startup,不过唔知可以点set法!
作者: xibeilou    時間: 2014-7-28 21:21

Message Delay个问题好似系因为重新开机Whatsapp唔会自动startup,不过唔知可以点set法! ...
bky16 發表於 2014-7-28 21:06



    我都想知,雖然呢個bug暫時無咩大影響
作者: akitohk    時間: 2014-7-28 21:55

冇呀, CM太多BUG, 唔敢試
n2user 發表於 2014-7-27 20:49



    cm有咩bugs?
我用左就黎成個月都唔覺有
同埋cm就快有新ota update
作者: jasonwkc    時間: 2014-7-29 00:34

我都想知,雖然呢個bug暫時無咩大影響
xibeilou 發表於 2014-7-28 21:21


CHING 係咪裝左D BLOCK佢AUTO OPEN的APP?
唔係CM ROM應該唔會唔比你個APP RUN架喎!
作者: bky16    時間: 2014-7-29 09:28

用COLOROS時,Message Delay問題解決啦:
其實係因為佢BLOCK whatsapp auto-start,可以參考LARSHING兄的做法:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=6
作者: bky16    時間: 2014-7-29 09:47

有冇CHING知道幾時會出後蓋賣,買咗白色,當時冇黑色,想換黑色或竹嘅!
作者: akitohk    時間: 2014-7-29 09:48

有冇CHING知道幾時會出後蓋賣,買咗白色,當時冇黑色,想換黑色或竹嘅! ...
bky16 發表於 2014-7-29 09:47


竹8月22,黑白未知時間
作者: kenny_lkn    時間: 2014-7-29 12:29

Using CM11 nightly
Used a week of ART mode
Very hot and battary go very fast on some build
Go back to DEV mode then no problem
Camera using Line Camera
SMS, 3G, 4G no problem
Never use ColorOS and CM11S, so no comment on that
作者: KoBe@Lakers    時間: 2014-7-29 16:08

有冇CHING知道幾時會出後蓋賣,買咗白色,當時冇黑色,想換黑色或竹嘅! ...
bky16 發表於 2014-7-29 09:47



    係咪有原裝白色baby skin 換?
我麻麻地鐘意64gb隻黑
作者: aleck_choi    時間: 2014-7-29 16:20

竹8月22,黑白未知時間
akitohk 發表於 2014-7-29 09:48


個竹成4舊水, 好肯貴
作者: ayk7    時間: 2014-7-29 17:43

竹 條膠邊
作者: dragonkings    時間: 2014-7-29 20:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: don7781    時間: 2014-7-29 22:26

之前有收到INVITATION,不過過左幾日先CHECK EMAIL,MISS左了...
作者: whs    時間: 2014-7-29 22:48

都唔知是唔是真的  

via HKEPC Reader for Android
dragonkings 發表於 2014-7-29 08:12 PM


價錢公報左好耐, 邊有假...
http://oneplus.net/hk/oneplus-one-bamboo-styleswap-cover
作者: dragonkings    時間: 2014-7-30 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dragonkings    時間: 2014-7-30 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwanyan    時間: 2014-7-30 09:50

國際版香港是唔是不用付郵費?
dragonkings 發表於 2014-7-30 00:14

$25.99,順豐送上門,唔使偏遠地區附加費
作者: dragonkings    時間: 2014-7-30 09:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aleck_choi    時間: 2014-7-30 10:00

請問部機有無得設定為 5 X 5 ICONS 的, 現在的 4 X 4 好浪費頁面
作者: bky16    時間: 2014-7-30 10:01

請問部機有無得設定為 5 X 5 ICONS 的, 現在的 4 X 4 好浪費頁面
aleck_choi 發表於 2014-7-30 10:00



    行COLOR OS可能冇,不过可以装LAUNCHER!CM11应该有!
作者: whs    時間: 2014-7-30 10:19

國際版用cm rom個cam app好唔得?
dragonkings 發表於 2014-7-30 12:17 AM


黃mon同CM相機都比人誇大左...

mobile01 OPO@CM 測試
http://www.mobile01.com/topicdet ... #1420249_1404392332

其實一般用無問題
只係低光Auto ISO會高,要手動set低ISO 400-800
作者: kwanyan    時間: 2014-7-30 10:38

有無得選唔付運費自己拿?
dragonkings 發表於 2014-7-30 09:52

Order 果時自動加埋運費,應該唔可以
作者: 村上麗奈    時間: 2014-7-30 12:01

回覆 90# dragonkings

CM個相機都唔算差㗎

日間都幾ok

夜間就一定差少少, 不過手機其實冇幾多部夜間ok

只不過HDR 就有少少略嫌過咗少少火位
作者: xibeilou    時間: 2014-7-30 12:03

回覆  dragonkings

CM個相機都唔算差㗎

日間都幾ok

夜間就一定差少少, 不過手機其實冇幾多部夜間ok

只 ...
村上麗奈 發表於 2014-7-30 12:01



我無用過CM,但覺得color果個夜晚都唔掂
作者: n2user    時間: 2014-7-30 12:17

回覆  dragonkings

CM個相機都唔算差㗎

日間都幾ok

夜間就一定差少少, 不過手機其實冇幾多部夜間ok

只 ...
村上麗奈 發表於 2014-7-30 12:01


係對焦冇咁準同快呢個問題緊要D, 所以喜歡影相, 不會用CM
作者: dragonkings    時間: 2014-7-30 12:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2