Board logo

標題: [開箱] 華為榮耀 3C ~~ 簡評:平價自拍王 ~~ 加2個GMAIL A/C [打印本頁]

作者: motang    時間: 2014-2-28 10:11     標題: 華為榮耀 3C ~~ 簡評:平價自拍王 ~~ 加2個GMAIL A/C

本帖最後由 motang 於 2014-5-12 11:16 編輯

** 要加多個gmail account 可以睇 http://www.hkepc.com/forum/redir ... 08&pid=31790130  **


同期出道, 可以同紅米一爭長短既低價手機. HONOR 3C 禽日終於到手.

作為用家, 年初3部$2000樓下機種:紅米 / 榮耀 3C / MOTO G. 都係TARGET.  
思前想後, 最終都係揀左 榮耀 3C, 主要都係由於佢既 高性價比.
大家可以自己睇睇網頁比較. 呢度唔多講.

貨源有3度,
1. 官網 / 京X - RMB 998 + 要搶 + 要大陸地址 + 運落黎 RMB 30  X  1.3 = $1337
2. 淘X - RMB 1078 + 運費 RMB 30 = $1440
3. 肥花 / Y拍 / HKEPC = $1450 - 1780

最後經淘X買. 佢用EMS (因為賣家話順豐唔送) 用PPS找數平D, 總數$1,434.1入手.

由於佢唔係用順豐, 等既時候都係戰戰兢兢, 因為EMS 出名慢.
結果 24/2 晚落單 27/2 下午收到, 算係咁.

收到貨. 要CHECK 係真假, 睇倒有張京X貼紙, 即係京X貨, 之後搵倒京X單, 淘X單, 有WRAP有官方防開貼紙. 咁都安心D.
之後CHECK左IMEI, 用安兔兔驗機, 先至CONFIRM唔係假貨, 冇發錯貨. 都已經流左一身冷汗.

(所以, 大家如果唔係好似我咁 「度」, 都係同返香港CHING 買水貨好D )

[attach]1644455[/attach]
係2014-02合格. 即係新貨. 新年後第一水.
[attach]1644463[/attach]
盒2邊都有封條.
[attach]1644456[/attach]
搣左膠紙有個void字, 一睇就知有冇開過. 返手再貼都唔得!!


優點:順, 輕, 鏡頭唔錯. 做工幾好. 後殼易拆,

問題:
1. 冇繁體 (可解決, 用簡轉繁字型, 但詞句仍然大陸)
2. 只可用一個google a/c 冇得swep
3. google 聯絡人冇得sync (已解決, 可d/l google app)
4. 雙咭程式寫得唔好 (lenovo 好好多)
5. home 等按鈕沒有燈 or 不明顯, (可以好 or 唔好. 因為唔會左住睇mon. 但係要適應.)
6. 冇香港保養!!


前cam 500萬, 後cam 800萬. 用返華為original既相機, 效果如下 (地鐵行住影, 手震難免):

[attach]1644468[/attach]
上圖後cam 2448x3264 2.95mb, f/2, 1/25s iso-125 普普通通.

[attach]1644469[/attach]
上圖前cam 1920x2560  1.28mb, f/2.4, 1/33s iso-80 係清到有d驚嚇.

前cam 除左夠清之外, 自拍功能亦都幾貼心.  
可以聲控影相, 不過一係就要普通話講 [ 派蕉 ], 一係就英文講 [ cheese ], 大家自己練下先.
自派蕉時 會有個細框叫你望鏡頭, 重有3秒走位.


[attach]1644262[/attach]
上圖係改左繁體既screen. 呢個字體唔錯.
screen 大 (5") 可以放多幾個 icon.

[attach]1644261[/attach]
不過有d字簡體有, 繁體冇左個字, 就會得返舊磚...
如上圖係whatsapp打繁體對方就收到繁體, 冇話打繁體去到對面變大陸仔既問題..

[attach]1644445[/attach]
呢個係要在華為個market 裝既 google 聯絡人sync

[attach]1644465[/attach]
今早07:00去到而家00:00 total 17hrs 一般用, 長開3g, 冇打機, 冇睇片, 只係一味做setting,
而家重可支持6 hrs.
不過經驗話我聽, 一個月後舊電會打七折,
睇下到時點. 我個standard係捱到一日就ok.

2014-02-28 補埋新入手既兔兔
[attach]1644440[/attach]
[attach]1644441[/attach]
搵左好多款, 呢款叫做好少少. (功能上)

3c 好用功能.
就係休眠點2下會開返, 已經方便過紅米.
[attach]1645180[/attach]
重有係休眠後用手勢直接開app
[attach]1645179[/attach]



順便講, 好彩係2g ram. 而家部紅米下下都85%, 3c 先至 54%.


有新ROM
http://bbs.gfan.com/android-7247512-1-1.html
留俾你地高手試

資源分享
改繁體
http://www.mobile01.com/topicdet ... p;t=3783988&p=1
http://apk.tw/thread-370533-1-1.html
http://bbs.gfan.com/android-7175517-1-1.html

裝google play
http://www.mobile01.com/topicdet ... f&last=48819495


honor 3c 討論區
台灣
http://www.mobile01.com/topiclist.php?f=629
大陸
http://bbs.gfan.com/forum-1393-1.html

原生簡轉繁
http://gphonefans.net/thread-42352-1-1.html

官網
http://cn.club.vmall.com/
作者: VEGA    時間: 2014-2-28 10:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 爽健美茶    時間: 2014-2-28 10:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexngai    時間: 2014-2-28 10:22

其實除左麻煩之外仲無行保,我都好想快D有3C香港行貨
作者: idiotricky    時間: 2014-2-28 10:23

宜家小米2S都1299, 爭果3舊水梗係要S600啦, 除非你一定要雙卡同大MON
作者: ellis    時間: 2014-2-28 10:26

回復 1# motang


    Hi ANTIE
作者: motang    時間: 2014-2-28 10:26

回復 5# idiotricky

係, 冇計, 一定要雙咭.
作者: hahahalpc    時間: 2014-2-28 10:38

有D懷疑係咪最幸福呢?
因為大陸人最喜歡一句: 一分錢一分貨
作者: justtest.net    時間: 2014-2-28 10:40

要check 係咪正貨都咁麻煩,大陸人係咪幸福啲呢?
作者: jso77    時間: 2014-2-28 11:00

要check 係咪正貨都咁麻煩,大陸人係咪幸福啲呢?
justtest.net 發表於 2014-2-28 10:40



基本上一睇就知係真假, 玩多幾玩一定會知, 唔洗特別check
作者: motang    時間: 2014-2-28 11:06

回復 10# jso77

陰影黎既. 之前有CHING 買左假米, 所以....
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-28 11:10

TB 賣1,078唔貴啦,人地都係執你 80蚊。

我就在VMALL 搶到部,25號上午搶,26號發貨,27號朝送到深圳地址。(經順豐)

個死人盒同3X 一樣大,基本上都係一樣添,係底部張LABEL唔同,真係慳皮
作者: motang    時間: 2014-2-28 11:16

回復 12# 靜電小蜜蜂

係呀. 冇紅米咁瘋狂. 不過而家部機可以轉繁體.
多左港台玩家. 又炒高左啦.
我買個檔而家 rmb 1113
作者: k_02    時間: 2014-2-28 11:16

同期出道, 可以同紅米一爭長短既低價手機. HONOR 3C 禽日終於到手.

作為用家, 年初3部$2000樓下機種:紅 ...
motang 發表於 2014-2-28 10:11



    禁好唔好用先?
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-28 11:20

回復  靜電小蜜蜂

係呀. 冇紅米咁瘋狂. 不過而家部機可以轉繁體.
多左港台玩家. 又炒高左啦.
我買個檔 ...
motang 發表於 2014-2-28 11:16


不過香港無乜 Market

自用黎講,比多2舊人仔用呢部好過紅米。
作者: motang    時間: 2014-2-28 11:21

回復 14# k_02

抵用. 要tune機.
作者: motang    時間: 2014-2-28 11:27

回復 15# 靜電小蜜蜂

佢如有繁體rom. local 保養, sure一定過紅米.
可惜華為只係做大陸同oversea market. 已經夠飽.....
作者: k_02    時間: 2014-2-28 11:38

回復  k_02

抵用. 要tune機.
motang 發表於 2014-2-28 11:21



    "要tune機" 係咩意思??
作者: wgccss    時間: 2014-2-28 12:07

TB 賣.深圳朋友以收貨.下星期有得試啦
作者: ny911    時間: 2014-2-28 12:22

等睇相!!!!!!
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-28 12:42

"要tune機" 係咩意思??
k_02 發表於 2014-2-28 11:38


要裝番D GOOGLE APPS 卦.........
作者: panda360    時間: 2014-2-28 12:43

大陸同事搶到一部,入面無play架.  前拍鏡頭好清。
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-28 12:53

本帖最後由 靜電小蜜蜂 於 2014-2-28 12:54 編輯
大陸同事搶到一部,入面無play架.  前拍鏡頭好清。
panda360 發表於 2014-2-28 12:43


我部3C 唔係我用,但如果佢同3X一樣就好簡單加到GOOGLE D 野,3X 本身有埋 GOOGLE 框架,只係無晒D SYNC GOOGLE 既APP (CHROME書簽/行事曆/聯絡人) 同埋GOOGLE APPS (GMAIL, MAP, PLAY, GOOGLE+ 呢D)

華為個應用市場 (內置APP) 有個 GOOGLE GMS 專區 (在應用市場打GMS 然後SEARCH就見到),入去裝番D GOOGLE APP 就用得番晒所有GOOGLE 野。

因為有內置框架,裝完D APP 後,基本上D 聯絡人,行事曆全部都SYNC 晒。
作者: motang    時間: 2014-2-28 13:16

回復 23# 靜電小蜜蜂

CORRECT !
問題係GOOGLE A/C 只可以ADD 1個.
作者: motang    時間: 2014-2-28 13:17

回復 22# panda360

前拍的確好清, 太清有D嚇親自己....
作者: motang    時間: 2014-2-28 13:19

要裝番D GOOGLE APPS 卦.........
靜電小蜜蜂 發表於 2014-2-28 12:42


係呀, 又要改繁體, 又要搬走DEFAULT 個D 大陸APP.
又要搵APP 黎補佢D 不足.
作者: semuel    時間: 2014-2-28 13:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: motang    時間: 2014-2-28 13:29

回復 27# semuel

冇root ,唔識。

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: ny911    時間: 2014-2-28 13:41

有冇相機拍照相睇下??THANKS
作者: topcon2013    時間: 2014-2-28 13:53

紅米應該同呢部分別唔大
作者: hkabcdefg    時間: 2014-2-28 14:14

點root?  一鍵root?
我原價入左部,未到手 :)

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
semuel 發表於 2014-2-28 13:26



    係, 一鍵root, 我用root精靈.  之前想用locale2改繁體, 改完後發覺跟機個鐘會彈apps, 而家就咁改font算, 所以基本唔root都得.
作者: k_02    時間: 2014-2-28 14:18

係呀, 又要改繁體, 又要搬走DEFAULT 個D 大陸APP.
又要搵APP 黎補佢D 不足.
motang 發表於 2014-2-28 13:19



    佢好似一早root左ga la~
點改繁體??
作者: hkabcdefg    時間: 2014-2-28 14:20

紅米應該同呢部分別唔大
topcon2013 發表於 2014-2-28 13:53



    真係差唔多, 除咗3C多尐RAM同ROM, 不過MIUI 同Emotion UI我都好唔慣, 我覺得平時原裝個android UI好用尐.   
作者: alex008    時間: 2014-2-28 15:34

回復  panda360

前拍的確好清, 太清有D嚇親自己....
motang 發表於 2014-2-28 13:17



    我照張自拍,見到臉的毛孔同太清太近,發覺自已原來老了同臉譜變了樣子都吾知!現在先睇清自已cat樣!有些嚇親!
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-28 15:37

我照張自拍,見到臉的毛孔同太清太近,發覺自已原來老了同臉譜變了樣子都吾知!現在先睇清自已cat樣 ...
alex008 發表於 2014-2-28 15:34


大哥,無圖無真相,你講乜都得架啦....
作者: alex008    時間: 2014-2-28 15:41

大哥,無圖無真相,你講乜都得架啦....
靜電小蜜蜂 發表於 2014-2-28 15:37



    一般知真相都系要x口!殺身之禍:
作者: alex008    時間: 2014-2-28 15:44

同期出道, 可以同紅米一爭長短既低價手機. HONOR 3C 禽日終於到手.

作為用家, 年初3部$2000樓下機種:紅 ...
motang 發表於 2014-2-28 10:11



    我覺得缺點系,
後邊相機差,對焦慢些和吾系5.5吋mon!多半吋會睇得好舒服!當然mil400>>mil 600/mil450更好,
但我大貪了些!為持RMB998
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-28 15:48

我覺得缺點系,
後邊相機差,對焦慢些和吾系5.5吋mon!多半吋會睇得好舒服!當然mil400>>mil 600/mi ...
alex008 發表於 2014-2-28 15:44


不如話又無NFC 又唔係1080P

又唔係8核喎...

如果係3X 咁上下SPEC (指個雙3G模式). 但係要1080P + NFC 都係賣998就 VERY GOOD了。
作者: alex008    時間: 2014-2-28 15:51

不如話又無NFC 又唔係1080P

又唔係8核喎...

如果係3X 咁上下SPEC (指個雙3G模式). 但係要1080P + NFC  ...
靜電小蜜蜂 發表於 2014-2-28 15:48


1080P + NFC,又真系吾算實用!720p都夠用!見mon720p都幾細膩清晰!
3X部機 5.5吋720p都應該好清晰?
作者: alex008    時間: 2014-2-28 15:54

不如話又無NFC 又唔係1080P

又唔係8核喎...

如果係3X 咁上下SPEC (指個雙3G模式). 但係要1080P + NFC  ...
靜電小蜜蜂 發表於 2014-2-28 15:48



    想問下wechat點可以吾用tel註冊?我手機版要我tel註冊先!
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-28 16:13

1080P + NFC,又真系吾算實用!720p都夠用!見mon720p都幾細膩清晰!
3X部機 5.5吋720p都應該好清晰? ...
alex008 發表於 2014-2-28 15:51


3X 5.5" 720 ,在用開1080P手機的我,只可以形容係慘不忍睹。

之前用開5"1080P機 ,依家大神7" 1920X1200,7"大神個PPI 都高過佢。
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-28 16:16

本帖最後由 靜電小蜜蜂 於 2014-2-28 16:21 編輯
想問下wechat點可以吾用tel註冊?我手機版要我tel註冊先!
alex008 發表於 2014-2-28 15:54


我係用QQ NUMBER的,乜唔係可以用EMAIL咩?

唔想電話咪用QQ 囉,APPLY好易啫。
作者: semuel    時間: 2014-2-28 16:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: semuel    時間: 2014-2-28 16:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jso77    時間: 2014-2-28 17:32

3X 5.5" 720 ,在用開1080P手機的我,只可以形容係慘不忍睹。

之前用開5"1080P機 ,依家大神7" 1920X120 ...
靜電小蜜蜂 發表於 2014-2-28 16:13



話720p同1080p冇分別真係講笑
5吋既話720p都叫做勉強可以接受, 5.5吋仲行720p就真係同1080p有好大分別了
大神成7吋1920x1200其實都叫做粗微粒
作者: k_02    時間: 2014-2-28 19:29

本帖最後由 k_02 於 2014-2-28 19:34 編輯
回復  靜電小蜜蜂

係呀. 冇紅米咁瘋狂. 不過而家部機可以轉繁體.
多左港台玩家. 又炒高左啦.
我買個檔 ...
motang 發表於 2014-2-28 11:16



   有d字簡體有, 繁體冇左個字, 就會得返舊磚... 禁點算??
作者: k_02    時間: 2014-2-28 20:17

同期出道, 可以同紅米一爭長短既低價手機. HONOR 3C 禽日終於到手.

作為用家, 年初3部$2000樓下機種:紅 ...
motang 發表於 2014-2-28 10:11



    想買,所以想問清楚~
whatsapp打繁體對方就收到繁體, 但係如果有隻繁體字,,個rom 唔support,, 就會得返舊磚??
eg. 打 "華為榮耀 3C" ,, 如果rom唔support"榮耀" ,, 出黎就係"華為口口 3C" ??
作者: Activist    時間: 2014-2-28 20:20

請問點先知部機有冇內置 Google 框架?
作者: motang    時間: 2014-2-28 20:59

本帖最後由 motang 於 2014-2-28 21:00 編輯
有d字簡體有, 繁體冇左個字, 就會得返舊磚... 禁點算??
k_02 發表於 2014-2-28 19:29


其實網絡上有好多 簡轉繁字型 呢隻出唔曬咪用第二隻.
唔係改rom. 只係改字型.
自己整都得.
作者: atinbb    時間: 2014-2-28 21:01

想買,所以想問清楚~
whatsapp打繁體對方就收到繁體, 但係如果有隻繁體字,,個rom 唔support,, 就會得 ...
k_02 發表於 2014-2-28 20:17



我唸... 繁体還繁体  簡体還簡体  
可能係打簡体變繁体而已
作者: k_02    時間: 2014-2-28 21:25

其實網絡上有好多 簡轉繁字型 呢隻出唔曬咪用第二隻.
唔係改rom. 只係改字型.
自己整都得. ...
motang 發表於 2014-2-28 20:59


字型 ttf 係咪直接裝就得ga?
作者: atinbb    時間: 2014-2-28 21:30

字型 ttf 係咪直接裝就得ga?
k_02 發表於 2014-2-28 21:25


改字型
    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ice&tid=2058672
作者: semuel    時間: 2014-2-28 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hyperbola    時間: 2014-2-28 22:12

回復 1# motang


    師兄,請問你既google 聯絡人點sync 呢?  我已安了google service/playstore, 但在聯絡人apps要我加 exchange account, 用imap.gmail.com port 993 唔得。

先謝謝。
作者: bananafung    時間: 2014-2-28 22:16

回復 54# hyperbola


    C兄係咪想 同步返GMAIL 個聯絡人呀?


如果係你試下INSTALL返
GoogleContactsSyncAdapter
作者: hyperbola    時間: 2014-2-28 23:00

回復 55# bananafung


    成功了。謝謝。
作者: hyperbola    時間: 2014-2-28 23:03

我現在係“毛兔”。你地知唔知香港邊處有套買呢? 貼我就係y網上買左。
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-3-1 00:00

話720p同1080p冇分別真係講笑
5吋既話720p都叫做勉強可以接受, 5.5吋仲行720p就真係同1080p有好大分別了 ...
jso77 發表於 2014-2-28 17:32


大神都 OVER 300 PPI ,都好似話算係視網膜屏,我已經覺得好靚,可以接受了。

部3X真係唔多願玩.................XDDDDDD
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-3-1 00:01

有d字簡體有, 繁體冇左個字, 就會得返舊磚... 禁點算??
k_02 發表於 2014-2-28 19:29


大陸機只係無繁體UI,字庫都係會SHOW到繁體字同埋大部份香港字,當然果D 門乜門物未必SHOW到啦。
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-3-1 00:04

請問點先知部機有冇內置 Google 框架?
Activist 發表於 2014-2-28 20:20


設置/全部設置
管理應用程序
全部 (包晒所有APP)
GOOGLE 服務框架
作者: motang    時間: 2014-3-1 00:37

我現在係“毛兔”。你地知唔知香港邊處有套買呢? 貼我就係y網上買左。
hyperbola 發表於 2014-2-28 23:03


新機去淘x 買, local 又少又貴!! 睇睇我淘個款...
作者: panda360    時間: 2014-3-1 00:53

我照張自拍,見到臉的毛孔同太清太近,發覺自已原來老了同臉譜變了樣子都吾知!現在先睇清自已cat樣 ...
alex008 發表於 2014-2-28 15:34


係呀, 前鏡頭岀奇地清,5百萬象。
作者: almwww    時間: 2014-3-1 03:37

如果5百萬...有咁既效果真係唔差
作者: semuel    時間: 2014-3-1 23:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackieng    時間: 2014-3-2 12:19

都幾抵玩喎部機
作者: oArcher    時間: 2014-3-2 15:36

本帖最後由 oArcher 於 2014-3-2 15:38 編輯

我今日都係淘X落左單
不過係經集運寄香港
Total $14xx

想問下
部機個rom ok? 有無必要刷rom ?
Thx
作者: atinbb    時間: 2014-3-2 17:11

我今日都係淘X落左單
不過係經集運寄香港
Total $14xx

想問下
部機個rom ok? 有無必要刷rom ?
Thx ...
oArcher 發表於 2014-3-2 15:36


無乜必要刷rom
作者: k-k    時間: 2014-3-2 17:45

我今日都係淘X落左單
不過係經集運寄香港
Total $14xx

想問下
部機個rom ok? 有無必要刷rom ?
Thx ...
oArcher 發表於 2014-3-2 15:36

Ching, 邊間呀, 有冇link 分享下 ?
作者: alex008    時間: 2014-3-2 18:21

本帖最後由 alex008 於 2014-3-2 18:24 編輯

3C按什麼掣能双清或回覆出厂设置?知道了,音量上和下,電源!
作者: oArcher    時間: 2014-3-2 21:25

回復 68# k-k

我係銷量排第一個間買
希望無伏la
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-3-2 21:41

回復  k-k

我係銷量排第一個間買
希望無伏la
oArcher 發表於 2014-3-2 21:25


呢部大陸炒價唔及紅米.............
在批發市場實貨
紅米925人仔,呢部2GB 版都係1070左右。但係最騎呢係1GB 版竟然要1025.

又係唔成正比。
作者: motang    時間: 2014-3-2 22:55

本帖最後由 motang 於 2014-3-3 00:11 編輯

玩左幾日, 同紅米os比較, 大家都係 4.2.2.
但係3c 個好用d.
就係休眠點2下會開返, 已經方便過紅米.
[attach]1645177[/attach]
重有係休眠後用手勢直接開app
[attach]1645176[/attach]



順便講, 好彩係2g ram. 而家部紅米下下都85%, 3c 先至 54%.
作者: patrickwong55    時間: 2014-3-2 23:40

玩左幾日, 同紅米os比較, 大家都係 4.2.2.
但係3c 個好用d.
就係休眠點2下會開返, 已經方便過紅米.

順便講 ...
motang 發表於 2014-3-2 22:55



    休眠點2下會開返,唔得wo?
作者: motang    時間: 2014-3-3 00:14

回復 73# patrickwong55

睇上面.
作者: free3sky    時間: 2014-3-3 00:18

玩左幾日, 同紅米os比較, 大家都係 4.2.2.
但係3c 個好用d.
就係休眠點2下會開返, 已經方便過紅米.

重有係 ...
motang 發表於 2014-3-2 22:55



    好正, 期待3X
作者: motang    時間: 2014-3-3 00:27

回復 75# free3sky

3X 好似有IR, 好想D 手機有返 IR.
作者: alex008    時間: 2014-3-3 01:09

呢部大陸炒價唔及紅米.............
在批發市場實貨
紅米925人仔,呢部2GB 版都係1070左右。但係最騎呢係 ...
靜電小蜜蜂 發表於 2014-3-2 21:41



    因為多數人要移動版1G
作者: alex008    時間: 2014-3-3 01:16

玩左幾日, 同紅米os比較, 大家都係 4.2.2.
但係3c 個好用d.
就係休眠點2下會開返, 已經方便過紅米.

重有係 ...
motang 發表於 2014-3-2 22:55



    其實3c 原裝rom已經好夠洗!不過太多項目要些時間熟悉!

今日裝幾隻破解版hot game都系全部落去sd卡到!真系幾好!每隻game都1g幾,2G多,十幾G好快用完,最少買32G!系隻mon細些!

完來 vol + / -   , power的雙清系清得吾夠齊全!都留好多屍鞋系機內!
作者: kenrazrmaxx    時間: 2014-3-3 01:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happy123    時間: 2014-3-3 01:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tech4Lee    時間: 2014-3-3 02:44

回復  k-k

我係銷量排第一個間買
希望無伏la
oArcher 發表於 2014-3-2 21:25

誠亨通x?
作者: HP9730    時間: 2014-3-3 03:05

原本諗紅米定Honor3C比女朋友,但比多200就有2GB/8G ROM,
都係買Honor3C.....(加上miui比較tester,唔曉電子野就用d stable d既野啦~)

其實華為商城排隊買都唔難,我10:08去買都買到。
係好快賣完但未去到搶
好過去TB買又驚開過盒.

反正包順豐,我去華新自取隔日就到~

加一張Lenovo A820 VS Honor3C先~
[attach]1645209[/attach]

(但真心個mon係黃d既,不過保護眼睛~)

不過有冇人知unroot番係咪冇保...........
(我只知中興/聯想/小米係ok.....:haha)
作者: gotoken    時間: 2014-3-3 03:05

回復 72# motang


    師兄可以教我轉繁体字嗎?我試過唔Work...新手一名..
作者: tak01    時間: 2014-3-3 03:24

誠亨通x?
Tech4Lee 發表於 2014-3-3 02:44



    買呢間好危下,你睇下佢啲中評同差評...多到嚇死人....!!
作者: motang    時間: 2014-3-3 09:35

回復  motang


    師兄可以教我轉繁体字嗎?我試過唔Work...新手一名..
gotoken 發表於 2014-3-3 03:05


改繁體
http://www.mobile01.com/topicdet ... p;t=3783988&p=1
http://apk.tw/thread-370533-1-1.html
http://bbs.gfan.com/android-7175517-1-1.html
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-3-3 09:43

原本諗紅米定Honor3C比女朋友,但比多200就有2GB/8G ROM,
都係買Honor3C.....(加上miui比較tester,唔曉電 ...
HP9730 發表於 2014-3-3 03:05


因為賣3C /3X 都係開10:08 .......................................
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-3-3 09:44

回復  free3sky

3X 好似有IR, 好想D 手機有返 IR.
motang 發表於 2014-3-3 00:27


3X 無IR 吧..........
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-3-3 09:44

好正, 期待3X
free3sky 發表於 2014-3-3 00:18


3X 神話已完,已經炒唔起。

嚟梗應該會好搶。
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-3-3 09:47

因為多數人要移動版1G
alex008 發表於 2014-3-3 01:09


但移動版2GB 都係1080左右喎。
作者: HTTP404    時間: 2014-3-3 11:37

原本諗紅米定Honor3C比女朋友,但比多200就有2GB/8G ROM,
都係買Honor3C.....(加上miui比較tester,唔曉電 ...
HP9730 發表於 2014-3-3 03:05



    新版ROM有色温校, 校咗冇咁黃
作者: patrickwong55    時間: 2014-3-3 12:58

請問如何可將Google地圖語音導航轉做粵語?
作者: andyming    時間: 2014-3-3 13:21

香港冇行貨?

posted by mobile
作者: 小伙子    時間: 2014-3-3 13:28

Honor3C+ MIUI ROM= 好過紅米
作者: siu_ma    時間: 2014-3-3 13:33

Honor3C+ MIUI ROM= 好過紅米
小伙子 發表於 2014-3-3 13:28


我刷過miui. 不過我果版用唔到whatsapp.. 最後都係用返emui
作者: 小伙子    時間: 2014-3-3 14:22

我刷過miui. 不過我果版用唔到whatsapp.. 最後都係用返emui
siu_ma 發表於 2014-3-3 13:33


好消息, 3月中應該有 base on emui new Miui rom
http://www.miui.com/thread-1640256-1-1.html
作者: jc0604535    時間: 2014-3-3 14:32

跑分有幾多?
作者: alex008    時間: 2014-3-3 14:44

好消息, 3月中應該有 base on emui new Miui rom
小伙子 發表於 2014-3-3 14:22



    其實我最驚這類話每星期每月都有得更新!成日改野加野,然後產生其他問題!!愈改愈吾穩定果隻!真系被佢玩謝!
作者: wyhui5124    時間: 2014-3-3 14:46

睇咗咁耐,覺得呢部機最正就係冇華為logo
作者: alex008    時間: 2014-3-3 14:46

Honor3C+ MIUI ROM= 好過紅米
小伙子 發表於 2014-3-3 13:28



   
祇能講Honor3C ROM,穩定和順過紅米機
作者: tak01    時間: 2014-3-3 14:56

Honor3C+ MIUI ROM= 好過紅米
小伙子 發表於 2014-3-3 13:28



    真係得閒過頭....刷黎玩下.....但我估你好快要刷番原生rom...........





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2