作者: motang 時間: 2014-2-28 10:11 標題: 華為榮耀 3C ~~ 簡評:平價自拍王 ~~ 加2個GMAIL A/C
本帖最後由 motang 於 2014-5-12 11:16 編輯
** 要加多個gmail account 可以睇 http://www.hkepc.com/forum/redir ... 08&pid=31790130 **
同期出道, 可以同紅米一爭長短既低價手機. HONOR 3C 禽日終於到手.
作為用家, 年初3部$2000樓下機種:紅米 / 榮耀 3C / MOTO G. 都係TARGET.
思前想後, 最終都係揀左 榮耀 3C, 主要都係由於佢既 高性價比.
大家可以自己睇睇網頁比較. 呢度唔多講.
貨源有3度,
1. 官網 / 京X - RMB 998 + 要搶 + 要大陸地址 + 運落黎 RMB 30 X 1.3 = $1337
2. 淘X - RMB 1078 + 運費 RMB 30 = $1440
3. 肥花 / Y拍 / HKEPC = $1450 - 1780
最後經淘X買. 佢用EMS (因為賣家話順豐唔送) 用PPS找數平D, 總數$1,434.1入手.
由於佢唔係用順豐, 等既時候都係戰戰兢兢, 因為EMS 出名慢.
結果 24/2 晚落單 27/2 下午收到, 算係咁.
收到貨. 要CHECK 係真假, 睇倒有張京X貼紙, 即係京X貨, 之後搵倒京X單, 淘X單, 有WRAP有官方防開貼紙. 咁都安心D.
之後CHECK左IMEI, 用安兔兔驗機, 先至CONFIRM唔係假貨, 冇發錯貨. 都已經流左一身冷汗.
(所以, 大家如果唔係好似我咁 「度」, 都係同返香港CHING 買水貨好D )
[attach]1644455[/attach]
係2014-02合格. 即係新貨. 新年後第一水.
[attach]1644463[/attach]
盒2邊都有封條.
[attach]1644456[/attach]
搣左膠紙有個void字, 一睇就知有冇開過. 返手再貼都唔得!!
優點:順, 輕, 鏡頭唔錯. 做工幾好. 後殼易拆,
問題:
1. 冇繁體 (可解決, 用簡轉繁字型, 但詞句仍然大陸)
2. 只可用一個google a/c 冇得swep
3. google 聯絡人冇得sync (已解決, 可d/l google app)
4. 雙咭程式寫得唔好 (lenovo 好好多)
5. home 等按鈕沒有燈 or 不明顯, (可以好 or 唔好. 因為唔會左住睇mon. 但係要適應.)
6. 冇香港保養!!
前cam 500萬, 後cam 800萬. 用返華為original既相機, 效果如下 (地鐵行住影, 手震難免):
[attach]1644468[/attach]
上圖後cam 2448x3264 2.95mb, f/2, 1/25s iso-125 普普通通.
[attach]1644469[/attach]
上圖前cam 1920x2560 1.28mb, f/2.4, 1/33s iso-80 係清到有d驚嚇.
前cam 除左夠清之外, 自拍功能亦都幾貼心.
可以聲控影相, 不過一係就要普通話講 [ 派蕉 ], 一係就英文講 [ cheese ], 大家自己練下先.
自派蕉時 會有個細框叫你望鏡頭, 重有3秒走位.
[attach]1644262[/attach]
上圖係改左繁體既screen. 呢個字體唔錯.
screen 大 (5") 可以放多幾個 icon.
[attach]1644261[/attach]
不過有d字簡體有, 繁體冇左個字, 就會得返舊磚...
如上圖係whatsapp打繁體對方就收到繁體, 冇話打繁體去到對面變大陸仔既問題..
[attach]1644445[/attach]
呢個係要在華為個market 裝既 google 聯絡人sync
[attach]1644465[/attach]
今早07:00去到而家00:00 total 17hrs 一般用, 長開3g, 冇打機, 冇睇片, 只係一味做setting,
而家重可支持6 hrs.
不過經驗話我聽, 一個月後舊電會打七折,
睇下到時點. 我個standard係捱到一日就ok.
2014-02-28 補埋新入手既兔兔
[attach]1644440[/attach]
[attach]1644441[/attach]
搵左好多款, 呢款叫做好少少. (功能上)
3c 好用功能.
就係休眠點2下會開返, 已經方便過紅米.
[attach]1645180[/attach]
重有係休眠後用手勢直接開app
[attach]1645179[/attach]
順便講, 好彩係2g ram. 而家部紅米下下都85%, 3c 先至 54%.
有新ROM
http://bbs.gfan.com/android-7247512-1-1.html
留俾你地高手試
資源分享
改繁體
http://www.mobile01.com/topicdet ... p;t=3783988&p=1
http://apk.tw/thread-370533-1-1.html
http://bbs.gfan.com/android-7175517-1-1.html
裝google play
http://www.mobile01.com/topicdet ... f&last=48819495
honor 3c 討論區
台灣
http://www.mobile01.com/topiclist.php?f=629
大陸
http://bbs.gfan.com/forum-1393-1.html
原生簡轉繁
http://gphonefans.net/thread-42352-1-1.html
官網
http://cn.club.vmall.com/
作者: VEGA 時間: 2014-2-28 10:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 爽健美茶 時間: 2014-2-28 10:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexngai 時間: 2014-2-28 10:22
其實除左麻煩之外仲無行保,我都好想快D有3C香港行貨
作者: idiotricky 時間: 2014-2-28 10:23
宜家小米2S都1299, 爭果3舊水梗係要S600啦, 除非你一定要雙卡同大MON
作者: ellis 時間: 2014-2-28 10:26
回復 1# motang
Hi ANTIE
作者: motang 時間: 2014-2-28 10:26
回復 5# idiotricky
係, 冇計, 一定要雙咭.
作者: hahahalpc 時間: 2014-2-28 10:38
有D懷疑係咪最幸福呢?
因為大陸人最喜歡一句: 一分錢一分貨
作者: justtest.net 時間: 2014-2-28 10:40
要check 係咪正貨都咁麻煩,大陸人係咪幸福啲呢?
作者: jso77 時間: 2014-2-28 11:00
基本上一睇就知係真假, 玩多幾玩一定會知, 唔洗特別check
作者: motang 時間: 2014-2-28 11:06
回復 10# jso77
陰影黎既. 之前有CHING 買左假米, 所以....
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-2-28 11:10
TB 賣1,078唔貴啦,人地都係執你 80蚊。
我就在VMALL 搶到部,25號上午搶,26號發貨,27號朝送到深圳地址。(經順豐)
個死人盒同3X 一樣大,基本上都係一樣添,係底部張LABEL唔同,真係慳皮
作者: motang 時間: 2014-2-28 11:16
回復 12# 靜電小蜜蜂
係呀. 冇紅米咁瘋狂. 不過而家部機可以轉繁體.
多左港台玩家. 又炒高左啦.
我買個檔而家 rmb 1113
作者: k_02 時間: 2014-2-28 11:16
禁好唔好用先?
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-2-28 11:20
不過香港無乜 Market
自用黎講,比多2舊人仔用呢部好過紅米。
作者: motang 時間: 2014-2-28 11:21
回復 14# k_02
抵用. 要tune機.
作者: motang 時間: 2014-2-28 11:27
回復 15# 靜電小蜜蜂
佢如有繁體rom. local 保養, sure一定過紅米.
可惜華為只係做大陸同oversea market. 已經夠飽.....
作者: k_02 時間: 2014-2-28 11:38
"要tune機" 係咩意思??
作者: wgccss 時間: 2014-2-28 12:07
TB 賣.深圳朋友以收貨.下星期有得試啦
作者: ny911 時間: 2014-2-28 12:22
等睇相!!!!!!
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-2-28 12:42
要裝番D GOOGLE APPS 卦.........
作者: panda360 時間: 2014-2-28 12:43
大陸同事搶到一部,入面無play架. 前拍鏡頭好清。
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-2-28 12:53
本帖最後由 靜電小蜜蜂 於 2014-2-28 12:54 編輯
我部3C 唔係我用,但如果佢同3X一樣就好簡單加到GOOGLE D 野,3X 本身有埋 GOOGLE 框架,只係無晒D SYNC GOOGLE 既APP (CHROME書簽/行事曆/聯絡人) 同埋GOOGLE APPS (GMAIL, MAP, PLAY, GOOGLE+ 呢D)
華為個應用市場 (內置APP) 有個 GOOGLE GMS 專區 (在應用市場打GMS 然後SEARCH就見到),入去裝番D GOOGLE APP 就用得番晒所有GOOGLE 野。
因為有內置框架,裝完D APP 後,基本上D 聯絡人,行事曆全部都SYNC 晒。
作者: motang 時間: 2014-2-28 13:16
回復 23# 靜電小蜜蜂
CORRECT !
問題係GOOGLE A/C 只可以ADD 1個.
作者: motang 時間: 2014-2-28 13:17
回復 22# panda360
前拍的確好清, 太清有D嚇親自己....
作者: motang 時間: 2014-2-28 13:19
係呀, 又要改繁體, 又要搬走DEFAULT 個D 大陸APP.
又要搵APP 黎補佢D 不足.
作者: semuel 時間: 2014-2-28 13:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: motang 時間: 2014-2-28 13:29
回復 27# semuel
冇root ,唔識。
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: ny911 時間: 2014-2-28 13:41
有冇相機拍照相睇下??THANKS
作者: topcon2013 時間: 2014-2-28 13:53
紅米應該同呢部分別唔大
作者: hkabcdefg 時間: 2014-2-28 14:14
係, 一鍵root, 我用root精靈. 之前想用locale2改繁體, 改完後發覺跟機個鐘會彈apps, 而家就咁改font算, 所以基本唔root都得.
作者: k_02 時間: 2014-2-28 14:18
佢好似一早root左ga la~
點改繁體??
作者: hkabcdefg 時間: 2014-2-28 14:20
真係差唔多, 除咗3C多尐RAM同ROM, 不過MIUI 同Emotion UI我都好唔慣, 我覺得平時原裝個android UI好用尐.
作者: alex008 時間: 2014-2-28 15:34
我照張自拍,見到臉的毛孔同太清太近,發覺自已原來老了同臉譜變了樣子都吾知!現在先睇清自已cat樣!
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-2-28 15:37
大哥,無圖無真相,你講乜都得架啦....

作者: alex008 時間: 2014-2-28 15:41
一般知真相都系要x口!殺身之禍:

作者: alex008 時間: 2014-2-28 15:44
我覺得缺點系,
後邊相機差,對焦慢些和吾系5.5吋mon!多半吋會睇得好舒服!當然mil400>>mil 600/mil450更好,
但我大貪了些!
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-2-28 15:48
不如話又無NFC 又唔係1080P
又唔係8核喎...
如果係3X 咁上下SPEC (指個雙3G模式). 但係要1080P + NFC 都係賣998就 VERY GOOD了。
作者: alex008 時間: 2014-2-28 15:51
1080P + NFC,又真系吾算實用!720p都夠用!見mon720p都幾細膩清晰!
3X部機 5.5吋720p都應該好清晰?
作者: alex008 時間: 2014-2-28 15:54
想問下wechat點可以吾用tel註冊?我手機版要我tel註冊先!
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-2-28 16:13
3X 5.5" 720 ,在用開1080P手機的我,只可以形容係慘不忍睹。
之前用開5"1080P機 ,依家大神7" 1920X1200,7"大神個PPI 都高過佢。
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-2-28 16:16
本帖最後由 靜電小蜜蜂 於 2014-2-28 16:21 編輯
我係用QQ NUMBER的,乜唔係可以用EMAIL咩?
唔想電話咪用QQ 囉,APPLY好易啫。
作者: semuel 時間: 2014-2-28 16:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: semuel 時間: 2014-2-28 16:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jso77 時間: 2014-2-28 17:32
話720p同1080p冇分別真係講笑
5吋既話720p都叫做勉強可以接受, 5.5吋仲行720p就真係同1080p有好大分別了
大神成7吋1920x1200其實都叫做粗微粒
作者: k_02 時間: 2014-2-28 19:29
本帖最後由 k_02 於 2014-2-28 19:34 編輯
有d字簡體有, 繁體冇左個字, 就會得返舊磚... 禁點算??
作者: k_02 時間: 2014-2-28 20:17
想買,所以想問清楚~
whatsapp打繁體對方就收到繁體, 但係如果有隻繁體字,,個rom 唔support,, 就會得返舊磚??
eg. 打 "華為榮耀 3C" ,, 如果rom唔support"榮耀" ,, 出黎就係"華為口口 3C" ??
作者: Activist 時間: 2014-2-28 20:20
請問點先知部機有冇內置 Google 框架?
作者: motang 時間: 2014-2-28 20:59
本帖最後由 motang 於 2014-2-28 21:00 編輯
其實網絡上有好多 簡轉繁字型 呢隻出唔曬咪用第二隻.
唔係改rom. 只係改字型.
自己整都得.
作者: atinbb 時間: 2014-2-28 21:01
我唸... 繁体還繁体 簡体還簡体
可能係打簡体變繁体而已
作者: k_02 時間: 2014-2-28 21:25
字型 ttf 係咪直接裝就得ga?
作者: atinbb 時間: 2014-2-28 21:30
改字型
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ice&tid=2058672
作者: semuel 時間: 2014-2-28 21:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hyperbola 時間: 2014-2-28 22:12
回復 1# motang
師兄,請問你既google 聯絡人點sync 呢? 我已安了google service/playstore, 但在聯絡人apps要我加 exchange account, 用imap.gmail.com port 993 唔得。
先謝謝。
作者: bananafung 時間: 2014-2-28 22:16
回復 54# hyperbola
C兄係咪想 同步返GMAIL 個聯絡人呀?
如果係你試下INSTALL返
GoogleContactsSyncAdapter
作者: hyperbola 時間: 2014-2-28 23:00
回復 55# bananafung
成功了。謝謝。
作者: hyperbola 時間: 2014-2-28 23:03
我現在係“毛兔”。你地知唔知香港邊處有套買呢? 貼我就係y網上買左。
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-3-1 00:00
大神都 OVER 300 PPI ,都好似話算係視網膜屏,我已經覺得好靚,可以接受了。
部3X真係唔多願玩.................XDDDDDD
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-3-1 00:01
大陸機只係無繁體UI,字庫都係會SHOW到繁體字同埋大部份香港字,當然果D 門乜門物未必SHOW到啦。
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-3-1 00:04
設置/全部設置
管理應用程序
全部 (包晒所有APP)
GOOGLE 服務框架
作者: motang 時間: 2014-3-1 00:37
新機去淘x 買, local 又少又貴!! 睇睇我淘個款...
作者: panda360 時間: 2014-3-1 00:53
係呀, 前鏡頭岀奇地清,5百萬象。
作者: almwww 時間: 2014-3-1 03:37
如果5百萬...有咁既效果真係唔差

作者: semuel 時間: 2014-3-1 23:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackieng 時間: 2014-3-2 12:19
都幾抵玩喎部機
作者: oArcher 時間: 2014-3-2 15:36
本帖最後由 oArcher 於 2014-3-2 15:38 編輯
我今日都係淘X落左單
不過係經集運寄香港
Total $14xx
想問下
部機個rom ok? 有無必要刷rom ?
Thx
作者: atinbb 時間: 2014-3-2 17:11
無乜必要刷rom
作者: k-k 時間: 2014-3-2 17:45
Ching, 邊間呀, 有冇link 分享下 ?
作者: alex008 時間: 2014-3-2 18:21
本帖最後由 alex008 於 2014-3-2 18:24 編輯
3C按什麼掣能双清或回覆出厂设置?知道了,音量上和下,電源!
作者: oArcher 時間: 2014-3-2 21:25
回復 68# k-k
我係銷量排第一個間買
希望無伏la
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-3-2 21:41
呢部大陸炒價唔及紅米.............
在批發市場實貨
紅米925人仔,呢部2GB 版都係1070左右。但係最騎呢係1GB 版竟然要1025.
又係唔成正比。
作者: motang 時間: 2014-3-2 22:55
本帖最後由 motang 於 2014-3-3 00:11 編輯
玩左幾日, 同紅米os比較, 大家都係 4.2.2.
但係3c 個好用d.
就係休眠點2下會開返, 已經方便過紅米.
[attach]1645177[/attach]
重有係休眠後用手勢直接開app
[attach]1645176[/attach]
順便講, 好彩係2g ram. 而家部紅米下下都85%, 3c 先至 54%.
作者: patrickwong55 時間: 2014-3-2 23:40
休眠點2下會開返,唔得wo?
作者: motang 時間: 2014-3-3 00:14
回復 73# patrickwong55
睇上面.
作者: free3sky 時間: 2014-3-3 00:18
好正, 期待3X
作者: motang 時間: 2014-3-3 00:27
回復 75# free3sky
3X 好似有IR, 好想D 手機有返 IR.
作者: alex008 時間: 2014-3-3 01:09
因為多數人要移動版1G
作者: alex008 時間: 2014-3-3 01:16
其實3c 原裝rom已經好夠洗!不過太多項目要些時間熟悉!
今日裝幾隻破解版hot game都系全部落去sd卡到!真系幾好!每隻game都1g幾,2G多,十幾G好快用完,最少買32G!系隻mon細些!
完來 vol + / - , power的雙清系清得吾夠齊全!都留好多屍鞋系機內!
作者: kenrazrmaxx 時間: 2014-3-3 01:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happy123 時間: 2014-3-3 01:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tech4Lee 時間: 2014-3-3 02:44
誠亨通x?
作者: HP9730 時間: 2014-3-3 03:05
原本諗紅米定Honor3C比女朋友,但比多200就有2GB/8G ROM,
都係買Honor3C.....(加上miui比較tester,唔曉電子野就用d stable d既野啦~
其實華為商城排隊買都唔難,我10:08去買都買到。
係好快賣完但未去到搶
好過去TB買又驚開過盒.
反正包順豐,我去華新自取隔日就到~
加一張Lenovo A820 VS Honor3C先~
[attach]1645209[/attach]
(但真心個mon係黃d既,不過保護眼睛~
不過有冇人知unroot番係咪冇保...........
(我只知中興/聯想/小米係ok.....:haha)
作者: gotoken 時間: 2014-3-3 03:05
回復 72# motang
師兄可以教我轉繁体字嗎?我試過唔Work...新手一名..
作者: tak01 時間: 2014-3-3 03:24
買呢間好危下,你睇下佢啲中評同差評...多到嚇死人....!!
作者: motang 時間: 2014-3-3 09:35
改繁體
http://www.mobile01.com/topicdet ... p;t=3783988&p=1
http://apk.tw/thread-370533-1-1.html
http://bbs.gfan.com/android-7175517-1-1.html
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-3-3 09:43
原本諗紅米定Honor3C比女朋友,但比多200就有2GB/8G ROM,
都係買Honor3C.....(加上miui比較tester,唔曉電 ...
HP9730 發表於 2014-3-3 03:05
因為賣3C /3X 都係開10:08 .......................................

作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-3-3 09:44
3X 無IR 吧..........
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-3-3 09:44
3X 神話已完,已經炒唔起。
嚟梗應該會好搶。
作者: 靜電小蜜蜂 時間: 2014-3-3 09:47
但移動版2GB 都係1080左右喎。
作者: HTTP404 時間: 2014-3-3 11:37
原本諗紅米定Honor3C比女朋友,但比多200就有2GB/8G ROM,
都係買Honor3C.....(加上miui比較tester,唔曉電 ...
HP9730 發表於 2014-3-3 03:05
新版ROM有色温校, 校咗冇咁黃
作者: patrickwong55 時間: 2014-3-3 12:58
請問如何可將Google地圖語音導航轉做粵語?
作者: andyming 時間: 2014-3-3 13:21
香港冇行貨?
posted by mobile
作者: 小伙子 時間: 2014-3-3 13:28
Honor3C+ MIUI ROM= 好過紅米
作者: siu_ma 時間: 2014-3-3 13:33
我刷過miui. 不過我果版用唔到whatsapp.. 最後都係用返emui
作者: 小伙子 時間: 2014-3-3 14:22
好消息, 3月中應該有 base on emui new Miui rom
http://www.miui.com/thread-1640256-1-1.html
作者: jc0604535 時間: 2014-3-3 14:32
跑分有幾多?
作者: alex008 時間: 2014-3-3 14:44
其實我最驚這類話每星期每月都有得更新!成日改野加野,然後產生其他問題!!愈改愈吾穩定果隻!真系被佢玩謝!
作者: wyhui5124 時間: 2014-3-3 14:46
睇咗咁耐,覺得呢部機最正就係冇華為logo
作者: alex008 時間: 2014-3-3 14:46
祇能講Honor3C ROM,穩定和順過紅米機
作者: tak01 時間: 2014-3-3 14:56
真係得閒過頭....刷黎玩下.....但我估你好快要刷番原生rom...........

