Board logo

標題: [測試] 我不入地獄,誰入地獄!! 3HK $168 plan 4G無限1G公平測試!! [打印本頁]

作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:04     標題: 我不入地獄,誰入地獄!! 3HK $168 plan 4G無限1G公平測試!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: INCOG    時間: 2013-8-4 02:11

等你
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eric~仔    時間: 2013-8-4 02:23

話說前幾日劏了2張咭俾屋企人用($43X30個月),反正佢地用的DATA流量不大,我決定玩盡佢!!! ...
wongyulung 發表於 2013-8-4 02:04



corp plan黎???可唔可以講下咩plan黎?
$168無限data, 但又1G公平?即係點呀C兄?
可唔可以講解下?同埋劏左咩機呀你?
作者: leslieng509    時間: 2013-8-4 02:27

corp plan黎???可唔可以講下咩plan黎?
$168無限data, 但又1G公平?即係點呀C兄?
可唔可以講解下?同埋劏左 ...
eric~仔 發表於 2013-8-4 02:23



  無限,但係個公平使用量由5GB改1GB
作者: eric~仔    時間: 2013-8-4 02:33

本帖最後由 eric~仔 於 2013-8-4 02:35 編輯
無限,但係個公平使用量由5GB改1GB
leslieng509 發表於 2013-8-4 02:27



已改, 原來你唔係樓主
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leslieng509    時間: 2013-8-4 02:36

已改, 原來你唔係樓主
eric~仔 發表於 2013-8-4 02:33



    sorry fake到你
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: compuman    時間: 2013-8-4 02:38

Xperia Z
wongyulung 發表於 2013-8-4 02:35

樓主你簽幾耐呀?
作者: eric~仔    時間: 2013-8-4 02:38

之前我都劏左部Iphone 5, 有6G $80倒For 自用,
早知有樓主劏呢款PLAN, 出呢款好過啦, 其實我都只係驚個plan用多,
3hk又要收我成$10/mb我先迫住出多個plan
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: compuman    時間: 2013-8-4 02:42

#1 , 一樓 , First Floor
wongyulung 發表於 2013-8-4 02:40

鬼遮眼掛住睇RESULT...SORRY...
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tech4Lee    時間: 2013-8-4 02:44

本帖最後由 Tech4Lee 於 2013-8-4 02:47 編輯

我有3的1G 4G plan $108, 成日收不到4G, 用S3 LTE測試H+得3~5Mbps超慢,跌落3G衰到貼地得0.3~0.5Mbps.
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 02:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eric~仔    時間: 2013-8-4 03:09

本帖最後由 eric~仔 於 2013-8-4 03:10 編輯
Xperia Z
wongyulung 發表於 2013-8-4 02:35


唔解知呢幾日見咁多c兄係買賣區放z啦,
不過講真, 3600買部半年前機皇我覺得都ok, 係衰無得換電
我一路留意緊有無c兄放黑色, 但可惜只有白同紫
作者: Tech4Lee    時間: 2013-8-4 03:27

本帖最後由 Tech4Lee 於 2013-8-4 03:32 編輯
唔解知呢幾日見咁多c兄係買賣區放z啦,
不過講真, 3600買部半年前機皇我覺得都ok, 係衰無得換電
我 ...
eric~仔 發表於 2013-8-4 03:09

3台 1G 企業 plan $168 送 Xperia Z
作者: eric~仔    時間: 2013-8-4 03:31

3/和記 1G corp plan $168 送 Xperia Z
Tech4Lee 發表於 2013-8-4 03:27



咁爽?@@
可惜我已經有3個3HK + 1個SMV既PLAN係身, 唔係一定出部黎玩下
作者: Mrcheng    時間: 2013-8-4 09:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newson2005    時間: 2013-8-4 09:28

我都劏左部 Z, plan 自己用番, 只要限速後唔衰得過而家既舊世界已經好滿足.....
作者: Summer    時間: 2013-8-4 09:30

good luck
作者: pochi    時間: 2013-8-4 09:51

我用240 5GB公平一個月七十幾激都無比人限
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 11:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dannylck    時間: 2013-8-4 12:02

回復 25# pochi


    240係乜? 我用smv 限前限後真係無分別
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-4 12:10

劏到$3800的,不過有人肯一次要晒兩部,咪$3750成交羅。
wongyulung 發表於 2013-8-4 11:53



    Ching,你係邊度搵到人要$3800 Sony Xperia Z?我都有部紫色未開封想放
Thanks
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-4 12:11

回復  pochi


    240係乜? 我用smv 限前限後真係無分別
dannylck 發表於 2013-8-4 12:02



    佢應該指月費
作者: raymondtong    時間: 2013-8-4 12:25

Ching,你係邊度搵到人要$3800 Sony Xperia Z?我都有部紫色未開封想放
Thanks ...
qwe1qwe 發表於 2013-8-4 12:10


可遇不可求
肥花放$35-3600大把人
作者: raymondtong    時間: 2013-8-4 12:26

3限速plan過左data, 就會有優先次序,
但4g暫時唔多人用,所以問題不大,
樓主可以試下繁忙時間地鐵仲收唔 ...
Mrcheng 發表於 2013-8-4 09:25


地鐵我試過過左限速得番3g
係早上8:30左右
作者: mkboy76    時間: 2013-8-4 12:27

樓主, 有時唔好講得太白, 自已知就算, 你咁樣個個以為好抵就勁上台, 到時慢左或限速你唔好搵人喊, 你個我自私都係咁講
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 12:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kellychen    時間: 2013-8-4 12:44

劏到$3800的,不過有人肯一次要晒兩部,咪$3750成交羅。
wongyulung 發表於 2013-8-4 11:53



    我都有部紫色想劏, where can sell $3800?
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 12:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 12:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JF8441    時間: 2013-8-4 14:20

樓主可唔可以係S4 打*#197328640#之後入  1>1>1  睇吓收 Brand幾?
作者: rion    時間: 2013-8-4 16:15

你用果個係Mb/s ?

如果都KEEP 到, 我123 個NUMBER 都轉埋3 算了
下個月到期, 佢比1GB - $138 .... 咩都唔送
作者: 波子強    時間: 2013-8-4 17:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongyulung    時間: 2013-8-4 17:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oscarlam    時間: 2013-8-4 17:41

地鐵我試過過左限速得番3g
係早上8:30左右
raymondtong 發表於 4/8/2013 12:26

得番3g係幾多kbps?
450kbps左右?
定7.2mbps?
作者: topwai~威威    時間: 2013-8-4 18:12

話說前幾日劏了2張咭俾屋企人用($43X30個月),反正佢地用的DATA流量不大,我決定玩盡佢!!! ...
wongyulung 發表於 2013-8-4 02:04



    劏了2張咭俾屋企人用??
作者: rtww    時間: 2013-8-4 18:15

good luck
作者: 健哥哥    時間: 2013-8-4 18:26

仲有冇得出呢個  $168 PLAN呀?
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-4 18:29

仲有冇得出呢個  $168 PLAN呀?
健哥哥 發表於 2013-8-4 18:26



    it is a corp plan.
要有大公司員工證
好似未
作者: n2user    時間: 2013-8-4 18:38

暫時結論:
    1. 超過1GB量度未必會即時慢下來!!!
    2. 3HK好慢咩(4G)?! ...
wongyulung 發表於 2013-8-4 02:17



    3的LTE一向不慢, 我都用緊
作者: 健哥哥    時間: 2013-8-4 18:58

it is a corp plan.
要有大公司員工證
好似未
qwe1qwe 發表於 2013-8-4 18:29


已經完左?
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-4 19:11

已經完左?
健哥哥 發表於 2013-8-4 18:58



   
唔清楚,我8月2仲join到
作者: joe2003    時間: 2013-8-4 20:21

where can join the plan ?
作者: pgm1    時間: 2013-8-4 22:13

where can join the plan ?
joe2003 發表於 2013-8-4 20:21



    X 2
作者: ellis    時間: 2013-8-4 23:12

回復 45# qwe1qwe


    Just a name card with com name n ur name
作者: pochi    時間: 2013-8-4 23:27

回復  pochi


    240係乜? 我用smv 限前限後真係無分別
dannylck 發表於 2013-8-4 12:02



    月費,我用3HK的
作者: rion    時間: 2013-8-4 23:36

唔清楚,我8月2仲join到
qwe1qwe 發表於 4/8/2013 19:11



    我上星期同事在屯門問話冇, 我估要好像 DQ 咁問幾次先有 (或者可能要某D區追數先做
作者: cklee19810419    時間: 2013-8-4 23:41

我上星期同事在屯門問話冇, 我估要好像 DQ 咁問幾次先有 (或者可能要某D區追數先做 ...
rion 發表於 2013-8-4 23:36



    CORP PLAN 好似係SALES 自己搵客??
作者: ellis    時間: 2013-8-4 23:45

本帖最後由 ellis 於 2013-8-4 23:46 編輯

回復 1# wongyulung


    Sony Xperia Z       
$168         $15         $1,000        $1,980        24        500MB        1400        500
$218         $0         $2,000        $0        32        700MB        1800        700       
$268         $0                         28        1GB        2000        1000       
$310                $0                         24        2GB        2500        1000       
$366                $0                         24        Unlimited/無限        3500        2000       

7個月個crop plan 都唔見Z咁平
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-4 23:51

回復  wongyulung


    Sony Xperia Z       
$168         $15         $1,000        $1,980        24        500MB        1400        500
$218         $0         $2,000        $ ...
ellis 發表於 2013-8-4 23:45



我個sales話7月25先出
作者: ellis    時間: 2013-8-4 23:52

回復 56# qwe1qwe


    岩
我7月18問既
作者: wongyulung    時間: 2013-8-5 00:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rion    時間: 2013-8-5 00:16

我個sales話7月25先出
qwe1qwe 發表於 4/8/2013 23:51



    咁我下個月應該仲有時間, 可以到期出多部WO
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-5 00:18

咁我下個月應該仲有時間, 可以到期出多部WO
rion 發表於 2013-8-5 00:16



    我個sales話唔知幾時完,隨時會cut,唔知有無水我
作者: tcw    時間: 2013-8-5 00:32

回復 2# wongyulung

樓主有無psv?
我部atrix2 share唔到俾psv上網,可唔可以幫我試下?
作者: wongyulung    時間: 2013-8-5 00:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QAFHK    時間: 2013-8-5 00:45

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: kennylai    時間: 2013-8-5 00:56

同求ching分享下申請方法
作者: ellis    時間: 2013-8-5 01:32

回復 60# qwe1qwe


    過左1G 之後 3G 無慢到?
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-5 01:39

回復  qwe1qwe


    過左1G 之後 3G 無慢到?
ellis 發表於 2013-8-5 01:32



    差唔多,唔覺慢
作者: enn    時間: 2013-8-5 01:57

我個SALES呃我話做到7月31....搞到我即出. 我話我個PLAN未到期,佢比埋重疊果D月費我.
作者: wongyulung    時間: 2013-8-5 02:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ellis    時間: 2013-8-5 02:39

回復 67# enn


    ur sales so gd
作者: pgm1    時間: 2013-8-5 03:00

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: eric~仔    時間: 2013-8-5 07:12

我個sales話唔知幾時完,隨時會cut,唔知有無水我
qwe1qwe 發表於 2013-8-5 00:18



佢地好似係公司因應手機既庫存而出PLAN, 換言之, 部機係倉有貨, 而部機正貨出一段時間而又仲有好多貨係倉, 佢地就會Sales呢d機出黎去咁d貨, 聽聞之前nexus 4都有
作者: Cartesius    時間: 2013-8-5 07:21

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: hkepcu1    時間: 2013-8-5 07:38

Why not "Galaxy S III"?
作者: wongyulung    時間: 2013-8-5 09:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongyulung    時間: 2013-8-5 11:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2013-8-5 11:58

關鍵有二.

1) 繁忙時間及地點的表現
2) 3~6 月後, 過左上客潮後的表現

個人在 3G 年代奶過野, 四位數字(解約)買左個教訓. 大家出卡還出卡, 最緊要唔好帶個 no. 過去, 而家一般的罰款多過 net 餘下月費.
作者: ja8    時間: 2013-8-5 12:11

如果祗係用3g就唔好惗和仔了
作者: mosiritis    時間: 2013-8-5 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-5 12:24

回復  wongyulung

請教一下, 4G 無限, 1G 公平其實係點 ?
mosiritis 發表於 2013-8-5 12:19



    1gb後可能限速
作者: mosiritis    時間: 2013-8-5 12:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077    時間: 2013-8-5 12:26

6gb  4g plan仲未限速
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-5 12:36

回復  qwe1qwe

限速後再多用 4 gb ?
mosiritis 發表於 2013-8-5 12:26



    無限呀
作者: hkepcu1    時間: 2013-8-5 13:13

如果我 3 那裡還有約,還可以轉過去嗎?
作者: god2004    時間: 2013-8-5 13:26

如果我 3 那裡還有約,還可以轉過去嗎?
hkepcu1 發表於 2013-8-5 13:13


公司plan 要開新號碼, 舊號碼未完合約再加約都唔可以用呢個plan

因為公司plan 的要求是要d sales 搵新客
作者: Mrcheng    時間: 2013-8-5 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeska    時間: 2013-8-5 13:41

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 用呢個    時間: 2013-8-5 13:54

之前公司定期會有PLAN比
但呢2個月又無....
有都整番個比呀媽用下
作者: Mrcheng    時間: 2013-8-5 13:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: comm    時間: 2013-8-5 14:13

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: kennylai    時間: 2013-8-5 14:50

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: mosiritis    時間: 2013-8-5 15:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiugcc    時間: 2013-8-5 16:16

CHING犀利, 等你report
作者: hkepcu1    時間: 2013-8-5 23:31

講真我無 4G 機,請問 SONY 部 Z 掂唔掂?

有冇 CHING平放比我?
作者: rion    時間: 2013-8-5 23:47

講真我無 4G 機,請問 SONY 部 Z 掂唔掂?

有冇 CHING平放比我?
hkepcu1 發表於 5/8/2013 23:31



    我想月尾出多部, 雖然唔知仲有冇, 你又等唔等得 (上星期出左一部)
作者: rion    時間: 2013-8-5 23:47

公司plan 要開新號碼, 舊號碼未完合約再加約都唔可以用呢個plan

因為公司plan 的要求是要d sales 搵新客 ...
god2004 發表於 5/8/2013 13:26


係? 如果轉台過去 ??
作者: hkepcu1    時間: 2013-8-5 23:59

我想月尾出多部, 雖然唔知仲有冇, 你又等唔等得 (上星期出左一部)
rion 發表於 2013-8-5 11:47 PM



    等得,有咩色選?
作者: hkepcu1    時間: 2013-8-5 23:59

 係咪堅好用?
作者: kennylai    時間: 2013-8-6 02:00

依個plan係咪可以tethering?
作者: LightMage    時間: 2013-8-6 02:19

本帖最後由 LightMage 於 2013-8-6 02:22 編輯
依個plan係咪可以tethering?
kennylai 發表於 2013-8-6 02:00


應該看手機有無提供tethering, 跟Plan無關係
當然4G Plan俾家中電腦上網都快d, 有錯請指正
我部4G手機都有齊所有tethering功能, 諗緊要唔要將家中固網服務取消, 省回$160月費 (200M光纖, 無約)
作者: wai896    時間: 2013-8-6 08:24

應該看手機有無提供tethering, 跟Plan無關係
當然4G Plan俾家中電腦上網都快d, 有錯請指正
我部4G手機都 ...
LightMage 發表於 2013-8-6 02:19


固網剷左去唔好用啦,我每日返屋但都拎部電話共享比全家人用.........爽爆.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2