作者: jabawack 時間: 2013-6-13 12:40 標題: Android 5.0 將於 10 月降臨!512MB 記憶體舊機也可以暢順運行?
Google I/O 上未有 Android 5.0 出現,「唔駛急至緊要快」已變成了 Google 的下一個首要任務。Google 遲遲未有推出 Android 5.0 目的是要真正為 Android 5.0 作出優化,消息指此重大更新將會於 10 月來臨,更驚訝的是 512MB 記憶體機種也會支援。
根據網站 VR-Zone 的獨家消息指出,代號為 “Key Lime Pie" 的 Android 5.0 將會大幅優化現時各款的 Android 手機,就算推出多年的 512MB 記憶體亦可以順暢運作,即約 2010 年推出的 Android 2.3 手機。話雖如此,廠商會否為旗下手機更新至 Android 5.0 才是問題,目前仍未有任何有關 Android 5.0 的新功能資料,但消息指會在 10 月份正式登場。除此之外傳聞已久的 Moto X 手機也很大機會同期推出,甚至乎會有 Nexus 5 手機出現,不知道大家是否期待呢?

http://unwire.hk/2013/06/12/andr ... hones/mobile-phone/
http://vr-zone.com/articles/excl ... ptimized/36950.html
作者: OTIS 時間: 2013-6-13 12:47
張圖咁過引
作者: icecream2013 時間: 2013-6-13 12:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buscocamp 時間: 2013-6-13 13:05
"廠商會否為旗下手機更新至 Android 5.0 才是問題..."
作者: vcfirstben_II 時間: 2013-6-13 13:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: evil_clone 時間: 2013-6-13 13:21
Google I/O 上未有 Android 5.0 出現,「唔駛急至緊要快」已變成了 Google 的下一個首要任務。Google 遲遲 ...
jabawack 發表於 2013-6-13 12:40
512MB ??!! Nexus S 都有可能得 wor
作者: nnd 時間: 2013-6-13 13:28
熱切期待啊!
作者: f16 時間: 2013-6-13 13:33
作者: jabawack 時間: 2013-6-13 13:42
唔出奇, Windows 7, Windows 8 都比 Windows Vista 省資源, 食少好多 RAM, 有進步係可預期
作者: mdws2002 時間: 2013-6-13 13:50
噫!唔知到時我部Galaxy S GT-i9000會唔會重新復活呢………
作者: Ice_cube 時間: 2013-6-13 13:52
android好似不嬲冇minimum hardware requirements
作者: jacktsui 時間: 2013-6-13 14:21
係真既就最好, 由GOOGLE 親自終止硬件競爭, 比D廠慢慢諗下真真正正造好個 UI同D創新既野
作者: pc1668 時間: 2013-6-13 14:22
Google suspended official o/s update for nexus s for long la
作者: IanW 時間: 2013-6-13 14:25
雖則話 512 mb 都能用.... 但係是「行」還是「跑」都好難講.

作者: linggo 時間: 2013-6-13 14:25
親生仔都有可能用 512mb 行.
但其他廠加埋自家app, 又會變成換機時候.... (note1領教了
作者: invadoctor 時間: 2013-6-13 14:35
最有興趣係....幅圖
作者: jabawack 時間: 2013-6-13 14:55
降低硬件要求, 有助推廣 Android, 生產成本更低廉的機器, 令低收入人仕, 甚至發展中國家人民受恵.
作者: calvinjaijai 時間: 2013-6-13 15:55
廠商會否為旗下手機更新至 Android 5.0 才是問題
三叔應該唔會
作者: akuma99 時間: 2013-6-13 15:56
係真就好了!!!!

作者: ian2910 時間: 2013-6-13 16:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neo338388 時間: 2013-6-13 16:10
x2~~
作者: karsocrates 時間: 2013-6-13 16:50
唔知我部Nexus One有冇得update呢

作者: hacker1202 時間: 2013-6-13 17:25
其實系統一向佔用不多的資源. 問題是現在的 app 太大食. 如果唔係點會要 2GB RAM 咁多.
作者: jabawack 時間: 2013-6-13 18:15
仲有各廠的自製 UI (TouchWiz, Sense, etc.) 超大食.
作者: v527 時間: 2013-6-13 18:23
期待我部 i9000 係 xda 神人之下, 可以再次發光發熱.....
作者: panda360 時間: 2013-6-13 18:51
又話Android 5.0,要四核先有得升。
作者: powerman13 時間: 2013-6-13 19:33
完全同意, APP大唔大食先係重點
作者: BEpsilon 時間: 2013-6-13 19:42
三叔當然想人換新機。唯有DIY...
作者: wyhui5124 時間: 2013-6-13 19:54
Android生態係愈新系統就愈多冇用bloatware(可能除Nexus外),咁就要焗你買D最top model。假如一部cheap機同一部top model用新系統都行得咁順,真係搵鬼買D top model 囉。
我D friend唔打機只係收吓whatsapp,睇吓facebook等都要買4核top model,因為唔lag喎。

作者: Rackie 時間: 2013-6-13 20:01
Nexus 4 + Android 5.0 = winner ,熱切期望。
作者: kkjetso 時間: 2013-6-13 20:04
LG 2x 可能復活
作者: gserli 時間: 2013-6-13 20:43
終於肯咁做? 唔知會唔又好似iOS7咁大改一次
作者: raymond37211 時間: 2013-6-13 20:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymond37211 時間: 2013-6-13 21:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli 時間: 2013-6-13 21:03
GOOGLE 唔咁做都要咁做, 靠HARDWARE 就SOFTWARE/SYSTEM, 個SYSTEM根本唔會大潛力得去邊(VISTA 證明 ...
raymond37211 發表於 2013-6-13 21:01
一直期待Android再次改版
對上一次已經係ics,
外表有改少少, 功能都多左D, 但相對又食左資源唔少
今次唔知會有咩改進
作者: Orpheus60t 時間: 2013-6-13 21:29
GOOGLE 唔咁做都要咁做, 靠HARDWARE 就SOFTWARE/SYSTEM, 個SYSTEM根本唔會大潛力得去邊(VISTA 證明 ...
raymond37211 發表於 2013-6-13 21:01
手機上先不算..
在PC上 像win 7 win 8一樣倒退 性能要求降低是好事?...
vista除了不支持trim不知比win7好用多少...
作者: kichiku 時間: 2013-6-13 21:31
cut 哂所有野走回頭路?
成個android 重新用哂C ?
作者: jacktsui 時間: 2013-6-13 21:40
本帖最後由 jacktsui 於 2013-6-13 21:42 編輯
回復 34# raymond37211
agree, 其實google靠自己搞唔好多野, 最好就係盡量優化個平台,減輕個負磅, 比更大自由度比d廠商自己玩, 而家D android機太相似啦~
作者: longkee 時間: 2013-6-13 21:56
512MB 可行, 但要雙核...
作者: lcska02nkc 時間: 2013-6-13 21:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tommychow0811 時間: 2013-6-13 22:07
手機上先不算..
在PC上 像win 7 win 8一樣倒退 性能要求降低是好事?...
vista除了不支持trim不知比win7好 ...
Orpheus60t 發表於 2013-6-13 21:29
第一次聽vista 比win7 好用
Btw 上次更新真系唔多覺有變化,希望5.0真系可以大改汁返好去,因為感覺成個android 系統而家搞到好亂
作者: raymond37211 時間: 2013-6-13 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SLOPE 時間: 2013-6-14 01:00
update 左5.0 係咪 跑到5000分都順 咁宜家d旗艦跑2萬分做咩 XDDD
作者: 小子 時間: 2013-6-14 01:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tele 時間: 2013-6-14 01:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ways 時間: 2013-6-14 02:04
都係得親生仔受惠,關其他牌子咩事
冇乜咁值得開心作者: asd 時間: 2013-6-14 02:33
舊機升到,新機唔矜貴!
作者: a886 時間: 2013-6-14 02:40
回復 46# ways
Xda就係大家既親生老頭

作者: adrianmak 時間: 2013-6-14 06:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yytly 時間: 2013-6-14 08:15
可能是爬行
作者: yoyo348 時間: 2013-6-14 11:53
二年前都有類似,話所有機都可以上2.3
作者: ways 時間: 2013-6-14 14:48
咁係自己刷,唔係官方升,嚴格黎唔算直接關google事喎
雖然話512ram既機全部過晒保用,多數都已經自己搞左解鎖root機(如果仲未壞既話)
但係自己刷始終唔係官方rom
官方原廠就彩你都傻架喇

作者: ccchhhuuunnn 時間: 2013-6-14 14:50
Gnexus用家表示
4.1.2好用過4.2

作者: vcfirstben_II 時間: 2013-6-14 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ballballgun 時間: 2013-6-14 15:06
x2
posted by mobile
作者: pc1668 時間: 2013-6-14 15:49
512MB親生仔已經沒有官方rom升, 4.1.X係最後
作者: pc1668 時間: 2013-6-14 15:57
本帖最後由 pc1668 於 2013-6-14 16:00 編輯
4.1.1 及 4.1.2 有好多bug及兼容性問題. 有幾個用開嘅 apps (paid version) 係 4.0.4 及 4.2.2 冇問題, 係 4.1.1 及 4.1.2 死晒 (不同機都一樣咁死)!
作者: sk992034 時間: 2013-6-14 16:41
我部陳年Xperia Arc唔通可以番生???
果時由2.3.4上4.0.4 lag趴係到.......
作者: yusp 時間: 2013-6-14 17:10
刷x10>)
作者: Maxel 時間: 2013-6-14 18:45
Nexus One 同S 會唔會復活

作者: skylineyeung 時間: 2013-6-14 20:23
只要kernel寫得好512mb係ics都可以好順,512mb只係敵不過有太多background apps的時候,要經常kill task keep住有100mb ram左右就會順
作者: alexngai 時間: 2013-6-14 20:24
如果我部256MB RAM Milestone都用到就好啦!
作者: pc1668 時間: 2013-6-14 21:37
Oh, NS年頭賣左 lu. 現在本人用One XL, 老婆大人用S4

作者: totalz 時間: 2013-6-14 22:04
what about 384MB?
x10 ex-user passing :p

