作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 15:36 標題: 大O樂2代 簡單開箱(有更新)
本帖最後由 lemon8866 於 2013-5-22 23:04 編輯
22號更新:今早升ota,改善咗好多小問題,用咗2日,主要講下缺點:1.水紋波,用力壓下係有,正常力使用不受影響。2.mon底位置有漏光,但不影響我使用。3.最大問題係耳機,佢唔可以用國際標準插孔,如iphone⋯要用omtp插孔,唔知買咩牌子
其餘問題暫無發現,驚喜位係通話質素好,比moto仲好,消背景聲好強,建議想入手師兄可等多幾批機先。
第2次京東訂機,19號訂,20號去福田自堤點取貸,做返個開箱比各位師兄睇下,第一次寫,多多包涵
[attach]1534793[/attach]http://big5.xinhuanet.com/gate/b ... /26/c_132340762.htm
http://big5.xinhuanet.com/gate/b ... /22/c_132328822.htm
大家可以睇下網上測評[attach]1534697[/attach][attach]1534698[/attach][attach]1534710[/attach]外觀 [attach]1534724[/attach][attach]1534725[/attach][attach]1534726[/attach][attach]1534727[/attach]
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 15:36
本帖最後由 lemon8866 於 2013-5-22 19:37 編輯
陀螺儀,gps,重力,指南針測試
[attach]1535357[/attach][attach]1535345[/attach][attach]1535346[/attach][attach]1535347[/attach]
電池測試
[attach]1535300[/attach][attach]1535301[/attach]
測試
[attach]1534791[/attach][attach]1534792[/attach][attach]1534712[/attach][attach]1534713[/attach][attach]1534714[/attach][attach]1534715[/attach]
試相,我覺得ok[attach]1534789[/attach][attach]1534790[/attach]
有好多師兄問福田自提點地址,我用可樂影咗幾張相比大家,其實好容易去[attach]1534717[/attach]
蓮花西站A出口
[attach]1534718[/attach]
過馬路一直行10分鐘,過多一個紅綠燈就見到
作者: panwaroro 時間: 2013-5-21 15:38
Support 開箱, but links are not working
作者: bky16 時間: 2013-5-21 15:41
得分4行ICON嘅
作者: nnd 時間: 2013-5-21 15:43
1定2GB RAM?
作者: linggle 時間: 2013-5-21 15:43
支持開箱~
想知跑分如何同有無水波紋
作者: BestDream 時間: 2013-5-21 15:45
回復 6# linggle
please post the spec ???
作者: linggle 時間: 2013-5-21 15:52
回復 7# BestDream
等樓主post會清楚D...
應該係2GB RAM, 32GB ROM, 720P 5" IPS MON, 可換電可插卡, MTK 4核 CPU....etc
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 15:53
回復 5# nnd
2g
作者: nnd 時間: 2013-5-21 15:54
2GB RAM
作者: kelvincsk 時間: 2013-5-21 15:58
支持ching開箱文, 係第一個香港地道大可樂2代開箱文呀
作者: yungjeff 時間: 2013-5-21 15:59
回復 2# lemon8866
有MHL同OTG MA????多少銭?
感謝
作者: ben20034 時間: 2013-5-21 16:01
點解你有Google play
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 16:03
回復 BestDream
等樓主post會清楚D...
應該係2GB RAM, 32GB ROM, 720P 5" IPS MON, 可換電可插卡, MTK ...
linggle 發表於 2013-5-21 15:52
全對
作者: 10109090 時間: 2013-5-21 16:03
非常不錯的ANDROID手機
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 16:05
我用豌豆荚装"谷哥安裝器",再用佢裝google play
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 16:09
回復 11# kelvincsk
多谢先,第一次出,寫得唔好多多包涵
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 16:10
全部都有,人仔1499
作者: kelvincsk 時間: 2013-5-21 16:13
你要不厭其煩咁在帖內解答其他ching既問題, 同埋應佢地要求測試下功能架
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 16:17
回復 19# kelvincsk
盡量啦
作者: wukw 時間: 2013-5-21 16:32
嘩,如果有埋 1080P 芒咪勁正

作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 16:36
1080p我估可樂3會有,但粒U唔知頂唔頂得住,不過2g ram真係幾正
作者: ja8 時間: 2013-5-21 16:37
回復 9# lemon8866
師兄部機 : 1)有無水波紋 ?
2)wifi得唔得 ? 穩定嗎 ?
3)gps如何 ?
4)微距如何 ?
5)是否已自行root ?
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 16:43
本帖最後由 lemon8866 於 2013-5-21 16:46 編輯
水波紋用力壓有,正常用唔覺,wifi未試,但3G接受ok,gps我試過定到位,通話質素超好,但有個問題係好多耳機用唔到同埋粒電D顯示怪怪地,巳自帶root及繁體,微距應該正常,可睇我影盒糖相
作者: yungjeff 時間: 2013-5-21 16:50
回復 24# lemon8866
粒電D顯示怪怪地意思係??
可否使用Rabbit test試下個電池分数???有無800分左右??
感謝
作者: william-yeung 時間: 2013-5-21 16:58
支持開箱,要跑下 real racing 3D, (我用小白都有人要我跑呢個遊戲,小白可以玩到好順),要試 FM, GPS, 指南針,藍牙電話會唔會斷線,WIFI訊號接收夠唔夠強,3G上下載速度,好多野要報告呵。$1499 比買小黑抵,小黑只是比較薄身。
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 17:14
回復 25# yungjeff
係佢沖電沖到99%就要好耐先到100,有時又好似跌得好快咁,佢官網討論區都有人提出相同問題
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 17:16
回復 26# william-yeung
盡量做,有結果同大家分享
作者: Trir 時間: 2013-5-21 17:19
本帖最後由 Trir 於 2013-5-21 17:30 編輯
支持開箱,要跑下 real racing 3D, (我用小白都有人要我跑呢個遊戲,小白可以玩到好順),要試 FM, GPS, 指南 ...
william-yeung 發表於 2013-5-21 16:58
小黑有陀螺儀喎,大0樂有無先?

檸檬兄,想做相機對焦測試要選一d 高解像黑白/黑黃細字先得,你個糖盒係啡白對焦有d難度,仲有,o個d雜誌印刷品一定唔得,因用網點組成,黑白laser printer o既字體 printout 就ok‧ 有d ching就會用煙盒o既警告字都ok
作者: turth 時間: 2013-5-21 17:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 64067197 時間: 2013-5-21 17:23
只能叫不過不失
作者: smchkman 時間: 2013-5-21 17:37
5吋定5.3吋呀?
posted by mobile
作者: leave.me.alone 時間: 2013-5-21 17:45
回復 29# Trir
Spec話有陀螺儀。

作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 17:47
回復 30# turth
因為我只聚焦係合糖D英文度

作者: yungjeff 時間: 2013-5-21 17:48
回復 34# lemon8866
使用mhl同otg時候可差電ma???
感謝
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 17:52
回復 29# Trir
可樂都有陀螺儀
作者: nnd 時間: 2013-5-21 17:53
個ROM內置無繁體中文?
作者: turth 時間: 2013-5-21 17:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: william-yeung 時間: 2013-5-21 18:04
回復 33# leave.me.alone
有陀螺IC, 用 invensense MPU-3050C.
作者: Max132 時間: 2013-5-21 18:06
又好似幾好bo
等睇電池情況
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 18:15
回復 37# nnd
有
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 18:16
回復 38# turth
影多2張煙盒,睇下有冇改善
作者: Trir 時間: 2013-5-21 18:21
咁用z-device去check 吓係咪功能正常
作者: eminemchak 時間: 2013-5-21 18:22
支持開箱大可樂2, 是否京東訂機最穩陣? 我見TB都有得訂想用TB付款
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 18:39
回復 44# eminemchak
師兄可以去官網睇睇,好似只有京東,TB唔知,怕退貨時麻煩
作者: nnd 時間: 2013-5-21 18:49
CHING用京東用咩方式比錢?
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 18:55
回復 46# nnd
我去福田自提點自取,攞機時先比錢
作者: nnd 時間: 2013-5-21 18:57
原來係咁, 京東商城又幾方便喎!
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 19:00
回復 43# Trir
用z-device去check?請問是app來嗎,我唔識,指教下
我巳用煙盒更新咗D試相,可以去睇下
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 19:02
回復 48# nnd
不過攞機時要check清楚,退換幾煩,不過唔會呃
作者: 1388 時間: 2013-5-21 20:01
回復 50# lemon8866
師兄在大陸工作 ? 上去好像好輕鬆 ?
作者: ky668 時間: 2013-5-21 20:07
好似唔錯
唔知電耐唔耐用?
作者: HAMSON 時間: 2013-5-21 20:19
大可樂2 代個攝影鏡頭FIX 返好??
http://sjbbs.zol.com.cn/1/34064_319.html
作者: ny911 時間: 2013-5-21 20:30
自提點有冇限係幾多日內要去提貨???
作者: billy9172 時間: 2013-5-21 21:00
回復 54# ny911
到自提點3日內
當今日到...就係21號-24號
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 21:12
回復 51# 1388
唔係呀,不過我北區出發,來回2個半鐘搞定
作者: 1388 時間: 2013-5-21 21:16
回復 56# lemon8866
哦 ! 我好怕上大陸

作者: yungjeff 時間: 2013-5-21 21:41
上去真係好輕鬆的、地方大、行起上來好自由、
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 21:43
本帖最後由 lemon8866 於 2013-5-21 21:44 編輯
回復 57# 1388
怕上到去太多嘢玩,唔捨得返落泥呀

作者: 1388 時間: 2013-5-21 21:44
回復 58# yungjeff
上面好多賊

作者: yungjeff 時間: 2013-5-21 21:47
回復 60# 1388
自己眼看同聴回來的不一様的、事実要看地区、一般都市中心好少好少、相反警察好多、
作者: 1388 時間: 2013-5-21 22:01
回復 61# yungjeff
我有朋友連續2年都被人在東莞搶佢老婆手袋, 佢見人地1個人細粒反抗,點知原來仲有同黨,被拮咗3刀,要坐直通十字車落來,差D去得 !
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 22:05
回復 62# 1388
咁師兄又唔使咁驚,蓮花西站果頭算係深圳中高尚住宅區,冇乜人,而且街道算幾靚
作者: yungjeff 時間: 2013-5-21 22:06
回復 62# 1388
我都五去”東莞”、因為我都驚”東莞”、”東莞”経常発生這種事的、
但You, 要記住現在在講”ShenZhen"、同”東莞”完全不一様的、(我自己理解左1年多、還有好多地方未開始了解)
国内有好多省、其他”ShenZhen"”東莞”只係其中一角小地方、各小地方省内外也有各自的独立文化、
所以我令願去”ShenZhen"也不願意去”東莞”・・・
作者: 1388 時間: 2013-5-21 22:17
回復 64# yungjeff
多謝師兄提醒 !
作者: s97112 時間: 2013-5-21 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apricot 時間: 2013-5-21 23:07
香港好多男人吾返得大陸㗎!
作者: qwerty007 時間: 2013-5-21 23:19
見到幅圖 1280 x 720......
係5.3寸 芒 真係有 320ppi ?
有沒有師兄解釋下,thanks !
作者: lemon8866 時間: 2013-5-21 23:48
回復 68# qwerty007
我D係360同安兔兔檢測,冇修改過,但我唔識分真假
作者: Trir 時間: 2013-5-22 01:28
全名: z-devicetest
在google play search就有
開o左後在一堆icon選"gyroscope",睇睇d數會否在手機移動時改變,上面個動畫會否跟住你個方向郁
作者: wlcheng 時間: 2013-5-22 11:09
回復 1# lemon8866
飲得杯落!
作者: ny911 時間: 2013-5-22 11:14
明白,如果唔係上開都難就到時間。
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Tech4Lee 時間: 2013-5-22 12:34
師兄check左什麼?
作者: bky16 時間: 2013-5-22 14:59
我都觉得唔错!就係怕好似CHING上次咁赖嘢!如果联想出差唔多规格多2-3百人仔都会大D信心!
作者: linggle 時間: 2013-5-22 15:06
想問而家真係出左同等規格既國產手機係咪得大0樂?
作者: wlcheng 時間: 2013-5-22 15:17
回復 74# bky16
可惜聯想S920多幾百人仔都只得1GB RAM。。。。
作者: lemon8866 時間: 2013-5-22 16:07
回復 74# bky16
其實上次我都有責任,我用細咭加大咭器,唔係好fit位,用力取出來時就出問題
作者: lemon8866 時間: 2013-5-22 16:09
不過我建議大家都係多等幾批機先入手,係有D漏光同水波紋問題
作者: lemon8866 時間: 2013-5-22 16:19
回復 73# Tech4Lee
其實你平時買機點check都係果D
作者: ja8 時間: 2013-5-22 16:42
回復 69# lemon8866
師兄d電得唔得 ?
作者: lemon8866 時間: 2013-5-22 16:49
回復 80# ja8
電我覺OK,一日一沖應該冇問題,巳更新咗兔子電池測試
作者: lemon8866 時間: 2013-5-22 16:50
回復 25# yungjeff
巳做電池test,可以去睇睇
作者: ja8 時間: 2013-5-22 16:55
回復 81# lemon8866
thanks !
作者: lemon8866 時間: 2013-5-22 17:04
回復 83# ja8
客氣啦,去睇睇
作者: cong9402 時間: 2013-5-22 17:30
2000有找底玩喎!
作者: lemon8866 時間: 2013-5-22 19:39
回復 70# Trir
師兄想要嘅測試巳做,可以去睇睇
作者: billy9172 時間: 2013-5-23 20:57
回復 86# lemon8866
CHING係咪去到講提货码就攞到機??
唔使其他資料??
因為我都係想等優米X2
所以放棄個quota....當益下EPC MEMBER都好
有無CHING想買大可樂....可PM我 (多人要我是但揀個比
只要星期日...7點前到福田自取便可
作者: raypoon 時間: 2013-5-23 22:38
Ching, 如果去福田取機, 有那邊幾樣野是需要當場檢查的
謝謝
作者: lemon8866 時間: 2013-5-24 00:03
回復 88# raypoon
其實都係平時check電話果D,不過要預咗我講果幾個缺點
作者: lemon8866 時間: 2013-5-24 00:04
回復 87# billy9172
應該可以,用個訂單碥號
作者: Tech4Lee 時間: 2013-5-25 21:35
通話質素好,比moto仲好
作者: raypoon 時間: 2013-6-5 22:38
盲打亂撞俾我買到大O樂2代
首先多謝lemon8866 兄做白老鼠介紹大O樂2代簡單開箱
見合自己要求, 價錢都應付到, 就打算買啦.
誰知 排過官網, 等過京東; 次次倒數開賣後2秒己無貨, 睇強國人D post 話未見過有人買到, 駡到丁秀洪阿媽都吳認得. 例子 :-
老丁你媽叫你回家吃飯
你們真的有在賣嗎 太假了吧。
後見淘寶有推出, 貴百幾人仔, 都準備買啦, 港燦承受得到, 點知都話無貨.
後來見有個收129人仔, 出讓京東優先購買權, (哈!淘寶真係乜都有, 抄黃牛原來這個叫法). 實牙實齒話一定有. 我直接付款給京東, 收到機後才過他的129.00
佢老祖呀,第二晚還在半晚旺旺叫我, 明天多數有貨. 跟著就當賣家己發貨, 訂單開始計時.
第二日早上問有末 ? 雲南有貨 你要不要 ? 吓 搭飛機去為個電話, 你有同學或朋友在那邊嗎? 叫他收了轉回給你, 我給個8折的快遞價你. 沒有! 你朋友這麼少呀, 那等晚上八點吧, 一定有的..
當晚成11點才回到家, 應該有貨啦, 好開心打開個旺旺找他, 影都不見, 離線, 點叫都不回應. 算 我可以有什麼作為呢. 看下新聞 洗白白 找friend打番幾場game.
近1點半, 關機準備上床, 可能輸左幾場game, 心慶慶 再開腦, 找條友出氣先, 順便到京東看看, 就在此時, 以為眼花, 京東話廣東有貨 !
馬上落單, 以為到最後下單時又會話賣清了, 但竟然是真的, 單下了, 明天可到深圳取貨.
跟手去淘寶取消個交易, 哈 非常暢快.
作者: Tech4Lee 時間: 2013-6-5 22:58
恭喜哂師兄,明天收到貨請開箱分享下!我都想買,但買不到=.="
作者: lemon8866 時間: 2013-6-5 23:42
回復 92# raypoon
恭喜!恭喜!
但佢個電池應該係硬傷,顯示點改善都搞唔定,但原生rom可以用成日半,我而家刷咗V5個小米rom用緊,不過幾食電!
仲有要有心理準備有水紋波問題!
作者: raypoon 時間: 2013-6-6 19:02
本帖最後由 raypoon 於 2013-6-7 00:06 編輯
回復 94# lemon8866
今日取機了. 跟你的路線指示,很容易找到地方.先多謝
水紋波吾多覺, 要很大力壓才有一 兩下, 而且不是次次都出現, 發覺不到露光,
我好彩定整體真正改善就不知了.
但看到膠殼有些少問題, 遲D會學師兄出開箱文供有興趣者知道.
因未改OS所以暫不做測驗
跟機OS是1.04, 現在最新出到1.08, 看強國網民說不好.所以暫不升級, 希望Ching 指點
Ching 用緊 V5個小米rom, 配合到? 比原生OS 有什麼好處
我用豌豆莢裝google play, 但裝好後一打開即閃走
作者: lemon8866 時間: 2013-6-7 02:04
本帖最後由 lemon8866 於 2013-6-7 02:15 編輯
回復 95# raypoon
恭喜晒,可能真係第2,3批機改善咗質量
OS可以去安熱論壇度搵http://bbs.apkhot.com/forum-219-1.html
專為大O樂訂掣的,有3星,樂蛙,小米rom任刷
如果想用可樂OS我建議刷1.06,比1.04好安熱有齊官網所有rom
希望你開心使用啦
google play 問題,我係PC用碗豆莢下载咗個谷歌安装器再放入手機,跟住入谷歌安裝器裝google play的,你可以試下
作者: ja8 時間: 2013-6-7 13:23
本帖最後由 ja8 於 2013-6-7 13:25 編輯
回復 96# lemon8866
師兄我部尖phone (丘米2)已經出咗 , 可惜一镬屎 ! 好彩無做小白 , 避過一刧 ! 唯有慢慢睇吓其他先

可能等部白色a830
作者: lemon8866 時間: 2013-6-7 14:56
回復 97# ja8
A830始終係真正大廠做,信心嘅保正
作者: lemon8866 時間: 2013-6-7 15:02
其實我部可樂玩咗咁耐未試過用超過1G ram,可能真係買D1g ram嘅機都夠用
作者: ja8 時間: 2013-6-7 16:27
回復 99# lemon8866
師兄 ! 部華為G700已經上咗京東

