作者: cpk 時間: 2013-4-27 20:58 標題: 江湖傳聞:HTC HK阿頭盧生將於短期內離任
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Half-Life2 時間: 2013-4-27 21:01
點解唔係姓周O個個

作者: doppelganger 時間: 2013-4-27 21:12
幾時到LG HK果個
作者: 春天 時間: 2013-4-27 21:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbyubb 時間: 2013-4-27 21:21
本帖最後由 bbyubb 於 2013-4-27 21:22 編輯
關唔關走數事 ? http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: skywavez 時間: 2013-4-28 00:35
回復 1# cpk
one of the best IT news in this year
作者: vcfirstben_II 時間: 2013-4-28 00:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ben_998 時間: 2013-4-28 01:28
係囉,人才一名,做咩唔做??
作者: a886 時間: 2013-4-28 01:33
關唔關高登仔事,話說有高登仔直接寫信去台灣投訴香港部門辨事不力
仲發起一人一封投訴信
作者: bencpp 時間: 2013-4-28 01:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2013-4-28 01:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sliva 時間: 2013-4-28 02:03
想當年既N1個陣既HTC 真係好勁
E+既HTC己經比***收左皮
想反身都幾難
作者: kenwu 時間: 2013-4-28 02:31
絕對支持
posted by mobile
作者: cxdb 時間: 2013-4-28 03:35
一間柒公司請左個萬年柒既 CEO,再請左個超級柒既港澳 GM ...... 作為一間三年前仍然好有希望既 HTC,呢個絕對係一齣長篇鬧劇同時亦係一個悲劇。
重覆 N 次:王雪紅唔炒周永明,HTC 永無翻身之日 ~~~~~~ 阿門 !!!
作者: kichiku 時間: 2013-4-28 08:23
wfc. 佢地接埋真係唔扺可憐。
供怖完部機,等一輪跟住唔出。
用家感覺係比佢玩X
作者: cpk 時間: 2013-4-28 10:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez 時間: 2013-4-28 13:57
當時身邊留意開電話o既朋友絕大多數認為蝴蝶機係hTC翻身之作。點知...
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: 波子強 時間: 2013-4-28 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: starcube168 時間: 2013-4-28 17:09
會唔會太遲呢......
作者: a886 時間: 2013-4-28 17:21
回復 11# cpk
執咗去算吧~HTC

學MOTO交俾聯強,自生自滅
作者: Miipp 時間: 2013-4-28 17:32
翻唔翻身點都要有部主流機壓場架, 無新機粉絲都會變心, 普通用家甚至忘記呢個品牌
作者: roy1995 時間: 2013-4-28 17:50
唔出名:)@@ 唔識佢
作者: Dinolam 時間: 2013-4-28 17:55
HTC想返身
第一件事係將power key同vol. Key左右調返轉!
作者: cpk 時間: 2013-4-28 18:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zeron 時間: 2013-4-28 18:30
htc由頭到尾都冇輸過技術, 不過推廣部一班人應該切腹吧..
蝴蝶機絕對有能力做一哥,點知.........

作者: bobopig 時間: 2013-4-28 18:41
我用緊 1010, 想用台版蝴蝶, 請問有什麼要注意 ?
還是日版方便 D ?
作者: askl 時間: 2013-4-28 18:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1388 時間: 2013-4-28 18:59
強烈支持HTC HK阿頭盧生將於短期內離任
作者: cpk 時間: 2013-4-28 19:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whizkwan 時間: 2013-4-28 20:13
盧生係咪長頭髮帶眼鏡嗰個?
作者: skywavez 時間: 2013-4-28 20:32
enjoy
https://www.google.com.hk/search ... iw=1920&bih=955
作者: wan04146 時間: 2013-4-28 21:07
聽講台灣HTC係想入蝴蝶機到香港賣,但最後都係俾香港果面 BAN左 (未證實)
作者: Tech4Lee 時間: 2013-4-28 21:08
本帖最後由 Tech4Lee 於 2013-4-28 21:10 編輯
真係好消息!最好過檔**
作者: arabatur 時間: 2013-4-28 21:35
老老實實,如果佢出蝴蝶,唔計其它雜牌,佢應該係香港個幾大主流牌子(LG,SONY,SHAMESUNG)等等入面第一部有4核加1080p MON加2gb ram既機(根本就係而家一眾旗艦機的標準spec),加上外形絕對型仔,我敢打包如果佢個時香港肯出一定可以搶到唔少客,但唔明點解偏偏就唔出,點解呢?真係X佢老X
作者: 癲羊 時間: 2013-4-28 21:36
睇下盧生邪定***命硬
利申: Sony 用家
作者: Bsina23 時間: 2013-4-28 21:43
會唔會亞盧生同全香港最大品牌既有交收,入蝴蝶不利人哋,所以......
作者: tommykwan222 時間: 2013-4-28 21:48
比較想知用咩原因去話唔賣牛油飛
作者: cpk 時間: 2013-4-28 22:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sonyvaiolink 時間: 2013-4-28 22:32
支持下台
作者: tsuishui 時間: 2013-4-28 23:30
江湖傳聞?邊度聽番黎?
作者: tsuishui 時間: 2013-4-28 23:33
未証實既野邊個會知?
作者: xc63774174 時間: 2013-4-28 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2013-4-28 23:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsuishui 時間: 2013-4-30 09:54
去8下先
作者: sonymobile 時間: 2013-4-30 12:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2013-4-30 12:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez 時間: 2013-4-30 16:26
盧生微博post来自iPad客户端, 唔知有冇少少啟示呢?
作者: fishing_tonny 時間: 2013-4-30 16:40
LG 嗰個都要快快換啦!
上FACEBOOK睇,十問部G PRO
都答唔到時間出
作者: MirageKnight 時間: 2013-4-30 16:56
如果***請佢就好囉.


作者: a886 時間: 2013-4-30 17:33
回復 42# xc63774174
變MOTO 姐,無NOKIA 咁嚴重
作者: 輕鬆小熊 時間: 2013-5-8 08:47
已經辭職了
作者: mdws2002 時間: 2013-5-8 08:49
唔知呢位經驗豐富(KO公司嘅經驗)嘅盧生,跟住會去邊玩呢?

作者: winsortang_cc 時間: 2013-5-8 09:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez 時間: 2013-5-8 09:19
條友做下旅遊家,寫下微博咪算囉...
作者: epc_mem 時間: 2013-5-8 10:10
回復 14# cxdb
絕對認同 ~
作者: masul 時間: 2013-5-8 22:49
區死唔比區去死啊。關我地X事啊。最好有甘快得甘快添
作者: ponghk 時間: 2013-5-9 04:31
佢係 *** 打手
作者: tonight13689 時間: 2013-5-9 05:41
who care
作者: Henry 時間: 2013-5-9 05:52
唉......HTC Butterfly拎來打Samsung Note 2我覺得都有一定吸引力.
Size又差唔多,價錢又差唔多(德國賣499歐)
而且SLCD3,Full HD同APQ8064完勝Note 2.
只有台灣賣我覺得好可惜.
作者: tsuishui 時間: 2013-5-9 09:18
而家有HTC One咪仲正過butterfly
唉......HTC Butterfly拎來打Samsung Note 2我覺得都有一定吸引力.
Size又差唔多,價錢又差唔多(德國賣499歐 ...
Henry 發表於 2013-5-9 05:52
作者: vagrantno13 時間: 2013-5-9 10:00
盧生係HTC 在位無建樹, HTC 係One M7 沉睡半年有多, 仍以舊的One 系列應戰

作者: Henry 時間: 2013-5-9 17:36
599EUR v.s. 499EUR
差1000蚊港紙.

作者: ponghk 時間: 2013-5-9 18:17
轉來 epc 做 admin

作者: skywavez 時間: 2013-5-9 18:20
此post快將河蟹...
作者: tsuishui 時間: 2013-5-10 09:24
淨係hardware既分別已經值番呢個差價,HTC One成本點都高過butterfly
作者: qaz11 時間: 2013-5-11 02:35
如果5"mon就更好.

