Board logo

標題: 江湖傳聞:HTC HK阿頭盧生將於短期內離任 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2013-4-27 20:58     標題: 江湖傳聞:HTC HK阿頭盧生將於短期內離任

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Half-Life2    時間: 2013-4-27 21:01

點解唔係姓周O個個
作者: doppelganger    時間: 2013-4-27 21:12

幾時到LG HK果個
作者: 春天    時間: 2013-4-27 21:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbyubb    時間: 2013-4-27 21:21

本帖最後由 bbyubb 於 2013-4-27 21:22 編輯

關唔關走數事 ? http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: skywavez    時間: 2013-4-28 00:35

回復 1# cpk


    one of the best IT news in this year
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-4-28 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ben_998    時間: 2013-4-28 01:28

係囉,人才一名,做咩唔做??
作者: a886    時間: 2013-4-28 01:33

關唔關高登仔事,話說有高登仔直接寫信去台灣投訴香港部門辨事不力

仲發起一人一封投訴信
作者: bencpp    時間: 2013-4-28 01:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2013-4-28 01:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sliva    時間: 2013-4-28 02:03

想當年既N1個陣既HTC  真係好勁
E+既HTC己經比***收左皮
想反身都幾難
作者: kenwu    時間: 2013-4-28 02:31

絕對支持

posted by mobile
作者: cxdb    時間: 2013-4-28 03:35

一間柒公司請左個萬年柒既 CEO,再請左個超級柒既港澳 GM ...... 作為一間三年前仍然好有希望既 HTC,呢個絕對係一齣長篇鬧劇同時亦係一個悲劇。

重覆 N 次:王雪紅唔炒周永明,HTC 永無翻身之日 ~~~~~~ 阿門 !!!
作者: kichiku    時間: 2013-4-28 08:23

wfc. 佢地接埋真係唔扺可憐。
供怖完部機,等一輪跟住唔出。
用家感覺係比佢玩X
作者: cpk    時間: 2013-4-28 10:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez    時間: 2013-4-28 13:57

自己終於有機會感受蝴蝶,用得好舒服,好開心
本來當時市場只有夏普有全高清,但用錯CPU,窒到九彩,呢部一 ...
cpk 發表於 2013-4-28 10:31

當時身邊留意開電話o既朋友絕大多數認為蝴蝶機係hTC翻身之作。點知...


(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: 波子強    時間: 2013-4-28 14:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: starcube168    時間: 2013-4-28 17:09

會唔會太遲呢......
作者: a886    時間: 2013-4-28 17:21

回復 11# cpk


    執咗去算吧~HTC
學MOTO交俾聯強,自生自滅
作者: Miipp    時間: 2013-4-28 17:32

當時身邊留意開電話o既朋友絕大多數認為蝴蝶機係hTC翻身之作。點知...


(由 HKEPC Android 手機版 發出) ...
skywavez 發表於 2013-4-28 13:57


翻唔翻身點都要有部主流機壓場架, 無新機粉絲都會變心, 普通用家甚至忘記呢個品牌
作者: roy1995    時間: 2013-4-28 17:50

唔出名:)@@ 唔識佢
作者: Dinolam    時間: 2013-4-28 17:55

HTC想返身
第一件事係將power key同vol. Key左右調返轉!
作者: cpk    時間: 2013-4-28 18:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zeron    時間: 2013-4-28 18:30

htc由頭到尾都冇輸過技術, 不過推廣部一班人應該切腹吧..

蝴蝶機絕對有能力做一哥,點知.........
作者: bobopig    時間: 2013-4-28 18:41

回21#
其實以HTC的軟體技術,加埋S4 Pro/全高清SLCD3/2GB RAM/beats/防濺水等賣點,即使冇4G,賣五千頭一樣 ...
cpk 發表於 2013-4-28 18:14


我用緊 1010, 想用台版蝴蝶, 請問有什麼要注意 ?
還是日版方便 D ?
作者: askl    時間: 2013-4-28 18:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1388    時間: 2013-4-28 18:59

強烈支持HTC HK阿頭盧生將於短期內離任
作者: cpk    時間: 2013-4-28 19:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whizkwan    時間: 2013-4-28 20:13

盧生係咪長頭髮帶眼鏡嗰個?
作者: skywavez    時間: 2013-4-28 20:32

盧生係咪長頭髮帶眼鏡嗰個?
whizkwan 發表於 2013-4-28 20:13



    enjoy
    https://www.google.com.hk/search ... iw=1920&bih=955
作者: wan04146    時間: 2013-4-28 21:07

聽講台灣HTC係想入蝴蝶機到香港賣,但最後都係俾香港果面 BAN左 (未證實)
作者: Tech4Lee    時間: 2013-4-28 21:08

本帖最後由 Tech4Lee 於 2013-4-28 21:10 編輯

真係好消息!最好過檔**
作者: arabatur    時間: 2013-4-28 21:35

翻唔翻身點都要有部主流機壓場架, 無新機粉絲都會變心, 普通用家甚至忘記呢個品牌 ...
Miipp 發表於 2013-4-28 17:32


老老實實,如果佢出蝴蝶,唔計其它雜牌,佢應該係香港個幾大主流牌子(LG,SONY,SHAMESUNG)等等入面第一部有4核加1080p MON加2gb ram既機(根本就係而家一眾旗艦機的標準spec),加上外形絕對型仔,我敢打包如果佢個時香港肯出一定可以搶到唔少客,但唔明點解偏偏就唔出,點解呢?真係X佢老X
作者: 癲羊    時間: 2013-4-28 21:36

真係好消息!最好過檔**
Tech4Lee 發表於 2013-4-28 21:08


睇下盧生邪定***命硬
利申: Sony 用家
作者: Bsina23    時間: 2013-4-28 21:43

會唔會亞盧生同全香港最大品牌既有交收,入蝴蝶不利人哋,所以......
作者: tommykwan222    時間: 2013-4-28 21:48

聽講台灣HTC係想入蝴蝶機到香港賣,但最後都係俾香港果面 BAN左 (未證實)
wan04146 發表於 2013-4-28 21:07



    比較想知用咩原因去話唔賣牛油飛
作者: cpk    時間: 2013-4-28 22:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sonyvaiolink    時間: 2013-4-28 22:32

支持下台
作者: tsuishui    時間: 2013-4-28 23:30

江湖傳聞?邊度聽番黎?

理由不明
希望將來HTC處理新機銷售會比現在進取
cpk 發表於 2013-4-27 20:58

作者: tsuishui    時間: 2013-4-28 23:33

未証實既野邊個會知?

聽講台灣HTC係想入蝴蝶機到香港賣,但最後都係俾香港果面 BAN左 (未證實)
wan04146 發表於 2013-4-28 21:07

作者: xc63774174    時間: 2013-4-28 23:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2013-4-28 23:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsuishui    時間: 2013-4-30 09:54

去8下先

回復  tsuishui

HTC員工傳自爆(from香討,並有人證實是真的)
cpk 發表於 2013-4-28 23:57

作者: sonymobile    時間: 2013-4-30 12:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2013-4-30 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez    時間: 2013-4-30 16:26

盧生微博post来自iPad客户端, 唔知有冇少少啟示呢?
作者: fishing_tonny    時間: 2013-4-30 16:40

幾時到LG HK果個
doppelganger 發表於 2013-4-27 21:12


LG 嗰個都要快快換啦!
上FACEBOOK睇,十問部G PRO
都答唔到時間出
作者: MirageKnight    時間: 2013-4-30 16:56

如果***請佢就好囉.
作者: a886    時間: 2013-4-30 17:33

回復 42# xc63774174


    變MOTO 姐,無NOKIA 咁嚴重
作者: 輕鬆小熊    時間: 2013-5-8 08:47

已經辭職了
作者: mdws2002    時間: 2013-5-8 08:49

唔知呢位經驗豐富(KO公司嘅經驗)嘅盧生,跟住會去邊玩呢?
作者: winsortang_cc    時間: 2013-5-8 09:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez    時間: 2013-5-8 09:19

條友做下旅遊家,寫下微博咪算囉...
作者: epc_mem    時間: 2013-5-8 10:10

回復 14# cxdb


絕對認同 ~
作者: masul    時間: 2013-5-8 22:49

區死唔比區去死啊。關我地X事啊。最好有甘快得甘快添
作者: ponghk    時間: 2013-5-9 04:31

老老實實,如果佢出蝴蝶,唔計其它雜牌,佢應該係香港個幾大主流牌子(LG,SONY,SHAMESUNG)等等入面第一部 ...
arabatur 發表於 2013-4-28 09:35 PM


佢係 *** 打手
作者: tonight13689    時間: 2013-5-9 05:41

who care
作者: Henry    時間: 2013-5-9 05:52

唉......HTC Butterfly拎來打Samsung Note 2我覺得都有一定吸引力.
Size又差唔多,價錢又差唔多(德國賣499歐)
而且SLCD3,Full HD同APQ8064完勝Note 2.

只有台灣賣我覺得好可惜.
作者: tsuishui    時間: 2013-5-9 09:18

而家有HTC One咪仲正過butterfly

唉......HTC Butterfly拎來打Samsung Note 2我覺得都有一定吸引力.
Size又差唔多,價錢又差唔多(德國賣499歐 ...
Henry 發表於 2013-5-9 05:52

作者: vagrantno13    時間: 2013-5-9 10:00

盧生係HTC  在位無建樹, HTC 係One M7 沉睡半年有多, 仍以舊的One 系列應戰
作者: Henry    時間: 2013-5-9 17:36

而家有HTC One咪仲正過butterfly
tsuishui 發表於 2013-5-9 09:18

599EUR v.s. 499EUR
差1000蚊港紙.
作者: ponghk    時間: 2013-5-9 18:17

唔知呢位經驗豐富(KO公司嘅經驗)嘅盧生,跟住會去邊玩呢?
mdws2002 發表於 2013-5-8 08:49 AM


轉來 epc 做 admin
作者: skywavez    時間: 2013-5-9 18:20

轉來 epc 做 admin
ponghk 發表於 2013-5-9 18:17



    此post快將河蟹...
作者: tsuishui    時間: 2013-5-10 09:24

淨係hardware既分別已經值番呢個差價,HTC One成本點都高過butterfly

599EUR v.s. 499EUR
差1000蚊港紙.
Henry 發表於 2013-5-9 17:36

作者: qaz11    時間: 2013-5-11 02:35

而家有HTC One咪仲正過butterfly
tsuishui 發表於 2013-5-9 09:18



    如果5"mon就更好.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2