作者: jscons 時間: 2012-12-11 23:13 標題: Samsung 智能手機
我boss想買部智能手機,要Samsung,budget around $1,000-$1,800,主要講吓電話及用whatsapp,請大家推薦一部,謝謝。
作者: vcfirstben_II 時間: 2012-12-11 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hardness 時間: 2012-12-11 23:19
畀多$200買 GALAXY Ace 2
作者: tonight13689 時間: 2012-12-11 23:28

作者: tp108 時間: 2012-12-11 23:30
一定要samsung ???
作者: jscons 時間: 2012-12-11 23:33
見到豐澤網站有以下選擇,應選那部?
SAMSUNG GT-S6102
SAMSUNG GT-S7500
Samsung Galaxy Gio S5660
Samsung Galaxy Ace Duos
作者: vcfirstben_II 時間: 2012-12-11 23:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ddd531 時間: 2012-12-11 23:39
見到豐澤網站有以下選擇,應選那部?
SAMSUNG GT-S6102
SAMSUNG GT-S7500
Samsung Galaxy Gio S5660
Samsung ...
jscons 發表於 2012-12-11 23:33
論速度, GT-S7500最快, 如果你老細唔需要雙SIM, 呢部OK
作者: jscons 時間: 2012-12-11 23:40
回復 5# tp108
係,唔知我boss點解一定要Samsung,佢只係用D基本嘢,所以想越平越好。
作者: jscons 時間: 2012-12-11 23:41
回復 7# vcfirstben_II
Ace 2 同 Ace Duos 有咩分別,可唔可以選Ace Duos?
作者: panda360 時間: 2012-12-11 23:43
正,留返, 俾多D花紅。
作者: alex9015 時間: 2012-12-11 23:50
回復 9# jscons
講真,你一係叫佢買貴d,唔係就唔好買,
因為電話對生意人黎講,同錶一樣,身份象徵~
講真d BOSS邊有時間同你玩電話呀,
我個個BOSS主要都係打返大陸同WHATAPPS~
但都要用比較貴個D,WHY?因為用太平會比人笑架~
但如果用咩功能都無個d就唔同~
作者: vcfirstben_II 時間: 2012-12-11 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jscons 時間: 2012-12-11 23:55
回復 12# alex9015
佢已經有部iphone啦,呢部攞嚟spare send吓whatsapp 後備電話
作者: 孫立人 時間: 2012-12-11 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jscons 時間: 2012-12-11 23:56
回復 13# vcfirstben_II
只係用來send吓whatsapp,不需要高效能,個Mon有3"就得喎。
最怕會成日hang機,因我有朋友部機成日hang
作者: alex9015 時間: 2012-12-11 23:58
回復 14# jscons
佢有2個電話號碼?
一個號碼只可以一部機用Whatsapp
唔係會出問題~
作者: jscons 時間: 2012-12-12 00:05
回復 17# alex9015
係,佢會有另一號碼專發whatsapp。
作者: alex9015 時間: 2012-12-12 00:10
本帖最後由 alex9015 於 2012-12-12 00:12 編輯
回復 18# jscons
咁用一年前機
Sony Ericsson Xperia mini pro SK17i
完全合佢需要~
whatsapp一流
作者: StAsh818 時間: 2012-12-12 00:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex9015 時間: 2012-12-12 00:13
回復 20# StAsh818
哈哈~~笑左~
佢未係"咩功能都無個d就唔同"lo
作者: StAsh818 時間: 2012-12-12 00:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex9015 時間: 2012-12-12 00:21
本帖最後由 alex9015 於 2012-12-12 00:23 編輯
回復 22# StAsh818
你講得係無錯,不過就去到太神級啦~
我有親戚身家起碼幾千萬都未做到E個景介~
可能要去到阿陳大師開個洞有幾億個D就做到~
作者: 啪啪聲 時間: 2012-12-12 00:28
有啲唔差嘅過氣samsung機如i897, i997 infuse 4G岩哂佢, 不過係水貨
作者: jscons 時間: 2012-12-12 00:53
回復 24# 啪啪聲
水貨唔好啦,驚部機有問題。
作者: jscons 時間: 2012-12-12 01:06
想問見D平價機都係雙咭雙待,買這些機可以嗎?
作者: jscons 時間: 2012-12-12 01:21
哎睇嚟係mission impossible,唯有去揾周公
作者: tp108 時間: 2012-12-12 01:35
回復 10# jscons
DOUS雙卡雙待
作者: jscons 時間: 2012-12-12 09:49
回復 28# tp108
我知道,見這款機平,想買佢,但不會入2張sim,沒有其他特別要求,可以嗎?

