Board logo

標題: Samsung 智能手機 [打印本頁]

作者: jscons    時間: 2012-12-11 23:13     標題: Samsung 智能手機

我boss想買部智能手機,要Samsung,budget around $1,000-$1,800,主要講吓電話及用whatsapp,請大家推薦一部,謝謝。
作者: vcfirstben_II    時間: 2012-12-11 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hardness    時間: 2012-12-11 23:19

畀多$200買 GALAXY Ace 2
作者: tonight13689    時間: 2012-12-11 23:28


作者: tp108    時間: 2012-12-11 23:30

一定要samsung ???
作者: jscons    時間: 2012-12-11 23:33

見到豐澤網站有以下選擇,應選那部?
SAMSUNG GT-S6102
SAMSUNG GT-S7500
Samsung Galaxy Gio S5660
Samsung Galaxy Ace Duos
作者: vcfirstben_II    時間: 2012-12-11 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ddd531    時間: 2012-12-11 23:39

見到豐澤網站有以下選擇,應選那部?
SAMSUNG GT-S6102
SAMSUNG GT-S7500
Samsung Galaxy Gio S5660
Samsung ...
jscons 發表於 2012-12-11 23:33

論速度, GT-S7500最快, 如果你老細唔需要雙SIM, 呢部OK
作者: jscons    時間: 2012-12-11 23:40

回復 5# tp108

係,唔知我boss點解一定要Samsung,佢只係用D基本嘢,所以想越平越好。
作者: jscons    時間: 2012-12-11 23:41

回復 7# vcfirstben_II

Ace 2 同 Ace Duos 有咩分別,可唔可以選Ace Duos?
作者: panda360    時間: 2012-12-11 23:43

正,留返, 俾多D花紅。
作者: alex9015    時間: 2012-12-11 23:50

回復 9# jscons


講真,你一係叫佢買貴d,唔係就唔好買,
因為電話對生意人黎講,同錶一樣,身份象徵~
講真d BOSS邊有時間同你玩電話呀,
我個個BOSS主要都係打返大陸同WHATAPPS~   
但都要用比較貴個D,WHY?因為用太平會比人笑架~
但如果用咩功能都無個d就唔同~
作者: vcfirstben_II    時間: 2012-12-11 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jscons    時間: 2012-12-11 23:55

回復 12# alex9015

佢已經有部iphone啦,呢部攞嚟spare send吓whatsapp 後備電話
作者: 孫立人    時間: 2012-12-11 23:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jscons    時間: 2012-12-11 23:56

回復 13# vcfirstben_II

只係用來send吓whatsapp,不需要高效能,個Mon有3"就得喎。
最怕會成日hang機,因我有朋友部機成日hang
作者: alex9015    時間: 2012-12-11 23:58

回復 14# jscons

佢有2個電話號碼?
一個號碼只可以一部機用Whatsapp
唔係會出問題~
作者: jscons    時間: 2012-12-12 00:05

回復 17# alex9015

係,佢會有另一號碼專發whatsapp。
作者: alex9015    時間: 2012-12-12 00:10

本帖最後由 alex9015 於 2012-12-12 00:12 編輯

回復 18# jscons

咁用一年前機
Sony Ericsson Xperia mini pro SK17i
完全合佢需要~
whatsapp一流
作者: StAsh818    時間: 2012-12-12 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex9015    時間: 2012-12-12 00:13

回復 20# StAsh818

哈哈~~笑左~
佢未係"咩功能都無個d就唔同"lo
作者: StAsh818    時間: 2012-12-12 00:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex9015    時間: 2012-12-12 00:21

本帖最後由 alex9015 於 2012-12-12 00:23 編輯

回復 22# StAsh818

你講得係無錯,不過就去到太神級啦~
我有親戚身家起碼幾千萬都未做到E個景介~
可能要去到阿陳大師開個洞有幾億個D就做到~
作者: 啪啪聲    時間: 2012-12-12 00:28

有啲唔差嘅過氣samsung機如i897, i997 infuse 4G岩哂佢, 不過係水貨
作者: jscons    時間: 2012-12-12 00:53

回復 24# 啪啪聲

水貨唔好啦,驚部機有問題。
作者: jscons    時間: 2012-12-12 01:06

想問見D平價機都係雙咭雙待,買這些機可以嗎?
作者: jscons    時間: 2012-12-12 01:21

哎睇嚟係mission impossible,唯有去揾周公
作者: tp108    時間: 2012-12-12 01:35

回復 10# jscons

DOUS雙卡雙待
作者: jscons    時間: 2012-12-12 09:49

回復 28# tp108

我知道,見這款機平,想買佢,但不會入2張sim,沒有其他特別要求,可以嗎?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2