作者: WAI2 時間: 2012-10-31 01:31 標題: 7 吋Note?
Samsung GT-N5100 消息漏出!將會是 7 吋版本 Galaxy Note?

Samsung 靠 Galaxy Note 系列開拓了大屏幕的手機市場,並加入了 S-Pen 功能支援,早前更衍生出 10.1 吋版本。在 5.5 吋與 10.1 吋之間,應該還需要一部 7 吋型號填補空隙。有傳即將推出的 GT-N5100,就是 7 吋版本 Galaxy Note。
Samsung 在平板市場已有 Galaxy Tab 系列,由 7 吋至 10.1 吋均齊備,但面對著平價的 Nexus 7、Kindle Fire HD 及 iPad mini 等平板,需要重整策略去應付市場需求。最近在 DLNA 認證網站上就有 Samsung GT-N5100 及 GT-N5110 的蹤影出現,應該是 3G 與 Wi-Fi 版本的分別。現時 Galaxy Note II 的型號為 GT-N-7100,Galaxy Note 10.1 為 GT-N8000 及 GT-N8010,GT-N 代表了是 Galaxy Note 系列,消息指這兩款產品會是 7 吋大小的 Galaxy Note 平板,採用與 Galaxy Note II 相同的四核心處理器、還會有 HD 屏幕等等。

來源:androidauthority
http://unwire.hk/2012/10/30/samsung-gt-n5100-leaks-could-be-7-inch-galaxy-note-tablet/news/
作者: mokngaihong 時間: 2012-10-31 10:51
本帖最後由 mokngaihong 於 2012-10-31 10:58 編輯
回復 1# WAI2
一早應出啦,最好出埋6 吋,大家多的選擇,佢又部部賺4k, 幾和味
食完哩水再出卷 MON 通殺,samxxx 起碼紅多幾年
作者: xibeilou 時間: 2012-10-31 10:56
what Samsung can do if they don't release mobile phones size by size ?
作者: ccck2004 時間: 2012-10-31 11:52
走火入魔,所以話,下年揸得10吋講電話都係等閒事
作者: twinstick 時間: 2012-10-31 11:58
大人用就見到好多, 我早兩日見過個小學生用,個大細對比仲誇張!!
作者: wingwingkc 時間: 2012-10-31 12:54
"7" note,香港會唔會唔係咁老"黎"
,香港區可能會改過個名作者: yayhaha99 時間: 2012-10-31 13:05
功能方面難有突破, 唯有size配置方面改下乜都出下有幾多賺幾多
作者: Diamond_Black 時間: 2012-10-31 13:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mokngaihong 時間: 2012-10-31 14:20
回復 8# Diamond_Black
碌7 先真
作者: bo112 時間: 2012-10-31 18:16
note7
hahaha
笑左
作者: chyip 時間: 2012-10-31 18:40
渣住note7

作者: marcolee96 時間: 2012-10-31 18:58
等左好耐= =
快d出note 7啦

作者: mahjong169 時間: 2012-10-31 19:35
碌柒…………
作者: andytse 時間: 2012-10-31 19:55
遲d出note 9
作者: AsiaOne 時間: 2012-10-31 20:27
x2 note 7
作者: tegrathree 時間: 2012-10-31 20:33
用就係 note 7
作者: tegrathree 時間: 2012-10-31 20:34
認真 MODE, 會唔會係 7.7 後繼機 ?
Samsung GT-N5100 消息漏出!將會是 7 吋版本 Galaxy Note?
Samsung 靠 Galaxy Note 系列開拓了大屏幕 ...
WAI2 發表於 2012-10-31 01:31
作者: PATSY 時間: 2012-10-31 20:42

作者: lok2007 時間: 2012-10-31 20:44
真係走火入魔喇
作者: uptime 時間: 2012-10-31 22:49
回復 6# wingwingkc
香港版到時可能改名叫 Note God
作者: marcolee96 時間: 2012-10-31 23:04
笑左
話唔定叫Note Pen
作者: uptime 時間: 2012-10-31 23:50
回復 21# marcolee96
啫....

作者: alanchan2010 時間: 2012-10-31 23:53
Note J
作者: @WAYNE@ 時間: 2012-11-1 00:48
打到電話嗎???????????

作者: kit3 時間: 2012-11-1 01:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: abcabc 時間: 2012-11-1 01:39
本帖最後由 abcabc 於 2012-11-1 21:43 編輯
用唔用到3G網絡架?
稍後一出的話!會唔會見到周街D人............
揸住note7打three G架
作者: conjunction 時間: 2012-11-1 02:59
到底 碌7係咪打到電話咁高技術呢?!
作者: WAI2 時間: 2012-11-1 03:51
note神?
作者: yupeter 時間: 2012-11-1 03:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcolee96 時間: 2012-11-1 16:55
其實note 7咪姐係有s pen既galaxy tab 7"

應該又係會分3g同wifi版...
3g版打到電話掛...
作者: tyt01341 時間: 2012-11-1 21:40
改左個名做note 就要比多幾千蚊
真可悲
作者: williamau 時間: 2012-11-1 21:52
D三星忠實FANS話呢D叫多選擇
APPLE出密少少都俾人插..
三星就平板都分TAB同NOTE..仲要都係果幾隻SIZE..
作者: panda360 時間: 2012-11-1 21:56
大Note7,好多人鍾意。
作者: panda360 時間: 2012-11-1 21:56
大Note7,好多人鍾意。
作者: WAI2 時間: 2012-11-1 22:31
好多女女唔用iphone轉android,原本貪note/note2 5.3同5.5"夠大夠長,而家有7吋,即刻流晒口水,仲唔狗衝咩

