Board logo

標題: meizu mx 保護套,大家都在那裡買? [打印本頁]

作者: lastphoenix    時間: 2012-9-22 23:49     標題: meizu mx 保護套,大家都在那裡買?

要平個d
作者: 別問我是誰    時間: 2012-9-23 00:02

本帖最後由 別問我是誰 於 2012-9-23 00:09 編輯
要平個d
lastphoenix 發表於 2012-9-22 23:49


地圖中 左邊(終止牌)果檔 應該最多最平 去到攞部機比佢睇 問老細有冇你果款套

http://maps.google.com.hk/maps?h ... ;cbp=12,132.74,,0,0
作者: Beats    時間: 2012-9-23 00:08

TAOBO 同YAHOO
作者: lastphoenix    時間: 2012-9-23 00:08

地圖中 終止牌果檔 應該最多最平 去到攞部機比佢睇 問老細有冇你果款套

...
別問我是誰 發表於 2012-9-23 00:02

thx
那裡以前都同人買過其他殼
作者: 別問我是誰    時間: 2012-9-23 00:09

thx
那裡以前都同人買過其他殼
lastphoenix 發表於 2012-9-23 00:08

 想平既 就一定係鴨記
作者: lastphoenix    時間: 2012-9-23 00:10

 想平既 就一定係鴨記
別問我是誰 發表於 2012-9-23 00:09

你用緊mx?
作者: 別問我是誰    時間: 2012-9-23 00:14

你用緊mx?
lastphoenix 發表於 2012-9-23 00:10

唔係  我只係無聊多口答句 
作者: lastphoenix    時間: 2012-9-23 00:16

唔係  我只係無聊多口答句 
別問我是誰 發表於 2012-9-23 00:14

咁即係個到都未必有
作者: sliverlife    時間: 2012-9-23 00:19

用緊Mx4買case tObao  路過
作者: lastphoenix    時間: 2012-9-24 10:43

去完

無想要個種

家人想要皮,打開合埋個種
作者: 1388    時間: 2012-9-24 12:34

TAOBO 大把 !
作者: chun2012    時間: 2012-9-24 13:53

想平既鴨記
作者: kenwu    時間: 2012-9-24 13:56

taobao la....
作者: yayhaha99    時間: 2012-9-24 14:03

TB 唔係人人有 account...
作者: kenwu    時間: 2012-9-24 14:23

TB 唔係人人有 account...
yayhaha99 發表於 2012-9-24 14:03
有frd買開要集運咪搭單
作者: salem    時間: 2012-9-24 16:01

打開合理要在丫拍才有……
作者: lastphoenix    時間: 2012-9-24 16:14

打開合理要在丫拍才有……
salem 發表於 2012-9-24 16:01


佢知有,但無試過拍,要拍都係找我
作者: 7171    時間: 2012-9-25 23:29

回復 10# lastphoenix


   星際有機殼,但應該無套

你去完
覺得機殼既款靚唔靚,多唔多
因為星際賣個D,得個幾種又唔靚

THX
作者: lastphoenix    時間: 2012-9-26 00:13

回復  lastphoenix


   星際有機殼,但應該無套

你去完
覺得機殼既款靚唔靚,多唔多
因為星際賣個D,得個幾 ...
7171 發表於 2012-9-25 23:29


得兩三種 ja

有隻有好多洞,這個唔靚
其他個d就咁膠,無咩特別
作者: 7171    時間: 2012-9-26 09:41     標題: RE: meizu mx 保護套,大家都在那裡買?

回復 19# lastphoenix


    姐係同星際差唔多
咁我大六買算dd





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2