作者: lastphoenix 時間: 2012-9-22 23:49 標題: meizu mx 保護套,大家都在那裡買?
要平個d
作者: 別問我是誰 時間: 2012-9-23 00:02
本帖最後由 別問我是誰 於 2012-9-23 00:09 編輯
地圖中 左邊(終止牌)果檔 應該最多最平 去到攞部機比佢睇 問老細有冇你果款套
http://maps.google.com.hk/maps?h ... ;cbp=12,132.74,,0,0
作者: Beats 時間: 2012-9-23 00:08
TAOBO 同YAHOO
作者: lastphoenix 時間: 2012-9-23 00:08
thx
那裡以前都同人買過其他殼
作者: 別問我是誰 時間: 2012-9-23 00:09
想平既 就一定係鴨記作者: lastphoenix 時間: 2012-9-23 00:10
你用緊mx?
作者: 別問我是誰 時間: 2012-9-23 00:14
唔係
我只係無聊多口答句 
作者: lastphoenix 時間: 2012-9-23 00:16
咁即係個到都未必有
作者: sliverlife 時間: 2012-9-23 00:19
用緊Mx4買case tObao 路過
作者: lastphoenix 時間: 2012-9-24 10:43
去完
無想要個種
家人想要皮,打開合埋個種
作者: 1388 時間: 2012-9-24 12:34
TAOBO 大把 !
作者: chun2012 時間: 2012-9-24 13:53
想平既鴨記
作者: kenwu 時間: 2012-9-24 13:56
taobao la....
作者: yayhaha99 時間: 2012-9-24 14:03
TB 唔係人人有 account...
作者: kenwu 時間: 2012-9-24 14:23
有frd買開要集運咪搭單
作者: salem 時間: 2012-9-24 16:01
打開合理要在丫拍才有……
作者: lastphoenix 時間: 2012-9-24 16:14
佢知有,但無試過拍,要拍都係找我
作者: 7171 時間: 2012-9-25 23:29
回復 10# lastphoenix
星際有機殼,但應該無套
你去完
覺得機殼既款靚唔靚,多唔多
因為星際賣個D,得個幾種又唔靚
THX
作者: lastphoenix 時間: 2012-9-26 00:13
得兩三種 ja
有隻有好多洞,這個唔靚
其他個d就咁膠,無咩特別
作者: 7171 時間: 2012-9-26 09:41 標題: RE: meizu mx 保護套,大家都在那裡買?
回復 19# lastphoenix
姐係同星際差唔多
咁我大六買算dd

