作者: heyman 時間: 2012-7-9 08:41 標題: 無得撈啦誠信破產
Razr 自上星期收到訊息會黎緊一星期會有 ics ota, 到今時分日都無得 ota, 原來所謂 ota, 就只有網上流傳一個不明來歷嘅 zip 檔, 無得撈啦, 上年話今年二月有ics, 幾乎所有比你早出嘅高檔機都轉 ics, 你真係羞家.
作者: kim9401 時間: 2012-7-9 09:01
blacklist moto
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-7-9 09:01
可能分批更新,未到你嗰批啫
btw,Moto不嬲都冇乜誠信
作者: Nameless 時間: 2012-7-9 09:12
自己刷機應該是常識吧
作者: InterSonic 時間: 2012-7-9 09:15
Moto sucks, *** is King
作者: gserli 時間: 2012-7-9 09:24
Have you ever heard about "Samsuck"?
Google Nexus should be the best
作者: initials 時間: 2012-7-9 09:44
點解孤兒仔認番老豆都仲得唔到父愛...
作者: cfsimon 時間: 2012-7-9 10:04
有無人開始左先? ota通常分批出, 咁q多機, 一般server邊頂得順, upgrade file可能又大.
作者: sada14 時間: 2012-7-9 10:13
回復 5# InterSonic
***king條毛,我部轆到今日都未收到update
作者: Cartesius 時間: 2012-7-9 10:19
[抽水]
*** g nexus 作為親生仔
出4.1先黎update 4.0.4咪仲羞家

作者: johnchan00 時間: 2012-7-9 10:38
本帖最後由 johnchan00 於 2012-7-9 10:41 編輯
我第一部出既andriod 機就係milestone.... 2.0-> 2.1 --> 2.2 好似好正, 不過佢既2.2遲出好多不突只, 重要UPDATE 左之後好多bug, 又慢又成日force close....搞到你想掉左佢為止....
所以永世不用MOTE ANDROID 機, 唔係就一定中伏
(用左成個月4.0.4 Xperia Mini Pro)
作者: heyman 時間: 2012-7-9 14:37
可能佢只係個油艇仔
作者: 魂浪丸 時間: 2012-7-9 14:50
不如上佢 facebook 插佢好過係呢到啦, 呢到講完幾百頁都無咩影響.
小弟用緊 maxx, 對佢既 ota 無咩特別期望 XD
作者: Postman.SL 時間: 2012-7-9 15:16
而家除左親生仔,買SONY 都唔錯!! 更新做得足
作者: albert_ma 時間: 2012-7-9 15:17
自己刷機應該是常識吧+1
作者: garnett_v 時間: 2012-7-9 15:20
都係呢度d c hing 理智好多
係得香港鈴聲個邊d 死士先一味自己唱好moto,永遠報喜不報憂
淨係識踩人地抬高自己
作者: BEGD 時間: 2012-7-9 15:23
都話記錄係用嚟打破架啦, 一個月內極速走數兩鑊
作者: yayhaha99 時間: 2012-7-9 15:25
3C 界 delay 是常規, 講完唔算數是常識

作者: garnett_v 時間: 2012-7-9 15:27
moto 認第一都無人認第二
fans 仲好得意洋洋等收ota,分分鐘中毒仲深過教徒們
作者: mktong 時間: 2012-7-9 15:30
Sony 真係無野好講, 絕對係最有誠信的Android 廠.
2011年全系列國際版中, 只係得Xperia Play 因為PlayStation 軟件問題暫時無得上ICS,
其他所有型號都上哂ICS.
有無bugs, 快左定慢左呢d 係後話, 起碼玩機海得來叫做有得上ICS.
睇返2011年Samsung 同HTC 的中低階Android 機的下場,
Moto 同LG 就唔好提啦.
作者: WingC 時間: 2012-7-9 15:37
算把啦,我果陣都係篇blog post度話數係要黎走嫁啦,真係比我講中左。。。
作者: initials 時間: 2012-7-9 15:39
但sony用d中階硬件以高階機價錢出售真係有d搵笨...
作者: mktong 時間: 2012-7-9 15:46
講貴, 邊及LG 第一水.
加上Sony 插水都拍得住LG,
你未等多幾水先買, 起碼有得升.
作者: CheeseJai 時間: 2012-7-9 15:54
毛記 真係驚自己唔死得... 走2次數...
第2次仲要咁高調出埋ACKNOWLEDGE 同客講.... 原本一班唔知既客都搞到知道左...
作者: Cartesius 時間: 2012-7-9 15:59
sony o係呢方面真係抵讚
作者: garnett_v 時間: 2012-7-9 16:01
算啦,走極數都好,都仍然有班死忠
作者: hamu278 時間: 2012-7-9 16:01
但佢啲中階機真係抵
Xperia U $2200 有雙核,仲可以有乜要求?HTC 貴少少嘅 One V 都冇雙核用
作者: wongtaiman 時間: 2012-7-9 16:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kk1234567890 時間: 2012-7-9 17:03
都係呢度d c hing 理智好多
係呢度打手真係好多先一味自己唱moto,永遠報憂不報喜
淨係識踩人地抬高自己
買moto冇得快升是常識吧
作者: alexwongyung 時間: 2012-7-9 17:21
moto 喺個通知度都無講死話七日後有update
只係"約莫一星期"
所以我會俾多幾日時間佢
雖則moto 最後應該都會走數...
作者: 早早你 時間: 2012-7-9 17:38
講售後服務日本仔係好D既,韓仔售後服務都係麻麻,不過鬼佬機售後服務肯定係最差,moto好似係鬼佬機不過硬件幾好價錢吾貴,睇你要D乜羅
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-7-9 17:43
冇用架,Moto個菊花一早俾人插到冇晒知覺
佢個FB都唔知俾幾多人X過啦,咪又係死性不改
作者: yoyodonkey 時間: 2012-7-9 17:47
i think it just got delayed...relax man
作者: surrender 時間: 2012-7-9 17:52
佢話around/ about one wk
吹佢唔脹
作者: yeeyee2004 時間: 2012-7-9 17:57
幾年前用過隻moto成日壞(hang 機)唔記得model no屬於第一代智能手機,之後就bad list佢
作者: 觀星是答案 時間: 2012-7-9 18:54
我依家架 atrix 2 都係當後備機 + 貴價鬧鐘, 拎上大陸俾人爬左都無 O甘心痛
已對 update ICS 無期望 (所以唔會失望)
好在我架主力機 sony XS 生性, keep 住有 update, update 完次次都有改善 (主要係用電量同速度)
依家上埋 ICS, 十分抵讚
作者: infeu 時間: 2012-7-9 19:43
moto sucks

作者: jingying 時間: 2012-7-9 19:44
數……moto走了一次又一次
作者: ronald 時間: 2012-7-9 19:59
No.
I only heard "Shamesung"
作者: lau9876547 時間: 2012-7-9 20:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Oscon 時間: 2012-7-9 20:09
市價即係市價,有得必有失。
maxx 咁既價錢,如果又有ics,真抵。
可能殺價係走數既tips, 一早入so sad
但我中移出3298,又冇咩鑊氣,慢up都冇問題,反正用開P970都冇update。
作者: kahing9498 時間: 2012-7-9 20:09
moto同LG走數功夫都係一流
今次都預左佢走數
一日唔見OTA包
都有機會走數
作者: kimhocity 時間: 2012-7-9 20:10
死啦早2日買左
不過我都係貪佢平
我都刷左上去4.0.4 ><
作者: faizero 時間: 2012-7-9 20:19
買moto做孤兒仔係常識吧
作者: heyman 時間: 2012-7-9 20:48
http://chinese.engadget.com/2011 ... wich-in-early-2012/
就係呢種承諾, 我至用左差唔多五千銀做第一批買家, 亦做左第一批傻仔. 宜家新水貨都係二千幾咋.
作者: cxdb 時間: 2012-7-9 22:16
信 Moto 係對自己最大既懲罰。
作者: dual15832 時間: 2012-7-9 22:29
唔知我部atrix 2幾時先有ICS呢
作者: takata 時間: 2012-7-9 22:38
回復 45# heyman
我都係第一批買,仲要係人仔預約買的,當然有得平,但買機呢D無人逼到你,自己負責啦
MOTO!快D出啦!!!
作者: kk1234567890 時間: 2012-7-9 22:47
早買早享受,遲買享折扣
作者: takata 時間: 2012-7-9 22:49
回復 49# kk1234567890
當時一出左有機了,由MS1上RAZR真係爽到爆,當然遲買平幾舊仲抵玩
作者: kk1234567890 時間: 2012-7-9 22:56
我都係第一水
作者: CarterLai 時間: 2012-7-10 15:12
其實初代moto機xt701出果陣係2.1, 就永遠都係2.1, 買果時話有升, 後來就冇左件事
小弟上當一次, 就決定永不錄用moto, 除非係代工親生仔
我叫識得既fd都唔好用moto的
作者: 298268 時間: 2012-7-10 16:49
EX xt-720 users suffered the same pain~
作者: asd246810 時間: 2012-7-10 17:02
我唔係好留意手機呢啲
我仲以為Moto一早消失左
而家咁樣 可能真係就消失
作者: CAPTAIN 時間: 2012-7-10 17:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feddie 時間: 2012-7-10 20:20
如果你重視通話質數,其他跑分,遊戲,rom更新,配件係次要,就選moto,相反的話,就選親生仔,三星會比較適合你
作者: GSS 時間: 2012-7-10 21:07
我都想問下, atrix 2幾時有得正式upgrade呢?
而家果個流出半成版, 流到爆
atrix2 其實同razr同一期, hardware又差唔多, 點解咁大細超?
凸moto凸
作者: kfok01 時間: 2012-7-10 21:09
ok ok la
作者: 吾係好人 時間: 2012-7-10 22:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liok 時間: 2012-7-10 22:22
講少左好多野…如果你買個電話只係要跑分, rom 係字面上更新, 並對除蟲有興趣就選***
相反的話就其他牌子都ok
作者: 金比 時間: 2012-7-10 22:46
Sony 上年果批機硬件近付一樣
統一升級冇難度
作者: CarterLai 時間: 2012-7-11 10:23
回復 60# liok
你咁都係講到升級無咩用啫, 升級最大既重點都冇講, 以2.1去2.2或4.0去4.1為例, 性能既提升係好大, 改進舊有功能, 增加新功能, 呢啲野既增值對智能手機嚟講好重要
如果唔係我平平地買部feature phone冇咁嬲
作者: B-52 時間: 2012-7-11 11:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liok 時間: 2012-7-11 16:15
成日D人以為好型的講"買部feature phone冇咁嬲", 根本兩樣唔同的野比較, 你同講"買包米冇咁嬲"根本冇分別, 因為都係冇關的
升級點會冇用? 就好似電腦WIN XP升VISTA 都有分別, 不過我就等到WIN7先升上去吧
作者: liok 時間: 2012-7-11 16:19
其實我想有冇你乞D廠都係照時間出, 最多有D廠會因多人話要就草草地出來比人慢慢除蟲
所以應該所有的牌子都適合你用
作者: peaceso 時間: 2012-7-11 17:04
其實現在家家也沒有誠信......
作者: henmo2004 時間: 2012-7-11 17:13
但吹到咁大話好快有, 仲要將ICS當成賣點之一, 但結果等到依家都未正式 OTA
雖則已經刷左所謂流出版, 除左三次無故重啟外... 暫時冇大問題
但都係食住花生睇走數

作者: garnett_v 時間: 2012-7-11 17:18
點解moto 個打手仲未係度護主?
係咪知道d 歪理唔夠講?
作者: killer_queen 時間: 2012-7-11 17:24
講咩都唔會聽架啦 ! 快快轉品牌好過啦
作者: henmo2004 時間: 2012-7-11 17:25
依家又有流出版, 又出直接OTA版, 但又有師兄話問CS未正式放OTA; 又話係亞太版, 又分別有 P19, P20, P21
流言傳言滿天飛, 可能佢地都未有正確消息
誠信就部份人黎講本身就唔存在, 冇咩好維護
作者: peaceso 時間: 2012-7-11 18:01
其實轉那個品牌?
本身無用Moto, 但好似每個品牌也誠信破產 ...
作者: wing628 時間: 2012-7-11 18:04
nokia誠信未破產既
作者: peaceso 時間: 2012-7-11 22:06
未, 不過
君不見 N900 沒有WP8 ma? 希望都無.
雖然不是它的問題, 但...
作者: lineager 時間: 2012-7-11 22:56
買電話咪同追女仔一樣, 自己鍾意咪得lor.
人人都有自己偏好, 冇理由人話點就去跟.
作者: m45smg 時間: 2012-7-11 23:29
其實razr maxx有無可能升4.1,因為之前用Nexus覺得4.0麻麻地

作者: surrender 時間: 2012-7-11 23:32
Nexus 4.04之後就好順, Razr 4.1可遇不可求
作者: jensonsum 時間: 2012-7-11 23:36
阿仔, 你去死啦
作者: m45smg 時間: 2012-7-11 23:36
4.0.4用google map會唔會無啦hang機嫁,因為我份工要經常查地圖
作者: surrender 時間: 2012-7-11 23:36
我自己未試過
作者: henmo2004 時間: 2012-7-11 23:39
暫時真係未試過, 不過要留意4.0既MAP UI 唔同左

