作者: bananapineapple 時間: 2012-4-8 23:46 標題: HTC ONE X 小分享 (台灣有第二次更新,OTA 1.29 啦 30/4/2012)
本帖最後由 bananapineapple 於 2012-4-30 23:44 編輯
通路:1.28.709.9 > 1.29.709.7
中華:1.28.751.9 > 1.29.751.7
遠傳:1.28.950.9 > 1.29.950.7
台哥大:1.28.921.9 > 1.29.921.7
香港應該都差唔多時間有,應該過多幾日,希望有啦,HTC今次做野好快,聽台灣個面話今次更新左,browser 破圖同sense 重啟都得以改善
請update OTA 1.28.708.10
update 時不要插住USB ,如果唔係會停左~~
update 最好重新關機開機一次
如果發現有問題唔穩定,可以回復原廠設定
新version
1. 解決了相機彩虹問題,但notification bar 雪花問題仍在
2. 3G, WIFI 訊號增強了
3. 玩Game 不再 lag ,廣告閃爍問題解決
4. 好耐無禁熱同電come 用左
5. 多左free ram
6. Sense 重啟減少了
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-8 23:59
本帖最後由 bananapineapple 於 2012-4-9 00:03 編輯
[attach]1346511[/attach][attach]1346511[/attach]
借mobile 01 steven_jou ching 圖一用
因為出得彩虹好快消失,我影唔切.........
另外 sugar_cup ching 的圖
[attach]1346514[/attach][attach]1346514[/attach]
作者: bighead 時間: 2012-4-9 00:03
彩虹紋 好似電腦GPU超頻超過龍既花畫面咁...
今日上網試過
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 00:05
ching 禁有無打算去換機?我都係見過兩次禁大把,不過一閃過就無左.........其實應該都係軟件問題,等更新應該會好番吧??
作者: bighead 時間: 2012-4-9 00:22
回復 4# bananapineapple
我都係咁諗, 等UPDATE, 之前用DHD一開始都係有d問題~
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 00:37
係囉,我見d人話,換完條彩虹都照出番黎..........所以都係...........睇下點先啦.................
你既彩虹出現得多唔多?
作者: kelvin111880 時間: 2012-4-9 02:26
c兄請問電量方面呢?如果日常咁用.唔係長時間打機.會唔會覺好快冇電?
作者: FZ8028 時間: 2012-4-9 02:27
我覺得佢cal電量好似有d問題
琴日十一點關始無用過去到二點左右一著mon只係無左1%(裝左juice defender)
但一用上網就可以連跌二個%咁
我果部叉電就叉得好快好正常...
作者: FZ8028 時間: 2012-4-9 02:28
回復 7# kelvin111880
比想象中好好多
我頭先搭車 由上車到落車大約1個鐘 不停上網
大約無20% 電
你照計 大約上5個鐘網無電 係Smartphone 黎講都ok架啦
而且 idle 係 極之極之極之慳電
我唸大約最多2% 1個鐘
裝埋 jucie defender 直程唔識跌
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 02:51
係呀,如果淨待機都真係一個鐘2%到………不過一開個螢幕就開始食電,其實個個電話都係禁,一用3G似倒水……,不過上網個browser load野綠色d 有時真係會出現殘影既彩虹橫紋……好似係全螢之後,再load 好多圖既網就會禁……用chrome 又唔多覺有e個問題…
作者: FZ8028 時間: 2012-4-9 02:56
回復 10# bananapineapple
師兄有無試過上網短時間一野短時間內跌2個%
d 色水真係好靚
不過我同我女朋友一人一部 明顯佢果部 係每個level 既光度 都光我一級 唸緊換唔換好
但而家我呢部無死點 無黃班 果d問題驚換左仲衰
作者: mn1457 時間: 2012-4-9 03:59
你地覺唔覺用3G上網有時停一陣先Load呀?
作者: FZ8028 時間: 2012-4-9 04:16
有啊....
但整體好爽
我終於搵到部720P 電話色水係靚過 IPHONE
我對mon 要求幾高 之前 SAMSUNG / SONY 我都用過 唔係偏色 就係勁爆黃....+黃班
呢部附合我要求

作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 10:46
本帖最後由 bananapineapple 於 2012-4-9 10:47 編輯
剛用電話3G上網覆你,用左五分鐘都重係100%………好耐無上網,有時3G會停半秒,但係一用番就ok
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 10:52
本帖最後由 bananapineapple 於 2012-4-9 11:26 編輯
宜家重係到研究緊,個d殘影係咪真係軟件問題,so far 除左內置browser 見過殘影條,其他apps都無見過好彩……,不過話是話,用chrome 上網真係好似正常d,順少少添,可能佢對android 4.0優化較好!有彩虹既師兄可以試下,上左十一分鐘網,無左兩個%
之後用內置browser 上五分鐘就無左2%...可能係有flash 既關系,部機即刻熱左,傳說中既殘影又出現 - -
作者: boyo3 時間: 2012-4-9 11:21
4核心full load 會唔會好快無電
作者: padthusiastic 時間: 2012-4-9 11:34
竟然OX影相係"可以接受"?
我有D意外. 我對佢係有期望架
作者: chanshui 時間: 2012-4-9 11:38
小小分享心得,各ching一齊研究下~~
1. 個mon 新係幾靚....不過都真係好食電...用USB charge 住玩....係叉 ...
bananapineapple 發表於 2012-4-8 23:46
想問一問, 用咩 apps 知道部機而家幾多度呢? 謝謝...
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 11:45
打*#*#4636#*#* 有以有電池溫度睇,再唔係裝好多apps 都得,例如battery widget
作者: goldmund 時間: 2012-4-9 11:57
請問你們影完相出返主頁,個mon係咪唔會暗返呢
我部機乜事都冇係得里個問題
但係又好少有人題
作者: chanshui 時間: 2012-4-9 12:00
謝謝, 雖然我唔係用緊 One X, 而係用緊 XS, 電量真係要小心控制...
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 12:08
本帖最後由 bananapineapple 於 2012-4-9 12:32 編輯
師兄可以試試這方法睇下彩虹走唔走到
建議在手機設定,應用程式,管理應用程式,全部,網際網絡流量器,清楚資料/快取/強制停止,然後重新啟動手機使用,留意情況是否仍然存在?
我都試緊得唔得...............好似唔多得=op=
作者: FZ8028 時間: 2012-4-9 12:42
本帖最後由 FZ8028 於 2012-4-9 12:43 編輯
回復 20# goldmund
會啊 用緊幾部機 都會咁
我果部係對比起我女朋友個光度 底一級 其他都無咩題
緊換唔換好
但唔算好嚴重
同埋無彩虹印
作者: Timlau 時間: 2012-4-9 12:51
問下各位ching 聽歌音質得唔得?
作者: chanshui 時間: 2012-4-9 13:01
我都好好奇, One X 楆榜有 beats audio, 但如果我唔係用返 beats audio 既耳機, 好似我而家係用緊我自己對 UE, 咁仲有無 beats audio 既效能發揮到呢?
作者: kelvin111880 時間: 2012-4-9 13:27
我都想知音質得唔得..用緊htc desire s音質麻麻...
而且用喇叭播歌時又唔夠大聲
作者: bighead 時間: 2012-4-9 15:14
呢部野一打機就倒水..其實係正常既, 問題係機背鏡頭附近都幾熱
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 15:19
本帖最後由 bananapineapple 於 2012-4-9 15:52 編輯
http://www.youtube.com/watch?v=O8RuPejiXxs&feature=related
個browser 有時會禁........ = =
[attach]1346759[/attach][attach]1346759[/attach]
作者: jonson116 時間: 2012-4-9 16:45
好似電腦壞display 花畫面

作者: jonson116 時間: 2012-4-9 16:46
btw, one x 有冇nfc , 同android beam?
作者: karce 時間: 2012-4-9 16:57
回復 30# jonson116
二樣都有
作者: fakeman 時間: 2012-4-9 18:57
本帖最後由 fakeman 於 2012-4-9 19:22 編輯
我唔止 browser, 有時 notification bar@Home screen, 甚至今日試過開緊 camera
呢條係我今日 capture 既片段 http://www.youtube.com/watch?v=Oen6CPKNQLg
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 19:49
我唔止 browser, 有時 notification bar@Home screen, 甚至今日試過開緊 camera
呢條係我今日 cap ...
fakeman 發表於 2012-4-9 18:57
你個情況mobile 01 有好多ching 都係禁...........@@...
我今日send 左email 去HTC 到問係咩黎..........不過未覆.........
所以都係睇定d先........可能部部機都係禁都唔頂 = =
作者: kimkim 時間: 2012-4-9 19:59
我都好好奇, One X 楆榜有 beats audio, 但如果我唔係用返 beats audio 既耳機, 好似我而家係用緊我自己對 ...
chanshui 發表於 2012-4-9 13:01
用其它耳機一樣有beats audio音效
作者: kimkim 時間: 2012-4-9 20:01
我唔止 browser, 有時 notification bar@Home screen, 甚至今日試過開緊 camera
呢條係我今日 cap ...
fakeman 發表於 2012-4-9 18:57
睇台灣01講
開左browser又開相機會好易出現彩虹
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 20:06
禁其實係硬件定軟件問題黎嫁.......去唔去換機好..............
broswer / 相機
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 21:18
[attach]1346891[/attach][attach]1346892[/attach]
強勁的待機電池........... = =
作者: jensonsum 時間: 2012-4-9 21:32
小小分享心得,各ching一齊研究下~~
1. 個mon 新係幾靚....不過都真係好食電...用USB charge 住玩....係叉 ...
bananapineapple 發表於 2012-4-8 23:46
請問入安全模式有咩用?
作者: FZ8028 時間: 2012-4-9 21:35
回復 37# bananapineapple
待機果個core真係好勁
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 21:44
可以check 你部機排除所有外來軟件影響下既運作情況.........
係喎真係唔扣電........... - -不過一開mon,唔夠五分鐘就扣電呢,哈哈哈........
作者: chanshui 時間: 2012-4-9 21:52
其實彩虹呢個問題, reboot 笎仲有無事架?
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-9 21:55
emm........有時想佢出黎影多張相都出唔到,好random 下......上上下網就會出黎,玩game 例如angry bird 又唔出黎喎.........
作者: chanshui 時間: 2012-4-9 21:59
咁 random? 攪到我心大心細添...
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-10 18:43
本帖最後由 bananapineapple 於 2012-4-10 21:33 編輯
Try try the new method to test the screen problem~
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-10 21:34
有彩虹的ching 都換機了嗎???
作者: chanshui 時間: 2012-4-10 21:50
請問咩 new method 呢?
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-10 21:54
第一頁紅色個d字
作者: chanshui 時間: 2012-4-10 21:59
即係係主頁快速上下掃 nofification bar, 如果都唔出彩虹, 咁即係無事??
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-10 22:10
如果你掃到雪花出黎,之後開相機就好大機會會見到彩虹
如果你掃唔到......上網,相機又無事 ......禁咪好囉^^
作者: fakeman 時間: 2012-4-11 00:24
我剛買時呢個問題出得幾密, hard reset 後覺得部機順左同埋少左彩虹問題 (之前一日起碼見三五七次, 而家兩日先見到一次)
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-12 11:38
等update @O@外國已經有1.28 OTA~~
作者: Tech4Lee 時間: 2012-4-13 10:57
本帖最後由 Tech4Lee 於 2012-4-13 11:00 編輯
我都覺得One X彩虹似GPU超頻超太多引致花畫面. 尤其好多用戶說50度以上(HTC的出廠設定set到GPU過度超頻?)好容易出現彩虹, 如果root左機, 把GPU速度降一點可能會穩定d同無咁熱, 那One X彩虹就可能消失!
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-28 20:13
update 左 OTA 1.28 之後就無左彩虹囉
作者: 食軟雪糕 時間: 2012-4-29 00:47
尋日返返下工收到ota更新通知, update左之後試到宜家, 真係冇晒呢d問題!!! 正!!
越黎越愛部one x喇


作者: bananapineapple 時間: 2012-4-29 00:56
無錯..........如果可以將粒電變做5000mAh 禁就完美啦 = =.......
作者: 大話王 時間: 2012-4-29 12:58
5000mah
其實update後d電都明顯用得少左, so far好滿意了
作者: cello13814 時間: 2012-4-29 14:19
update 到3000mah我都心滿意足了
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-29 14:46
本帖最後由 bananapineapple 於 2012-4-29 14:48 編輯
買個超薄尿袋痴係後面 - -........禁就可以變左1800+3200 mAh....不過會好樣衰加好重.......
作者: cello13814 時間: 2012-4-29 16:01
買個超薄尿袋痴係後面 - -........禁就可以變左1800+3200 mAh....不過會好樣衰加好重....... ...
bananapineapple 發表於 2012-4-29 14:46
其實one x 咁輕,做厚小小而加大電量—定更多人買,唔會影響銷量
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-29 16:20
禁又係,其實一粒2000 mAh 既電都係好薄姐.................加多粒落去都唔過份@@..........
如果有廠出到個好似iphone 個d加電套比one x 就好.....就過佢個USB 位係左面....應該好難整 = =
作者: cello13814 時間: 2012-4-29 16:40
禁又係,其實一粒2000 mAh 既電都係好薄姐.................加多粒落去都唔過份@@..........
如果有廠出 ...
bananapineapple 發表於 2012-4-29 16:20
usb 係側面影響不大,最大問題係銷量唔高,所以吸引唔到有廠肯投資做模生產呢種加厚電,GS2就有
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-29 16:46
因為GS2 可以打開個蓋之後連蒂電帶蓋禁換.........如果真係出到比1x......一定要係個usb 位比電部機 = =......禁部機個樣就會好怪.....禁怪自然無人整........所以唯有用外置電@@......如果唔想換電既話............可以出絕招........換sim card - -....但係要買多部one x
作者: cello13814 時間: 2012-4-29 19:01
本帖最後由 cello13814 於 2012-4-29 19:02 編輯
因為GS2 可以打開個蓋之後連蒂電帶蓋禁換.........如果真係出到比1x......一定要係個usb 位比電部機 = = ...
bananapineapple 發表於 2012-4-29 16:46
咁貴,我情願用外置電了,但出街反而少攪個電話,—般當返到屋企重有約40%電,而家外置電都少帶了
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-29 19:26
禁又係,如果唔係狂上網既話.......正常30分鐘fb..30分鐘whatapps..30分鐘上網.......出街10個鐘....都應該重有少少電淨@@........如果唔係就要帶外置電囉><............ching 想問下你呢....平時叉電幾耐到可以升到1 % ~~
我用1A 火牛都要2分鐘多d ~~
作者: jensonsum 時間: 2012-4-29 20:59
禁又係,如果唔係狂上網既話.......正常30分鐘fb..30分鐘whatapps..30分鐘上網.......出街10個鐘....都應 ...
bananapineapple 發表於 2012-4-29 19:26
其實唔洗計到咁盡既-.-""
插住電訓教, 第2朝就滿電
作者: radeon7500 時間: 2012-4-29 21:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: radeon7500 時間: 2012-4-29 21:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-29 22:09
應該係個sense 撞左,唔夠ram.....類似禁上下既問題,唔關熱力事,因為就算部機30度都會有彩虹,update 後就無見過了
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-29 22:11
我用普通USB 線叉,都係得+300mA ~用battery monitor 睇,係咪要用快叉線先可以過500mA 呢@@
作者: jensonsum 時間: 2012-4-29 22:20
我用普通USB 線叉,都係得+300mA ~用battery monitor 睇,係咪要用快叉線先可以過500mA 呢@@ ...
bananapineapple 發表於 2012-4-29 22:11
等我試下用先-.-
請問點用架battery monitor-.-??
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-29 23:25
去 play store download battery monitor widget,佢會照住你+ / - 緊幾多mA
作者: jensonsum 時間: 2012-4-29 23:36
本帖最後由 jensonsum 於 2012-4-29 23:38 編輯
我插住HTC火牛
有時581mA, 有時381mA, 有時100幾mA, 有時-89mA(負數添-口-!!!!!!!) .......
唔似唔係好穩定-.-
不過有時插電腦都有300幾mA-.-
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-30 00:09
我插住HTC火牛
有時581mA, 有時381mA, 有時100幾mA, 有時-89mA(負數添-口-!!!!!!!) .......
唔似唔係好穩 ...
jensonsum 發表於 2012-4-29 23:36
因為你開住個mon ,run 緊 CPU 都要用電嘛,所以咪唔穩定呢,我最多都係得350 到@@ 負數即係入既電唔夠用緊既電多,咪變左放電囉
作者: jensonsum 時間: 2012-4-30 08:12
火牛都入電唔夠-33-??
咁姐係如果要充滿電, 就唔可以開住mon玩~_~
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-30 23:44
台灣有1.29 OTA 啦!!
作者: jensonsum 時間: 2012-4-30 23:46
HTC終於似返間良心企業喇
食粥食飯就睇今年旗艦機銷量喇
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-30 23:52
我插住HTC火牛
有時581mA, 有時381mA, 有時100幾mA, 有時-89mA(負數添-口-!!!!!!!) .......
唔似唔係好穩 ...
jensonsum 發表於 2012-4-29 23:36
我試左用快叉線,姐係尿袋跟既線,可以1分鐘叉到1個% @@......超快.......
作者: jensonsum 時間: 2012-5-1 00:04
如果唔係咁快
尿袋帶出街真係哂氣-.-
作者: bananapineapple 時間: 2012-5-1 00:14
用黎屋企叉電可以快d = =
作者: jensonsum 時間: 2012-5-1 00:15
CHING用尿袋叉有幾多mA ?
作者: bananapineapple 時間: 2012-5-1 00:26
都係寫2xx-300 mA 不過用叉電線個%就升得快好多 = =
作者: jensonsum 時間: 2012-5-1 00:31
預計時間充滿電係咪少左?
作者: bananapineapple 時間: 2012-5-1 00:35
禁又無留意喎@@..........應該係啦,因為睇住佢唔洗30分鐘都差到30 % = =..............台灣個面話會愈叉愈快,唔知真唔真 @@可能update 左之後會重快
作者: jensonsum 時間: 2012-5-1 18:10
禁又無留意喎@@..........應該係啦,因為睇住佢唔洗30分鐘都差到30 % = =..............台灣個面話會愈 ...
bananapineapple 發表於 2012-5-1 00:35
希望快D有update啦
作者: bananapineapple 時間: 2012-5-2 00:10
回復 82# jensonsum
睇番,原來原裝火牛加線,可以去到+700mA ~~ 50%,預計1 hr 禁上下 full
作者: jensonsum 時間: 2012-5-2 00:22
我最多得500幾-.-
點解你可以咁多
用外置電線?
作者: bananapineapple 時間: 2012-5-2 00:26
都話用原裝個條白色htc 線呢@@..........你試下熄左個mon一陣先開番黎睇,你就會見到過67百嫁啦
作者: bighead 時間: 2012-5-8 12:19
說好的1.29呢?
作者: 熊貓廣廣 時間: 2012-5-11 22:46
想請教各位C兄,ONE X有冇可以快速切換靜音/震動/響?
作者: wong9 時間: 2012-5-12 12:50
本帖最後由 wong9 於 2012-5-12 12:52 編輯
回復 89# 熊貓廣廣
按一下音量+/-制,然後按顯示器上的音量Bar左面個圖案自選.
作者: 熊貓廣廣 時間: 2012-5-12 17:23
回復 90# wong9
多謝C兄指點
作者: gooapple 時間: 2012-5-12 18:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jensonsum 時間: 2012-5-12 19:45
回復 89# 熊貓廣廣
"notification toggle"
依個app 可以直接係notification bar 改
作者: 熊貓廣廣 時間: 2012-5-12 22:58
回復 93# jensonsum
THX,多謝指教
作者: lancer 時間: 2012-5-12 23:14
本帖最後由 lancer 於 2012-5-12 23:21 編輯
Qualcomm+Linux=冇音质=发梦..
作者: jensonsum 時間: 2012-5-12 23:24
我覺得好好用

