作者: Leachaha 時間: 2025-4-7 14:54 標題: (已更新有圖)有冇人覺得SONY 70200GMII畫質一般?
本帖最後由 Leachaha 於 2025-4-10 04:03 編輯
買過4枝全新70200GMII
第1枝畫質正常, 85分
第2枝畫質唔錯, 90分
第3枝畫質明顯, 80分, 好多細緻既像素都FIT唔到
第4枝畫質正常, 85分
同埋呢枝鏡好似畫質唔太銳利其實
upload左相係呢度
https://www.flickr.com/photos/195725633@N02/
作者: calvin83 時間: 2025-4-7 23:59
純文字討論?
作者: aichun 時間: 2025-4-8 09:57
Junior member, first post
作者: Leachaha 時間: 2025-4-8 10:16
回覆 2# calvin83
遲D會UP返圖比你地睇下
要整理返先
作者: Leachaha 時間: 2025-4-8 20:05
https://www.flickr.com/photos/195725633@N02/
UPLOAD左, 你地睇住先
作者: Leachaha 時間: 2025-4-8 20:05
https://www.flickr.com/photos/195725633@N02/
UPLOAD左, 你地睇住先
作者: ahshing 時間: 2025-4-9 14:08
70-200gm2 dxomark既分數本來就唔算好高
1/4價錢既85/1.8比佢高分唔少
當然你可以話定焦鏡更sharp就梗
不過睇你嘅相片都差唔多啦,光線又會有少少影響
https://www.dxomark.com/sony-fe- ... m-oss-ii-lens-test/
作者: AltezzaXP 時間: 2025-4-9 22:48
樓主咁有研究可否麻煩睇下我呢支有無問題?
https://www.flickr.com/photos/axp/albums/72177720316403801/
作者: wingkps2 時間: 2025-4-9 23:37
回覆 8# AltezzaXP
好靚...
作者: AltezzaXP 時間: 2025-4-10 01:29
當日去到先黎落雨,好在等左兩個鐘終於出太陽,D雲變成柔光箱,都唔知係景靚定鏡靚
作者: 必思 時間: 2025-4-10 08:11
呢枝100分
作者: Leachaha 時間: 2025-4-10 11:45
本帖最後由 Leachaha 於 2025-4-10 03:57 編輯
回覆 8# AltezzaXP
你呢枝70200GMII個畫質穩定地唔錯, 目測90分
作者: Leachaha 時間: 2025-4-10 11:49
本帖最後由 Leachaha 於 2025-4-10 06:15 編輯
回覆 8# AltezzaXP
但係呢枝係長焦端200mm都係冇70mm端咁好畫質, 應該本身設計問題黎
作者: Leachaha 時間: 2025-4-10 12:03
回覆 7# ahshing
明白, 唔怪得之呢枝鏡影黎影去, 就算係極限好既畫質都硬係覺得爭咁d
即係呢枝70200gmii其實佢個賣點係輕量化, 同埋畫質叫做ok, 方便影唔同題材
作者: aichun 時間: 2025-4-10 13:19
構圖/技術都好緊要
作者: wingkps2 時間: 2025-4-10 14:19
回覆 10# AltezzaXP
影得咁靚,支鏡靚唔靚已不重要了。
作者: Leachaha 時間: 2025-4-10 14:19
回覆 15# aichun
咁當然, 哈
作者: cmhd 時間: 2025-4-10 18:01
70mm vs 200mm
作者: hon829 時間: 2025-4-11 10:23
本帖最後由 hon829 於 2025-4-11 10:27 編輯
好似冇人聚焦樓主的問題
似投訢索尼生產品質! 同款鏡買了4支有唔同的表現力
作者: AltezzaXP 時間: 2025-4-11 22:36
原來70200 GM2 70mm F2.8仲差過F4 OSS二代(當然上返F4就反超前),200mm就GM2 F2.8都贏F4 OSS二代,咁GM2 70mm端真係麻麻地,最好收小小光圈
作者: AltezzaXP 時間: 2025-4-11 22:43
呢支鏡雖然超過1KG,但是可能重量balance得好,完全唔覺得重,連hood都唔洗除,就咁放落peak design 10L相機袋剛剛好,十分方便。
[attach]2473481[/attach]
作者: Leachaha 時間: 2025-4-12 16:08
原來70200 GM2 70mm F2.8仲差過F4 OSS二代(當然上返F4就反超前),200mm就GM2 F2.8都贏F4 OSS二代 ...
AltezzaXP 發表於 2025-4-11 14:36
我感想係,呢枝70200gmii畫質同重量幾好,但要真真正正完美滿足a7r4 a7r5呢類高像素機,都係爭咁d
作者: Leachaha 時間: 2025-4-12 16:11
回覆 19# hon829
1黎係本身70200gmii水平
2黎係組裝誤差太大
2樣都關事
作者: wingkps2 時間: 2025-4-12 16:30
我用過一排.我要求底.唔覺有問題加左2X

作者: Leachaha 時間: 2025-4-13 17:15
回覆 24# wingkps2
哇 我想講, 你呢個70200gmii+2x增 距, 個畫質仲好過我就咁70200gmii
作者: wingkps2 時間: 2025-4-13 22:45
回覆 25# Leachaha
其實我又唔係好覺.
作者: AltezzaXP 時間: 2025-4-15 02:35
唔100%放大數毛的話OK的
作者: wingkps2 時間: 2025-4-15 22:49
回覆 27# AltezzaXP
ED白毛好難數

作者: XexeX 時間: 2025-4-17 12:09
回覆 21# AltezzaXP
但支T70-180G2先800g,連20-70可以放落6L,無比較無傷害,遲啲又出支50-150。
作者: Leachaha 時間: 2025-4-17 21:20
回覆 29# XexeX
50150仲重過70200gmii成0.3kg, 我自己有錢都不了
我自己概念係鏡頭如果好重, 就一定要有返咁上下既超長焦先值得我托住枝鏡😅
作者: AltezzaXP 時間: 2025-4-17 22:47
以前我都用過好長時間T仔 2875同G2,T鏡係性價比十分高,不過始終係副廠鏡(哪怕SONY係Tamron其中一個股東),IQ始終差小小,更甚者Sony試過update firmware特登調低T仔對焦速度,原廠親生仔始終待遇係最好的,好似OMEGA同ROLEX咁,買撈唔會諗O仔,反而買O仔會對撈心思思,一步到位GM費時煩
作者: Leachaha 時間: 2025-4-18 11:53
回覆 31# AltezzaXP
要追焦速度又真係原廠gm鏡既😁有錢直上
作者: usei 時間: 2025-4-19 22:19
70-180 初出時好突破
當時未有 GM2 , 舊有 70-200 2.8 好重
35-150 2-2.8 應聲減價
50-150 追求極致至會買
作者: AltezzaXP 時間: 2025-4-20 02:22
T 35-150剛出個陣真係幾心動,不過嫌稍重,個時無記錯好似要成15000咁上下,仲要供不應求要排,依家竟然半價,有D O嘴
作者: usei 時間: 2025-4-20 21:13
回覆 34# AltezzaXP
T 同 Samyang 兩家爭
要買的早已買了
現在降價可能是想一些不是咁想要的都買來玩
作者: usei 時間: 2025-4-22 22:35
50-150 叫價 27990
比預期低一點
重量同舊世代 70-200 2.8 差不多

