Board logo

標題: [測試] (已更新有圖)有冇人覺得SONY 70200GMII畫質一般? [打印本頁]

作者: Leachaha    時間: 2025-4-7 14:54     標題: (已更新有圖)有冇人覺得SONY 70200GMII畫質一般?

本帖最後由 Leachaha 於 2025-4-10 04:03 編輯

買過4枝全新70200GMII
第1枝畫質正常, 85分
第2枝畫質唔錯, 90分
第3枝畫質明顯, 80分, 好多細緻既像素都FIT唔到
第4枝畫質正常, 85分

同埋呢枝鏡好似畫質唔太銳利其實

upload左相係呢度
https://www.flickr.com/photos/195725633@N02/
作者: calvin83    時間: 2025-4-7 23:59

純文字討論?
作者: aichun    時間: 2025-4-8 09:57

純文字討論?
calvin83 發表於 2025-4-7 23:59


Junior member, first post
作者: Leachaha    時間: 2025-4-8 10:16

回覆 2# calvin83


遲D會UP返圖比你地睇下
要整理返先
作者: Leachaha    時間: 2025-4-8 20:05

Junior member, first post
aichun 發表於 2025-4-8 01:57



    https://www.flickr.com/photos/195725633@N02/
UPLOAD左, 你地睇住先
作者: Leachaha    時間: 2025-4-8 20:05

純文字討論?
calvin83 發表於 2025-4-7 15:59



        https://www.flickr.com/photos/195725633@N02/
UPLOAD左, 你地睇住先
作者: ahshing    時間: 2025-4-9 14:08

70-200gm2 dxomark既分數本來就唔算好高
1/4價錢既85/1.8比佢高分唔少
當然你可以話定焦鏡更sharp就梗
不過睇你嘅相片都差唔多啦,光線又會有少少影響

https://www.dxomark.com/sony-fe- ... m-oss-ii-lens-test/
作者: AltezzaXP    時間: 2025-4-9 22:48

樓主咁有研究可否麻煩睇下我呢支有無問題?

https://www.flickr.com/photos/axp/albums/72177720316403801/
作者: wingkps2    時間: 2025-4-9 23:37

回覆 8# AltezzaXP


    好靚...
作者: AltezzaXP    時間: 2025-4-10 01:29

回覆  AltezzaXP


    好靚...
wingkps2 發表於 2025-4-9 23:37



    當日去到先黎落雨,好在等左兩個鐘終於出太陽,D雲變成柔光箱,都唔知係景靚定鏡靚
作者: 必思    時間: 2025-4-10 08:11

樓主咁有研究可否麻煩睇下我呢支有無問題?
AltezzaXP 發表於 2025-4-9 22:48



    呢枝100分
作者: Leachaha    時間: 2025-4-10 11:45

本帖最後由 Leachaha 於 2025-4-10 03:57 編輯

回覆 8# AltezzaXP
你呢枝70200GMII個畫質穩定地唔錯, 目測90分
作者: Leachaha    時間: 2025-4-10 11:49

本帖最後由 Leachaha 於 2025-4-10 06:15 編輯

回覆 8# AltezzaXP
但係呢枝係長焦端200mm都係冇70mm端咁好畫質, 應該本身設計問題黎
作者: Leachaha    時間: 2025-4-10 12:03

回覆 7# ahshing

明白, 唔怪得之呢枝鏡影黎影去, 就算係極限好既畫質都硬係覺得爭咁d
即係呢枝70200gmii其實佢個賣點係輕量化, 同埋畫質叫做ok, 方便影唔同題材
作者: aichun    時間: 2025-4-10 13:19

呢枝100分
必思 發表於 2025-4-10 08:11


構圖/技術都好緊要
作者: wingkps2    時間: 2025-4-10 14:19

回覆 10# AltezzaXP


    影得咁靚,支鏡靚唔靚已不重要了。
作者: Leachaha    時間: 2025-4-10 14:19

回覆 15# aichun

咁當然, 哈
作者: cmhd    時間: 2025-4-10 18:01

70mm vs 200mm
作者: hon829    時間: 2025-4-11 10:23

本帖最後由 hon829 於 2025-4-11 10:27 編輯

好似冇人聚焦樓主的問題

似投訢索尼生產品質! 同款鏡買了4支有唔同的表現力 但問題係旁人冇從從樓主的相片中得知邊支打邊支分辨所指控的問題出來
作者: AltezzaXP    時間: 2025-4-11 22:36

cmhd 發表於 2025-4-10 18:01



    原來70200 GM2 70mm F2.8仲差過F4 OSS二代(當然上返F4就反超前),200mm就GM2 F2.8都贏F4 OSS二代,咁GM2 70mm端真係麻麻地,最好收小小光圈
作者: AltezzaXP    時間: 2025-4-11 22:43

回覆  ahshing

明白, 唔怪得之呢枝鏡影黎影去, 就算係極限好既畫質都硬係覺得爭咁d
即係呢枝70200gmii其 ...
Leachaha 發表於 2025-4-10 12:03


呢支鏡雖然超過1KG,但是可能重量balance得好,完全唔覺得重,連hood都唔洗除,就咁放落peak design 10L相機袋剛剛好,十分方便。
[attach]2473481[/attach]
作者: Leachaha    時間: 2025-4-12 16:08

原來70200 GM2 70mm F2.8仲差過F4 OSS二代(當然上返F4就反超前),200mm就GM2 F2.8都贏F4 OSS二代 ...
AltezzaXP 發表於 2025-4-11 14:36


我感想係,呢枝70200gmii畫質同重量幾好,但要真真正正完美滿足a7r4 a7r5呢類高像素機,都係爭咁d
作者: Leachaha    時間: 2025-4-12 16:11

回覆 19# hon829


1黎係本身70200gmii水平
2黎係組裝誤差太大

2樣都關事
作者: wingkps2    時間: 2025-4-12 16:30

我用過一排.我要求底.唔覺有問題加左2X

作者: Leachaha    時間: 2025-4-13 17:15

回覆 24# wingkps2

哇 我想講, 你呢個70200gmii+2x增  距, 個畫質仲好過我就咁70200gmii
作者: wingkps2    時間: 2025-4-13 22:45

回覆 25# Leachaha


其實我又唔係好覺.
作者: AltezzaXP    時間: 2025-4-15 02:35

回覆  Leachaha


其實我又唔係好覺.
wingkps2 發表於 2025-4-13 22:45


唔100%放大數毛的話OK的
作者: wingkps2    時間: 2025-4-15 22:49

回覆 27# AltezzaXP


   ED白毛好難數
作者: XexeX    時間: 2025-4-17 12:09

回覆 21# AltezzaXP

但支T70-180G2先800g,連20-70可以放落6L,無比較無傷害,遲啲又出支50-150。
作者: Leachaha    時間: 2025-4-17 21:20

回覆 29# XexeX

50150仲重過70200gmii成0.3kg, 我自己有錢都不了
我自己概念係鏡頭如果好重, 就一定要有返咁上下既超長焦先值得我托住枝鏡😅
作者: AltezzaXP    時間: 2025-4-17 22:47

回覆  AltezzaXP

但支T70-180G2先800g,連20-70可以放落6L,無比較無傷害,遲啲又出支50-150。 ...
XexeX 發表於 2025-4-17 12:09



    以前我都用過好長時間T仔 2875同G2,T鏡係性價比十分高,不過始終係副廠鏡(哪怕SONY係Tamron其中一個股東),IQ始終差小小,更甚者Sony試過update firmware特登調低T仔對焦速度,原廠親生仔始終待遇係最好的,好似OMEGA同ROLEX咁,買撈唔會諗O仔,反而買O仔會對撈心思思,一步到位GM費時煩
作者: Leachaha    時間: 2025-4-18 11:53

回覆 31# AltezzaXP

要追焦速度又真係原廠gm鏡既😁有錢直上
作者: usei    時間: 2025-4-19 22:19

回覆  AltezzaXP

但支T70-180G2先800g,連20-70可以放落6L,無比較無傷害,遲啲又出支50-150。 ...
XexeX 發表於 2025-4-17 12:09


70-180 初出時好突破
當時未有 GM2 , 舊有 70-200 2.8 好重

35-150 2-2.8 應聲減價
50-150 追求極致至會買
作者: AltezzaXP    時間: 2025-4-20 02:22

70-180 初出時好突破
當時未有 GM2 , 舊有 70-200 2.8 好重

35-150 2-2.8 應聲減價  
50-150 追求極 ...
usei 發表於 2025-4-19 22:19


T 35-150剛出個陣真係幾心動,不過嫌稍重,個時無記錯好似要成15000咁上下,仲要供不應求要排,依家竟然半價,有D O嘴
作者: usei    時間: 2025-4-20 21:13

回覆 34# AltezzaXP

T 同 Samyang 兩家爭
要買的早已買了

現在降價可能是想一些不是咁想要的都買來玩
作者: usei    時間: 2025-4-22 22:35

50-150 叫價 27990
比預期低一點

重量同舊世代 70-200 2.8 差不多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2