作者: hevenktc 時間: 2024-3-4 04:49 標題: 富士56mm f1.2 新舊款邊支好!
各位師兄,小弟用緊XE-4,手上有XF16mm f1.4, XF27mm f2.8 WR(kit lens), XF35mm f1.4及XF10-24 f4.0 R!現在想加支中距離鏡,心中所想XF56mm f1.2R/R WR或者平少少入支XF50mm f2.0!麻煩各位🙏🏻🤓
作者: 必思 時間: 2024-3-4 08:42
XE系梗係配呢三枝啦
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 51&pid=38544226
作者: 必思 時間: 2024-3-4 10:07
[attach]2413397[/attach]
唔記得50仲有呢枝可以揀
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: calvin83 時間: 2024-3-4 10:39
回復 3 #必思
富士一光
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2024-3-4 12:40
本帖最後由 必思 於 2024-3-4 12:42 編輯
呢枝係幾好玩
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 51&pid=42032637
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 51&pid=41973041
作者: 必思 時間: 2024-3-4 13:39
講番正題:兩枝56係主要有冇WR,畫質分別不大
利申:我有56/1.2 R但極少用
作者: DiuLee 時間: 2024-3-4 20:05
Xe4 用 f1.2 鏡,好似有 d 怪。
via HKEPC Reader for Android
作者: hevenktc 時間: 2024-3-5 00:05
回覆 6# 必思
師兄,明白🙏🏻,如果同支XF50mm f2.0相比又如何,除咗光圈大啲及鏡身大啲之外!
作者: 必思 時間: 2024-3-5 08:00
本帖最後由 必思 於 2024-3-5 11:30 編輯
好睇你有冇需要低光全開光圈,每枝鏡都有佢嘅定位,平時我都係用f2嗰三枝(貪佢哋輕細,我一個PD 5L攪掂),有情況需要咪拎f1戓f1.2,當然會用唔同機身
https://www.kristoffertrolle.com ... ifilm-xf-50mm-f2-0/
作者: DiuLee 時間: 2024-3-6 08:17
f1, f1.2 咁大碌,好難出街。
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2024-3-6 09:10
都係睇需要,富士好多定焦鏡都唔細,80同90呢兩枝咪又係咁用
作者: hevenktc 時間: 2024-3-6 23:40
師兄,麻煩哂你的資料🙏🏻😊
作者: ayacalip 時間: 2024-3-12 10:54
本帖最後由 ayacalip 於 2024-3-12 10:57 編輯
舊款56.2R都有咁上下歷史,對焦始終比較慢,但散景真係靚
你XE4咁輕巧,都係50.2適合好多,好渣好多,對焦都好唔少啦!
作者: ayacalip 時間: 2024-3-12 11:02
本帖最後由 ayacalip 於 2024-3-12 11:03 編輯
56.2,N年前有個紅圈版的(當時初推出好似過萬蚊),散景效果比普通版仲靚d,但後來都係咁割價。
作者: 必思 時間: 2024-3-12 12:30
APD唔支持pdaf,仲有入光少一級
* xe2年代已經放走
作者: calvin83 時間: 2024-3-12 17:21
回復 15 #必思
有人話入光少D有好處,日光日白用唔使加ND。
via HKEPC Reader for Android
作者: 京 時間: 2024-3-13 19:00
借位問一下 pd 5L可以放幾多機鏡
Thank you
作者: 必思 時間: 2024-3-13 22:27
XE3+23/2+35/2+50/2+後備咭同電
迫少少擺埋GR都得

