Board logo

標題: 單反影相得上半PART有部分畫面 [打印本頁]

作者: 人人人    時間: 2023-11-13 11:19     標題: 單反影相得上半PART有部分畫面

本帖最後由 人人人 於 2023-11-13 15:43 編輯

朋友有部單反6D,每次開機/待相後影相,頭1-2張都只係得上半PART (<20%)有畫面,其他地方全都係黑畫面。
跟住影果D又無事,全部正常

有問題相(第1,2張):
[attach]2397382[/attach]

正常相(同一位置,影第3張):
[attach]2397383[/attach]

已試過換幾枝鏡去試,全部都係有同樣問題

有人知係咩問題?相機CMOS問題?反光板問題??
已過保(2013年買),如拎去維修,可以去邊度?

感謝
作者: jeremymak    時間: 2023-11-13 14:37

會唔會唔夠電?
作者: 必思    時間: 2023-11-13 14:39

部機熱身唔夠,返廠會叫你換底板
作者: singlag    時間: 2023-11-13 15:40

快門/反光板 ?
試吓開機第一張就黑環境下 B 快門, 睇下有無同樣問題

via HKEPC Reader for Android
作者: 人人人    時間: 2023-11-13 15:41

會唔會唔夠電?
jeremymak 發表於 2023-11-13 14:37


唔夠電係指??

頭1-2張先會出現問題,第3張開始/KEEP住影都無問題
作者: 人人人    時間: 2023-11-13 15:42

部機熱身唔夠,返廠會叫你換底板
必思 發表於 2023-11-13 14:39


熱身?
作者: jeremymak    時間: 2023-11-13 16:12

回覆 4# singlag


    咁都有可能
作者: cmhd    時間: 2023-11-13 16:34

唔裝鏡頭試唔試倒?
睇下塊鏡郁唔郁
作者: ja6901    時間: 2023-11-13 16:38

測光有問題?
全m mode( maunal iso) 有冇問題?
作者: 必思    時間: 2023-11-13 16:44

熱身?
人人人 發表於 2023-11-13 15:42



   
岩岩著機時供電線路唔穩定
作者: mo9394    時間: 2023-11-13 16:45

電子野要熱身, 好多時即係電容老化或者爆Cap
作者: jeremymak    時間: 2023-11-13 17:23

6d有冇 live view?
作者: kklaw286    時間: 2023-11-13 17:44

回覆 12# jeremymak
我記憶中應該有
作者: kklaw286    時間: 2023-11-13 17:47

6D都好多年前產物,機件老化!
仲有冇零件維修都成問題.
作者: calvin83    時間: 2023-11-13 17:48

回復 11 #mo9394

十年機壞都好正常。

via HKEPC Reader for Android
作者: kklaw286    時間: 2023-11-13 18:03

回復 mo9394

十年機壞都好正常。

via HKEPC Reader for Android
calvin83 發表於 2023-11-13 17:48

我部電腦過10年,之前開機就叫...
拆機整好,用2星期後特然冇聲色藍劃面...
最後要換過曬!!!
整來曬約費.....
作者: calvin83    時間: 2023-11-13 18:11

回復 16 #kklaw286

依家應該好少人十年先會換電腦,除非係公司機啦。

via HKEPC Reader for Android
作者: kklaw286    時間: 2023-11-13 18:23

回復 kklaw286

依家應該好少人十年先會換電腦,除非係公司機啦。

via HKEPC Reader for Android ...
calvin83 發表於 2023-11-13 18:11

人懶囉!用時間去影相都吾想用時間去砌過新機
最後成日冇啦啦死機而煩到自己就焗住去換!
將新機用好多時間精神去將過曬軟件幾煩下!
作者: manman1998    時間: 2023-11-13 19:02

電池老化跌W 都會引發問題
作者: wingkps2    時間: 2023-11-13 19:48

屋企d電器。幾年冇壞多數都换。尤其發熱既野。
作者: vacuum.tube    時間: 2023-11-13 19:54

我記得以前用開嘅Panasonics卡片機耐不耐就有幾張係咁,結論係...無得搞,work around 係影多幾張做保險。
作者: kklaw286    時間: 2023-11-13 20:16

我記得以前用開嘅Panasonics卡片機耐不耐就有幾張係咁,結論係...無得搞,work around 係影多幾張做保險。 ...
vacuum.tube 發表於 2023-11-13 19:54


呢啲咁老年嘅機用得就繼續用
用吾到就買過新機冇為去修,少用相機就用電話算。
作者: manman1998    時間: 2023-11-13 20:21

6D 機身應該未到老化,200x 果D就有機會... 會撞嘢
或撞嘢導至 咩99之類,其實我估都係同供電有關
作者: 必思    時間: 2023-11-13 21:09

屋企d電器。幾年冇壞多數都换。尤其發熱既野。
wingkps2 發表於 2023-11-13 19:48



    你換咗電視未?
作者: 人人人    時間: 2023-11-13 21:45

唔裝鏡頭試唔試倒?
睇下塊鏡郁唔郁
cmhd 發表於 2023-11-13 16:34

有郁的

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: 人人人    時間: 2023-11-13 21:45

6d有冇 live view?
jeremymak 發表於 2023-11-13 17:23

頭先live view 試過,正常無問題,用到

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: 人人人    時間: 2023-11-13 21:46

電池老化跌W 都會引發問題
manman1998 發表於 2023-11-13 19:02

如果買粒代用電來試,有無邊個牌子好介紹?
去星際買就得?

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: sands    時間: 2023-11-13 22:25

如果買粒代用電來試,有無邊個牌子好介紹?
去星際買就得?

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F) ...
人人人 發表於 2023-11-13 21:46


淘個副廠手柄百零蚊,可以用AA電,星際個D代用電未又係淘寶野
作者: manman1998    時間: 2023-11-13 22:51

本帖最後由 manman1998 於 2023-11-13 22:55 編輯
如果买粒代用电来试,有无边个牌子好介绍?
去星际买就得?

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F) ...
人人人 发表于 2023-11-13 21:46


以前鸭寮街电池之家有只 PoweRmart;香港牌子,但电池之家唔知系咪执左
淘宝就 品胜 同 飞毛腿

最好破解版
作者: 京    時間: 2023-11-15 16:53

10年機 整完又唔知會唔會有其他野壞
買過部啦
作者: jeremymak    時間: 2023-11-15 17:19

回覆 30#


    agree x100
作者: 人人人    時間: 2023-11-16 07:51

問反個朋友covid期間無用過部機,粒原裝電(17年買)長期放左係部相機度   

似乎係電池問題?要等淘寶粒代用電送到來先知道

so far拎出去影左過百張相(raw+jpeg),係每次通電開始影果1-2張有問題

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: 必思    時間: 2023-11-16 09:06

問反個朋友covid期間無用過部機,粒原裝電(17年買)長期放左係部相機度   

似乎係電池問題 ...
人人人 發表於 2023-11-16 07:51



    如果係電池問題唔會咁,係底板問題
作者: PC147    時間: 2023-11-16 15:18

Liveview 無事就應該係快門問題
作者: jeremymak    時間: 2023-11-16 16:26

回覆 34# PC147


    又似wor
作者: 人人人    時間: 2023-11-24 07:22

已試新電(代用),同樣問題出現
咁真係無得搞了    

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: jeremymak    時間: 2023-11-24 09:42

回覆 36# 人人人


    恭喜您,可以換新機。

6dii等緊你
作者: t19922006    時間: 2023-11-24 12:33

回覆 36# 人人人

開機記得影2張相, 先正式開波未問題解決
作者: 必思    時間: 2023-11-24 15:00

回覆  人人人

開機記得影2張相, 先正式開波未問題解決
t19922006 發表於 2023-11-24 12:33


呢個都係免費解決辦法,不過遲D就要影三四張先正常
作者: sands    時間: 2023-11-24 17:38

呢個都係免費解決辦法,不過遲D就要影三四張先正常
必思 發表於 2023-11-24 15:00

如果知道邊part壞可以淘件自己換,不過自己唔識整就唔好攪
作者: calvin83    時間: 2023-11-24 17:53

回復 39 #必思

我部5N放得耐左之後,影第一張一定死機。熄機開過就冇事。

via HKEPC Reader for Android
作者: manman1998    時間: 2023-11-24 18:12

我有部40D,幾年冇放防潮 失打會漏蕉,放棄不用了
作者: kklaw286    時間: 2023-11-24 19:13

回覆 37# jeremymak
R6M2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2