作者: 人人人 時間: 2023-11-13 11:19 標題: 單反影相得上半PART有部分畫面
本帖最後由 人人人 於 2023-11-13 15:43 編輯
朋友有部單反6D,每次開機/待相後影相,頭1-2張都只係得上半PART (<20%)有畫面,其他地方全都係黑畫面。
跟住影果D又無事,全部正常
有問題相(第1,2張):
[attach]2397382[/attach]
正常相(同一位置,影第3張):
[attach]2397383[/attach]
已試過換幾枝鏡去試,全部都係有同樣問題
有人知係咩問題?相機CMOS問題?反光板問題??
已過保(2013年買),如拎去維修,可以去邊度?
感謝
作者: jeremymak 時間: 2023-11-13 14:37
會唔會唔夠電?
作者: 必思 時間: 2023-11-13 14:39
部機熱身唔夠,返廠會叫你換底板
作者: singlag 時間: 2023-11-13 15:40
快門/反光板 ?
試吓開機第一張就黑環境下 B 快門, 睇下有無同樣問題
via HKEPC Reader for Android
作者: 人人人 時間: 2023-11-13 15:41
唔夠電係指??
頭1-2張先會出現問題,第3張開始/KEEP住影都無問題
作者: 人人人 時間: 2023-11-13 15:42
熱身?
作者: jeremymak 時間: 2023-11-13 16:12
回覆 4# singlag
咁都有可能
作者: cmhd 時間: 2023-11-13 16:34
唔裝鏡頭試唔試倒?
睇下塊鏡郁唔郁
作者: ja6901 時間: 2023-11-13 16:38
測光有問題?
全m mode( maunal iso) 有冇問題?
作者: 必思 時間: 2023-11-13 16:44
岩岩著機時供電線路唔穩定
作者: mo9394 時間: 2023-11-13 16:45
電子野要熱身, 好多時即係電容老化或者爆Cap
作者: jeremymak 時間: 2023-11-13 17:23
6d有冇 live view?
作者: kklaw286 時間: 2023-11-13 17:44
回覆 12# jeremymak
我記憶中應該有
作者: kklaw286 時間: 2023-11-13 17:47
6D都好多年前產物,機件老化!
仲有冇零件維修都成問題.
作者: calvin83 時間: 2023-11-13 17:48
回復 11 #mo9394
十年機壞都好正常。
via HKEPC Reader for Android
作者: kklaw286 時間: 2023-11-13 18:03
我部電腦過10年,之前開機就叫...
拆機整好,用2星期後特然冇聲色藍劃面...
最後要換過曬!!!
整來曬約費.....
作者: calvin83 時間: 2023-11-13 18:11
回復 16 #kklaw286
依家應該好少人十年先會換電腦,除非係公司機啦。
via HKEPC Reader for Android
作者: kklaw286 時間: 2023-11-13 18:23
人懶囉!用時間去影相都吾想用時間去砌過新機

最後成日冇啦啦死機而煩到自己就焗住去換!
將新機用好多時間精神去將過曬軟件幾煩下!
作者: manman1998 時間: 2023-11-13 19:02
電池老化跌W 都會引發問題
作者: wingkps2 時間: 2023-11-13 19:48
屋企d電器。幾年冇壞多數都换。尤其發熱既野。
作者: vacuum.tube 時間: 2023-11-13 19:54
我記得以前用開嘅Panasonics卡片機耐不耐就有幾張係咁,結論係...無得搞,work around 係影多幾張做保險。
作者: kklaw286 時間: 2023-11-13 20:16
呢啲咁老年嘅機用得就繼續用
用吾到就買過新機冇為去修,少用相機就用電話算。
作者: manman1998 時間: 2023-11-13 20:21
6D 機身應該未到老化,200x 果D就有機會... 會撞嘢
或撞嘢導至 咩99之類,其實我估都係同供電有關
作者: 必思 時間: 2023-11-13 21:09
你換咗電視未?
作者: 人人人 時間: 2023-11-13 21:45
有郁的
via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: 人人人 時間: 2023-11-13 21:45
頭先live view 試過,正常無問題,用到
via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: 人人人 時間: 2023-11-13 21:46
如果買粒代用電來試,有無邊個牌子好介紹?
去星際買就得?
via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: sands 時間: 2023-11-13 22:25
淘個副廠手柄百零蚊,可以用AA電,星際個D代用電未又係淘寶野
作者: manman1998 時間: 2023-11-13 22:51
本帖最後由 manman1998 於 2023-11-13 22:55 編輯
以前鸭寮街电池之家有只 PoweRmart;香港牌子,但电池之家唔知系咪执左
淘宝就 品胜 同 飞毛腿
最好破解版
作者: 京 時間: 2023-11-15 16:53
10年機 整完又唔知會唔會有其他野壞
買過部啦
作者: jeremymak 時間: 2023-11-15 17:19
回覆 30# 京
agree x100
作者: 人人人 時間: 2023-11-16 07:51
問反個朋友covid期間無用過部機,粒原裝電(17年買)長期放左係部相機度
似乎係電池問題?要等淘寶粒代用電送到來先知道
so far拎出去影左過百張相(raw+jpeg),係每次通電開始影果1-2張有問題
via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: 必思 時間: 2023-11-16 09:06
如果係電池問題唔會咁,係底板問題
作者: PC147 時間: 2023-11-16 15:18
Liveview 無事就應該係快門問題
作者: jeremymak 時間: 2023-11-16 16:26
回覆 34# PC147
又似wor
作者: 人人人 時間: 2023-11-24 07:22
已試新電(代用),同樣問題出現
咁真係無得搞了
via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: jeremymak 時間: 2023-11-24 09:42
回覆 36# 人人人
恭喜您,可以換新機。
6dii等緊你
作者: t19922006 時間: 2023-11-24 12:33
回覆 36# 人人人
開機記得影2張相, 先正式開波未問題解決
作者: 必思 時間: 2023-11-24 15:00
呢個都係免費解決辦法,不過遲D就要影三四張先正常
作者: sands 時間: 2023-11-24 17:38
如果知道邊part壞可以淘件自己換,不過自己唔識整就唔好攪
作者: calvin83 時間: 2023-11-24 17:53
回復 39 #必思
我部5N放得耐左之後,影第一張一定死機。熄機開過就冇事。
via HKEPC Reader for Android
作者: manman1998 時間: 2023-11-24 18:12
我有部40D,幾年冇放防潮 失打會漏蕉,放棄不用了
作者: kklaw286 時間: 2023-11-24 19:13
回覆 37# jeremymak
R6M2

