作者: yick 時間: 2022-5-11 09:51 標題: 防潮鏡頭濕度最佳設定
有好多說法
40-55
40-50
45-55
60以下就OK
我防潮箱keep住43-47%
大家濕度KEEP 幾多為之最好?
作者: tunster 時間: 2022-5-11 09:56
45%, 太乾啲膠會爆
作者: yick 時間: 2022-5-11 23:32
有人話唔會爆膠
作者: kklaw286 時間: 2022-5-12 00:46
我2個防潮柜都係調40-45%濕度!
用了超過十多年都係咁用!吾覺有乜問題。
作者: hon829 時間: 2022-5-12 01:18
數控款預設45%十幾年冇改過
作者: platinum 時間: 2022-5-12 11:02
紅A + 一年換一個吸濕盒, 長年30%以下
有部單反用左十幾年送埋被人都未壞
鏡頭健康, 反而有次放臭丸d膠變哂形
作者: tskso 時間: 2022-5-12 12:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaunb 時間: 2022-5-12 12:39
45% 一直用左十幾二十年, 未試過鏡頭發霉
作者: jeremymak 時間: 2022-5-12 12:45
af鏡頭十年左右我會放
作者: jjkk221 時間: 2022-5-12 14:01
想問,有沒有人只用防潮珠吸濕?有沒有問題?若用防潮珠會不會太乾?因理論上它有濕便吸,不能控制濕度。謝謝
作者: antonyhk 時間: 2022-5-12 14:22
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=668
作者: hon829 時間: 2022-5-12 15:02
梗係有問題啦

只懂不停吸濕至飽和, 要不時人為監察及更換
作者: jjkk221 時間: 2022-5-12 19:04
我就係怕佢吸乾…
作者: tskso 時間: 2022-5-12 20:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick 時間: 2022-5-14 09:24
我打瀉過~
全部菲林差唔多唔要得
作者: epcput22 時間: 2022-5-14 14:16
我長期50-60左右...感覺冇咩事
作者: yick 時間: 2022-5-15 13:21
我個人黎講
接受唔到50以上
作者: hopkins 時間: 2022-5-15 13:41
回復 13 #jjkk221
我自己用吸濕盒,最勁會由到30%左右,30%會唔會整壞膠?暫時未發現。
作者: yick 時間: 2022-5-15 17:58
當你室外80, 幾耐可以抽到30?
作者: tskso 時間: 2022-5-15 22:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: epcput22 時間: 2022-5-16 00:42
回覆 17# yick
初初我都長期50以下, 但又驚太乾有壞影響,
所以之後就50-60
作者: tskso 時間: 2022-5-16 01:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harryytm 時間: 2022-5-16 03:53
本帖最後由 harryytm 於 2022-5-16 04:18 編輯
英國呢邊買唔到紅 A 盒
唯有喺 Amazon 買 Lock & Lock 12L 密封食物盒
同埋用嚟放衣櫃可插電再生嘅 Silica Gel 吸濕器
再放個無線 Weather station sensor 入去睇到濕度長期 29%
https://www.amazon.co.uk/gp/prod ... 0?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.co.uk/gp/prod ... 0?ie=UTF8&psc=1
其實最理想係用 Pelican 再加吸濕器
因為個盒實淨又可以裝 Padding
而且有尺寸啱可以上飛機嘅器材行李箱
唔係上機用就咁喺屋企用嚟放相機都得
[youtube]fiK9CDzBCoE[/youtube]
[youtube]QwNSQ_K6YG4[/youtube]
順帶一提防潮櫃個機芯其實都係用 Silica Gel 再定時加熱去濕
作者: jeremymak 時間: 2022-5-16 11:15
英國呢邊買唔到紅 A 盒
唯有喺 Amazon 買 Lock & Lock 12L 密封食物盒
同埋用嚟放衣櫃可插電再生嘅 Silica ...
harryytm 發表於 2022-5-16 03:53
英國咁多野影,點解咁少出相?
作者: yick 時間: 2022-5-16 21:29
我個箱, 43至48上下遊走
作者: harryytm 時間: 2022-5-17 14:09
本帖最後由 harryytm 於 2022-5-17 14:36 編輯
以前喺香港機不離身
返工放工都係靠行順便街拍
英國呢度好少街
去超市買野行經嘅都只係無人嘅路
路嘅兩邊全部都係屋而且係冷冷清清無人氣
真係嘅街得 Town Center 入面有幾條同條 High Street
而且呢啲街平日無人氣要星期六日先有
好難好似喺香港咁可以影到好多有人與事存在嘅相
英國呢邊有好多公園
放假就踏單車去公園游車河
好易睇到靚嘅風景
但我想影嘅題街上面發生嘅人與事
呢邊就比唔到我
所以好少帶機出街
作者: EVA001 時間: 2022-5-21 10:24
喺英國街拍係咪好難
因為私隱問題
影咗都唔Post 得出來?
作者: yick 時間: 2022-6-4 22:18
呢排SET 左40%
作者: InterSonic 時間: 2022-6-14 16:56
我用密封透明膠箱 + 樂器級數的濕度控制包 + 小米濕度計

作者: yick 時間: 2022-6-27 21:29
呢2包咩黎?
作者: InterSonic 時間: 2022-6-30 15:06
本帖最後由 InterSonic 於 2022-6-30 15:08 編輯
BOVEDA 49%
可以同時吸濕/放濕 令空間維持係 49%
去賣樂器的鋪就有

