Board logo

標題: 防潮鏡頭濕度最佳設定 [打印本頁]

作者: yick    時間: 2022-5-11 09:51     標題: 防潮鏡頭濕度最佳設定

有好多說法
40-55
40-50
45-55
60以下就OK

我防潮箱keep住43-47%

大家濕度KEEP 幾多為之最好?
作者: tunster    時間: 2022-5-11 09:56

45%, 太乾啲膠會爆
作者: yick    時間: 2022-5-11 23:32

45%, 太乾啲膠會爆
tunster 發表於 2022-5-11 09:56



    有人話唔會爆膠
作者: kklaw286    時間: 2022-5-12 00:46

我2個防潮柜都係調40-45%濕度!
用了超過十多年都係咁用!吾覺有乜問題。
作者: hon829    時間: 2022-5-12 01:18

數控款預設45%十幾年冇改過
作者: platinum    時間: 2022-5-12 11:02

紅A + 一年換一個吸濕盒, 長年30%以下

有部單反用左十幾年送埋被人都未壞
鏡頭健康, 反而有次放臭丸d膠變哂形
作者: tskso    時間: 2022-5-12 12:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaunb    時間: 2022-5-12 12:39

45% 一直用左十幾二十年, 未試過鏡頭發霉
作者: jeremymak    時間: 2022-5-12 12:45

af鏡頭十年左右我會放
作者: jjkk221    時間: 2022-5-12 14:01

想問,有沒有人只用防潮珠吸濕?有沒有問題?若用防潮珠會不會太乾?因理論上它有濕便吸,不能控制濕度。謝謝
作者: antonyhk    時間: 2022-5-12 14:22

有好多說法
40-55
40-50
45-55
60以下就OK

我防潮箱keep住43-47%

大家濕度KEEP 幾多為之最好? ...
yick 發表於 2022-5-11 09:51 AM


https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=668
作者: hon829    時間: 2022-5-12 15:02

想問,有沒有人只用防潮珠吸濕?有沒有問題?若用防潮珠會不會太乾?因理論上它有濕便吸,不能控制濕度。謝 ...
jjkk221 發表於 2022-5-12 14:01



梗係有問題啦
只懂不停吸濕至飽和, 要不時人為監察及更換 睇小眼就...
作者: jjkk221    時間: 2022-5-12 19:04

梗係有問題啦
只懂不停吸濕至飽和, 要不時人為監察及更換 睇小眼就... ...
hon829 發表於 2022-5-12 15:02



    我就係怕佢吸乾…
作者: tskso    時間: 2022-5-12 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2022-5-14 09:24

不時開下佢咪得囉, 不用過份憂慮, 呢種說法, 十年前都係咁講㗎喇

我個60L 其實壞過一次, 當時未攞去整,  ...
tskso 發表於 2022-5-12 20:00



    我打瀉過~
全部菲林差唔多唔要得
作者: epcput22    時間: 2022-5-14 14:16

我長期50-60左右...感覺冇咩事
作者: yick    時間: 2022-5-15 13:21

我長期50-60左右...感覺冇咩事
epcput22 發表於 2022-5-14 14:16



    我個人黎講
接受唔到50以上
作者: hopkins    時間: 2022-5-15 13:41

回復 13 #jjkk221

我自己用吸濕盒,最勁會由到30%左右,30%會唔會整壞膠?暫時未發現。
作者: yick    時間: 2022-5-15 17:58

回復 jjkk221

我自己用吸濕盒,最勁會由到30%左右,30%會唔會整壞膠?暫時未發現。 ...
hopkins 發表於 2022-5-15 13:41


當你室外80,  幾耐可以抽到30?
作者: tskso    時間: 2022-5-15 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: epcput22    時間: 2022-5-16 00:42

回覆 17# yick

初初我都長期50以下, 但又驚太乾有壞影響,
所以之後就50-60
作者: tskso    時間: 2022-5-16 01:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harryytm    時間: 2022-5-16 03:53

本帖最後由 harryytm 於 2022-5-16 04:18 編輯

英國呢邊買唔到紅 A 盒
唯有喺 Amazon 買 Lock & Lock 12L 密封食物盒
同埋用嚟放衣櫃可插電再生嘅 Silica Gel 吸濕器
再放個無線 Weather station sensor 入去睇到濕度長期 29%
https://www.amazon.co.uk/gp/prod ... 0?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.co.uk/gp/prod ... 0?ie=UTF8&psc=1

其實最理想係用 Pelican 再加吸濕器
因為個盒實淨又可以裝 Padding
而且有尺寸啱可以上飛機嘅器材行李箱
唔係上機用就咁喺屋企用嚟放相機都得
[youtube]fiK9CDzBCoE[/youtube]
[youtube]QwNSQ_K6YG4[/youtube]

順帶一提防潮櫃個機芯其實都係用 Silica Gel 再定時加熱去濕
作者: jeremymak    時間: 2022-5-16 11:15

英國呢邊買唔到紅 A 盒
唯有喺 Amazon 買 Lock & Lock 12L 密封食物盒
同埋用嚟放衣櫃可插電再生嘅 Silica  ...
harryytm 發表於 2022-5-16 03:53



英國咁多野影,點解咁少出相?
作者: yick    時間: 2022-5-16 21:29

我會諗兩樣嘢, 第一係個濕度計準唔準確, 第二防潮櫃裏面濕度會唔會經常保持平均 ...
tskso 發表於 2022-5-16 01:34



    我個箱,  43至48上下遊走
作者: harryytm    時間: 2022-5-17 14:09

本帖最後由 harryytm 於 2022-5-17 14:36 編輯
英國咁多野影,點解咁少出相?
jeremymak 發表於 2022-5-16 11:15

以前喺香港機不離身
返工放工都係靠行順便街拍

英國呢度好少街
去超市買野行經嘅都只係無人嘅路
路嘅兩邊全部都係屋而且係冷冷清清無人氣
真係嘅街得 Town Center 入面有幾條同條 High Street
而且呢啲街平日無人氣要星期六日先有
好難好似喺香港咁可以影到好多有人與事存在嘅相

英國呢邊有好多公園
放假就踏單車去公園游車河
好易睇到靚嘅風景
但我想影嘅題街上面發生嘅人與事
呢邊就比唔到我
所以好少帶機出街
作者: EVA001    時間: 2022-5-21 10:24

以前喺香港機不離身
返工放工都係靠行順便街拍

英國呢度好少街
去超市買野行經嘅都只係無人嘅路
路嘅兩邊 ...
harryytm 發表於 2022-5-17 14:09

喺英國街拍係咪好難

因為私隱問題

影咗都唔Post 得出來?
作者: yick    時間: 2022-6-4 22:18

呢排SET 左40%
作者: InterSonic    時間: 2022-6-14 16:56

我用密封透明膠箱 + 樂器級數的濕度控制包 + 小米濕度計

作者: yick    時間: 2022-6-27 21:29

我用密封透明膠箱 + 樂器級數的濕度控制包 + 小米濕度計
InterSonic 發表於 2022-6-14 16:56



    呢2包咩黎?
作者: InterSonic    時間: 2022-6-30 15:06

本帖最後由 InterSonic 於 2022-6-30 15:08 編輯
呢2包咩黎?
yick 發表於 2022-6-27 21:29


BOVEDA 49%

可以同時吸濕/放濕  令空間維持係 49%
去賣樂器的鋪就有





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2