作者: yick 時間: 2022-3-13 11:47 標題: 鏡頭哂太陽
哂下會唔會防到MOLD
.
作者: wingkps2 時間: 2022-3-13 12:14
會不會曬爛架.
作者: yick 時間: 2022-3-13 12:25
哂一陣only
作者: ahshing 時間: 2022-3-13 12:28
UV燈原理,有時我都會拎d鏡俾陽光曬下
作者: yick 時間: 2022-3-13 12:49
B+W 果舊野, 7百幾蚊
作者: 必思 時間: 2022-3-13 14:25
我冇防潮箱,一向都係靠晒太陽防霉
作者: panda360 時間: 2022-3-13 18:14
日日用的鏡頭,好少發霉。
作者: ahshing 時間: 2022-3-13 19:03
我都有呀,因為我住低層,陽光唔係成日曬到入黎
有d重症既鏡我會用果支燈直接煲佢
作者: yick 時間: 2022-3-14 00:00
果個位無水既, 平時都唔用既
超乾
作者: NPNT 時間: 2022-3-16 01:45
無降溫入防潮箱,會發毛...
作者: calvin83 時間: 2022-3-16 11:13
沒事的, 唔濕唔會發
作者: NPNT 時間: 2022-3-17 08:44
經驗之談,有人試過

