Board logo

標題: [圖片] 鏡頭哂太陽 [打印本頁]

作者: yick    時間: 2022-3-13 11:47     標題: 鏡頭哂太陽

哂下會唔會防到MOLD .



作者: wingkps2    時間: 2022-3-13 12:14

會不會曬爛架.
作者: yick    時間: 2022-3-13 12:25

會不會曬爛架.
wingkps2 發表於 2022-3-13 12:14



    哂一陣only
作者: ahshing    時間: 2022-3-13 12:28

UV燈原理,有時我都會拎d鏡俾陽光曬下
作者: yick    時間: 2022-3-13 12:49

UV燈原理,有時我都會拎d鏡俾陽光曬下
ahshing 發表於 2022-3-13 12:28



    B+W 果舊野,  7百幾蚊
作者: 必思    時間: 2022-3-13 14:25

我冇防潮箱,一向都係靠晒太陽防霉
作者: panda360    時間: 2022-3-13 18:14

日日用的鏡頭,好少發霉。
作者: ahshing    時間: 2022-3-13 19:03

B+W 果舊野,  7百幾蚊
yick 發表於 2022-3-13 12:49


我都有呀,因為我住低層,陽光唔係成日曬到入黎
有d重症既鏡我會用果支燈直接煲佢
作者: yick    時間: 2022-3-14 00:00

太近污水渠 晒大陽會有水氣蒸發出來 水氣係鏡頭 凝結就唔好
acp100 發表於 2022-3-13 14:02



    果個位無水既,  平時都唔用既
超乾
作者: NPNT    時間: 2022-3-16 01:45

無降溫入防潮箱,會發毛...
作者: calvin83    時間: 2022-3-16 11:13

無降溫入防潮箱,會發毛...
NPNT 發表於 2022-3-16 01:45

沒事的, 唔濕唔會發
作者: NPNT    時間: 2022-3-17 08:44

沒事的, 唔濕唔會發
calvin83 發表於 2022-3-16 11:13


經驗之談,有人試過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2