Board logo

標題: 好期待呀!【5 軸防震、9fps】Nikon 兩全片幅無反傳 7 月底現身? [打印本頁]

作者: sonycliepda    時間: 2018-7-6 10:16     標題: 好期待呀!【5 軸防震、9fps】Nikon 兩全片幅無反傳 7 月底現身?

本帖最後由 sonycliepda 於 2018-7-6 10:17 編輯

好期待呀! 【5 軸防震、9fps】Nikon 兩全片幅無反傳 7 月底現身?
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=22648
作者: masterpizza    時間: 2018-7-6 11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789    時間: 2018-7-6 11:52

回覆 2# masterpizza

nikon肯比10bit 4k60既話直接做拍片神器啦
反正nikon又無做開cam 零壓力
作者: masterpizza    時間: 2018-7-6 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiman127    時間: 2018-7-6 12:24

好期待呀! 【5 軸防震、9fps】Nikon 兩全片幅無反傳 7 月底現身?   
...
sonycliepda 發表於 2018-7-6 10:16

正呀。多的牌子出ff無反價格先有望下調。點解現在出的相機一定要拍片。相機唔係影到相就得咩
作者: s20012797    時間: 2018-7-6 12:26

本帖最後由 s20012797 於 2018-7-6 12:28 編輯

本身專業吾同,咁比只係張良鬥孔明
[youtube]ls41cPlKbz0[/youtube]
肯定就E加N記做軍火好揾過做相機,
BTW,就近日D鱔稿消息而言,我反而對傳言用D5300機玉的D3500有與趣D
作者: ten123456789    時間: 2018-7-6 12:28

回覆 4# masterpizza

做得出首先你買唔起機身
跟住頂得住咁8K既鏡頭更加買唔起
然後你落到電腦都頂唔順

FF無反黎講 堆spec夠直接打死sony已經夠
反正sony又唔敢放10bit放raw打自己FS系列
頂多咪比你外錄
作者: masterpizza    時間: 2018-7-6 12:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789    時間: 2018-7-6 12:34

回覆 5# chiman127


    因為S牌FANS好鐘意吹D相機有4K有HDR 有SLOG 低光勁
作者: wyhui5124    時間: 2018-7-6 12:56

傳統上C/S/P一早已經有做video camcorder,咁就好易將video技術放入digital cam度,N就從來都係著重still camera,要一次過追番哂咁多個十年的發展,真係談何容易
作者: ten123456789    時間: 2018-7-6 13:14

回覆 10# wyhui5124

其實就D850已經用緊8bit 4:2:2
之前D850 Filmmaker's Kit夾外錄就可以10bit 4:2:2
做機內10bit估計真係佢想就比到你

其他我覺得做到XH-1水平已經夠
作者: masterpizza    時間: 2018-7-6 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789    時間: 2018-7-6 13:33

回覆 12# masterpizza

MONSTRO 8K賣緊40萬一套基本套裝
當你nikon就算一部廿萬
無電影工業認可你賣得出幾多部

整完出黎唔賺錢當人開善堂咩
作者: aichun    時間: 2018-7-6 20:08

正呀。多的牌子出ff無反價格先有望下調。點解現在出的相機一定要拍片。相機唔係影到相就得咩  ...
chiman127 發表於 2018-7-6 12:24



    而家d相機全部都有拍片,唔理個用家拍唔拍片,如果部機冇拍片會好輸蝕
作者: 必思    時間: 2018-7-6 20:10

出咗先算
作者: aichun    時間: 2018-7-6 20:12

出咗先算
必思 發表於 2018-7-6 20:10



   出左都冇錢買
作者: NPNT    時間: 2018-7-6 20:14

等下啦.... 就快出
不過個樣應該唔係咁

作者: s20012797    時間: 2018-7-6 20:18

等下啦.... 就快出
不過個樣應該唔係咁
NPNT 發表於 2018-7-6 20:14


還原基本歩,就IBIS 就肯定有比Electronic VR好
作者: wingkps2    時間: 2018-7-6 20:24

幾時出.我都幾其袋
作者: NPNT    時間: 2018-7-6 20:32

回覆 18# s20012797
nikon 好似做開鏡防 ,無做機防....
原理都差不多,或者整個五軸鏡防俾大家一個驚喜
作者: calvin83    時間: 2018-7-6 20:33

回覆 19# wingkps2
買咩牌子?
作者: masterpizza    時間: 2018-7-6 20:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2018-7-6 20:59

回覆 21# calvin83


   冇咩牌子.食下花生啫.
作者: calvin83    時間: 2018-7-6 21:04

回覆 23# wingkps2
你今日冇影相?
作者: s20012797    時間: 2018-7-6 21:12

回覆  s20012797
nikon 好似做開鏡防 ,無做機防....
原理都差不多,或者整個五軸鏡防俾大家一個驚喜  ...
NPNT 發表於 2018-7-6 20:32


D5/D500/D7500*(*不排除其它型號有此功能),
可以係Movie Mode 開Electronic VR來影3840 × 2160(8MP),
應該同本身鏡頭VR冇咩關系,
我咁問其實係想知排除鏡頭VR,
Movie Mode用Electronic VR(保守估應有2級VR),
同用IBIS實質效果差幾遠
作者: NPNT    時間: 2018-7-6 21:23

電子防震響數碼成像度做手腳,畫面會裁切,同光學果隻爭得遠..
作者: WAI2    時間: 2018-7-6 21:30

有錢人既無反相機
作者: ten123456789    時間: 2018-7-6 21:34

回覆 22# masterpizza

我覺得腳踏實地打左sony個full frame無反市場落黎
機鏡一齊賣肯定賺得多過賣電影機
真係好似你咁講齋靠富豪玩真係死左十世
作者: calvin83    時間: 2018-7-6 21:40

Nikon的無反對手唔只係Sony/Leica, 仲有富士...
作者: 必思    時間: 2018-7-6 22:22

Nikon的無反對手唔只係Sony/Leica, 仲有富士...
calvin83 發表於 2018-7-6 21:40



    Nikon無反最大既對手係Nikon高層,隨時話唔出
作者: KennyCKL1822    時間: 2018-7-6 22:51

回覆  masterpizza

做得出首先你買唔起機身
跟住頂得住咁8K既鏡頭更加買唔起
然後你落到電腦都頂 ...
ten123456789 發表於 2018-7-6 12:28


話唔定等陣部A7SIII就有10BIT
不過RAW就無咩可能, 亦無必要
作者: calvin83    時間: 2018-7-6 22:53

Nikon無反最大既對手係Nikon高層,隨時話唔出
必思 發表於 2018-7-6 22:22

唔會再來DL no more la.
作者: ten123456789    時間: 2018-7-6 22:55

回覆 31# KennyCKL1822

a7s3真係無咩機會10bit
除非賣得貴過fs5
作者: KennyCKL1822    時間: 2018-7-6 23:47

回覆  KennyCKL1822

a7s3真係無咩機會10bit
除非賣得貴過fs5
ten123456789 發表於 2018-7-6 22:55


有10BIT先係真正既HDR, 上10BIT係遲早既事, 係爭在幾時
特別係隔離部GH5S咁大壓力
作者: ten123456789    時間: 2018-7-7 00:08

回覆 34# KennyCKL1822

問題sony唔係咁諗
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-7-7 00:18

真係有咁勁咩?
作者: masterpizza    時間: 2018-7-7 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789    時間: 2018-7-7 01:29

回覆 36# 我係小魚兒

估計會係10bit/8bit 4:2:2 4k30
無crop factor既超采4K
full hd 120fps slowmotion
跟手比多個HLG

如果出個轉接方便既話都幾有性價比既
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-7-7 01:39

回覆  我係小魚兒

估計會係10bit/8bit 4:2:2 4k30
無crop factor既超采4K
full hd 120fps slowmotion
跟 ...
ten123456789 發表於 2018-7-7 01:29



    咁同依家果D冇咩反別
睇鏡勁唔勁...同部機型唔型, 輕唔輕
作者: ten123456789    時間: 2018-7-7 01:51

本帖最後由 ten123456789 於 2018-7-7 01:52 編輯

回覆 39# 我係小魚兒

full frame無反都暫時未有依個spec既
個轉接如果做到同eos m環個對焦水平相近既話都唔差下
咁就大把平鏡玩
作者: aichun    時間: 2018-7-7 06:47

回覆  s20012797
nikon 好似做開鏡防 ,無做機防....
原理都差不多,或者整個五軸鏡防俾大家一個驚喜  ...
NPNT 發表於 2018-7-6 20:32


今時今日無反冇IBIS好輸蝕喎
作者: aichun    時間: 2018-7-7 06:48

幾時出.我都幾其袋
wingkps2 發表於 2018-7-6 20:24


你儲定錢應該差唔多
作者: aichun    時間: 2018-7-7 06:51

唔會再來DL no more la.
calvin83 發表於 2018-7-6 22:53



    如果Sony唔供應Sensor比佢呢!
作者: calvin83    時間: 2018-7-7 08:50

回覆 43# aichun
你唔好咁啦./
作者: NPNT    時間: 2018-7-7 08:50

回覆 43# aichun
好簡單,仲有好多選擇,例如同三叔買...
我諗N記用家會更高興
作者: calvin83    時間: 2018-7-7 08:53

回覆 45# NPNT
富士同***有技術合作
作者: aichun    時間: 2018-7-7 09:16

回覆  aichun
你唔好咁啦./
calvin83 發表於 2018-7-7 08:50



    我梗係希望唔會啦,始終百花齊放用家先至多選擇,起碼唔會比罪大玩晒
作者: aichun    時間: 2018-7-7 09:18

回覆  NPNT
富士同***有技術合作
calvin83 發表於 2018-7-7 08:53


奸狼有自己sensor廠鍾意點玩都得,力狂就真係要睇人面色,睇牌面始終差咁d
作者: wingkps2    時間: 2018-7-7 09:54

對FF都冇咩大興趣了.剩係睇下個機款J下就夠了.
作者: 必思    時間: 2018-7-7 10:03

對FF都冇咩大興趣了.剩係睇下個機款J下就夠了.
wingkps2 發表於 2018-7-7 09:54



    老虎會買俾你啦
作者: calvin83    時間: 2018-7-7 10:17

回覆 50# 必思
下次會係咩model呢?
作者: usei    時間: 2018-7-7 11:44

佢賣兩萬四同三萬一
其實係托高咗
masterpizza 發表於 2018-7-6 12:29


見無對手當然托高個價
作者: nelsonlee130    時間: 2018-7-7 11:48

力狂就真係要睇人面色
aichun 發表於 2018-7-7 09:18 AM


都係睇錢者
sony-semicon同相機係唔同部門
之前訪問講過d850出之前相機部係唔知粒45.7MP sensor spec.
我覺得無fab反面無包袱 邊間技術好就同邊間買
唔似奸狼綁手綁腳 睇見6d2就會心一笑
作者: 必思    時間: 2018-7-7 11:48

回覆  必思
下次會係咩model呢?
calvin83 發表於 2018-7-7 10:17



    5D4,炒冷飯
作者: wingkps2    時間: 2018-7-7 11:48

回覆 50# 必思


    唔好再買嘞..
作者: MobyDick    時間: 2018-7-7 11:51

好其待,不過會等一年半載先買!

BTW, 以現今Sony FF mirrorless 嘅market share,如果有Nikon Lens adapter出到有比Canon嗰D咁好,可能有部份Nikon用家會考慮用A7 加adapter而唔買Nikon FF mirrorless.
作者: usei    時間: 2018-7-7 11:58

回覆 56# MobyDick

如果有 C/N 鏡在手
買 C/N/S FF 無反 都是要用接環
作者: MobyDick    時間: 2018-7-7 13:28

本帖最後由 MobyDick 於 2018-7-7 22:54 編輯
回覆  MobyDick

如果有 C/N 鏡在手
買 C/N/S FF 無反 都是要用接環
usei 發表於 2018-7-7 11:58



唔使你講都知阿媽係女人,但係adapter AF都有快慢分別!正廠有心做一定可以做到用DSLR一樣!


作者: NPNT    時間: 2018-7-7 16:30

回覆 46# calvin83

好似話下一水唔再用罪大cmos,富粉異常高興
作者: aichun    時間: 2018-7-7 18:26

回覆  calvin83

好似話下一水唔再用罪大cmos,富粉異常高興
NPNT 發表於 2018-7-7 16:30



    有望出X70 後繼!
作者: calvin83    時間: 2018-7-7 20:27

回復 59 #NPNT

其實邊個做唔重要,最緊要係好同唔缺貨。

via HKEPC Reader for Android
作者: meowmi    時間: 2018-7-11 23:36

回復 NPNT

其實邊個做唔重要,最緊要係好同唔缺貨。

via HKEPC Reader for Android
calvin83 發表於 2018-7-7 20:27


我就覺得邊個做都唔重要,最緊要係Nikon唔好玩玩下又唔玩,好似J5咁
換鏡相機你唔出鏡,唔知有咩好玩,SONY都唔係一朝一夕有咁多人用
作者: KinChungE    時間: 2018-7-12 00:49

唔使你講都知阿媽係女人,但係adapter AF都有快慢分別!正廠有心做一定可以做到用DSLR一樣!

...
MobyDick 發表於 2018-7-7 13:28


Adapter AF有快慢分別係因為唔同牌子procotol唔同, 要做翻譯
如果Nikon無反/單反, 理應同一protocol, 冇以上問題, 同Canon EF-M相約
不過未必支支鏡對Contrast-detect AF做得好就真
純Phase-detect又唔夠準
作者: s20012797    時間: 2018-7-12 01:11

Adapter AF有快慢分別係因為唔同牌子procotol唔同, 要做翻譯
如果Nikon無反/單反, 理應同一protocol, 冇 ...
KinChungE 發表於 2018-7-12 00:49


同牌直插應該都有分別,始終吾同機用的AF motor電壓都有分別,
以N1用FT1為例,推10-20 AF-P,頂多只有D3xxx/D5xxx差吾多速度,
對比D500反應都仲係慢左,用原廠接環吾見得有咩特別優異之處
作者: KinChungE    時間: 2018-7-12 09:15

同牌直插應該都有分別,始終吾同機用的AF motor電壓都有分別,
以N1用FT1為例,推10-20 AF-P,頂多只有D3xxx/ ...
s20012797 發表於 2018-7-12 01:11


咁呢個係關機事, 唔關個Adapter事
無反轉單反mount adapter都係將D電直出, 佢入面完全冇電子零件
作者: MobyDick    時間: 2018-7-12 13:08

同牌直插應該都有分別,始終吾同機用的AF motor電壓都有分別,
以N1用FT1為例,推10-20 AF-P,頂多只有D3xxx/ ...
s20012797 發表於 2018-7-12 01:11



就算新mount電壓唔同,adapter內做adjustment應該唔難,就算原廠adapter做唔到100%,差兩三%都已經冇問題!
作者: sonycliepda    時間: 2018-7-12 14:11

咁呢個係關機事, 唔關個Adapter事
無反轉單反mount adapter都係將D電直出, 佢入面完全冇電子零件 ...
KinChungE 發表於 2018-7-12 09:15


原廠FT1 adapter 賣過千仲要無電子野係入面, 未免太貴了吧?
作者: KinChungE    時間: 2018-7-12 14:13

原廠FT1 adapter 賣過千仲要無電子野係入面, 未免太貴了吧?    ...
sonycliepda 發表於 2018-7-12 14:11


定價同實際售價係兩回事

https://www.canon.com.hk/tc/prod ... s.do?prrfnbr=200421
Canon標價都$980





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2