作者: sonycliepda 時間: 2018-7-6 10:16 標題: 好期待呀!【5 軸防震、9fps】Nikon 兩全片幅無反傳 7 月底現身?
本帖最後由 sonycliepda 於 2018-7-6 10:17 編輯
好期待呀! 【5 軸防震、9fps】Nikon 兩全片幅無反傳 7 月底現身?
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=22648
作者: masterpizza 時間: 2018-7-6 11:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789 時間: 2018-7-6 11:52
回覆 2# masterpizza
nikon肯比10bit 4k60既話直接做拍片神器啦
反正nikon又無做開cam 零壓力
作者: masterpizza 時間: 2018-7-6 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiman127 時間: 2018-7-6 12:24
正呀。多的牌子出ff無反價格先有望下調。點解現在出的相機一定要拍片。相機唔係影到相就得咩
作者: s20012797 時間: 2018-7-6 12:26
本帖最後由 s20012797 於 2018-7-6 12:28 編輯
本身專業吾同,咁比只係張良鬥孔明
[youtube]ls41cPlKbz0[/youtube]
肯定就E加N記做軍火好揾過做相機,
BTW,就近日D鱔稿消息而言,我反而對傳言用D5300機玉的D3500有與趣D
作者: ten123456789 時間: 2018-7-6 12:28
回覆 4# masterpizza
做得出首先你買唔起機身
跟住頂得住咁8K既鏡頭更加買唔起

然後你落到電腦都頂唔順
FF無反黎講 堆spec夠直接打死sony已經夠
反正sony又唔敢放10bit放raw打自己FS系列
頂多咪比你外錄
作者: masterpizza 時間: 2018-7-6 12:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789 時間: 2018-7-6 12:34
回覆 5# chiman127
因為S牌FANS好鐘意吹D相機有4K有HDR 有SLOG 低光勁

作者: wyhui5124 時間: 2018-7-6 12:56
傳統上C/S/P一早已經有做video camcorder,咁就好易將video技術放入digital cam度,N就從來都係著重still camera,要一次過追番哂咁多個十年的發展,真係談何容易

作者: ten123456789 時間: 2018-7-6 13:14
回覆 10# wyhui5124
其實就D850已經用緊8bit 4:2:2
之前D850 Filmmaker's Kit夾外錄就可以10bit 4:2:2
做機內10bit估計真係佢想就比到你

其他我覺得做到XH-1水平已經夠
作者: masterpizza 時間: 2018-7-6 13:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789 時間: 2018-7-6 13:33
回覆 12# masterpizza
MONSTRO 8K賣緊40萬一套基本套裝
當你nikon就算一部廿萬
無電影工業認可你賣得出幾多部

整完出黎唔賺錢當人開善堂咩

作者: aichun 時間: 2018-7-6 20:08
而家d相機全部都有拍片,唔理個用家拍唔拍片,如果部機冇拍片會好輸蝕
作者: 必思 時間: 2018-7-6 20:10
出咗先算
作者: aichun 時間: 2018-7-6 20:12
出左都冇錢買
作者: NPNT 時間: 2018-7-6 20:14
等下啦.... 就快出
不過個樣應該唔係咁

作者: s20012797 時間: 2018-7-6 20:18
還原基本歩,就IBIS 就肯定有比Electronic VR好
作者: wingkps2 時間: 2018-7-6 20:24
幾時出.我都幾其袋
作者: NPNT 時間: 2018-7-6 20:32
回覆 18# s20012797
nikon 好似做開鏡防 ,無做機防....
原理都差不多,或者整個五軸鏡防俾大家一個驚喜
作者: calvin83 時間: 2018-7-6 20:33
回覆 19# wingkps2
買咩牌子?
作者: masterpizza 時間: 2018-7-6 20:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2018-7-6 20:59
回覆 21# calvin83
冇咩牌子.食下花生啫.
作者: calvin83 時間: 2018-7-6 21:04
回覆 23# wingkps2
你今日冇影相?
作者: s20012797 時間: 2018-7-6 21:12
D5/D500/D7500*(*不排除其它型號有此功能),
可以係Movie Mode 開Electronic VR來影3840 × 2160(8MP),
應該同本身鏡頭VR冇咩關系,
我咁問其實係想知排除鏡頭VR,
Movie Mode用Electronic VR(保守估應有2級VR),
同用IBIS實質效果差幾遠
作者: NPNT 時間: 2018-7-6 21:23
電子防震響數碼成像度做手腳,畫面會裁切,同光學果隻爭得遠..
作者: WAI2 時間: 2018-7-6 21:30
有錢人既無反相機
作者: ten123456789 時間: 2018-7-6 21:34
回覆 22# masterpizza
我覺得腳踏實地打左sony個full frame無反市場落黎
機鏡一齊賣肯定賺得多過賣電影機
真係好似你咁講齋靠富豪玩真係死左十世
作者: calvin83 時間: 2018-7-6 21:40
Nikon的無反對手唔只係Sony/Leica, 仲有富士...
作者: 必思 時間: 2018-7-6 22:22
Nikon無反最大既對手係Nikon高層,隨時話唔出
作者: KennyCKL1822 時間: 2018-7-6 22:51
話唔定等陣部A7SIII就有10BIT
不過RAW就無咩可能, 亦無必要
作者: calvin83 時間: 2018-7-6 22:53
唔會再來DL no more la.
作者: ten123456789 時間: 2018-7-6 22:55
回覆 31# KennyCKL1822
a7s3真係無咩機會10bit
除非賣得貴過fs5

作者: KennyCKL1822 時間: 2018-7-6 23:47
有10BIT先係真正既HDR, 上10BIT係遲早既事, 係爭在幾時
特別係隔離部GH5S咁大壓力
作者: ten123456789 時間: 2018-7-7 00:08
回覆 34# KennyCKL1822
問題sony唔係咁諗

作者: 我係小魚兒 時間: 2018-7-7 00:18
真係有咁勁咩?
作者: masterpizza 時間: 2018-7-7 00:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789 時間: 2018-7-7 01:29
回覆 36# 我係小魚兒
估計會係10bit/8bit 4:2:2 4k30
無crop factor既超采4K
full hd 120fps slowmotion
跟手比多個HLG
如果出個轉接方便既話都幾有性價比既

作者: 我係小魚兒 時間: 2018-7-7 01:39
回覆 我係小魚兒
估計會係10bit/8bit 4:2:2 4k30
無crop factor既超采4K
full hd 120fps slowmotion
跟 ...
ten123456789 發表於 2018-7-7 01:29
咁同依家果D冇咩反別
睇鏡勁唔勁...同部機型唔型, 輕唔輕
作者: ten123456789 時間: 2018-7-7 01:51
本帖最後由 ten123456789 於 2018-7-7 01:52 編輯
回覆 39# 我係小魚兒
full frame無反都暫時未有依個spec既
個轉接如果做到同eos m環個對焦水平相近既話都唔差下
咁就大把平鏡玩
作者: aichun 時間: 2018-7-7 06:47
今時今日無反冇IBIS好輸蝕喎
作者: aichun 時間: 2018-7-7 06:48
你儲定錢應該差唔多
作者: aichun 時間: 2018-7-7 06:51
如果Sony唔供應Sensor比佢呢!
作者: calvin83 時間: 2018-7-7 08:50
回覆 43# aichun
你唔好咁啦./
作者: NPNT 時間: 2018-7-7 08:50
回覆 43# aichun
好簡單,仲有好多選擇,例如同三叔買...
我諗N記用家會更高興
作者: calvin83 時間: 2018-7-7 08:53
回覆 45# NPNT
富士同***有技術合作
作者: aichun 時間: 2018-7-7 09:16
我梗係希望唔會啦,始終百花齊放用家先至多選擇,起碼唔會比罪大玩晒
作者: aichun 時間: 2018-7-7 09:18
奸狼有自己sensor廠鍾意點玩都得,力狂就真係要睇人面色,睇牌面始終差咁d
作者: wingkps2 時間: 2018-7-7 09:54
對FF都冇咩大興趣了.剩係睇下個機款J下就夠了.
作者: 必思 時間: 2018-7-7 10:03
老虎會買俾你啦
作者: calvin83 時間: 2018-7-7 10:17
回覆 50# 必思
下次會係咩model呢?
作者: usei 時間: 2018-7-7 11:44
見無對手當然托高個價
作者: nelsonlee130 時間: 2018-7-7 11:48
都係睇錢者
sony-semicon同相機係唔同部門
之前訪問講過d850出之前相機部係唔知粒45.7MP sensor spec.
我覺得無fab反面無包袱 邊間技術好就同邊間買
唔似奸狼綁手綁腳 睇見6d2就會心一笑
作者: 必思 時間: 2018-7-7 11:48
5D4,炒冷飯
作者: wingkps2 時間: 2018-7-7 11:48
回覆 50# 必思
唔好再買嘞..

作者: MobyDick 時間: 2018-7-7 11:51
好其待,不過會等一年半載先買!
BTW, 以現今Sony FF mirrorless 嘅market share,如果有Nikon Lens adapter出到有比Canon嗰D咁好,可能有部份Nikon用家會考慮用A7 加adapter而唔買Nikon FF mirrorless.
作者: usei 時間: 2018-7-7 11:58
回覆 56# MobyDick
如果有 C/N 鏡在手
買 C/N/S FF 無反 都是要用接環

作者: MobyDick 時間: 2018-7-7 13:28
本帖最後由 MobyDick 於 2018-7-7 22:54 編輯
唔使你講都知阿媽係女人,但係adapter AF都有快慢分別!正廠有心做一定可以做到用DSLR一樣!

作者: NPNT 時間: 2018-7-7 16:30
回覆 46# calvin83
好似話下一水唔再用罪大cmos,富粉異常高興
作者: aichun 時間: 2018-7-7 18:26
有望出X70 後繼!
作者: calvin83 時間: 2018-7-7 20:27
回復 59 #NPNT
其實邊個做唔重要,最緊要係好同唔缺貨。
via HKEPC Reader for Android
作者: meowmi 時間: 2018-7-11 23:36
我就覺得邊個做都唔重要,最緊要係Nikon唔好玩玩下又唔玩,好似J5咁
換鏡相機你唔出鏡,唔知有咩好玩,SONY都唔係一朝一夕有咁多人用
作者: KinChungE 時間: 2018-7-12 00:49
Adapter AF有快慢分別係因為唔同牌子procotol唔同, 要做翻譯
如果Nikon無反/單反, 理應同一protocol, 冇以上問題, 同Canon EF-M相約
不過未必支支鏡對Contrast-detect AF做得好就真
純Phase-detect又唔夠準
作者: s20012797 時間: 2018-7-12 01:11
Adapter AF有快慢分別係因為唔同牌子procotol唔同, 要做翻譯
如果Nikon無反/單反, 理應同一protocol, 冇 ...
KinChungE 發表於 2018-7-12 00:49
同牌直插應該都有分別,始終吾同機用的AF motor電壓都有分別,
以N1用FT1為例,推10-20 AF-P,頂多只有D3xxx/D5xxx差吾多速度,
對比D500反應都仲係慢左,用原廠接環吾見得有咩特別優異之處
作者: KinChungE 時間: 2018-7-12 09:15
同牌直插應該都有分別,始終吾同機用的AF motor電壓都有分別,
以N1用FT1為例,推10-20 AF-P,頂多只有D3xxx/ ...
s20012797 發表於 2018-7-12 01:11
咁呢個係關機事, 唔關個Adapter事
無反轉單反mount adapter都係將D電直出, 佢入面完全冇電子零件
作者: MobyDick 時間: 2018-7-12 13:08
同牌直插應該都有分別,始終吾同機用的AF motor電壓都有分別,
以N1用FT1為例,推10-20 AF-P,頂多只有D3xxx/ ...
s20012797 發表於 2018-7-12 01:11
就算新mount電壓唔同,adapter內做adjustment應該唔難,就算原廠adapter做唔到100%,差兩三%都已經冇問題!
作者: sonycliepda 時間: 2018-7-12 14:11
原廠FT1 adapter 賣過千仲要無電子野係入面, 未免太貴了吧?

作者: KinChungE 時間: 2018-7-12 14:13
定價同實際售價係兩回事
https://www.canon.com.hk/tc/prod ... s.do?prrfnbr=200421
Canon標價都$980

