Board logo

標題: sony fullframe用家或者將會買請入 [打印本頁]

作者: bhkk00    時間: 2017-10-21 21:47     標題: sony fullframe用家或者將會買請入

推薦人同被推薦都會有現金券送 for 買len
http://www.sony.com.hk/alphareferral/index.jsp

入正題 前幾日入手, 有冇用家可以推薦我?

另外想買支短焦鏡, 見到有人介紹samyang 14mm 2.8F 舊款手動
大家有冇其他推介?
作者: 必思    時間: 2017-10-21 22:31

1224/4
作者: NPNT    時間: 2017-10-21 22:32

去DC屋揾人推薦會易d
samyang 14/2.8 都 ok,有錢就買FE 12-24 .
作者: bhkk00    時間: 2017-10-22 00:49

去DC屋揾人推薦會易d
samyang 14/2.8 都 ok,有錢就買FE 12-24 .
NPNT 發表於 2017-10-21 22:32

$2400 同 $12000比
$12000呢個價暫時唔會考慮

相差太遠喇
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-22 01:07

D鏡頭出面賣平D...
BTW, 我係唔係可以推薦??
A7R II 用家
作者: bhkk00    時間: 2017-10-22 01:20

D鏡頭出面賣平D...
BTW, 我係唔係可以推薦??
A7R II 用家
我係小魚兒 發表於 2017-10-22 01:07

應該會有email 有個推薦code

我諗住有優惠券都只係用黎支買平len玩下
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-22 01:22

應該會有email 有個推薦code

我諗住有優惠券都只係用黎支買平len玩下
bhkk00 發表於 2017-10-22 01:20



    咁我冇LA...我部機買左好耐了....
得D 鏡頭優惠CODE...但每次都DEL晒...
因為D價 優惠左都仲貴過出面$2000-$5000不等
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-22 01:25

咁我冇LA...我部機買左好耐了....
得D 鏡頭優惠CODE...但每次都DEL晒...
因為D價 優惠左都仲貴過出 ...
我係小魚兒 發表於 2017-10-22 01:22

邊幾支鏡差咁遠?
作者: bhkk00    時間: 2017-10-22 01:33

本帖最後由 bhkk00 於 2017-10-22 01:36 編輯
咁我冇LA...我部機買左好耐了....
得D 鏡頭優惠CODE...但每次都DEL晒...
因為D價 優惠左都仲貴過出 ...
我係小魚兒 發表於 2017-10-22 01:22

如果有2張券 可以平平地買SEL50F18F 或者 SEL28F20玩下
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-22 09:27

邊幾支鏡差咁遠?
mail4kawai 發表於 2017-10-22 01:25



    70-200 F2.8 <---差最遠, 你去星際俾現金平好多
16-35 F2.8
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-22 09:29

70-200 F2.8
我係小魚兒 發表於 2017-10-22 09:27

1635GM咩價位?

via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-22 09:32

1635GM咩價位?

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2017-10-22 09:29



    現金最平$16500 只限現金
作者: bhkk00    時間: 2017-10-23 09:23

咁我冇LA...我部機買左好耐了....
得D 鏡頭優惠CODE...但每次都DEL晒...
因為D價 優惠左都仲貴過出 ...
我係小魚兒 發表於 2017-10-22 01:22


   
介唔介意比個 email我試下

因為我個推薦嗎係我個email
[attach]2019217[/attach]

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: bhkk00    時間: 2017-10-23 09:23

本帖最後由 bhkk00 於 2017-10-23 09:25 編輯

如果諗住買個 adapter用 canon len
用邊款好?
metabones 太貴
國產 天工三代 好似ok

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: usei    時間: 2017-10-23 09:28

70-200 F2.8
我係小魚兒 發表於 2017-10-22 09:27


70-200 F2.8 咩價位 ?
作者: 必思    時間: 2017-10-23 09:30

如果諗住買個 adapter用 canon len
用邊款好?
metabones 太貴
國產 天工三代 好似ok

via HKEPC Ionic Read ...
bhkk00 發表於 2017-10-23 09:23


死馬MC11
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-23 09:37

70-200 F2.8 咩價位 ?
usei 發表於 2017-10-23 09:28



    上面講左....
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-23 09:45

介唔介意比個 email我試下

因為我個推薦嗎係我個email


via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Andro ...
bhkk00 發表於 2017-10-23 09:23



    我過左保養啦...應該唔得...
師兄可以試下用 My Sony「+賞」優惠一覽
應該有$1000蚊買鏡頭的
作者: usei    時間: 2017-10-23 10:38

上面講左....
我係小魚兒 發表於 2017-10-23 09:37


上面不是講 1635 GM ?
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-23 10:43

上面不是講 1635 GM ?
usei 發表於 2017-10-23 10:38



    係WOR...唔好意思師兄
我記得剛出果時$18800 現金, 係星際 果間D BXXX
已經比市價平$3000幾...
依家冇問唔太知...上price睇好似係$17XXX 多D...
通常你俾現金可以平多$500左右, 睇你牙力夠唔夠啦...
作者: fatcatxx    時間: 2017-10-24 17:06

死馬MC11
必思 發表於 2017-10-23 09:30


Sigma x2
作者: PC147    時間: 2017-10-25 01:09

係WOR...唔好意思師兄
我記得剛出果時$18800 現金, 係星際 果間D BXXX
已經比市價平$ ...
我係小魚兒 發表於 2017-10-23 10:43



    星際之前都用得個兩張劵喎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2