標題:
高ISO 用來影黑白幾好
[打印本頁]
作者:
chiman127
時間:
2016-10-8 01:07
標題:
高ISO 用來影黑白幾好
ISO12800
不過好似唔多夠實
作者:
marcochl
時間:
2016-10-8 02:14
回覆
1#
chiman127
好唔錯啦
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2