Board logo

標題: 高ISO 用來影黑白幾好 [打印本頁]

作者: chiman127    時間: 2016-10-8 01:07     標題: 高ISO 用來影黑白幾好

ISO12800
不過好似唔多夠實

作者: marcochl    時間: 2016-10-8 02:14

回覆 1# chiman127

好唔錯啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2