Board logo

標題: 市面上有幾多直角取景器選擇? [打印本頁]

作者: rockyw    時間: 2016-8-7 23:50     標題: 市面上有幾多直角取景器選擇?

用緊D610, 原裝好似好貴, 成千幾二千, 上網睇淘記好多, 但唔知邊隻岩用同好用
有ching用緊嗎?
作者: calvin83    時間: 2016-8-8 00:07

平果D都係差唔多..
作者: ahshing    時間: 2016-8-8 00:56

幾百蚊果d又暗又細
如果影macro用,買隻HDMI 5" mon好過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2