Board logo

標題: 新手買相機,最好二手~ [打印本頁]

作者: kingston00    時間: 2016-8-3 22:18     標題: 新手買相機,最好二手~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2016-8-3 22:25

去肥花二手區搵下幾舊水一套既M43試玩下先,唔岩咪放番出去都係蝕一佰幾十
作者: kingston00    時間: 2016-8-3 22:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2016-8-3 23:53

買二手, 你識唔識check機/鏡先?
作者: aichun    時間: 2016-8-3 23:54

回覆  必思
唔見有...
kingston00 發表於 2016-8-3 22:57


幾百蚊機連鏡唔係冇,不過選擇少
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4442797
作者: kingston00    時間: 2016-8-3 23:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2016-8-3 23:59

見到有部epl3  放左好耐下
作者: 必思    時間: 2016-8-4 00:04

買二手, 你識唔識check機/鏡先?
calvin83 發表於 2016-8-3 23:53



    唔識唔緊要,買得多就識,最少都買到個教訓
作者: calvin83    時間: 2016-8-4 00:10

唔識唔緊要,買得多就識,最少都買到個教訓
必思 發表於 2016-8-4 00:04

哦... 咁又係
作者: tonyau2348    時間: 2016-8-4 00:12

唔識,講過信字咋
kingston00 發表於 2016-8-3 23:58



    買吓買吓就識架啦
作者: semson    時間: 2016-8-4 00:40

呢部抵喎,型號新過樓主講果部。

http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4489174
作者: manman1998    時間: 2016-8-4 00:42

我睇得出樓主係有D驚,大家應該令樓主有番D信心才對
作者: semson    時間: 2016-8-4 00:46

本帖最後由 semson 於 2016-8-4 00:48 編輯
我睇得出樓主係有D驚,大家應該令樓主有番D信心才對
manman1998 發表於 2016-8-4 00:42



驚乜 800蚊機身+鏡真係好扺喎,輸盡都係800.... 機身check sensor有冇塵,最多睇埋shutter count;鏡就預左有塵,至緊要唔花鏡片。

見到有師兄放ep3 kit $1000,如買到會係更好選擇,當然比epl3少左個反mon。再買只14mm f2.5就好好影架啦。
作者: kingston00    時間: 2016-8-4 00:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 硬件法師    時間: 2016-8-4 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2016-8-4 00:52

1300d <-典型仇人機.
作者: kingston00    時間: 2016-8-4 00:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998    時間: 2016-8-4 00:58

二手睇下有冇EOS-M3 & 22mm餅鏡,或富士X-M1 & 27mm餅鏡... 兩者再向前(廣角)或向後(遠攝)再加一支鏡都可能夠錢
作者: semson    時間: 2016-8-4 00:59

唔計聞相,M43係好抵玩既系統。二手機身同鏡都平,2K內買到一變焦一定焦。你當入門啦,玩一段時間後知道自己想要乜再升級/轉會。如果你一黎就買4K以上既系統,唔啱玩放出去淨蝕都可能有一半。。。
作者: lthung817    時間: 2016-8-4 02:04

5000已經可以買到A6000 kit set
作者: kingston00    時間: 2016-8-4 02:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2016-8-4 09:14

預五千 搵晒咁既價位既機
又啱心水。睇睇討論區。
就去馬 .人 第一次總會做錯事的
作者: kendrick    時間: 2016-8-4 09:20

買二手都要check價,而家二手價有時會比一手更貴~~
作者: 必思    時間: 2016-8-4 09:25

預五千 搵晒咁既價位既機
又啱心水。睇睇討論區。
就去馬 .人 第一次總會做錯事的 ...
wingkps2 發表於 2016-8-4 09:14



    Wing Sir係呢方面既專家
作者: sam2004    時間: 2016-8-4 09:29

回覆 1# kingston00

新手買相機,最好二手~?!
咪係叫d新仔去死,佢地咩都唔懂.
作者: wingkps2    時間: 2016-8-4 09:33

回覆 24# 必思


    做錯事專家?
作者: 必思    時間: 2016-8-4 09:36

回覆  必思


    做錯事專家?
wingkps2 發表於 2016-8-4 09:33



    呢輪你買機鏡經驗多丫嗎,個個月都買
作者: wingkps2    時間: 2016-8-4 09:40

回覆 27# 必思


    e 個月冇嘞 .諗住今個月有炮金。點知冇 .
留待下個月嘞
作者: aichun    時間: 2016-8-4 10:16

回覆  必思


    e 個月冇嘞 .諗住今個月有炮金。點知冇 .
留待下個月嘞 ...
wingkps2 發表於 2016-8-4 09:40


會唔會下個月都冇!?
作者: acban    時間: 2016-8-4 10:45

我覺得新手應該買新行貨機比較好, 因為新手對相機認識不多, 買二手時未必識Check機.
作者: 京    時間: 2016-8-4 10:59

新手一係買特平二手(中伏都唔怕) 水貨就要問問人 (如P記無奶油買行) 行貨就當然最好啦~

我SUGGEST買GF7水貨 KIT SET都係2千頭
作者: wingkps2    時間: 2016-8-4 11:05

回覆 29# aichun


有咁既可能,今年公司搵唔到錢.
上年就唔同,唉....
作者: 必思    時間: 2016-8-4 11:08

新手一係買特平二手(中伏都唔怕) 水貨就要問問人 (如P記無奶油買行) 行貨就當然最好啦~

我SUGGEST買GF7水 ...
京 發表於 2016-8-4 10:59



新手都未知自己要乜咁快就用兩仟幾投入一個唔多人用既系統?用幾佰執部二手玩下先啦,
岩玩先再投入多D,唔岩咪蝕三兩佰當租機
作者: sam2004    時間: 2016-8-4 11:50

我覺得新手應該買新行貨機比較好, 因為新手對相機認識不多, 買二手時未必識Check機. ...
acban 發表於 2016-8-4 10:45


睇下呢個…sc只有千五,起正啊!?
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4504935
作者: calvin83    時間: 2016-8-4 11:58

睇下呢個…sc只有千五,起正啊!?
sam2004 發表於 2016-8-4 11:50

拍片機, SC細好正常.
作者: kingston00    時間: 2016-8-4 12:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2016-8-4 12:06

拍片機, SC細好正常.
calvin83 發表於 2016-8-4 11:58



    細事刀cup李看透鳥
作者: kingston00    時間: 2016-8-4 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2016-8-4 12:15

kingston00 發表於 2016-8-4 12:12

E度唔比ICON post ga.
作者: sam2004    時間: 2016-8-4 12:24

拍片機....
calvin83 發表於 2016-8-4 11:58


咪係囉!塊sensor有机會燒了上萬小時呢
老手就是老手
作者: 必思    時間: 2016-8-4 12:24

呢套雙鏡已經有埋枝餅
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4504683





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2