作者: kingston00 時間: 2016-8-3 22:18 標題: 新手買相機,最好二手~
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2016-8-3 22:25
去肥花二手區搵下幾舊水一套既M43試玩下先,唔岩咪放番出去都係蝕一佰幾十
作者: kingston00 時間: 2016-8-3 22:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83 時間: 2016-8-3 23:53
買二手, 你識唔識check機/鏡先?
作者: aichun 時間: 2016-8-3 23:54
幾百蚊機連鏡唔係冇,不過選擇少
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4442797
作者: kingston00 時間: 2016-8-3 23:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2016-8-3 23:59
見到有部epl3 放左好耐下
作者: 必思 時間: 2016-8-4 00:04
唔識唔緊要,買得多就識,最少都買到個教訓
作者: calvin83 時間: 2016-8-4 00:10
哦... 咁又係
作者: tonyau2348 時間: 2016-8-4 00:12
買吓買吓就識架啦
作者: semson 時間: 2016-8-4 00:40
呢部抵喎,型號新過樓主講果部。
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4489174
作者: manman1998 時間: 2016-8-4 00:42
我睇得出樓主係有D驚,大家應該令樓主有番D信心才對
作者: semson 時間: 2016-8-4 00:46
本帖最後由 semson 於 2016-8-4 00:48 編輯
驚乜
見到有師兄放ep3 kit $1000,如買到會係更好選擇,當然比epl3少左個反mon。再買只14mm f2.5就好好影架啦。
作者: kingston00 時間: 2016-8-4 00:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 硬件法師 時間: 2016-8-4 00:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83 時間: 2016-8-4 00:52
1300d <-典型仇人機.

作者: kingston00 時間: 2016-8-4 00:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2016-8-4 00:58
二手睇下有冇EOS-M3 & 22mm餅鏡,或富士X-M1 & 27mm餅鏡... 兩者再向前(廣角)或向後(遠攝)再加一支鏡都可能夠錢
作者: semson 時間: 2016-8-4 00:59
唔計聞相,M43係好抵玩既系統。二手機身同鏡都平,2K內買到一變焦一定焦。你當入門啦,玩一段時間後知道自己想要乜再升級/轉會。如果你一黎就買4K以上既系統,唔啱玩放出去淨蝕都可能有一半。。。
作者: lthung817 時間: 2016-8-4 02:04
5000已經可以買到A6000 kit set
作者: kingston00 時間: 2016-8-4 02:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2016-8-4 09:14
預五千 搵晒咁既價位既機
又啱心水。睇睇討論區。
就去馬 .人 第一次總會做錯事的
作者: kendrick 時間: 2016-8-4 09:20
買二手都要check價,而家二手價有時會比一手更貴~~
作者: 必思 時間: 2016-8-4 09:25
Wing Sir係呢方面既專家
作者: sam2004 時間: 2016-8-4 09:29
回覆 1# kingston00
新手買相機,最好二手~?!
咪係叫d新仔去死,佢地咩都唔懂.
作者: wingkps2 時間: 2016-8-4 09:33
回覆 24# 必思
做錯事專家?
作者: 必思 時間: 2016-8-4 09:36
呢輪你買機鏡經驗多丫嗎,個個月都買
作者: wingkps2 時間: 2016-8-4 09:40
回覆 27# 必思
e 個月冇嘞 .諗住今個月有炮金。點知冇 .
留待下個月嘞

作者: aichun 時間: 2016-8-4 10:16
會唔會下個月都冇!?
作者: acban 時間: 2016-8-4 10:45
我覺得新手應該買新行貨機比較好, 因為新手對相機認識不多, 買二手時未必識Check機.
作者: 京 時間: 2016-8-4 10:59
新手一係買特平二手(中伏都唔怕) 水貨就要問問人 (如P記無奶油買行) 行貨就當然最好啦~
我SUGGEST買GF7水貨 KIT SET都係2千頭
作者: wingkps2 時間: 2016-8-4 11:05
回覆 29# aichun
有咁既可能,今年公司搵唔到錢.
上年就唔同,唉....
作者: 必思 時間: 2016-8-4 11:08
新手都未知自己要乜咁快就用兩仟幾投入一個唔多人用既系統?用幾佰執部二手玩下先啦,
岩玩先再投入多D,唔岩咪蝕三兩佰當租機
作者: sam2004 時間: 2016-8-4 11:50
睇下呢個…sc只有千五,起正啊!?
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4504935
作者: calvin83 時間: 2016-8-4 11:58
拍片機, SC細好正常.
作者: kingston00 時間: 2016-8-4 12:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2016-8-4 12:06
細事刀cup李看透鳥
作者: kingston00 時間: 2016-8-4 12:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83 時間: 2016-8-4 12:15
E度唔比ICON post ga.
作者: sam2004 時間: 2016-8-4 12:24
咪係囉!塊sensor有机會燒了上萬小時呢
老手就是老手
作者: 必思 時間: 2016-8-4 12:24
呢套雙鏡已經有埋枝餅
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4504683

