Board logo

標題: G7k 個支kit lense 係1定2? [打印本頁]

作者: 無奈    時間: 2016-6-9 20:49     標題: G7k 個支kit lense 係1定2?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2016-6-9 21:02

14-42II
作者: z888888    時間: 2016-6-9 22:38

其實1,2代有咩分別 ?
作者: 無奈    時間: 2016-6-9 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2016-6-9 22:44

C兄又有興趣??
作者: ivanau    時間: 2016-6-9 22:47

14-42, 14-140 兩枝一代都停產了!只有二代
作者: 無奈    時間: 2016-6-9 22:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2016-6-9 23:06

回覆 7# 無奈


咁就快喇...蓋梗大樓架.順便去睇下相嘛.
作者: z888888    時間: 2016-6-9 23:18

買啦買啦,,,中原好多間都無貨............要買真係要搵搵...
作者: 必思    時間: 2016-6-10 01:03

好快有G8
作者: calvin83    時間: 2016-6-10 01:06

好快有G8
必思 發表於 2016-6-10 01:03

可能直上G9都唔出奇.
作者: z888888    時間: 2016-6-10 01:12

照咁計好快有G8,G9,G10
作者: hahamd    時間: 2016-6-10 18:46

G7 都夠玩,咁嘅價錢冇得輸,仲有埋 Post Focus 玩。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2