作者: 無奈 時間: 2016-6-9 20:49 標題: G7k 個支kit lense 係1定2?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2016-6-9 21:02
14-42II
作者: z888888 時間: 2016-6-9 22:38
其實1,2代有咩分別 ?
作者: 無奈 時間: 2016-6-9 22:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2016-6-9 22:44
C兄又有興趣??
作者: ivanau 時間: 2016-6-9 22:47
14-42, 14-140 兩枝一代都停產了!只有二代

作者: 無奈 時間: 2016-6-9 22:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2016-6-9 23:06
回覆 7# 無奈
咁就快喇...蓋梗大樓架.順便去睇下相嘛.
作者: z888888 時間: 2016-6-9 23:18
買啦買啦,,,中原好多間都無貨............要買真係要搵搵...
作者: 必思 時間: 2016-6-10 01:03
好快有G8
作者: calvin83 時間: 2016-6-10 01:06
可能直上G9都唔出奇.
作者: z888888 時間: 2016-6-10 01:12
照咁計好快有G8,G9,G10
作者: hahamd 時間: 2016-6-10 18:46
G7 都夠玩,咁嘅價錢冇得輸,仲有埋 Post Focus 玩。

