Board logo

標題: 買dc求意見 [打印本頁]

作者: c20121005    時間: 2016-5-6 04:51     標題: 買dc求意見

本帖最後由 c20121005 於 2016-5-6 05:39 編輯

是咁的
小弟想買部dc
三千靈四千左右

for交流圑影相乜都影一餐  拍下片 啊咁

要求
-近鏡唔好out focus
-有自動彈出閃光
-可反mon
-可usb直差

初步睇中
hx90v 我睇中佢有EVF 光學變焦 ZEISS Vario-Sonnar T* 鏡頭 NP-BX1(1240mAh)
有無更好又有EVF呢?  不過zoom in/out 聲太大  Micro USB直差

G7 X Mark II  Time-Lapse 4.2倍光學變焦鏡頭 HS SYSTEM技術 NB-13L (1250mAh) 要跟轉接器差電

Sales又拎咗部可換鏡頭 DC (唔記得咩型號 )
作者: EVA001    時間: 2016-5-6 06:30

RX100M3


via HKEPC Reader for Android
作者: seasky    時間: 2016-5-6 09:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bannyych    時間: 2016-5-6 09:08

Canon G5X 有齊你要求 两星期前在星際現金買4080
作者: SLOPE    時間: 2016-5-6 10:33

hx90v 係長炮30倍變焦, 質素一定差過1寸sensor d dc

你要攪清楚自己想影乜, 有無咁既需要30x 影野

咩叫"乜都影一餐 " 你自己先知
作者: killuakam    時間: 2016-5-6 10:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexn    時間: 2016-5-6 14:22

我都留意緊 G7 X Mark II 
有傳聞話RX100 V就出
所以都係等下先。。。
作者: mokngaihong    時間: 2016-5-6 15:54

本帖最後由 mokngaihong 於 2016-5-6 15:55 編輯

回覆 1# c20121005


    拍片多旅行有遠攝需要可睇埋Panasonic  ZS110, 4k 片, 慢拍 幾好玩, 不過無反Mon,  水貨4k2, 要夜攝就 rx 系列
作者: 肥肥    時間: 2016-5-6 17:01

usb直充,應該無乜得揀,sony啦。
作者: c20121005    時間: 2016-5-10 14:43

回覆 5# SLOPE


    i mean 參觀個陣又或者經過一啲好靚嘅建築物會影
應該日夜多 hx90v 比較適合我
g7x markii RX100iv 光圈大 適合夜拍
3千幾又唔貴
作者: 必思    時間: 2016-5-10 14:49

既然覺得適合,當然係去馬啦,快D熟習部機好過
作者: tompkyou    時間: 2016-5-10 18:05

g3 x都唔錯,但無得usb插電
作者: 必思    時間: 2016-5-10 18:13

g3 x都唔錯,但無得usb插電
tompkyou 發表於 2016-5-10 18:05



    買個USB叉機咪得囉
作者: tompkyou    時間: 2016-5-10 18:22





我都係買黎for exchange,雖然幾重下,但我覺得唔錯,比到手機比唔到既效果(唔係講相既質素),我之前完全無玩過任何相機,g3 x係第一部,上手都唔算太難
作者: nelsonlee130    時間: 2016-5-10 21:11

呢度有無師兄留意Nikon 部DL18-50 / DL24-85 ?
本身話4月出, 之後推遲到6月30, 等到灰左
不過支鏡同功能貌似有誠意喎
作者: leave    時間: 2016-5-10 21:22

呢度有無師兄留意Nikon 部DL18-50 / DL24-85 ?
本身話4月出, 之後推遲到6月30, 等到灰左
不過支鏡同 ...
nelsonlee130 發表於 2016-5-10 21:11

已經再推遲左:
In addition, the premium compact cameras, Nikon DL18-50 f/1.8-2.8, DL24-85 f/1.8-2.8, and DL24-500 f/2.8-5.6, will be delayed due to the serious issues with the integrated circuit for image processing built into the three new premium compact cameras, originally scheduled for a June 2016 release.

The new release date has yet to be determined and we will announce the information as soon as it is decided.

http://www.dpreview.com/news/615 ... mpact-camera-delays
作者: calvin83    時間: 2016-5-10 21:49

已經再推遲左:
leave 發表於 2016-5-10 21:22

睇怕一時三刻都未出到來.
作者: nelsonlee130    時間: 2016-5-11 10:44

回覆 16# leave


   
仲諗住夏天有新機玩下
作者: raisin    時間: 2016-5-11 11:04

回覆  leave


   
仲諗住夏天有新機玩下
nelsonlee130 發表於 11-5-2016 10:44


18-50真係幾吸引呢

不過我都係食住花生等佢出, 然後睇review... 因為自己唔多用Compact DC

雖然如果真係好掂, 唔排除會買一部...
作者: wingkps2    時間: 2016-5-11 11:15

回覆 19# raisin


買喇..買完介紹下.
作者: raisin    時間: 2016-5-11 11:16

回覆  raisin


買喇..買完介紹下.
wingkps2 發表於 11-5-2016 11:15


我係睇完review先決定買唔買的
作者: 必思    時間: 2016-5-11 11:17

慣咗14,18-50都係唔夠歪
作者: nelsonlee130    時間: 2016-5-11 11:36

18-50真係幾吸引呢

不過我都係食住花生等佢出, 然後睇review... 因為自己唔多用Compact DC :haha ...
raisin 發表於 2016-5-11 11:04 AM



   
我本身都無細機
不過去旅行下下拎大機實在唔方便...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2