Board logo

標題: (轉 ) Nikon 收購 Samsung NX 所有技術 ?! [打印本頁]

作者: ayacalip    時間: 2015-12-3 12:49     標題: (轉 ) Nikon 收購 Samsung NX 所有技術 ?!

本帖最後由 ayacalip 於 2015-12-3 12:50 編輯

N記你真係....

Source: http://www.mirrorlessrumors.com/ ... nx-mirrorless-tech/

(轉):
http://photoblog.hk/wordpress/13 ... B%E7%B5%B1%EF%BC%81

原來是 Nikon 收購了 Samsung NX,並將攜手推出新的無反系統!?

近月相信大家已聽過 Samsung 陸續退出多個相機市場,尤其是歐洲方面,很多人猜測,主因就是 NX 系列銷量不佳,導致他們意興闌珊,即使旗艦機 NX1 只推出一年就已經停產。但是據 Mirrorless Rumors 的消息指,真正的原因是 Nikon 收購了 Samsung NX 的所有技術!並且估計會在一月份的 CES 中宣佈,而正好之前已知 Samsung 將於一月有重要發佈,原來不是 NX2,而竟然是這個消息。

據有關詳情指,Nikon 計劃使用 NX 系資源發展其專業級無反系統,雖然不確定會否保留 NX mount,但目前已知的所謂資源,包括感光元件技術、攝錄技術及處理器引擎。換言之,Nikon 是準備與 Sony 正面競爭,即是不再依賴對方的感光元件技術,Nikon 亦將涉足感光元件市場。

而事實上,Samsung 不單推出了第一部 BSI 背照式 APS-C 感光元件 (NX1),而且獲得好評 (雖然銷量不高),甚至 NX500 vs A6000 的競爭上,在 DxO Mark 更為高分。結合 Samsung 的感光元件與 Nikon 相當自豪的鏡頭群,會為 Sony 帶來威脅嗎?
作者: 藤原亮政    時間: 2015-12-3 13:03

a6000都講緊14年2月既機
15年2月既nx500贏少少 唔出奇
作者: mo9394    時間: 2015-12-3 13:10

收購左人地的技術, 代表買左過去, 但不代表未來.
NIKON 唔係電子出身, 要再有電子零件大的技術突破, 睇唔到有乜優勢或前瞻性.

感光元件技術不是單單光學咁簡單.
作者: MobyDick    時間: 2015-12-3 13:29

我舊年已經打算下部機轉番雞能!
作者: pc1668    時間: 2015-12-3 13:34

2004 : Minolta and Konica officially merge to become Konica Minolta Holdings
2006 : Sony acquires Konica Minolta

more or less the same ...
作者: pc1668    時間: 2015-12-3 13:35

本帖最後由 pc1668 於 2015-12-3 15:43 編輯

回覆 1# ayacalip

Good news (at least there might be a chance ...)

For instance, the performance of Nikon 1 camera is far behind rivals.  It's time to make a change ...

ps.  I'm using Nikon DSLR FF (5%) and Pan mirrorless (95%)
作者: PC147    時間: 2015-12-3 14:02

唔可以用SONY 吞KM 黎比
當年SONY 全新手 無光學無防震

N記其實咩技術都有 RX100 賣到開巷粒1"  都係N記J1 用先
只係自己ON__  睇錯Market
收購三叔NX 睇唔到有咩特別幫到手
作者: raisin    時間: 2015-12-3 14:44

DxO mark 真係好有參考價值

另外NR就有唔同睇法...
http://nikonrumors.com/2015/12/0 ... ake-any-sense.aspx/
作者: HighLamb    時間: 2015-12-3 15:08

Nikon 最大問題係唔似 Canon, 有自己生產的大塊感光原件能力,APS-C 同 FF嘅感光原件都要靠Sony供應,Nikon 1 用粒咁細感光件,因為該供應商有Nikon投資。
同三星買技術,解決唔到以上問題。
作者: pc1668    時間: 2015-12-3 15:44

DxO mark 真係好有參考價值

另外NR就有唔同睇法...
raisin 發表於 2015-12-3 14:44


well, that's interesting

may be there are something (behind) we just dunno
作者: lv123    時間: 2015-12-3 18:50

Nikon 最大問題係唔似 Canon, 有自己生產的大塊感光原件能力,APS-C 同 FF嘅感光原件都要靠Sony供應,Niko ...
HighLamb 發表於 2015-12-3 15:08



    買佢生産線咁,另外相信是4 K 技術,因拍片是NIKON 弱項。
作者: NPNT    時間: 2015-12-3 23:01

流料多....
作者: lv123    時間: 2015-12-3 23:46

流料多....
NPNT 發表於 2015-12-3 23:01


但三星現在重整影像業務。打算着力在手機同手機鏡頭,及感光元件。
而三星的NX 真吃力不討好
  鏡頭群不及其他品牌多,另外是配件,鏡頭又無副廠是吸力的,就算買相機,三星不是首選,而手機就不是。就算三星想打頂級又輪不佢,高不成低不就。如果NIKON 中意買比佢好過現在咁。
作者: pc1668    時間: 2015-12-3 23:54

本帖最後由 pc1668 於 2015-12-4 00:12 編輯
但三星現在重整影像業務。打算着力在手機同手機鏡頭,及感光元件。
而三星的NX 真吃力不討好
  鏡頭群不 ...
lv123 發表於 2015-12-3 23:46


additional note ...

Nikon bought Samsung mirrorless tech and entered a partnership on a sensor level

Today Samsung UK stated "Media reports that Nikon is allegedly buying our NX technology are not true"

Our very top Samsung sources confirmed they successfully developed a production ready mirrorless full frame system camera. They reported that Nikon is very likely to use that sensor now. While the camera design may change to suite Nikon's needs.

http://www.mirrorlessrumors.com/
作者: calvin83    時間: 2015-12-4 00:11

係出FF就快, 最好勁過Sony D機.
作者: pc1668    時間: 2015-12-4 00:12

係出FF就快, 最好勁過Sony D機.
calvin83 發表於 2015-12-4 00:11


Obviously, Nikon is going to release a full frame mirrorless in early 2016 ... I think
作者: 藤原亮政    時間: 2015-12-4 04:01

係出FF就快, 最好勁過Sony D機.
calvin83 發表於 2015-12-4 00:11


勁過我咪有平既外星科技機玩
利申:a7r用戶 無打算轉會
作者: tommy9353    時間: 2015-12-4 09:54

如果係為FF無反鋪路,咁nikon都叫開始醒覺
作者: mo9394    時間: 2015-12-4 12:57

係出FF就快, 最好勁過Sony D機.
calvin83 發表於 2015-12-4 00:11


nikon 在相機業務要"追上" sony, 其實都幾諷刺
作者: calvin83    時間: 2015-12-4 12:58

nikon 在相機業務要"追上" sony, 其實都幾諷刺
mo9394 發表於 2015-12-4 12:57

E+講緊無反...
作者: mo9394    時間: 2015-12-4 13:02

唔可以用SONY 吞KM 黎比
當年SONY 全新手 無光學無防震

N記其實咩技術都有 RX100 賣到開巷粒1"  都係N記J1 ...
PC147 發表於 2015-12-3 14:02


雖然係一吋, 但完全唔同的比較, rx100 的一吋係口袋機/DC , nikon 的一吋係換鏡機.

J1 在換鏡機的世界被冠上"最唔值" (價錢VS 大家心目中最細SENSOR的成本) 的機種, 賣唔出
而SONY 打DC "最大" SENSOR 又輕巧, 好好賣

消費市場就係咁簡單, 要做"最好" (點叫好, 自己定位), 就賣得好好多
作者: pc1668    時間: 2015-12-4 16:21

雖然係一吋, 但完全唔同的比較, rx100 的一吋係口袋機/DC , nikon 的一吋係換鏡機.

J1 在換鏡機的世界 ...
mo9394 發表於 2015-12-4 13:02


Nikon 1 was a failure
作者: lv123    時間: 2015-12-4 18:07

"三星发表官方声明否认尼康购买三星NX技术的谣言:“三星否认尼康购买其NX技术,此前媒体的报道是“不真实”的。”这真是一个比较奇怪的官方回应,因为一般官方标准回应几乎都是“我们对谣言不予置评”。几个星期前,三星(美国)发表声明说,他们不会退出相机业务。请记住,这是三星(美国),三星仍然在美国销售相机。至于三星退出英国市场的消息来自三星(英国)。 "
http://photorumors.com/2015/12/0 ... -its-nx-technology/
呢單真好花生,不過三生的NX 真吃力不討好。
作者: tommy9353    時間: 2015-12-5 11:08

"三星发表官方声明否认尼康购买三星NX技术的谣言:“三星否认尼康购买其NX技术,此前媒体的报道是“不真实 ...
lv123 發表於 2015-12-4 18:07


    唔咁講点釣水魚,依家一定吊高嚟買,轉頭又高價成功賣盤
作者: evec    時間: 2015-12-5 13:07

雖然係一吋, 但完全唔同的比較, rx100 的一吋係口袋機/DC , nikon 的一吋係換鏡機.

J1 在換鏡機的世界 ...
mo9394 發表於 2015-12-4 13:02



    我係日本觀光區見日本人尤其女的用得最多的無反 反而係 Nikon 1 系列,可能係之前低價策略,更大型的無反反而唔多見,一係就成堆頭的攝影達人。
作者: 必思    時間: 2015-12-5 15:27

Nikon 1定價錯誤,一清死貨大把人狗衝
作者: pc1668    時間: 2015-12-5 17:51

Nikon 1定價錯誤,一清死貨大把人狗衝
必思 發表於 2015-12-5 15:27


當年差啲狗衝V1, 好在最後冇
認真講, 1 series真係唔得
作者: lv123    時間: 2015-12-8 21:15

尼康以否認收購三星業務﹐三星NX於2016 年CES 出新機,SONY A99II 亦2016 CES 出。
作者: usei    時間: 2015-12-15 15:28

J1 在換鏡機的世界被冠上"最唔值" (價錢VS 大家心目中最細SENSOR的成本) 的機種, 賣唔出
而SONY 打DC "最大" SENSOR 又輕巧, 好好賣
mo9394 發表於 2015-12-4 13:02


J1 同其他換鏡機比
RX100 同其他 DC 比
同一隊波參加不同聯賽結果
作者: mo9394    時間: 2015-12-15 15:43

J1 同其他換鏡機比
RX100 同其他 DC 比
同一隊波參加不同聯賽結果
usei 發表於 2015-12-15 15:28


最捨得買機的人, 鍾意影相的人多
好大部份係已經擁有 DSLR / mirrorless, 叫佢地駛多幾千蚊買相機, 唔難, 買支鏡都要喇, 只要搵到一個賣點, 俾到個借口就得

RX100? 輕巧, 放到入衫袋, mirrorless 做唔到
RX10? 大部, 但係長ZOOM, VIDEO 又勁, 旅行一部機搞掂晒.

J1? 要換鏡我有其他機喇, 做乜有左 M43 / SONY mirrorless 仲要轉會/開多一門, 大細相差少少, 又未可以放落衫袋.
其實就真係差少少賣點

玩相機的人會推介RX100, 自已買完再介紹多幾個唔需要用到 M43/SONY mirrorless 咁大部, 但想影靚少少相的人買.
玩相機的人唔BUY J1, 唔會介紹無玩開相機的人去買J1. 即使知道J1 可能適合, 自已無用過都唔會推介 (除非真係去到二三千蚊全套)

結果就係天同地比了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2