Board logo

標題: minolta 24-105 vs 24-85 new , 你會選邊支? [打印本頁]

作者: LEOWAI    時間: 2015-10-14 17:40     標題: minolta 24-105 vs 24-85 new , 你會選邊支?

minolta 24-105 vs 24-85 new , 你會選邊支?
諗緊, 有無巴打比D意見?
thank you~~
作者: unfair    時間: 2015-10-14 20:39

minolta 24-105 vs 24-85 new , 你會選邊支?
諗緊, 有無巴打比D意見?
thank you~~
LEOWAI 發表於 2015-10-14 17:40


    我會撰 24 105 range 好用D  成像又ok
作者: PC147    時間: 2015-10-15 00:09

24-85NEW
24-105 無咩鏡味
作者: ahshing    時間: 2015-10-15 09:54

24-85new +1
因為24-105個對焦離合器易壞
作者: DMAN    時間: 2015-10-17 12:58

24-85new即係rs版+2
質數相當,又只係幾舊水
作者: wink7403    時間: 2015-10-17 15:09

24-85MM
作者: des    時間: 2015-10-19 16:08

24-105 在數碼機暗角明顯,
不過APS SIZE就VERY GOOD~~~
作者: NPNT    時間: 2015-10-19 18:51

聽聞 28-135 好正...
作者: ahshing    時間: 2015-10-20 08:23

聽聞 28-135 好正...
NPNT 發表於 2015-10-19 18:51


最近對焦1.5m...
正係因為佢以前唔值錢(二手1.5-1.8k),同埋後對焦的確係快
但1.5m最近對焦只能講佢室內係完全廢左武功,加上而家既炒價,寧願買28-70/2.8G好過
作者: des    時間: 2015-10-20 10:05

回覆 9# ahshing

一枝28-70 =兩支28-135
作者: ahshing    時間: 2015-10-20 10:07

回覆  ahshing

一枝28-70 =兩支28-135
des 發表於 2015-10-20 10:05



其實...我有24-70ZA,但我都仲有兩支28-70G
因為呢支鏡值得擁有
作者: des    時間: 2015-10-20 10:26

回覆 11# ahshing

我同支鏡無咩緣份,
我有錢買嗰時唔見有人放,
到我冇水時一街都喺,
依家都好少見有人放。

呢支鏡真喺買個設計都抵,
如果買到個花瓣遮光罩就Perfect
作者: LEOWAI    時間: 2015-10-20 11:39

回覆  ahshing

我同支鏡無咩緣份,
我有錢買嗰時唔見有人放,
到我冇水時一街都喺,
依家都好少見有人放。

...
des 發表於 2015-10-20 10:26


我用A7最近入在兩支都好細支..成部機輕曬.
AF 70-210 3.5-4.5   細支, 夠輕好方便.
AF 24-85  又係細支..好方便....
作者: Indiana    時間: 2015-10-20 12:52

回復 13 #LEOWAI

你用 ea3 定 ea4?

via HKEPC Reader for Android
作者: ahshing    時間: 2015-10-20 13:34

回覆  ahshing

我同支鏡無咩緣份,
我有錢買嗰時唔見有人放,
到我冇水時一街都喺,
依家都好少見有人放。

...
des 發表於 2015-10-20 10:26


早幾年俾我好彩晌廣州買到,雖然唔係天價,但開工就真係完全唔捨得拎出黎

作者: des    時間: 2015-10-20 16:37

回覆 15# ahshing

唔知可唔可以用3D printer 打印出來
作者: LEOWAI    時間: 2015-10-20 17:28

回復 LEOWAI

你用 ea3 定 ea4?

via HKEPC Reader for Android
Indiana 發表於 2015-10-20 12:52



    ea4
有問題?
作者: ahshing    時間: 2015-10-20 19:01

回覆  ahshing

唔知可唔可以用3D printer 打印出來
des 發表於 2015-10-20 16:37


呢度有教自己整
http://pierrot-shin.sblo.jp/article/23679879.html

圖樣

作者: jht123    時間: 2015-10-23 01:17

講開支我曾經擁有過28-135 既PQ 真係冇得彈, 中間sharp 到落邊, 以sharp 黎講已算係頂級鏡質素, 奈何1.5m 最近對焦距離。。。同埋真係幾重

via HKEPC Reader for Android
作者: des    時間: 2015-10-23 14:55

回覆 18# ahshing


如果金工掂, 整返個超正
作者: NPNT    時間: 2015-10-23 18:14

回覆 19# jht123
01有人改左全段 macro ,而且唔太難





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2