Board logo

標題: 依家想買部好小小去旅行,買邊部岩新手? [打印本頁]

作者: pc2012    時間: 2015-8-15 17:27     標題: 依家想買部好小小去旅行,買邊部岩新手?

本身用緊 Canon 傻瓜機,由於去旅行諗住買部好小小但唔知買咩好

BUDGET:$7XXX以下
作者: rockie577    時間: 2015-8-15 17:34

leica d-lux typ 109
作者: leung2109    時間: 2015-8-15 17:34

本身用緊 Canon 傻瓜機,由於去旅行諗住買部好小小但唔知買咩好

BUDGET:$7XXX以下 ...
pc2012 發表於 2015-8-15 17:27



Panasonic DMC-G7 w/ 14-140mmf/3.5-5.6 ASPH. POWER O.I.S.

http://www.price.com.hk/product.php?p=199441
作者: 爽健美茶    時間: 2015-8-15 19:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harryytm    時間: 2015-8-15 21:53

本帖最後由 harryytm 於 2015-8-15 21:59 編輯

100D + 24mm stm
$3500 + $1150
夠錢買多幾舊原廠電,$600幾一舊,副廠就平一半不過唔耐用。
作者: pc2012    時間: 2015-8-17 21:55

唔該晒咁多位。

依家睇睇下可能100D 都可能夠我呢D 新手玩下,不過24MM STM 係PRICE 搵唔到。
作者: killuakam    時間: 2015-8-17 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc2012    時間: 2015-8-18 00:59

回覆 7# killuakam


其實我著重畫質但我多數都會用AUTO(因為唔識教野)去影相,咁其實應該買邊部岩多D呢?
作者: kingleo666    時間: 2015-8-18 02:35

回覆  killuakam


其實我著重畫質但我多數都會用AUTO(因為唔識教野)去影相,咁其實應該買邊部岩多 ...
pc2012 發表於 2015-8-18 00:59


著重畫質唔係問題....咩機都可以影靚相, 問題係你要分辨到幾時用A/S/P MODE
有時AUTO係會影唔到最好效果, 如背光唔識拉高ISO變得前人影唔到個樣(因為背光太強)
作者: yoyo348    時間: 2015-8-18 03:02

比多少少A7 kit
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-8-18 08:30

WA...好多選擇WOR...
買部GR II 都得WOR
A7 又得
100D 又得
GF7又得...
RX100 M3/M4又得
RX10 又得
主力睇你想影咩...
作者: NEO_HK    時間: 2015-8-18 08:34

samsung galaxy camera2
爽健美茶 發表於 2015-8-15 19:01


垃圾三星打手咪害人 , 7000 選擇N個 , CANON 100D 行KIT + 水貨55-250 STM 都係4800-5000左右 , 多左的錢又可以買多支 EF-S 24mm f2.8(官街1280 街價應該平少少) ,  EM10行雙鏡KIT 5680-6XXX , 水貨BODY唔建議新手買(平過2000除外) , NIKON D5500 18-140 KIT 又係一個好選擇 , FUJIFILM XT-10 KIT 更抵玩 , 花多小小買多支XC 50-230 更好
作者: pc1668    時間: 2015-8-18 09:45

samsung galaxy camera2
爽健美茶 發表於 2015-8-15 19:01


galaxy camera series ... the sensor is so so so small !!!!
作者: fatdog    時間: 2015-8-18 10:17

老左唔想返自己後生果時:買冇反mon機
去旅行同時想順便練大隻:sony a7
以上唔啱:RX100 M3 or ip6+
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-8-18 13:18

老左唔想返自己後生果時:買冇反mon機
去旅行同時想順便練大隻:sony a7
以上唔啱:RX100 M3 or ip6+ ...
fatdog 發表於 2015-8-18 10:17



    A7唔係好重JA WOR
作者: 必思    時間: 2015-8-18 14:43

A7唔係好重JA WOR
我係小魚兒 發表於 2015-8-18 13:18


唔插鏡咪唔重囉
作者: raisin    時間: 2015-8-18 14:53

唔插鏡咪唔重囉
必思 發表於 18-8-2015 14:43


突破盲點
作者: 不明人士    時間: 2015-8-18 15:10

eos m
作者: 必思    時間: 2015-8-18 15:24

突破盲點
raisin 發表於 2015-8-18 14:53


用張黑咭拮個孔做針孔攝影機
作者: Indiana    時間: 2015-8-18 15:57

唔插鏡咪唔重囉
必思 發表於 2015-8-18 14:43



    請問邊部 FF 機連鏡輕過 A7 呢?
作者: 必思    時間: 2015-8-18 16:04

請問邊部 FF 機連鏡輕過 A7 呢?
Indiana 發表於 2015-8-18 15:57



    Sony RX1R
作者: z888888    時間: 2015-8-18 16:35

話說我都想買rx1r, 問百記又無貨,sony shop正價好似仲要23990
肥花唔知幾銀。。。。。
作者: 藤原亮政    時間: 2015-8-18 18:45

對超廣角有興趣可以平玩canon eos m(2代or3代)+11-22
作者: raisin    時間: 2015-8-18 19:20

請問邊部 FF 機連鏡輕過 A7 呢?
Indiana 發表於 18-8-2015 15:57


M9果堆
作者: Indiana    時間: 2015-8-18 19:59

M9果堆
raisin 發表於 2015-8-18 19:20



    你都算好啲,同我講 DC 輕啲真係唔識覆......

http://camerasize.com/compact/#213.273,487.394,ha,t
A7 (474g) + 35mm (120g) = 594g
M9 (585g) + 35mm (255g) = 840g

http://camerasize.com/compact/#213.277,487.395,ha,t
A7 (474g) + 55mm (281g) = 755g
M9 (585g) + 50mm (240g) = 825g
作者: pc2012    時間: 2015-8-18 23:47

回覆 9# kingleo666


又學到野喇..我諗我買左部機會了解多D影相既技巧...
作者: pc2012    時間: 2015-8-19 00:32

經過咁多位既建議我應該會買100DKIT +  EF-S 24mm f2.8  ,其實我去既地方係陽光與海灘+影下人像咁。睇落其實要枝遠鏡影海灘定其實原裝鏡都夠呢?+定蕉鏡影人像?

但想問下大家都推介24MM 定蕉鏡而唔係50MM ?
作者: 藤原亮政    時間: 2015-8-19 04:09

本帖最後由 藤原亮政 於 2015-8-19 04:10 編輯
經過咁多位既建議我應該會買100DKIT +  EF-S 24mm f2.8  ,其實我去既地方係陽光與海灘+影下人像咁。睇落其 ...
pc2012 發表於 2015-8-19 00:32


50MM定焦係APS-C要*1.6(CANON),轉換返即係80mm 視角比較窄,考技術多d(個人認為)
而且EF-S 24F28係餅鏡 輕身+易拎好多(重點)
作者: sirius    時間: 2015-8-19 06:33

比我情願買M3 Kit+EVF+22mmF2.0
用完EVF真係返唔到轉頭(仲要有多角度低炒)
除非一直都係用梗OVF啦
作者: pc1668    時間: 2015-8-19 18:22

比我情願買M3 Kit+EVF+22mmF2.0
用完EVF真係返唔到轉頭(仲要有多角度低炒)
除非一直都係用梗OVF啦 ...
sirius 發表於 2015-8-19 06:33


IMHO, EVF are (still) not comfortable.  May be my eyesight is not good (一把年紀).

For M4/3, I will only use the back LCD.  For DSLR FF, of course there is a huge OVF ... my cup of tea !





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2