Board logo

標題: 有冇ching整過過保Sony鏡? [打印本頁]

作者: 勾魂使者    時間: 2015-8-2 19:22     標題: 有冇ching整過過保Sony鏡?

枝2470ZA 一過保就死SSM
有冇ching壞過?
拎去整知唔知大約幾銀呢
作者: lv123    時間: 2015-8-2 21:15

http://www.lensrentals.com/blog/ ... za-oss-vario-tessar
夠唔夠彊DIY ?
可能只是甩膠水?
作者: 勾魂使者    時間: 2015-8-2 22:27

夠唔夠彊DIY ?
可能只是甩膠水?
lv123 發表於 2015-8-2 21:15


我個支係A Mount 大菜
一上鏡就會長bi 撳對焦就轉一下就停... 應該唔似甩膠水
作者: calvin83    時間: 2015-8-2 22:52

打電話問$ony.
作者: ahshing    時間: 2015-8-2 23:46

本帖最後由 ahshing 於 2015-8-2 23:48 編輯

你個情況四千五走唔甩
焗住要俾sony整,SSM壞一定要換件





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2