Board logo

標題: 請教運動攝影器材 [打印本頁]

作者: profitman    時間: 2015-7-6 15:49     標題: 請教運動攝影器材

本帖最後由 profitman 於 2015-7-6 15:52 編輯

如要影人踢波,日頭夜晚都會有,我應該買邊部機+鏡?
作者: calvin83    時間: 2015-7-6 16:01

回覆 1# profitman
Budget?
作者: profitman    時間: 2015-7-6 16:11

回覆  profitman
Budget?
calvin83 發表於 2015-7-6 16:01


我業餘的,想買新的,平有平玩可以嗎? (其實我本身有Lumix G3+45-175, 不過夜拍完全唔掂)
作者: calvin83    時間: 2015-7-6 16:31

本帖最後由 calvin83 於 2015-7-6 16:33 編輯
我業餘的,想買新的,平有平玩可以嗎? (其實我本身有Lumix G3+45-175, 不過夜拍完全唔掂) ...
profitman 發表於 2015-7-6 16:11

夜拍踢波平有平玩沒話唔得, 不過會好難得到好結果.... 一向運動攝影都係唔平的, 買支好DD的鏡都要萬幾兩萬.

以Canon 舉例, 可能 EOS 70D+EF 70-200mm f/4L都影到D野的 , 好D的換EF 70-200mm f/2.8L+1.4x extender/ EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM  .
作者: killuakam    時間: 2015-7-6 16:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998    時間: 2015-7-6 17:19

7D2加大白2 100-400L... 當然仲要睇錢而妥協否
作者: calvin83    時間: 2015-7-6 17:25

7D2加大白2 100-400L... 當然仲要睇錢而妥協否
manman1998 發表於 2015-7-6 17:19

俾我就1DX+EF 200-400mm f/4L IS USM, 當然要認真先會咁玩。
作者: manman1998    時間: 2015-7-6 17:51

本帖最後由 manman1998 於 2015-7-6 22:42 編輯
俾我就1DX+EF 200-400mm f/4L IS USM, 當然要認真先會咁玩。
calvin83 發表於 2015-7-6 17:25

依個係唔妥協嘅做法
作者: raisin    時間: 2015-7-6 17:55

依個係唔妥協嘅做法
manman1998 發表於 6-7-2015 17:51


Budget無限就幾部 1DX 加幾枝exotic
作者: calvin83    時間: 2015-7-6 17:58

依個係唔妥協嘅做法
manman1998 發表於 2015-7-6 17:51

可惜就算買水貨要十皮到。
作者: 必思    時間: 2015-7-6 18:13

可惜就算買水貨要十皮到。
calvin83 發表於 2015-7-6 17:58



    某d效果係要俾錢先有,你睇世界杯之類就係,枝枝長火都係$$$$
作者: raisin    時間: 2015-7-6 18:18

某d效果係要俾錢先有,你睇世界杯之類就係,枝枝長火都係$$$$
必思 發表於 6-7-2015 18:13


1. 租鏡
2. 成日報體育果D, 一年唔知用百幾二百次, 其實攤返開又唔貴... 用到咁上下二手賣返換新鏡又得
作者: samson2948    時間: 2015-7-6 19:59

有咁遠, 買咁遠. 400mm起
作者: poontat2000    時間: 2015-7-6 20:31

買乜長鏡都好,記得加多枝單腳
作者: hoikaho    時間: 2015-7-6 20:38

本帖最後由 hoikaho 於 2015-7-6 20:40 編輯

貴既 玩法
https://www.youtube.com/watch?v=0icO3SSSDLE
d4s 400MM F2.8
作者: ericliu200721    時間: 2015-7-6 20:43

Sigma 150-600 C 夠抵玩
不過夜晚就差啲啦
作者: tskso    時間: 2015-7-6 21:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2