作者: profitman 時間: 2015-7-6 15:49 標題: 請教運動攝影器材
本帖最後由 profitman 於 2015-7-6 15:52 編輯
如要影人踢波,日頭夜晚都會有,我應該買邊部機+鏡?
作者: calvin83 時間: 2015-7-6 16:01
回覆 1# profitman
Budget?
作者: profitman 時間: 2015-7-6 16:11
我業餘的,想買新的,平有平玩可以嗎? (其實我本身有Lumix G3+45-175, 不過夜拍完全唔掂)
作者: calvin83 時間: 2015-7-6 16:31
本帖最後由 calvin83 於 2015-7-6 16:33 編輯
夜拍踢波平有平玩沒話唔得, 不過會好難得到好結果.... 一向運動攝影都係唔平的, 買支好DD的鏡都要萬幾兩萬.
以Canon 舉例, 可能 EOS 70D+EF 70-200mm f/4L都影到D野的 , 好D的換EF 70-200mm f/2.8L+1.4x extender/ EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM .
作者: killuakam 時間: 2015-7-6 16:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2015-7-6 17:19
7D2加大白2 100-400L... 當然仲要睇錢而妥協否
作者: calvin83 時間: 2015-7-6 17:25
俾我就1DX+EF 200-400mm f/4L IS USM, 當然要認真先會咁玩。
作者: manman1998 時間: 2015-7-6 17:51
本帖最後由 manman1998 於 2015-7-6 22:42 編輯
依個係唔妥協嘅做法
作者: raisin 時間: 2015-7-6 17:55
Budget無限就幾部 1DX 加幾枝exotic
作者: calvin83 時間: 2015-7-6 17:58
可惜就算買水貨要十皮到。
作者: 必思 時間: 2015-7-6 18:13
某d效果係要俾錢先有,你睇世界杯之類就係,枝枝長火都係$$$$
作者: raisin 時間: 2015-7-6 18:18
1. 租鏡
2. 成日報體育果D, 一年唔知用百幾二百次, 其實攤返開又唔貴... 用到咁上下二手賣返換新鏡又得
作者: samson2948 時間: 2015-7-6 19:59
有咁遠, 買咁遠. 400mm起
作者: poontat2000 時間: 2015-7-6 20:31
買乜長鏡都好,記得加多枝單腳
作者: hoikaho 時間: 2015-7-6 20:38
本帖最後由 hoikaho 於 2015-7-6 20:40 編輯
貴既 玩法
https://www.youtube.com/watch?v=0icO3SSSDLE
d4s 400MM F2.8
作者: ericliu200721 時間: 2015-7-6 20:43
Sigma 150-600 C 夠抵玩
不過夜晚就差啲啦
作者: tskso 時間: 2015-7-6 21:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

