Board logo

標題: M4/3鏡頭 價仲有無得跌? [打印本頁]

作者: Turboaftershave    時間: 2015-6-12 09:51     標題: M4/3鏡頭 價仲有無得跌?

本帖最後由 Turboaftershave 於 2015-6-12 11:08 編輯

已有nex 5r
GF1 當後備機 插住支 O記1442

想二手收支 lumix 25.4
比起年前 $2900 已跌到$2300

m4/3 看似氣勢已弱左好多

吾急用  想$2000左右
有無可能?
作者: calvin83    時間: 2015-6-12 10:00

吾急用  => 吾需要用
作者: 必思    時間: 2015-6-12 10:31

只要日元再跌就可以
作者: killuakam    時間: 2015-6-12 13:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Turboaftershave    時間: 2015-6-12 14:16

回覆 4# killuakam

支lumix 15.7 網上評語都幾好
不過我 nex 已經用緊 19.8 ,焦距差吾多吾想重複

其實支 25.4 年半前賣走左,now念念不忘個種畫質
作者: pc1668    時間: 2015-6-12 21:17

回覆  killuakam
支lumix 15.7 網上評語都幾好
不過我 nex 已經用緊 19.8 ,焦距差吾多吾想重複

其實支 25.4 年半前賣走左,now念念不忘個種畫質
Turboaftershave 發表於 2015-6-12 14:16


如果一機一鏡外遊 (我好多時係), 31.4mm好用過50.8mm
ps. 我喜歡用FF等值計算
作者: pc1668    時間: 2015-6-12 21:21

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-12 21:24 編輯
賣得好唔好就唔知,但係d鏡同機身一直進步緊,又平左好多
新出既人像定焦,天涯鏡,細雙kit,全部都好細支 ...
killuakam 發表於 2015-6-12 13:49


真係好細

另外, 新發布Matte Black系列 ... 磨砂黑

http://www.43rumors.com/panasoni ... -black-lens-series/

[attach]1799783[/attach]
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-6-13 00:33

有GA 水貨會再趺...因為少左D人玩....好似冇以前咁流行, 每年都出太多新機了
作者: sigma    時間: 2015-6-13 09:20

如果一機一鏡外遊 (我好多時係), 31.4mm好用過50.8mm
ps. 我喜歡用FF等值計算 ...
pc1668 發表於 2015-6-12 21:17


旅行一支12-40已經搞掂
作者: pc1668    時間: 2015-6-13 09:51

旅行一支12-40已經搞掂
sigma 發表於 2015-6-13 09:20


我喜歡超輕超細定焦
作者: sirius    時間: 2015-6-15 00:22

用開SONY APSC E-Mount既我
最近都比P記既M43價錢吸引~
而且機鏡亦細過APSC,但質素其實唔係話差好遠
作者: Turboaftershave    時間: 2015-6-15 14:32

回覆 11# sirius

其實 sensor 細系好輸蝕,
我用支 1442 影出來D 相 真系不堪入目 (仲衰過 NEX 1650)

吾系支細奶 一試難忘 我會放棄 M4/3
作者: 必思    時間: 2015-6-15 14:39

P記枝1442(唔係power zoom那枝)係真係好差,得個平字.
power zoom或者II代已經好好多
作者: killuakam    時間: 2015-6-15 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sigma    時間: 2015-6-15 23:47

P記枝1442(唔係power zoom那枝)係真係好差,得個平字.
power zoom或者II代已經好好多 ...
必思 發表於 2015-6-15 14:39


X1442都係差, 頂多叫好過1442, 1442 II係好左d
不過講到最掂kit lens, 唔計OM 1240同Pana 1235, 一定係1445
作者: Turboaftershave    時間: 2015-6-16 00:46

本帖最後由 Turboaftershave 於 2015-6-16 00:55 編輯
X1442都係差, 頂多叫好過1442, 1442 II係好左d
不過講到最掂kit lens, 唔計OM 1240同Pana 1235, 一定係14 ...
sigma 發表於 2015-6-15 23:47


認同 1442x 都系吾多掂

我講近個支1442 其實系o記 1442 ed (1代)

gf1 要配到20.7  出來先系交到功課

25.4 蕉 一張 (年前樓下超市影)

作者: sigma    時間: 2015-6-16 00:52

認同 1442x 都系吾多掂

我講近個支1442 其實系o記 1442 ed (1代)

gf1 要配到20.7  出來先系交到功 ...
Turboaftershave 發表於 2015-6-16 00:46


o記支支1442都掂過pan記支1442膠片鏡(雖然都係一般)
14 2.5, 20.7, 24.5呢幾支係pan記m43成名作, 用落今日既m43機絕對交足功課
作者: killuakam    時間: 2015-6-16 08:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2015-6-16 09:24

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-16 17:59 編輯

--- timeout ---
作者: pc1668    時間: 2015-6-16 09:41

X1442都係差, 頂多叫好過1442, 1442 II係好左d
不過講到最掂kit lens, 唔計OM 1240同Pana 1235, 一定係14 ...
sigma 發表於 2015-6-15 23:47


1445係好野黎
作者: pc1668    時間: 2015-6-16 09:42

o記支支1442都掂過pan記支1442膠片鏡(雖然都係一般)
14 2.5, 20.7, 24.5呢幾支係pan記m43成名作, 用落今 ...
sigma 發表於 2015-6-16 00:52


考慮緊 14 2.5 II, 20.7 II ...
作者: sigma    時間: 2015-6-16 10:26

1232算唔算最掂
killuakam 發表於 2015-6-16 08:09


http://www.photozone.de/m43/873_pana1232f3556?start=2
http://www.photozone.de/olympus- ... a14423556hd?start=2
睇photozone 1442X仲好dddd
作者: calvin83    時間: 2015-6-16 10:37

睇photozone 1442X仲好dddd
sigma 發表於 2015-6-16 10:26

正常來講要個得細, 點都要有D取捨.
作者: sigma    時間: 2015-6-16 12:44

正常來講要個得細, 點都要有D取捨.
calvin83 發表於 2015-6-16 10:37
pan記1442膠鏡又大支又廢
作者: Turboaftershave    時間: 2015-6-16 12:50

冇錯呀以前既sensor 係唔多掂的。
gf1都好多年前了,有冇試過最新既sensor先,gf7 gm1呢代好好多架喇 ...
killuakam 發表於 2015-6-15 14:41


未試GF7

日後等 EM5/EP5  二手靚價先買來取代 GF1 (5軸防震實用)
作者: Turboaftershave    時間: 2015-6-16 12:57

本帖最後由 Turboaftershave 於 2015-6-16 13:25 編輯
o記支支1442都掂過pan記支1442膠片鏡(雖然都係一般)
14 2.5, 20.7, 24.5呢幾支係pan記m43成名作, 用落今 ...
sigma 發表於 2015-6-16 00:52


14 2.5 未試過

O記 試過 17 2.8 和 1250 都系一般 (差支17 1.8 未試)
所以 20.7 1代 依家$1000 真系超值 又細又好

BTW 早排 介紹 同事買 無反 (跟kit 吾會upgrade 鏡)
我就推她去買 eosm3 1855 尼支kit 算系有誠意 d相已經可以見人 (衰在canon 吾備跟22 做kit,否則一定飛走支1855)
她另外個friend要型格一齊去豐澤,最後買左epl7kit 。放低銀兩後,除左"型"之外返去無讚個d相靚
作者: Turboaftershave    時間: 2015-6-16 13:12

本帖最後由 Turboaftershave 於 2015-6-16 13:16 編輯
考慮緊 14 2.5 II, 20.7 II ...
pc1668 發表於 2015-6-16 09:42


吾考慮支 奶15.7?  IQ 和 焦距 都好正 snapshot一流
不過15.7肥花 少人放 早排見$2500 有支黑色 成25個PM 爭住搶

其實 nex 都有尼個 perfect match >> 20 2.8  以前用過成像吾差 對焦快 pen鏡size

sony 應該用尼支做kit set,就算加$1000賣貴d 都應該大把人要尼個combination (好過支1650 多多聲)
作者: pc1668    時間: 2015-6-16 13:38

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-16 13:57 編輯
吾考慮支 奶15.7?  IQ 和 焦距 都好正 snapshot一流
不過15.7肥花 少人放 早排見$2500 有支黑色 成25個PM 爭住搶

其實 nex 都有尼個 perfect match >> 20 2.8  以前用過成像吾差 對焦快 pen鏡size

sony 應該用尼支做kit set,就算加$1000賣貴d 都應該大把人要尼個combination (好過支1650 多多聲)
Turboaftershave 發表於 2015-6-16 13:12


支15.7 IQ正但鏡身太長, 唔考慮.

個人不喜歡鏡身太長嘅定焦或kit鏡 (天涯鏡/tele-zoom 除外)

You have good insight . 冇錯, 如果Sony 用20 2.8 pancake做kit鏡(好過1650多多多多多聲), 可能已買A5100/A6000(其實已試左很多次). 現在俾Pan做左我生意了.
作者: killuakam    時間: 2015-6-16 13:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2015-6-16 13:52

睇photozone 1442X仲好dddd
sigma 發表於 2015-6-16 10:26


兩枝我都有,佢冇講錯,1442X係好少少,差在冇24 wide
作者: 必思    時間: 2015-6-16 13:55

14 2.5 未試過

O記 試過 17 2.8 和 1250 都系一般 (差支17 1.8 未試)
所以 20.7 1代 依家$1000 真系超值 ...
Turboaftershave 發表於 2015-6-16 12:57



   兩枝我都有, 14/2.5好過17/2.8好多,但係價錢差一倍
作者: calvin83    時間: 2015-6-16 14:07

兩枝我都有, 14/2.5好過17/2.8好多,但係價錢差一倍
必思 發表於 2015-6-16 13:55

二手價兩支差唔多, 不過我都係買左二手全新的17/2.8(最似老鏡的M4/3鏡頭).
作者: 必思    時間: 2015-6-16 14:09

二手價兩支差唔多, 不過我都係買左二手全新的17/2.8(最似老鏡的M4/3鏡頭).
calvin83 發表於 2015-6-16 14:07



    當年我買全新17/2.8幾佰蚊
作者: calvin83    時間: 2015-6-16 14:59

當年我買全新17/2.8幾佰蚊
必思 發表於 2015-6-16 14:09

我支黑色較小有, 同人買左七舊水(有原裝盒). 遲D身痕可能買多支1.7(貪佢有對焦尺方便街拍, 不過味道始終沒2.8咁正).
作者: 必思    時間: 2015-6-16 15:05

我支黑色較小有, 同人買左七舊水(有原裝盒). 遲D身痕可能買多支1.7(貪佢有對焦尺方便街拍, 不過味道始終沒 ...
calvin83 發表於 2015-6-16 14:59



    我枝又係黑色喎
作者: calvin83    時間: 2015-6-16 15:06

我枝又係黑色喎
必思 發表於 2015-6-16 15:05

早知叫你賣俾我了.
作者: sigma    時間: 2015-6-16 15:24

兩枝我都有, 14/2.5好過17/2.8好多,但係價錢差一倍
必思 發表於 2015-6-16 13:55
14/2.5係完勝17/2.8
17/2.8對焦又慢又唔sharp, 用kit仲好過佢
作者: sigma    時間: 2015-6-16 15:32

兩枝我都有,佢冇講錯,1442X係好少少,差在冇24 wide
必思 發表於 2015-6-16 13:52
1232係好好用既kit
焦段好用過1442x又再細支d
要12mm又平又細支係得佢
om 12-50同佢又係海軍鬥水兵, 仲要咁鬼大支
作者: sigma    時間: 2015-6-16 17:59

黑色17/2.8我都有, 果時買EM5送既
但我都係鐘意用14/2.5, 好用得多, 兩年幾前淘寶人仔750買返黎
[attach]1800912[/attach]
作者: pc1668    時間: 2015-6-16 18:21

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-16 18:27 編輯
睇photozone 1442X仲好dddd
sigma 發表於 2015-6-16 10:26


Yes, I did read these two photozone.de reviews (1232 - May 2014; 1442x - Jul 2012) long ago.  Different generation reviews showing 1442X好ddddd ... hmm

For instance, I've checked 4 to 5 more recent reviews over the net (including MTF chart comparison) ... and they all showed that the 1232 was optically a step ahead of the 1442x.  

Anyway, 1442x deserves better build quality coz it was MIJ (at least) !
作者: pc1668    時間: 2015-6-16 18:42

1232係好好用既kit
焦段好用過1442x又再細支d
要12mm又平又細支係得佢
om 12-50同佢又係海軍鬥水兵, 仲要 ...
sigma 發表於 2015-6-16 15:32


As a walk-around kit lens, I agree that having a 12mm (FF equ 24mm) wide-end is very handy.  The difference between 24 and 28mm is quite ... tangible.  Not to mention the 1232 is so tiny.
作者: sigma    時間: 2015-6-16 20:20

Yes, I did read these two photozone.de reviews (1232 - May 2014; 1442x - Jul 2012) long ago.  Diff ...
pc1668 發表於 2015-6-16 18:21


http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=250&t=3659755
有人都試過出黎結果係1232 sharp d, 都合乎mtf結果, 但都只有sharpness贏到, 我諗呢樣係photozone評高1442x既原因, 始終就算話sharp都唔sharp好多
呢兩支揀我都會要1232, 始終12mm有用好多
作者: pc1668    時間: 2015-6-17 20:36

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-17 20:48 編輯
有人都試過出黎結果係1232 sharp d, 都合乎mtf結果, 但都只有sharpness贏到, 我諗呢樣係photozone評高14 ...
sigma 發表於 2015-6-16 20:20


Once upon a time, 1442x was my cup of tea (for the sake of pancake design and MIJ).

However, with the introduction of 1232, the story changes.

Anyway, I love pancake pretty much





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2