標題: CANON 續保 [打印本頁]
作者: 6666 時間: 2015-6-11 18:42 標題: CANON 續保
其實各位師兄會唔會續保
因為一年保修費用都幾貴
我部 5D3 KIT SET 要 $3,900
作者: chungsm 時間: 2015-6-11 18:45
唔會
買過部好過
作者: Vincent2006 時間: 2015-6-11 19:27
我由N年前買10D,到e+用 6D,都有5~6個body,全部都冇續保`
作者: harryytm 時間: 2015-6-11 19:33
本帖最後由 harryytm 於 2015-6-11 19:35 編輯
我想知有保養可唔可以拎上去CS度平啲價錢例驗同清潔部機?我用緊部約一年嘅6D。
作者: chungsm 時間: 2015-6-11 19:41
有無保 例驗和清潔 睇情況 一般收300
作者: mansam 時間: 2015-6-11 23:46
要保 不如去大行買機時同時買入"3年保"
果D保單 會包埋老驗同部分維修
行提供既保.... 用者會感覺良好囉

