作者: tsw01 時間: 2015-6-10 17:09 標題: 山頂行去西高山
風景好靚,可惜能度見唔太好。
https://www.youtube.com/watch?v=Jl93Ykvp9w8
作者: gap 時間: 2015-6-13 00:40
死link呀,師兄
作者: hfc 時間: 2015-6-14 16:33
回覆 1# tsw01
唔錯喎
作者: C.K.F. 時間: 2015-6-15 00:43
拍得好正
作者: sammie 時間: 2015-6-15 07:53
拍得好.
作者: iamgozilla 時間: 2015-6-15 08:04
[Youtube]Jl93Ykvp9w8[/Youtube]
幫你貼番出黎, 好多人好奇但唔會click link入去睇的
如果你尋日有上山頂拍就會效果更好, 因為空氣質素超清晰
