Board logo

標題: [短片] 山頂行去西高山 [打印本頁]

作者: tsw01    時間: 2015-6-10 17:09     標題: 山頂行去西高山

風景好靚,可惜能度見唔太好。
https://www.youtube.com/watch?v=Jl93Ykvp9w8
作者: gap    時間: 2015-6-13 00:40

死link呀,師兄
作者: hfc    時間: 2015-6-14 16:33

回覆 1# tsw01

唔錯喎
作者: C.K.F.    時間: 2015-6-15 00:43

拍得好正
作者: sammie    時間: 2015-6-15 07:53

拍得好.  
作者: iamgozilla    時間: 2015-6-15 08:04

[Youtube]Jl93Ykvp9w8[/Youtube]
幫你貼番出黎, 好多人好奇但唔會click link入去睇的
如果你尋日有上山頂拍就會效果更好, 因為空氣質素超清晰





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2