作者: BABYSKY 時間: 2015-6-8 23:22 標題: Canon 50.8 有二手啦喂
再等一排唔知會唔會再低D
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=3414872
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=3402092
作者: aichun 時間: 2015-6-9 00:00
應該好快有師兄接收
作者: h9317784 時間: 2015-6-9 08:52
其中一個寫係「女朋友禮物」,買左唔夠一個禮拜,咁都會賣?
「淨係拆過黎試WORK唔WORK」係指個鏡頭定係女朋友呢?
作者: 我係小魚兒 時間: 2015-6-9 09:12
抵玩WOR
作者: uwojulian 時間: 2015-6-9 09:50
其實我果支都想放.. 心大心細. 玩完呢支好想上 sigma 50.4
作者: hkcs007 時間: 2015-6-9 10:08
50.8同50.4差好遠, 快D買
作者: hk199236 時間: 2015-6-9 11:32
識買二手一定係一出果陣買
冇單都可以跟出廠日期
照樣保足一年

作者: wink7403 時間: 2015-6-9 18:40
本帖最後由 wink7403 於 2015-6-9 18:41 編輯
不過我上官網買全新都只係$880咋喎~
[attach]1798975[/attach]
作者: lotus23 時間: 2015-6-9 19:36
全新未用.............二手
作者: aichun 時間: 2015-6-9 19:45
係咪要尊尚會員先至有?
作者: anonymoushk 時間: 2015-6-9 19:45
我以搶iphone 練成既whatsapp / sms 速度成功買左
真係6月6買…
反正都係要買,等我搵到 50 1.8 ver 1 就齊一套
50 1.8 II , YN 50 1.8 , 50 1.8 STM (缺 50 1.8 V1 )
作者: 我係小魚兒 時間: 2015-6-9 19:48
要咁多有咩用?
作者: anonymoushk 時間: 2015-6-9 19:57
男人既集郵愛好 xdddd 窮三係我當年第二支自己買既鏡頭
其實除左第一代我未試過之外, 二代, YN版同 STM版其實多多少少有D唔同
一個 coating 好雞又得5片光圈葉,青青地
YN 雞既 DC 摩打 + 經典大陸鏡 coating (flare 唔同樣) ,D角色水同canon 有D唔同,光圈葉有7塊
STM 版對焦准確左, coating 好左,光圈葉有返7塊,MFD 短左。雖然堆焦外一樣咁硬…
齊一套都唔係好貴…
作者: aichun 時間: 2015-6-9 20:00
集齊一套可以來個pk大格鬥
作者: 我係小魚兒 時間: 2015-6-9 20:00
Y唔買其他呢?
作者: aichun 時間: 2015-6-9 20:03
因為夠平,集齊都唔肉赤
作者: ernesttsim 時間: 2015-6-9 20:10
v1 好似經常有人放?
作者: anonymoushk 時間: 2015-6-9 20:14
正解,平又實用
18 55 咁多代要集唔貴但集黎無咩用…
有D舊D既鏡款都有好多代的
作者: anonymoushk 時間: 2015-6-9 20:16
炒到好貴
作者: aichun 時間: 2015-6-9 20:36
可能因為係MIJ緣故吧
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 00:22
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 08:19
[attach]1799121[/attach]
作者: hkcs007 時間: 2015-6-10 10:09
回覆 22# wink7403
Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦
因為呢個問題我等緊50.2第二代
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 10:18
本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 10:19 編輯
回覆 wink7403
Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦
因為呢個問題我等緊50.2第二代 ...
hkcs007 發表於 2015-6-10 10:09 [img]http://www.hkepc.com/forum/images/common/ba
ck.gif[/img]
早期出果批好似成日上網有人講話有呢個問題,
不過我呢支上2個月先買,唔多覺有走焦喎,我覺得主要睇你支鏡既批次啦~
作者: pc1668 時間: 2015-6-10 10:20
你相信
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 10:22
本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 10:23 編輯
唔緊要啦 佢再出2代,好簡單姐,到時我再掟萬零蚊出黎買多支囉~洗咩驚::
作者: pc1668 時間: 2015-6-10 10:22
我係EOS-1 Club會員 ... 都冇野送
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 10:25
你有無登記埋生日呀~
作者: pc1668 時間: 2015-6-10 10:27
本帖最後由 pc1668 於 2015-6-10 10:31 編輯
sure 有 !
不過好耐冇買Canon野 lu, 可能要年年幫襯先得
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 10:54
無錯方仗份人好少氣的,記得要年年幫襯啦~
作者: hkcs007 時間: 2015-6-10 11:04
直上第二代唔洗煩喎
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 11:09
你睇下支35L傳左幾千年都仲未出到,就知啦~等點等啊~:
50.2 後繼,真係唔知拖幾耐啦先有喎
作者: hkcs007 時間: 2015-6-10 11:11
好似話出年嘛, 用緊支24-70 2.8 II 頂住先喇
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 11:29
本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 11:31 編輯
不過我諗今次傳出年會出到都應該有8成係真掛
24-70 2.8II 我都有買,現在也快樂使用中
作者: hkcs007 時間: 2015-6-10 11:35
24-70 2.8II
作者: wink7403 時間: 2015-6-10 11:42
係,我好滿意佢表現
作者: hkcs007 時間: 2015-6-10 11:49
講番支50.8先, 已經有40 2.8餅
係咪買泥冇乜意思

作者: wink7403 時間: 2015-6-10 12:02
是但留一支

作者: hkcs007 時間: 2015-6-10 12:21
咁keep支餅算喇, 夠方便
作者: pc1668 時間: 2015-6-10 12:34
少幫襯係因為用緊N記

死火, 咁佢肯定好少氣
作者: mo9394 時間: 2015-6-10 12:41
本帖最後由 mo9394 於 2015-6-10 12:42 編輯
唔怕重一定上 .4 的LEVEL, 唔係光圈大細問題, 而係鏡片質素問題 (不同牌子的 .4 都唔會差).
頂級鏡同普通鏡, 完全兩個 LEVEL
唔玩 50.4 住, 可以玩SIGMA 支35.4 先
作者: hkcs007 時間: 2015-6-10 17:04
SIGMA支舊50.4都幾抵玩架
作者: calvin83 時間: 2015-6-10 17:41
用係C機的唔走焦的就真係好。
作者: hk199236 時間: 2015-6-10 22:23
回覆 43# calvin83
話說支S17-50我試3支
3支都走
好彩買行貨...
作者: uwojulian 時間: 2015-6-11 10:54
我有支ZF 35/2 唔會再買 35 了.... 的確如果分期, 入番支s50.4 一個月都唔駛500. 抵玩到飛起.

