Board logo

標題: Canon 50.8 有二手啦喂 [打印本頁]

作者: BABYSKY    時間: 2015-6-8 23:22     標題: Canon 50.8 有二手啦喂

再等一排唔知會唔會再低D

http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=3414872
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=3402092
作者: aichun    時間: 2015-6-9 00:00

應該好快有師兄接收
作者: h9317784    時間: 2015-6-9 08:52

其中一個寫係「女朋友禮物」,買左唔夠一個禮拜,咁都會賣?

「淨係拆過黎試WORK唔WORK」係指個鏡頭定係女朋友呢?
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-6-9 09:12

抵玩WOR
作者: uwojulian    時間: 2015-6-9 09:50

其實我果支都想放.. 心大心細. 玩完呢支好想上 sigma 50.4
作者: hkcs007    時間: 2015-6-9 10:08

其實我果支都想放.. 心大心細. 玩完呢支好想上 sigma 50.4
uwojulian 發表於 2015-6-9 09:50

50.8同50.4差好遠, 快D買
作者: hk199236    時間: 2015-6-9 11:32

識買二手一定係一出果陣買
冇單都可以跟出廠日期
照樣保足一年
作者: wink7403    時間: 2015-6-9 18:40

本帖最後由 wink7403 於 2015-6-9 18:41 編輯

佢放$800 都算幾抵喎~~

不過我上官網買全新都只係$880咋喎~

[attach]1798975[/attach]
作者: lotus23    時間: 2015-6-9 19:36

全新未用.............二手  
作者: aichun    時間: 2015-6-9 19:45

佢放$800 都算幾抵喎~~

不過我上官網買全新都只係$880咋喎~
wink7403 發表於 2015-6-9 18:40


係咪要尊尚會員先至有?
作者: anonymoushk    時間: 2015-6-9 19:45

抵玩WOR
我係小魚兒 發表於 2015-6-9 09:12



   
我以搶iphone 練成既whatsapp / sms 速度成功買左
真係6月6買…

反正都係要買,等我搵到 50 1.8 ver 1 就齊一套

50 1.8 II , YN 50 1.8 , 50 1.8 STM (缺 50 1.8 V1 )
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-6-9 19:48

我以搶iphone 練成既whatsapp / sms 速度成功買左
真係6月6買…

反正都係要買,等我搵到 50 ...
anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:45



    要咁多有咩用?
作者: anonymoushk    時間: 2015-6-9 19:57

要咁多有咩用?
我係小魚兒 發表於 2015-6-9 19:48



   
男人既集郵愛好 xdddd 窮三係我當年第二支自己買既鏡頭

其實除左第一代我未試過之外, 二代, YN版同 STM版其實多多少少有D唔同

一個 coating 好雞又得5片光圈葉,青青地
YN 雞既 DC 摩打 + 經典大陸鏡 coating (flare 唔同樣) ,D角色水同canon 有D唔同,光圈葉有7塊
STM 版對焦准確左, coating 好左,光圈葉有返7塊,MFD 短左。雖然堆焦外一樣咁硬…

齊一套都唔係好貴…
作者: aichun    時間: 2015-6-9 20:00

男人既集郵愛好 xdddd 窮三係我當年第二支自己買既鏡頭

其實除左第一代我未試過之外, 二代, YN ...
anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:57


集齊一套可以來個pk大格鬥
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-6-9 20:00

男人既集郵愛好 xdddd 窮三係我當年第二支自己買既鏡頭

其實除左第一代我未試過之外, 二代, YN ...
anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:57



    Y唔買其他呢?
作者: aichun    時間: 2015-6-9 20:03

Y唔買其他呢?
我係小魚兒 發表於 2015-6-9 20:00



因為夠平,集齊都唔肉赤
作者: ernesttsim    時間: 2015-6-9 20:10

我以搶iphone 練成既whatsapp / sms 速度成功買左
真係6月6買…

反正都係要買,等我搵到 50 ...
anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:45



    v1 好似經常有人放?
作者: anonymoushk    時間: 2015-6-9 20:14

因為夠平,集齊都唔肉赤
aichun 發表於 2015-6-9 20:03



   
正解,平又實用

18 55 咁多代要集唔貴但集黎無咩用…
有D舊D既鏡款都有好多代的
作者: anonymoushk    時間: 2015-6-9 20:16

v1 好似經常有人放?
ernesttsim 發表於 2015-6-9 20:10



   
炒到好貴   只能說愛不夠
作者: aichun    時間: 2015-6-9 20:36

炒到好貴   只能說愛不夠
anonymoushk 發表於 2015-6-9 20:16



    可能因為係MIJ緣故吧
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 00:22

係咪要尊尚會員先至有?
aichun 發表於 2015-6-9 19:45


係~~同埋要登記生日月份~到你生日果日會送優惠劵比你~好似我呢張咁~
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 08:19

50.8同50.4差好遠, 快D買
hkcs007 發表於 2015-6-9 10:08


好認同你個講法,不過50.8 同50.2L 差得仲多啊 所以我要咁樣玩下
[attach]1799121[/attach]
作者: hkcs007    時間: 2015-6-10 10:09

回覆 22# wink7403

Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦
因為呢個問題我等緊50.2第二代
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 10:18

本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 10:19 編輯
回覆  wink7403

Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦
因為呢個問題我等緊50.2第二代 ...
hkcs007 發表於 2015-6-10 10:09 [img]http://www.hkepc.com/forum/images/common/ba


ck.gif[/img]


早期出果批好似成日上網有人講話有呢個問題,

不過我呢支上2個月先買,唔多覺有走焦喎,我覺得主要睇你支鏡既批次啦~
作者: pc1668    時間: 2015-6-10 10:20

其中一個寫係「女朋友禮物」,買左唔夠一個禮拜,咁都會賣?

「淨係拆過黎試WORK唔WORK」係指個鏡頭定係女 ...
h9317784 發表於 2015-6-9 08:52


你相信
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 10:22

本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 10:23 編輯
回覆  wink7403

Btw, 你支50.2係咪長用f1.2? 收光圈會唔會走焦
因為呢個問題我等緊50.2第二代 ...
hkcs007 發表於 2015-6-10 10:09


唔緊要啦 佢再出2代,好簡單姐,到時我再掟萬零蚊出黎買多支囉~洗咩驚::
作者: pc1668    時間: 2015-6-10 10:22

係~~同埋要登記生日月份~到你生日果日會送優惠劵比你~好似我呢張咁~ ...
wink7403 發表於 2015-6-10 00:22


我係EOS-1 Club會員 ... 都冇野送
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 10:25

我係EOS-1 Club會員 ... 都冇野送
pc1668 發表於 2015-6-10 10:22



你有無登記埋生日呀~
作者: pc1668    時間: 2015-6-10 10:27

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-10 10:31 編輯
你有無登記埋生日呀~
wink7403 發表於 2015-6-10 10:25


sure 有 !

不過好耐冇買Canon野 lu, 可能要年年幫襯先得
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 10:54

sure 有 !

不過好耐冇買Canon野 lu, 可能要年年幫襯先得
pc1668 發表於 2015-6-10 10:27




無錯方仗份人好少氣的,記得要年年幫襯啦~
作者: hkcs007    時間: 2015-6-10 11:04

唔緊要啦 佢再出2代,好簡單姐,到時我再掟萬零蚊出黎買多支囉~洗咩驚:: ...
wink7403 發表於 2015-6-10 10:22

直上第二代唔洗煩喎
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 11:09

直上第二代唔洗煩喎
hkcs007 發表於 2015-6-10 11:04

你睇下支35L傳左幾千年都仲未出到,就知啦~等點等啊~:

50.2 後繼,真係唔知拖幾耐啦先有喎
作者: hkcs007    時間: 2015-6-10 11:11

你睇下支35L傳左幾千年都仲未出到,就知啦~等點等啊~:

50.2 後繼,真係唔知拖幾耐啦先有喎 ...
wink7403 發表於 2015-6-10 11:09

好似話出年嘛, 用緊支24-70 2.8 II 頂住先喇
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 11:29

本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 11:31 編輯
好似話出年嘛, 用緊支24-70 2.8 II 頂住先喇
hkcs007 發表於 2015-6-10 11:11



不過我諗今次傳出年會出到都應該有8成係真掛

24-70 2.8II 我都有買,現在也快樂使用中
作者: hkcs007    時間: 2015-6-10 11:35

不過我諗今次傳出年會出到都應該有8成係真掛

24-70 2.8II 我都有買,現在也快樂使用中 ...
wink7403 發表於 2015-6-10 11:29

24-70 2.8II 冇投訴
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 11:42

24-70 2.8II  冇投訴
hkcs007 發表於 2015-6-10 11:35



係,我好滿意佢表現
作者: hkcs007    時間: 2015-6-10 11:49

係,我好滿意佢表現
wink7403 發表於 2015-6-10 11:42

講番支50.8先, 已經有40 2.8餅
係咪買泥冇乜意思
作者: wink7403    時間: 2015-6-10 12:02

講番支50.8先, 已經有40 2.8餅
係咪買泥冇乜意思
hkcs007 發表於 2015-6-10 11:49




是但留一支
作者: hkcs007    時間: 2015-6-10 12:21

是但留一支
wink7403 發表於 2015-6-10 12:02

咁keep支餅算喇, 夠方便
作者: pc1668    時間: 2015-6-10 12:34

無錯方仗份人好少氣的,記得要年年幫襯啦~
wink7403 發表於 2015-6-10 10:54


少幫襯係因為用緊N記
死火, 咁佢肯定好少氣
作者: mo9394    時間: 2015-6-10 12:41

本帖最後由 mo9394 於 2015-6-10 12:42 編輯
其實我果支都想放.. 心大心細. 玩完呢支好想上 sigma 50.4
uwojulian 發表於 2015-6-9 09:50


唔怕重一定上 .4 的LEVEL, 唔係光圈大細問題, 而係鏡片質素問題 (不同牌子的 .4 都唔會差).
頂級鏡同普通鏡, 完全兩個 LEVEL

唔玩 50.4 住, 可以玩SIGMA 支35.4 先
作者: hkcs007    時間: 2015-6-10 17:04

唔怕重一定上 .4 的LEVEL, 唔係光圈大細問題, 而係鏡片質素問題 (不同牌子的 .4 都唔會差).
頂級鏡同普 ...
mo9394 發表於 2015-6-10 12:41

SIGMA支舊50.4都幾抵玩架
作者: calvin83    時間: 2015-6-10 17:41

SIGMA支舊50.4都幾抵玩架
hkcs007 發表於 2015-6-10 17:04


用係C機的唔走焦的就真係好。
作者: hk199236    時間: 2015-6-10 22:23

回覆 43# calvin83


    話說支S17-50我試3支
3支都走
好彩買行貨...
作者: uwojulian    時間: 2015-6-11 10:54

唔怕重一定上 .4 的LEVEL, 唔係光圈大細問題, 而係鏡片質素問題 (不同牌子的 .4 都唔會差).
頂級鏡同普 ...
mo9394 發表於 2015-6-10 12:41



    我有支ZF 35/2 唔會再買 35 了.... 的確如果分期, 入番支s50.4 一個月都唔駛500. 抵玩到飛起.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2