Board logo

標題: 請問高能k4t... [打印本頁]

作者: 影相者    時間: 2015-5-25 10:57     標題: 請問高能k4t...

請問高能k4t係香港邊度有得買,同埋幾錢,大家有無用過?好唔好用?唔該
作者: 影相者    時間: 2015-5-27 04:18

真係無人用過?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2