Board logo

標題: Canon EOS M1, M2, M3討論區(歡迎交流, 相片分享, 指導) [打印本頁]

作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 15:52     標題: Canon EOS M1, M2, M3討論區(歡迎交流, 相片分享, 指導)

原本都諗住唔專登出POST, 不過真係好想有個集中討論的地方, 而且很多師兄已經收到M3開箱影咗好多靚相, 我都好想睇下學下嘢, 究竟M1值唔值得升級去M3, M3有無問題...........M1個ML係咪好靚斗?
有關M1, M2, M3嘅嘢一一都可以講, 相片分享, 技術交流, 意見, 用家心得, 相機BUGS, 但開箱就自己開就夠

請各師兄大大支持!
作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 15:54

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-25 20:55 編輯

留M3重要事項

1. Sigma Tamron鏡唔夾 M3報告 (Dpreview的eos-m forum m3)
http://www.dpreview.com/forums/thread/3824076

TAMRON 18-200mm F/3.5-6.3 Di III VC ( B011 EOS M接環版本)兼容性通告
http://www.tamron.com.hk/B011emnotice.htm
我沒有Sigma和Tamron鏡,證實唔到是否有問題

因見有links有請騰龍和Sigma唔夾750和760,唔知m3係咪一樣, 有待證實
http://m.digital.sina.com.hk/news/article/4383755/7/20150423
http://digiphoto.techbang.com/po ... gma-and-tamron-lens
作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 15:54

留M1,M2重要事項
作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 16:34

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-26 09:40 編輯

eos-m3解毒相

A .M3 with  efm 11-22mm  (全部手持)
1. iso 100, f/5.6, 1/30s
IMG_0601 by tolo2036, on Flickr

2. iso 400, f/5.6 1/5s
IMG_0617 by tolo2036, on Flickr

3. iso 400, f/4, 1/5s
IMG_0671 by tolo2036, on Flickr

3a. iso 400, f/4.5, 0.3s
IMG_0667 by tolo2036, on Flickr

4.  iso 400, f/5.6, 1/30s
IMG_0672 by tolo2036, on Flickr

5. iso 400, f/5.6, 1/6s
IMG_0599 by tolo2036, on Flickr

6. iso 400, f/5, 1/10s
IMG_0620 by tolo2036, on Flickr

7.  iso 100, f/5.6, 1s (手持一秒,支鏡IS真係好堅, M1影係出唔到咁清)
IMG_0602a_iso100F56_1s by tolo2036, on Flickr

8. iso 125, f/4, 1s (手持一秒,支鏡IS堅靚)
IMG_0659 efm 11-22mm by tolo2036, on Flickr


B .M3 with  efm 22mm f/2 (手持)
9. iso 2000, f/5.6, 1/13s
IMG_0654 efm 22mm by tolo2036, on Flickr

10. iso 400, f/2, 1/80s
IMG_0588 by tolo2036, on Flickr

11. iso 400, f/2, 1/250s
IMG_0593 by tolo2036, on Flickr

12. M3, iso 400, f/2, 1/125s
IMG_0592 M3 by tolo2036, on Flickr

13. M1, iso 400, f/4, 1/40s
IMG_8063 M1 by tolo2036, on Flickr

相片在
1. EFM 11-22mm
https://www.flickr.com/photos/10 ... /72157649834407074/

2. EFM 22mm
https://www.flickr.com/photos/10 ... /72157651755427470/
作者: manman1998    時間: 2015-4-25 17:11

我FD有FD玩齊M1/M3... 都話M3畫汁幾明顯堅D
(有錯指証)
作者: kenndy2002    時間: 2015-4-25 17:36

就咁睇好似靚過m1
係唔係直出?
作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 17:54

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-25 18:44 編輯
就咁睇好似靚過m1
係唔係直出?
kenndy2002 發表於 2015-4-25 17:36



    Raw DPP 4.2轉jpg,除咗#5,6要較白平衡(awb偏紅),其他awb,少執,減咗highlight和較光D,原本張raw都相差不遠
作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 18:05

我FD有FD玩齊M1/M3... 都話M3畫汁幾明顯堅D
(有錯指証),
manman1998 發表於 2015-4-25 17:11



    未買M3前以為M1,M3低iso相差不遠,原來影過M3,低iso都覺有分別,放大睇raw,M3明顯層次豐富好多,高iso影得好少,本來嗰日想試,但11-22mm可以手持一秒,好多都影到,22mm大光圈又係,太暗就咁睇都唔靚,冇影到,係喺屋企附近影咗三張1600,3200,6400,現場睇好暗唔靚,不過遲D出
作者: harryytm    時間: 2015-4-25 18:19

ML係裝喺SD卡入面,唔用嘅時候唔用嗰張卡就得。
作者: ter038    時間: 2015-4-25 18:44

本帖最後由 ter038 於 2015-4-25 18:50 編輯

兩張相...
EF17-40mm f/4L USM
[img]IMG_0710 by terence ao, on Flickr[/img]

EF70-200mm f/2.8L IS II USM
[img]IMG_0580-2 by terence ao, on Flickr[/img]
作者: harryytm    時間: 2015-4-25 19:17

有無師兄研究過ETTR點玩?
作者: eucerin06    時間: 2015-4-25 19:33

EOSM, 22mm: 99.9% 用佢, 都叫做掛倒在腰包. 有時隊去影花, 明明對不到焦, 也會出到綠色 focus ok 框, 奇怪.

kit zoom 用得少, 唔覺.
作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 19:55

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-25 20:10 編輯
EOSM, 22mm: 99.9% 用佢, 都叫做掛倒在腰包. 有時隊去影花, 明明對不到焦, 也會出到綠色 focus ok 框, 奇怪 ...
eucerin06 發表於 2015-4-25 19:33



    可能係對到焦(放大鏡放大)睇到,不過景深太淺,我就會較細光圈,遠少少影再crop番出來
個對焦框大,有時對錯焦,又手動或放大㨂過
作者: harryytm    時間: 2015-4-25 19:57

EOSM, 22mm: 99.9% 用佢, 都叫做掛倒在腰包. 有時隊去影花, 明明對不到焦, 也會出到綠色 focus ok 框, 奇怪 ...
eucerin06 發表於 2015-4-25 19:33

幾光既環境下會出現咁既情況?通常太暗先會咁。
作者: leon99    時間: 2015-4-25 20:39

留M3重要事項

1. Sigma Tamron鏡唔夾 M3報告 (Dpreview的eos-m forum m3)


TAMRON 18-200mm F/3.5-6.3 D ...
tolo2036 發表於 2015-4-25 15:54

Tamron F004 90mmVC,用喺M3度,會強制手動模式,無咗自動對焦。用喺M1又正常自動對焦。
作者: eucerin06    時間: 2015-4-25 21:29

幾光既環境下會出現咁既情況?通常太暗先會咁。
harryytm 發表於 2015-4-25 19:57


通常都正光, 黃昏.  太喑, 低反差會來回對扯風琴.
作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 21:33

Tamron F004 90mmVC,用喺M3度,會強制手動模式,無咗自動對焦。用喺M1又正常自動對焦。 ...
leon99 發表於 2015-4-25 20:39



    會唔會打電話問下騰龍?
作者: eucerin06    時間: 2015-4-25 21:36

可能係對到焦(放大鏡放大)睇到,不過景深太淺,我就會較細光圈,遠少少影再crop番出來
個對焦框大 ...
tolo2036 發表於 2015-4-25 19:55


有時怕景深太淺, 翻看才發覺對錯焦, 根本唔中. 而家都糸馬上翻看. 只糸影花先有.
升估近過最近對焦點應不出綠框.
作者: manman1998    時間: 2015-4-25 22:03

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-25 22:23 編輯

M1,EF35-70 JPG

M1,EF28-80 JPG

真身

作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 22:09

有時怕景深太淺, 翻看才發覺對錯焦, 根本唔中. 而家都糸馬上翻看. 只糸影花先有.
升估近過最近對焦點應不 ...
eucerin06 發表於 2015-4-25 21:36


淨色用contrast AF難對焦,我直接幫佢搵個(一樣距離)易對的對焦位算數
作者: tolo2036    時間: 2015-4-25 22:23

有時怕景深太淺, 翻看才發覺對錯焦, 根本唔中. 而家都糸馬上翻看. 只糸影花先有.
升估近過最近對焦點應不 ...
eucerin06 發表於 2015,-4-25 21:36



    我醒起M1裝咗ML後,有Picture in Picture,Magic Zoom,有個放大咗個細畫面(對焦框)在同一個畫面上,即時睇到對得啱唔啱!
作者: harryytm    時間: 2015-4-25 23:38

本帖最後由 harryytm 於 2015-4-25 23:43 編輯
eos-m3解毒相

A .M3 with  efm 11-22mm  (全部手持)
1. iso 100, f/5.6, 1/30s
by , on Flickr

2. iso 4 ...
tolo2036 發表於 2015-4-25 16:34

5、6偏綠,最好用返7個色溫再減少少洋紅,如果有RAW改改佢。
作者: eucerin06    時間: 2015-4-26 00:09

淨色用contrast AF難對焦,我直接幫佢搵個(一樣距離)易對的對焦位算數
tolo2036 發表於 2015-4-25 22:09


而家只能近攝就每張看. 影咁近差DD差好遠
作者: tolo2036    時間: 2015-4-26 00:13

5、6偏綠,最好用返7個色溫再減少少洋紅,如果有RAW改改佢。
harryytm 發表於 2015-4-25 23:38



6嗰張用咗人面作準,祇係預計外籍人士面會深色D,周圍就未必啱色,下次都係等人走咗至影,應該易執D

5嗰張用咗白衫做準,都唔一定啱色

今晚返屋企再執下,謝謝!
作者: calvin83    時間: 2015-4-26 00:21

6嗰張用咗人面作準,祇係預計外籍人士面會深色D,周圍就未必啱色,下次都係等人走咗至影,應該易執D

5 ...
tolo2036 發表於 2015-4-26 00:13

果度D光源好複雑, 唔需要大在意色準.
作者: Cartesius    時間: 2015-4-26 00:52

focus 太細嘅野係會唔中都出綠框
作者: tolo2036    時間: 2015-4-26 01:12

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-26 01:21 編輯
果度D光源好複雑, 唔需要大在意色準.
calvin83 發表於 2015-4-26 00:21



    盡人事喇!可以攪好D我都會試下, 上次同一個位影都係有同一個問題, 色唔準, 都唔明點解打燈咁差

M1 with efm 22mm  f/2, iso 1600, f/2, 1/80s

作者: tolo2036    時間: 2015-4-26 01:24

focus 太細嘅野係會唔中都出綠框
Cartesius 發表於 2015-4-26 00:52


即時按右下放大鏡睇就會知FOCUS咗去後面, 所以有時用手動對焦仲好
作者: Cartesius    時間: 2015-4-26 09:51

即時按右下放大鏡睇就會知FOCUS咗去後面, 所以有時用手動對焦仲好
tolo2036 發表於 2015-4-26 01:24 AM



yes
其他時間都準
係focus細野先唔準
作者: eucerin06    時間: 2015-4-26 12:04

即時按右下放大鏡睇就會知FOCUS咗去後面, 所以有時用手動對焦仲好
tolo2036 發表於 2015-4-26 01:24


糸好D.
作者: 卓洛    時間: 2015-4-27 17:15

其實M3

要22M同11-22M外, 支18-55同55-200係咪可以唔使要?
作者: harryytm    時間: 2015-4-27 17:38

本帖最後由 harryytm 於 2015-4-27 17:39 編輯
其實M3

要22M同11-22M外, 支18-55同55-200係咪可以唔使要?
卓洛 發表於 2015-4-27 17:15



    睇需要,好似我成日試野既18-55就買咗都無壞55-200我無,不過如果有aps-c 單反既話就買EFS 55-250可以經接環共用,無計畫買APS-C 單反機的話就買返55-200會符合返M 機輕便既原則。
作者: leon99    時間: 2015-4-27 17:43

55-200mm ,塑膠接環,肥花評語平平。
www.dcfever.com/news/readnews.php?type=&id=11041
但睇mobile01用喺M3度,又唔係太差。
www.mobile01.com/topicdetail.php?f=244&t=4332350
因為我本身已經有支TAMRON A005 70-300mm,所以無打算買。
IMG_0271 by katsuchowz, on Flickr
IMG_0274 by katsuchowz, on Flickr
IMG_0277 by katsuchowz, on Flickr
作者: tolo2036    時間: 2015-4-27 18:06

其實M3

要22M同11-22M外, 支18-55同55-200係咪可以唔使要?
卓洛 發表於 2015-4-27 17:15



efm 18-55mm比efs 18-55mm好,另外efm50-200mm全段也較efs55-250mm好,段200Mm段輸了

我本身有35-70mm f/2.8, 40mm f/2.8和105mm f/2, 有些因為接近焦段就沒有18-55mm,另外中焦距以上鏡我鍾意大光圈定焦,加上50-200mm唔平,就沒有買了,或者等佢平D至考慮
作者: hkcs007    時間: 2015-4-27 18:27

M1,EF35-70 JPG

M1,EF28-80 JPG

真身
manman1998 發表於 2015-4-25 22:03

好多老鏡
作者: smalldicky    時間: 2015-4-27 19:45

本帖最後由 smalldicky 於 2015-4-27 20:39 編輯

M1 + T150-600 (無裁相):
作者: smalldicky    時間: 2015-4-27 21:08

回覆 32# harryytm

我有齊四枝鏡,帶晒去旅行都好方便。

下圖,一機五鏡 (+ 枝 50 1.8)+閃燈+接頭+GPS Logger ....... 輕便 !
作者: 亞星    時間: 2015-4-28 17:18

M2 加 Kit Len, 手持 26 張合併
作者: harryytm    時間: 2015-4-29 00:12

想問一下有M2或M3的師兄One Shot AF的Shutter Lag,即是對到焦之後到快門之間出綠格既時間長唔長?
作者: ~榮~    時間: 2015-4-29 00:31

其實M2同M3除左重量外..大唔大分別.__.
作者: tolo2036    時間: 2015-4-29 01:44

想問一下有M2或M3的師兄One Shot AF的Shutter Lag,即是對到焦之後到快門之間出綠格既時間長唔長? ...
harryytm 發表於 2015-4-29 00:12



好難答, 最慢嗰支22餅對焦尾少了前後移動, shutter lag算接受, 11-22mm對焦快, shutter lag少, 以m1比直頭係好快, 最好自己上i square玩下, 我揸manual 鏡, 未必能作準
作者: tolo2036    時間: 2015-4-29 02:01

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-29 12:06 編輯
其實M2同M3除左重量外..大唔大分別.__.
~榮~ 發表於 2015-4-29 00:31


1. 可用轉角度evf, , 有水平儀, peak focusing, 實體按鈕, af快咗, 黑屏少咗
2. 揸手位好好多, 可以手持更慢快門
3. 像素高咗, 我覺得就算iso100都睇到乾淨咗, crop相將相又好d, 靚過m1, m2好多(影raw轉jpg, 直接影jpg唔知)
4. 電耐用d, 有反mon, 個mon好似少d反光
5. 操作m3少了很多touch mon function
6.有內閃, 好弱
7. m3 raw相要用dpp4, m2用dpp3

去肥花用相機比較就知更多
作者: tolo2036    時間: 2015-4-29 02:05

M2 加 Kit Len, 手持 26 張合併
亞星 發表於 2015-4-28 17:18


師兄張相好似唔太wide, 點解要用咁多張相合成? 用什麼軟件合成?
作者: harryytm    時間: 2015-4-29 02:29

師兄張相好似唔太wide, 點解要用咁多張相合成? 用什麼軟件合成?
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:05

LR6可以做全景save做DNG,不過好似處理得好慢。
作者: Tef    時間: 2015-4-29 04:16

師兄張相好似唔太wide, 點解要用咁多張相合成? 用什麼軟件合成?
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:05


exif says PS CS6.

i guess/think he did 2 x 13 @ 18mm in portrait mode. look at the stairs on the far left bottom corner.  

generally overlap around 30% between shots. but if handheld, may be up to 50% overlap. so not yielding very wide view of field.
作者: 亞星    時間: 2015-4-29 09:25

師兄張相好似唔太wide, 點解要用咁多張相合成? 用什麼軟件合成?
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:05


現場環境 kit 鏡 cover 唔晒, 又無得後退只好 zoom 去中段影多幾張返嚟用 PS 駁相.
作者: aichun    時間: 2015-4-29 12:29

1. 可用轉角度evf, , 有水平儀, peak focusing, 實體按鈕, af快咗, 黑屏少咗
2. 揸手位好好多, 可以手持 ...
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:01


師兄有無試過部M3擺低4-5日無影過,之後想影時部機開唔著,原來係無電(即走電)?
作者: hacker_wai    時間: 2015-4-29 12:41

回覆 47# aichun

我放左兩個星期都仲有電WOR
作者: aichun    時間: 2015-4-29 13:09

回覆  aichun

我放左兩個星期都仲有電WOR
hacker_wai 發表於 2015-4-29 12:41


thx
等我再試多幾次先
作者: ~榮~    時間: 2015-4-29 15:31

1. 可用轉角度evf, , 有水平儀, peak focusing, 實體按鈕, af快咗, 黑屏少咗
2. 揸手位好好多, 可以手持 ...
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:01


THX 師兄
我有去SHOWROOM玩過啊..但太多人...好多人玩M3..費事玩太耐..不過重量M2真係輕唔少..M3又好大條黑邊..不過又好玩D=口=
有D想買住M2 3鏡SET玩住一排先..遲D先再諗M3
作者: tolo2036    時間: 2015-4-29 16:40

師兄有無試過部M3擺低4-5日無影過,之後想影時部機開唔著,原來係無電(即走電)? ...
aichun 發表於 2015-4-29 12:29



    我次次之前一曰都差滿電至出動,沒有留意,下次又即管留意下
作者: tolo2036    時間: 2015-4-29 16:50

M2 加 Kit Len, 手持 26 張合併
亞星 發表於 2015-4-28 17:18



    見到你地獄谷張相,就諗起去北海道冇曬D相,張死人TransX sdcard,新買用一次就瓜咗!以後都唔幫襯!
作者: aichun    時間: 2015-4-29 17:21

見到你地獄谷張相,就諗起去北海道冇曬D相,張死人TransX sdcard,新買用一次就瓜咗!以後都唔幫襯! ...
tolo2036 發表於 2015-4-29 16:50


咭錢事少,相片回憶先最珍貴
作者: tolo2036    時間: 2015-4-29 17:58

咭錢事少,相片回憶先最珍貴
aichun 發表於 2015-4-29 17:21



    最頂㽼就係一換一,永久保用!用咗好多方法都救唔番,去換過一張又係死card,又再換過一張俾我,我到而家都唔敢用!
作者: raisin    時間: 2015-4-29 17:59

最頂㽼就係一換一,永久保用!用咗好多方法都救唔番,去換過一張又係死card,又再換過一張俾我,我 ...
tolo2036 發表於 29-4-2015 17:58


死一張當佢個別事件, 換完再死算係乜?
作者: Tef    時間: 2015-4-29 18:01

i only trust samsung and sandisk these days
作者: tolo2036    時間: 2015-4-29 21:52

噚日一出尖沙咀mtr, 就見到大大張poster, 如此靚女咁吸引梗係囉嚟做試機相喇!
應該唔會靚女影到變豬扒卦

M3 / efm 22mm f/2, awb, raw to jpg

IMG_0697 by tolo2036, on Flickr
作者: calvin83    時間: 2015-4-29 21:56

i only trust samsung and sandisk these days
Tef 發表於 2015-4-29 18:01

咩牌子都會壞,睇下你的luck。我多數買kingston/samsung/toshiba.
作者: Tef    時間: 2015-4-29 22:07

咩牌子都會壞,睇下你的luck。我多數買kingston/samsung/toshiba.
calvin83 發表於 2015-4-29 21:56


true. a workmate had 3 sandisk failures in one year. very unlucky . I haven't had any bad experience except for transxxxxx so far
作者: aichun    時間: 2015-4-29 22:48

噚日一出尖沙咀mtr, 就見到大大張poster, 如此靚女咁吸引梗係囉嚟做試機相喇!
應該唔會靚女影到變豬扒卦 ...
tolo2036 發表於 2015-4-29 21:52


2400萬pixels都真係唔講得笑,detail位高好多
作者: harryytm    時間: 2015-4-30 00:12

本帖最後由 harryytm 於 2015-4-30 02:37 編輯

我現時用緊5張Sandisk: 2張Extreme Pro 64GB, 1張 Extreme 64GB, 1張買10-18送既 Extreme 32GB, so far 未死過卡,每次回到家就全部相過曬落電腦,之後用部相機 Low level format 一次張卡。

以下係我用ATTO做既Benchmark,card reader係SanDisk ImageMate
[attach]1786636[/attach]
[attach]1786637[/attach]
[attach]1786638[/attach]
作者: harryytm    時間: 2015-4-30 00:31

今日街拍行過旺角,去啲大連鎖店街鋪試部M3 嘅對焦,Face Detect 對焦認唔到人就自動用FlexiZone - Multi,One Shot AF時,無論FlexiZone - Single 還是FlexiZone - Multi, 都唔似M1 咁出400ms綠格delay,而係一對到焦就立即落快門,爽快好多。
作者: raisin    時間: 2015-4-30 09:29

我現時用緊5張Sandisk: 2張Extreme Pro 64GB, 1張 Extreme 64GB, 1張買10-18送既 Extreme 32GB, so far 未 ...
harryytm 發表於 30-4-2015 00:12


Extreme Pro 係 UHS-I 版? 95/85 同 spec接近...
Extreme 95/60 達標

過相好快, 係部機用唔盡張卡既速度姐 (暫時未有邊部機用得盡 80MB/s 以上write... 比較接近係7D2同D810... 60MB/s以上都唔多)
作者: beggar1210    時間: 2015-4-30 10:30

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
作者: raisin    時間: 2015-4-30 10:32

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
beggar1210 發表於 30-4-2015 10:30


慢慢AF或手動對焦, M1夠玩
作者: sunhikari    時間: 2015-4-30 11:10

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
beggar1210 發表於 2015-4-30 10:30



    M3正d,買m3啦
作者: aichun    時間: 2015-4-30 11:29

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
beggar1210 發表於 2015-4-30 10:30


M1裝左ML之後,多左好多增值功能玩
作者: harryytm    時間: 2015-4-30 14:51

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
beggar1210 發表於 2015-4-30 10:30

係就買100D好過,M1對焦唔係好得,影唔到動態野,除非你係有心想玩部機。
作者: 愛神    時間: 2015-4-30 22:32

有無人知M3出左代用電未?
作者: tolo2036    時間: 2015-4-30 23:24

未有,自從有晶片後,代用電有排至有得出
作者: salem9016    時間: 2015-5-1 21:15

回覆 67# aichun

想問下 C 兄 , 裝了 ML 會否對部機有影響 . 如果有問題可否裝回 firmware 2.0.2.?
作者: Tef    時間: 2015-5-1 21:36

回覆  aichun

想問下 C 兄 , 裝了 ML 會否對部機有影響 . 如果有問題可否裝回 firmware 2.0.2.? ...
salem9016 發表於 2015-5-1 21:15



    just need to swap to another SD card.  (i think)
作者: WAI2    時間: 2015-5-1 21:40

見到你地獄谷張相,就諗起去北海道冇曬D相,張死人TransX sdcard,新買用一次就瓜咗!以後都唔幫襯! ...
tolo2036 發表於 2015-4-29 16:50



Transx sd/cf 都伏伏地,我建議sd用東芝,CF用lexar
作者: WAI2    時間: 2015-5-1 21:43

true. a workmate had 3 sandisk failures in one year. very unlucky . I haven't had any bad ex ...
Tef 發表於 2015-4-29 22:07



聽聞金牌新sandx cf有災情(舊冇事)
作者: Tef    時間: 2015-5-1 21:46

聽聞金牌新sandx cf有災情(舊冇事)
WAI2 發表於 2015-5-1 21:43



    fingers cross  for my 16GB extreme pro is ok. i bought it 6 months ago
作者: tolo2036    時間: 2015-5-1 22:24

回覆  aichun

想問下 C 兄 , 裝了 ML 會否對部機有影響 . 如果有問題可否裝回 firmware 2.0.2.? ...
salem9016 發表於 2015-5-1 21:15



    ML是安裝在SD Card上,祇是運行在firmware v2.02上,衹要如樓上講用另一張SD Card重新開機就得,就算唔換Card,也可按info掣去番相機預設畫面
作者: smalldicky    時間: 2015-5-2 15:29

Found one problem, no AF with the T150-600 !
作者: tolo2036    時間: 2015-5-3 11:04

Found one problem, no AF with the T150-600 !
smalldicky 發表於 2015-5-2 15:29



    這個post回覆#2一早己刋登咗,M3,750d,760d同樣面對與Tamron和Sigma鏡唔夾的問題,有待鏡頭出產商出firmware解決

http://www.tamron.com.hk/canon750d760d.htm
作者: manman1998    時間: 2015-5-3 13:02

鞋... 支死馬本身以經0.8kg,依家仲話唔夾M3
作者: tolo2036    時間: 2015-5-3 13:04

回覆 79# manman1998


    永諾某幾款閃光燈都唔夾M3,淨係用得manual mode
作者: manman1998    時間: 2015-5-3 13:17

回覆 80# tolo2036
我估佢依支變焦畫汁可以去到冋22餅咁,夾M3 24mp $8k幾...
APSC黎計真係唔錯,睇死馬㸃搞嘞
作者: tolo2036    時間: 2015-5-3 17:35

Canon EOS-M3 EF-M 11-22mm
估不到一支二千大元的ultrawide鏡個防震可以咁堅
手持一秒, 除咗某些角度外, 基本上是十拿九穩
至於eos-m一代, 都得, 不過50%, 百分百成功約0.7秒
加大咗個手柄真係好實用, 對真係影相的人咪好有用, 多咗0.3秒
其實我未試真究竟可以手持極限去到幾多, 我祗係試番之前M1的一秒
有友台師兄試過話M3和支11-22mm鏡再加埋evf可以手持一秒, 遲d一定要試下
有乜實用, 就係可以在好暗黑環境, 祗要是靜態相, 就可以用細光圈(出星形路燈), 低iso解決要用高iso產生燥點(apsc)的問題, 張相影出來咪更乾淨和有睇頭

影RAW, DPP4.2轉JPG, AWB



1.f/5, iso 160, 一秒
IMG_0707 by tolo2036, on Flickr

2.f/5, iso 160, 一秒
IMG_0715 by tolo2036, on Flickr

3. f/4, iso 125, 一秒
IMG_0733 by tolo2036, on Flickr

4. f/4.5, iso 125, 一秒
IMG_0736 by tolo2036, on Flickr

5. f/8, iso 100,  一秒 (1881夜晚原色係咁)
IMG_0757 by tolo2036, on Flickr

6. f/5.6, iso 100, 一秒
IMG_0769 by tolo2036, on Flickr

7. f/5.6, iso 100, 一秒
IMG_0772 by tolo2036, on Flickr

8. f/5.6, iso 100, 一秒
IMG_0777 by tolo2036, on Flickr

9.f/6.3, iso 100, 一秒
IMG_0781 by tolo2036, on Flickr

10 f/5.6, iso 100, 一秒 (之前出過)
IMG_0602a_iso100F56_1s by tolo2036, on Flickr

11. f/4, iso 125, 一秒 (之前出過)
IMG_0659 efm 11-22mm 1s by tolo2036, on Flickr

大圖
https://www.flickr.com/photos/10 ... /72157649834407074/

作者: hacker_wai    時間: 2015-5-3 17:58

舊底500D + NISSIN 622, 換左6D 之後支燈用唔到...擺左係到
今日汁野支舊燈手痕拎番出黎吉落M3 又用得到..XDDDD

6D + M3 雙機流XDD 雙機雙燈
作者: manman1998    時間: 2015-5-3 20:19

副廠閃好難選,果時等永諾YN622引閃器面世,爬文後連名牌美
斯都放棄;用回原廠... 除原廠外似乎永諾及若干國產for 得比較好
作者: 肥肥    時間: 2015-5-4 16:07

話說買水貨嘅各位師兄有無走去應募個set皮套?
我經轉運,仲要遲左日先收貨, 填完野成個月都無回音, 以為自己實無行.
點知前日轉運有email黎話有貨入倉, check一check係"キャンペーン事務局",
而家等收貨好開心.
作者: tolo2036    時間: 2015-5-4 16:38

回覆 85# 肥肥

恭喜師兄。
我好怕用皮套,質地唔好好易有裂紋,質地好用時有手汗好易發mould,所以一定唔用
作者: leon99    時間: 2015-5-4 16:39

話說買水貨嘅各位師兄有無走去應募個set皮套?
我經轉運,仲要遲左日先收貨, 填完野成個月都無回音, 以為自己 ...
肥肥 發表於 2015-5-4 16:07

我見得5000名額,4月1日晚攞咗機後,無上去登記。但見Mobile01有出箱文,見到都幾靚。
www.mobile01.com/topicdetail.php?f=244&t=4366551
呢套嘢起碼值6百幾,機套4550日元,機繩3150日元,鏡頭蓋套(好似無另購)
作者: 雷帝    時間: 2015-5-4 17:42

話說買水貨嘅各位師兄有無走去應募個set皮套?
我經轉運,仲要遲左日先收貨, 填完野成個月都無回音, 以為自己 ...
肥肥 發表於 2015-5-4 16:07



   
請問點先可以拎到個set皮套?
作者: 肥肥    時間: 2015-5-4 17:56

請問點先可以拎到個set皮套?
雷帝 發表於 2015-5-4 17:42


要喺canon個campaign網站做登記,收到機後又要再填SN登記多野。
不過限5000個,而家個campaign已經完左
http://cweb.canon.jp/eos/campaign/eosm3-debut/
作者: 蘇伯.    時間: 2015-5-4 18:59

請問各用家M3 拍片質素如何?
室内拍片會吾會迷焦?
Thanks!
作者: ricoyoki    時間: 2015-5-4 21:51

請問CHING 係邊買M3 嘅LCD 保護貼? Thx!
作者: tolo2036    時間: 2015-5-4 22:22

請問CHING 係邊買M3 嘅LCD 保護貼? Thx!
ricoyoki 發表於 2015-5-4 21:51



    我去尖沙咀間姓氏相機,二十蚊,佢幫我貼埋
01網話個貼的大少和g1x mark II,100d一樣大細
作者: ricoyoki    時間: 2015-5-4 22:24

回覆 92# tolo2036

Thx! CHING
作者: manman1998    時間: 2015-5-4 22:28

手機鋪都會幫剪貼
作者: harryytm    時間: 2015-5-4 22:40

Canon EOS-M3 EF-M 11-22mm
估不到一支二千大元的ultrawide鏡個防震可以咁堅
手持一秒, 除咗某些角度外, 基 ...
tolo2036 發表於 2015-5-3 17:35

11-22 IS有3級,35mm IS有4級,咁用6D+35mm IS做一秒有無可能手持影到師兄咁?
作者: ricoyoki    時間: 2015-5-4 22:42

新手,剛收到樂天M3, body+EVF, CHING 有冇建議買乜鏡呢?或者要買乜必須配件呢?
作者: tolo2036    時間: 2015-5-4 23:16

11-22 IS有3級,35mm IS有4級,咁用6D+35mm IS做一秒有無可能手持影到師兄咁?
harryytm 發表於 2015-5-4 22:40



    今日有個師兄喺友台話佢用11-22mm加M3(用埋EVF)可以手持1.6秒,之後佢試番用6D加ef 16-35mm f4L IS(四級防震),佢話一秒手持都做不到,所以唔知點答你

我唔知計數係咪咁計,
如35mm FF,零級約1/36s,一級=1/18s,二級=1/9s,三級=1/4.5s,四級=1/2.25s(~0.5s),五級就約一秒

Efm支11-22mm (11mm約=17.2mm (18mm)FF
零級=1/18s,一級=1/9s,二級=1/4.5s,三級=1/2.25s(~0.5s),四級已是一秒,照計唔難做到
不過又奇怪ef 16-35mm f4 IS有四級防震,在16mm時,四級已是一秒,但又做不到,唔識?!
作者: calvin83    時間: 2015-5-4 23:50

今日有個師兄喺友台話佢用11-22mm加M3(用埋EVF)可以手持1.6秒,之後佢試番用6D加ef 16-35mm f4L IS ...
tolo2036 發表於 2015-5-4 23:16

重量, 重心, 使用方法. 環境, 要求甚至內功都會影響極限.
作者: ter038    時間: 2015-5-5 03:49

本帖最後由 ter038 於 2015-5-5 05:53 編輯

回覆 80# tolo2036


    小弟nissin 866一代m3用到ttl
作者: ter038    時間: 2015-5-5 03:53

不如講下M3有冇D咩燈用到...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2